ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ


Скачати 159.14 Kb.
НазваІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ
Дата24.12.2013
Розмір159.14 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Відділ освіти молоді і спорту

Каховської райдержадміністрації

Тавричанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Каховської районної ради


ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ

«НАЙРОЗУМНІШИЙ ІНФОРМАТИК»

Для учнів 10-11класів
Мета:

  • узагальнити набуті учнями знання з ін­форматики;

  • розвивати знання та вміння учнів з ін­форматики, пізнавальний інтерес до комп'ю­терних технологій, кмітливість, винахід­ливість;

  • виховувати культуру користувача ПК.

Обладнання: Роздаткові матеріали, картки, комп’ютер,

Зал прикрашено висловами «Хто володіє інформацією – той володіє світом»
Хід гри

У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, виз­начені попередньо за їх бажанням чи призна­чені вчителем. На заході присутні вболіваль­ники (учні 10—11-х класів). Гра складається з11 конкурсів

Перший учень. Увага! Увага! Дайте простір фантазії! Розпочинаємо засідання клубу зустрі­чей точних наук: математичних, фізичних, ком­п'ютерних, — чудових, серйозних, веселих.

Корисних в квадраті! Цікавих у кубі!

Щоби розкрити наук таємниці,

Потрібні розум, кмітливість, ерудиція.

Другий учень.

Давайте зробимо ще крок

До знань, науки та культури!

Сьогодні буде ще нагода

Всім вручити нагороди!

Ой, як добре! Як прекрасно!

Нагороди! Як це вчасно!

Всім присвоїти не жаль

Шоколадну цю медаль!

Основне нам, друзі, розумом дерзати!

На всі запитання відповідь давати!

Сміливість і дотепність хай бринить щораз.

Бути переможцем хоче кожен з вас!

1 Конкурс. Жеребкування

Перед початком конкурсів необхідно визна­чити, у якій послідовності учні будуть обирати тему у першому конкурсі.

Чия відповідь буде ближчою до правильної, той і буде першим починати. Таким чином визначається послідовність вибо­ру теми учнями. Учень, що переміг у жеребку­ванні, отримує перший заохочувальний бал.

Запитання:

У 1943 році в СІЛА була створена перша ЕОМ Марк-1, основними елементами якої були електромеханічні реле. Ця машина сяга­ла у висоту 2,5 метри. Як ви гадаєте, яку вона мала ширину? (17 метрів)

Учень-ведучий.

Команда перша та міцна

(називає прізвище та ім'я капітана) — коман­ди голова

А поруч з капітаном в комп'ютерному крузі

Помічники чудові, його надійні друзі.

Хоч інформатику вони не так давно вивчають,

Про файли та курсори все необхідне знають.

(Команда презентує себе та вітає супротив­ників, журі та вболівальників.)

Команда друга теж до змагань готова:

Вона за рік багато засвоїла нового.

Там хлопці працьовиті, їм невідома втома,

Вони серед комп'ютерів неначе в себе вдома.

І капітан вам всім знайома — (називає прі­звище та ім'я) пречудова!

(Команда презентує себе та вітає супротив­ників, журі та вболівальників.)

Учнтель-ведучий.

Сьогодні ми побачимо — хто швидший і спри­тніший,

А також всі дізнаємось, хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам удача посміхається!

Учасникам команд та їх уболівальникам ба­жаємо: «Ні пуху, ні пера!»

Повторимо: «Ні пуху, ні пера!» (весь зал).

2. Конкурс Представлення. (Домашнє завдання)

Починає команда, що виграла жеребкування.

Конкурс оцінюється в 10 балів

Жюрі підводить підсумки конкурсу
3. Конкурс. Обганялки (За 1 хвилину кожна команда повинна дати найбільшу кількість правильних відповідей. Ви­грає та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.) Запитання для першої команди

  1. Твердження, яке приймають без доведен­ня. (Аксіома.)

  2. 1% від кілометра. (10 метрів.)

  3. Чому дорівнює 1 пуд? {16кг.)

  4. Одиниця вимірювання опору. (Ом.)

  5. 2/3 від прямого кута. (60е-)6.25' 11. (275.)

  6. Твердження без доказу. (Гіпотеза.)

  1. Кут у квадраті. (Прямий.)

  2. Одиниця вимірювання частоти. (Герц.)

  1. Автор підручника «Фізика». (Гончаренко.)

  2. Чи міг Декарт бути учнем Евкліда? (Так.)

  3. Винахідник радіо. (О.С.Попов.)

