|
Скачати 78.47 Kb.
|
Тема: “ Я люблю Україну “ Мета:
Обладнання :
Тип уроку : урок узагальнення й систематизації знань Вид уроку: урок-проект Учні отримали випереджальне завдання :
За кожну правильну відповідь учні отримують 2 бали Хід уроку
Тестування учнів Завдання для I – варіанта :
А. аграрних; Б. індустріальних; В. аграрно-індустріальних; Г. індустріально-аграрних; 2. Зосередження діяльності підприємства на виробництві певної продукції називають : А. спеціалізацією; Б. кооперуванням; В. комбінуванням; Г. інтеграцією; 3. Провідне місце в паливній промисловості України посідає галузь : А. нафтова; Б. газова; В. вугільна; Г. торф’яна; 4. Головний чинник розміщення киснево-конверторних та електроплавильних підприємств із виробництва сталі – це: А. сировинний; Б. споживчий; В. водний; Г. електроенергетичний; 5. Укажіть назви найбільших центрів суднобудування в Україні : А. Харків, Луганськ, Краматорськ; Б. Київ, Черкаси, Кременчук; В. Запоріжжя, Маріуполь, Бердянськ; Г. Миколаїв, Херсон, Київ. 6. Укажіть правильне твердження : А. легка промисловість України набула високого рівня розвитку; Б. бавовняна промисловість України працює на власній сировині; В. кондитерська промисловість у своєму розміщенні орієнтується на сировину; Г. в Одесі зосереджено виробництво конопледжутової промисловості. Завдання для II – варіант:
А. промисловості ; Б. сільського господарства; В. соціальної інфраструктури; Г. виробничої інфраструктури; 2. Установлення виробничих зв’язків між підприємствами, кожне з яких спеціалізується на виробництві окремих частин одного виробу, називають: А. спеціалізацією ; Б. акціонуванням; В. комбінуванням; Г. кооперуванням; 3. Провідне місце у виробництві електроенергії в Україні належить: А. ТЕС; Б. АЕС; В. ГЕС; Г. сонячним та вітровим електростанціям; 4. Найтиповіша форма організації виробництва на металургійних підприємствах – це: А. спеціалізація; Б. кооперування; В. конверсія; Г. комбінування; 5. Укажіть назви найбільших центрів літакобудування в Україні: А. Миколаїв, Одеса, Херсон; Б. Суми, Львів, Чернівці; В. Донецьк, Луганськ, Краматорськ; Г. Харків, Київ; 6. Укажіть правильне твердження : А. Харчова промисловість в Україні має низький рівень розвитку; Б. на території України підприємства легкої промисловості розміщенні нерівномірно; В. вироби декоративно-ужиткового мистецтва є важливою експортною продукцією України; Г. взуттєва промисловість є провідною галуззю легкої промисловості України;
I раунд Представлення
ІІ раунд Знайомі незнайомці (завдання для першой команди)
(Завдання для другої команди)
ІІІ раунд Відомі українці (Завдання для першої команди)
(Завдання для другої команди)
(Завдання для першої команди)
(Завдання для другої команди)
IV раунд Українські звичаї (Завдання для обох команд)
У карпатських селах після посвячення великодного печива та їжі чимдуж бігли додому.Чому? V раунд – «Музичний». Звучить мелодія, якщо учні знають слова пісні, то піднімають руку і починають співати. VI раунд Вірю - не вірю (завдання для першої команди)
(Завдання для другої команди)
VII раунд Все про рідний край (завдання для першої команди) 1.Використання лісів у регіоні, позначеного на картосхемі штрихуванням, обмежене головним чином через:
За роки першої світової війни на цьому заводі добули 200 кг цієї речовини.
(Завдання для другої команди) 1.На картосхемі штрихуванням позначено основний район концентрації підприємств:
VIII раунд Хто більше?
Учні оцінюють свої відповіді заповнюючи таблицю «Моніторинг уроку», дехто зачитує відповіді, називає свої бали, а вчитель аналізує. Кожен учень здає свої результати.
Ключі до запитання: Експрес-контроль I варіант 1. Г. індустріально-аграрних; 2. А. спеціалізацією; 3. В. вугільна; 4. Г. Миколаїв, Херсон, Київ. 5. Г. електроенергетичний; 6. Г. в Одесі зосереджено виробництво конопледжутової промисловості. II варіант 1. Г. виробничої інфраструктури; 2. Г. кооперуванням; 3. Б. АЕС; 4. Г. комбінування; 5. Г. Харків, Київ; 6. Б. на території України підприємства легкої промисловості розміщенні нерівномірно; ІІ раунд Б) «золотники»- золоті монети за часів правління Володимира; В) «пенька» - текстильне грубе волокно; ІІІ раунд
IV раунд
VI раунд (завдання для першої команди) 1.Так 2.Так 3.НІ 4.Так (завдання для другої команди) 1.Ні 2.Так 3.Так 4.Ні VII раунд (завдання для першої команди) 1. В. Радіоактивне забруднення лісів унаслідок аварії ЧАЕС 2. В народі без заліза, як при обіді без солі. 3.Йод 4.Єкатерина II, 14.11.1795 р. (Завдання для другої команди) 1.Б. Цукрової промисловості 2. Глину не м’яти – горшків не бачити 3. Ні 4. Пальма Мерцалова VIII раунд Команда, яка набрала більше балів заказує цифру ( наприклад, 17 ). Ця ж команда дає відповідь на запитання вчителя ( наприклад, 15 грам ). Друга команда каже, що це число більше ( або менше ), вчитель називає вірну відповідь 0.8 грама. Якщо правильно сказала друга команда то їй і дістаються додаткові бали ( наприклад, 17 ). |
Сценарій конкурсно-розважальної програми «Я люблю Україну» Доброго... «Я люблю Україну!» Я впевнена, що серед присутніх не знайдеться жодної людини, яка б хоч раз не дивилась телевізійну версію цього... |
«Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ!» Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування |
Тема: Пізнавально-розважальне шоу Я люблю Україну Мета Мета: розширити і поглибити знання учнів про Україну, про рідний край; стимулювати інтерес до дослідження природи, життя і побуту... |
Урок фестиваль «Я люблю Україну» Мета: поширити знання про Україну, її національні традиції, символи, природу, пам’ятки культури. Виховувати патріотизм, любов до... |
«Я люблю Україну» Мета Україну, повторити відомості про письменників, що вивчаються в шкільному курсі 9 класу; розвивати вміння творчо мислити, працювати... |
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього |
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету |
Я люблю Україну в світі єдину Мета: узагальнити і розширити знання учнів; розвивати логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формувати патріотичне... |
На Україну линуть журавлі. Творчість представників діаспори Обладнання: портрети поетів діаспори; вислови про Україну; виставка книг; презентація; аудіозаписи пісень «Чуєш, брате мій», «На... |
Українські письменники © Я не люблю книжок, де є посилання на відомі анекдоти. Не люблю тому, що здебільшого ці анекдоти так і залишаються для мене загадкою,... |