  4. Скільки нулів в мільярді? (9.)

  5. Число, яке не впливає на суму. (О.)

  6. Одиниця магнітної індукції. (Тесла.)

  7. Що більше —діаметр чи хорда? (Діаметр.)

  8. Що важче — кілограм снігу чи кілограм води? (Однакові.)

  9. При якій температурі починає замерзати вода? (УС.)

  10. Чому дорівнює абсолютний нуль? (-273 К.)

  11. Прилад для вимірювання тиску. (Манометр.)

  12. У чому вимірюється ємність вінчестера?(У байтах.)

  13. Чому дорівнює сума кутів у трикутнику? (І8О.)

  14. Позитивна частинка в атомі. (Протон.)


Запитання для другої команди

  1. Скільки коренів має рівняння х3 = -1?(Один.)

  2. 184*11 (198.)

  3. Одиниця вимірювання ЕРС. (Вольт.)

  4. Чому дорівнює 1 ц? (100кг.)

  5. Число, яке не впливає на добуток. ( /.)

  6. Формула об'єму куба, 3.)

  7. Від'ємний електрод. (Катод.)

  8. Чи можна на Місяці спостерігати комети?(Гак.)

  9. Автор першої в Європі ЕОМ. (С.О.Лєбдєв.)

10. Рівність двох дробів. (Пропорція.)

11. Похідна від (sin) (cos)

  1. Відрізок, який має напрям. (Вектор.)

  2. Добуток маси тіла на прискорення.(Сила.)

  3. Чому дорівнює sin²ά + соs2 ά? (1)

  4. Одиниця кількості речовини. (Моль.)

  5. Вчений, що створив планетарну модель атома. (Е.Резерфорд.)

  6. Добуток сили та переміщення. (Робота.)

  7. Чому дорівнює розгорнутий кут? {180.)

  8. Вчений, який винайшов, чому дорівнює квадрат гіпотенузи. (Піфагор Самосський.)

  9. Прилад, який відображає роботу на ком­п'ютері. (Монітор.)

  10. Коли швидше висихає білизна: в мороз­ну погоду чи у відлигу? (В морозну.)

  11. Чим можна знайти голку в стіжку сіна? (Магнітом.)

  12. У скільки разів радіус менший за діаметр? (У 2 рази.)

Жюрі підводить підсумки конкурсу
4. Конкурс « Конкурс капітанів»

Капітанам пропонується тест. Які вони розв’язують самостійно. 1 відповідь – 1 бал + 1 бал за швидкість.

1. Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збору, збереження, передачі і обробки?

a) Математика

b) Інформатика

  1. Фізика

  2. Література

2. Яка найменша одиниця інформації?

  1. Байт

  2. Кілобайт

  3. Мегабайт

d) Біт

3. Алфавіт якої системи счислення складається лише з двох чисел 0 та 1?

  1. Двійкової

  2. Десяткової

  3. Вісімкової

  4. Шіснадцяткової

4. Мінімальний елемент зображення, що формується на екрані монітора?

  1. Піксель

  2. Біт

  3. Бітрейт

  4. Байт

5. Який французький вчений створив першуарифметичну машину?

a) Едмонд Гантер

b) Блез Паскаль

  1. Біл Гейтс

  2. Джон фон Нейман

6. Американська фірма, яка є лідером у виробництві комп'ютерного програмного забезпечення?

  1. Microsoft

  2. Adidas

  3. Apple

  4. IBM

7. Назва поняття програмного забезпечення англійською мовою?

  1. Hardware

  2. Programs

  3. Software

  4. Applications

8. Назви MS-DOS, Unix, Linux є назвами...?

а.) Драйверів

b) Операційних систем

  1. Утилітами

  2. Програмними оболонками

9. Яка програма не входить до складу професійного пакету Microsoft Office?

a) Excel

b) Lingvo

  1. Power Point

  2. Outlook

10. Всесвітня мережа, яка містить безліч цікавої та корисної інформації?

  1. ARPaNet

  2. Intranet

  3. Internet

  4. Telnet

11. Такі програми, як DrWeb, Kaspersky, AidTest — є...?

  1. Графічними додатками

  2. Антивірусними програмами

  3. Архіваторами

  4. Перекладачами

12. Розширення трЗ мають?

  1. Музичні файли

  2. Системні файли

  3. Текстові файли

  4. Відеофайли



5 . Конкурс «Редактор»

Доки капітани працюють ми пропонуємо і іншим попрацювати

2 Учням з команди пропонується за 5 хв виконати прак­тичне завдання в текстовому процесорі. Оцінюється швидкість та правильність. За виконане завдання максимум — 5 балі

Завдання

  1. Завантажити текстовий процесор.

  2. Відкрити документ Практикум, що зна­ходиться у папці Мої документи, та відреда­гувати текст.

1. «Розріжте» рядки (кожен новий рядок починається з червоної літери)

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАМИ

Можна у світі чимало зробити: Перетворити зиму на літо, Можна пізнати стежки

таємничі Та підкорити далеч космічну. Можна характер свій подолати, Штурмом вершини науки узяти, Можна пройти крізь пустелі ! та хащі.... Тільки без мами не можна нізащо: Все найдорожче, що є тільки з нами, Все починається з нашої мами!

2. Відредагуйте текст, виправте помилки та вставте пропущені символи

Якк уумру, то похавайте меене на магиллі

Сееред сстепу широокого нна вкраїні миІ цлій.

Щоп лаани шиирокополі і дніпро, і крручі

Бууло виидно, бууло чути, яякрривереву-і чий.

3. Зберегти зміни у документі та продемонструвати жюрі.

Під час виконання учасниками завдань учи­тель загадує вболівальникам загадки.

«Закодовані пристрої»


  1. Конкурс «Дешифровщик»

Запрошую на наступний конкус ще 2 учнів

Шляхом перестановки букв необхідно скласти слова, що відносяться до інформатики. Усі букви мають бути використані. 1 відповідь – 1 бал + 1 бал за швидкість.

ВІКАЛУРАТА

ТЕРПНИР

АШИМ

СТКИДОЖЙ

ММЕДО

Відповіді:

КЛАВІАТУРА, ПРИНТЕР, МИША, ДЖОЙСТИК, МОДЕМ.


  1. Конкурс «Розгадайте кросворд»

Для цього запрошую по 2 учні від команди. 1 відповідь – 1 бал + 1 бал за швидкість.


Увага!!! Конкурси: Конкурс капітанів , Конкурс «Редактор», Конкурс «Дешифровщик», «Розгадайте кросворд» проводяться одночасно

Жюрі підводить підсумки конкурсів

Загадки вболівальникам

А, Б, В, Г.Ґікома —

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це... (клавіатура)
Я показую об'єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний... (монітор)
Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я — системний... (блок)
Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їрть ваш рот.

Файли й папки — це дієта

Для магнітної... (дискети)
Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп'ютерна я... (мишка)
Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен... (Word)
Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться —

Електронна я... (таблиця)
Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об'єднати всіх нас гарних

Може тільки база... (даних)
Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я... (редактор)


  1. Конкурс «Ребуси»

Починає команда в якої на даний момент менше балів

Розв’яжіть ребуси російською мовою: 1 відповідь – 1 бал + 1 бал за швидкість.




Жюрі підводить підсумки конкурсу


  1. Конкурс. МАЙСТРИ ПАНТОМІМИ

Кожному гравцю необхідно показати мімі­кою та жестами по 1 пристрої. Пристрої учень обирає «всліпу», витягуючи з конверта. Вбо­лівальники мають відгадати ці пристрої. За від­гаданий пристрій — 2 бали команды, що показувала.

Вміст конверта:

  1. Клавіатура.

  2. Монітор.

  3. Принтер.

  4. Колонки.

  5. Джойстик.

  6. Миша.

  7. Сканер.

  8. Навушники.

  9. Мікрофон.

  1. Відеокамера.

  2. Дискета.

  3. Веб-камера

  4. Материнська плата

  5. Флеш карта

Жюрі підводить підсумки конкурсу


  1. Конкурс "Стерті слова"

Починає команда в якої на даний момент менше балів

1 відповідь – 1 бал + 1 бал за швидкість.

  1. Системний …

  2. Мої …

  3. Лазерний …

  4. Персональний …

  5. Жорсткий …

  6. Панель …

  7. Компакт …

  8. Мій …

  9. Операційна …

  10. Графічний …

  11. Робочий …

  12. Електронна …

  13. Текстовий …

  14. Комп’ютерна

  15. Microsoft…

  16. Рідкокристалічний …

  17. Кольоровий …

  18. Напівжирний …

  19. Права та ліва …

  20. Глобальна мережа …

Жюрі підводить підсумки конкурсу

  1. Конкурс «Чорний ящик»

Команди отримують чорні ящики, у яких знаходяться носії інформації. До ящику додано інструкцію до кожного носія інформації. Прочитавши інструкцію, команда має визначити, що ж за носії інформації знаходяться у чорному ящику. За правильно відгаданий носій інформації команда отримує 3 б. На обговорення команді відводиться 2 хвилини.

Чорний ящик І команди:

  1. лазерний диск

  2. аудіокасета

Інструкція до чорного ящика:

  1. Це круг із спеціальної пластмаси, покритий дзеркальним покриттям з того боку, з якого зчитується інформація. Існують різні види цього носія інформації: для одноразового запису, для багаторазового перезапису, найсучасніші - дуже великої ємності.

  2. Цей носій інформації має корпус та магнітну стрічку. Використовується для запису та перезапису інформації, а також її зчитування.


Чорний ящик ІІ команди:

  1. дискета

  2. папір

Інструкція до чорного ящика:

  1. Це носій інформації прямокутної форми, що складається з секторів та доріжок. Має етикетку, корпус, захисну пластину та спеціальний отвір для захисту носія від запису інформації. На цей носій можна записати невелику кількість інформації.

  2. Це найдавніший носій інформації. Застосовує його кожна людина для запису інформації, навіть та, що не має комп’ютера.

Жюрі підводить підсумки конкурсу і гри.

Завершення.

Ще запитань багато

Вам можна було 6 дати,

Та обмежує нас час —

Дискотека кличе вас!

Команди встати!

Готуємось гри назвати результати!

Команда (називають переможця конкурсу) стала переможцем у нас.

І цей диплом почесний

Призначено для вас!

Тому що здобули перемогу —

Змагань наших мету.

Хоч новачки у цій ігрі,

А ваша гра — це «вищий клас»!

Всі гори ви вдало штурмували,

Здобули перемогу і в фіналі.

Точні науки вивчати

Продовжуйте й надалі.

Команда переможців

Одержує медалі.

Всі добре працювали,

Хоча команда (називають другу команду) від переможця

Трішечки відстала.

На спогад про цю зустріч

Одержуйте «нулі». (Переможці отримують в'язку бубликів.)

Смачні вони й солодкі,

Хоч, правда, І малі.

Ми з вами, сподіваюсь,

Зустрінемось не раз.

На зустрічі приходьте —

Наш зал чекає вас!

Фінал (звучить музика)

Бланк для підрахунку

Інтелектуальна гра
«НАЙРОЗУМНІШИЙ ІНФОРМАТИК»


конк.

Назва конкурсу

Кількість балів









Жеребкування

(1 бал за правильну відповідь)









Представлення.

(10 балів максимум)









Обганялки

(1 бал за правильну відповідь)









Конкурс капітанів

(1 бал за правильну відповідь)









«Редактор»

(5 балів максимум)









Дешифровщик

(1 бал за правильну відповідь)









«Розгадайте кросворд»

(1 бал за правильну відповідь)









«Ребуси»

(1 бал за правильну відповідь)









МАЙСТРИ ПАНТОМІМИ

( 2 бал за правильну відповідь)









"Стерті слова"

(1 бал за правильну відповідь)









«Чорний ящик»

(3 бал за правильну відповідь)







Разом:










Схожі:

Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього
Інтелектуальна гра
Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська...
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету
Інтелектуальна літературна гра
Я рада вітати учасників гри «Розумники і розумниці», наших дев’ятикласників, які продемонструють свої знання, ерудицію, акторську...
Інтегрована інтелектуальна гра-змагання «Мови рідної розмай!»
«Інтер», учитель української мови та літератури Верхньоторецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ясинуватського району Донецької...
Інтелектуальна економічна гра
Сьогодні ми проведемо гру «Що? Де? Коли?». Під час гри команди будуть намагатися продемонструвати дотепність, кмітливість, ділові...
Інтелектуальна гра «Кращий знавець рідної мови» Мета
Україна як держава. Розширювати знання про виникнення української писемності, красу і багатство української мови. Пробудити почуття...
Інтелектуальна гра «Моя земля — моя історія жива» Наочність
«Щоб любити свій рідний край, треба його знати» — зауважив Максим Рильський. В Україні немає куточків нецікавих, нічим не примітних....
Інтелектуальна власність в Україні
Відповідно до документів Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ) та Всесвітньої організації торгівлі (ВОТ) інтелектуальна...
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З КУРСУ «ОСНОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ»
України, яка вибрала інноваційний шлях розвитку економіки, підґрунтям якого є інтелектуальна власність. Інтелектуальна власність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка