|
Скачати 42.73 Kb.
|
Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська обласної ради Інтелектуальна гра « Що? Де? Коли?» Цілі заходу:
Порядок гри. На гру можна виставити збірні команди 9-11 класів, по шість гравців в команді. Дві команди сидять за різними столами. На окремому столі розташовано 10 секторів із запитаннями. 10 сектор позначено скрипічним ключем — це музична пауза. На столі встановлена рулетка зі стрілкою . Між запитаннями проводиться гра із глядачами. Ведучий – вчитель фізики, помічники – учні молодших класів. Ми звикли, що фізика — це просто шкільний предмет і не більше того, хоча з фізичними явищами нам доводиться зустрічатися щодня. І навіть прості й звичайні речі можуть нас здивувати. Давайте спробуємо знайти відповіді на питання, які ґрунтуються на законах фізики. Хід гри Гравці запрошуються за столи. Сектор 1 Заповніть пропуски прізвищами видатних вчених, засновників класичної та релятивістської механіки. Был этот мир глубокой тьмой окутан. Да будет свет! И вот явился ….. Но Сатана не долго ждал реванша, Пришел …… -- и стало все, как раньше. Відповідь Ньютон, Ейнштейн. Сектор 2 Бліц (на кожне запитання 20с на обмірковування). Зараховується бал за правильні відповіді на 3 запитання.
Відповіді :1)0, 453 кг в системі англійських мір і 0,409 -- в російській системі мір; 2) на північний полюс; 3) годинник, який з нами – серце. Сектор 3 Чорний ящик. Цей прилад може значно збільшити кут зору на об’єкт. Спостерігач роздивляється уявне зображення об’єкта на відстані найкращого зору (25 см). Об’єктив дає збільшене зображення предмета всередині приладу. Що в чорному ящику? Відповідь: мікроскоп Сектор 4 З історії фізики. Одного разу колега-фізик зайшов до кабінету Нільса Бора і побачив на свій подив підкову, прибиту до дверей. --Професор, невже Ви вірите в це? -- Ні, звичайно,-- спокійно відповів Бор,-- але говорять що… За 1 хвилину здогадайтесь що відповів Н.Бор. Відповідь: підкова допомагає і тим, хто в неї не вірить. Гра з глядачами.
Сектор 5 Про який фізичний закон йде мова в цих віршованих рядках? Тело, впертое в воду, Выпирает на свободу С силой выпертой воды, Телом впертого туды. Відповідь : закон Архімеда. Сектор 6 Фізики для доказу деяких тверджень проводять мислений експеримент. Любитель таких експериментів був Ейнштейн. Спробуйте передбачити результати наступного мисленого експерименту(він тому і мислений, що проводити його не слід!). Беремо кішку і прив’язуємо їй на хвіст жерстянку і надаємо їй прискорення. Чим швидше біжить кішка, тим гучніше гримить жерстянка. Чим гучніше гримить жерстянка, тим швидше біжить кішка. З якою швидкістю повинна рухатись кішка, щоб не чути звук жерстянки? Відповідь: стояти на місці. Сектор 7 Бліц (астрономія)
Відповіді: 1)гідроген і гелій; 2) жовтого; 3) 6000. Сектор 8 Конкурс перекладачів. За одну хвилину перекладіть на грецьку мову «янтар». Відповідь: електрон. Сектор 9 Уявіть, що ви вийшли з космічного корабля у відкритий космос і взяли з собою термометр. Що покаже термометр? Відповідь: температура характеризує стан речовини. В космосі практично не має речовини, тому спочатку нічого не буде показувати , а потім почне нагріватись. Нагородження команди переможців. |
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, визначені попередньо за їх бажанням чи призначені вчителем. На заході присутні вболівальники... |
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього |
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету |
Інтелектуальна літературна гра Я рада вітати учасників гри «Розумники і розумниці», наших дев’ятикласників, які продемонструють свої знання, ерудицію, акторську... |
Інтегрована інтелектуальна гра-змагання «Мови рідної розмай!» «Інтер», учитель української мови та літератури Верхньоторецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ясинуватського району Донецької... |
Інтелектуальна економічна гра Сьогодні ми проведемо гру «Що? Де? Коли?». Під час гри команди будуть намагатися продемонструвати дотепність, кмітливість, ділові... |
Інтелектуальна гра «Кращий знавець рідної мови» Мета Україна як держава. Розширювати знання про виникнення української писемності, красу і багатство української мови. Пробудити почуття... |
Інтелектуальна гра «Моя земля — моя історія жива» Наочність «Щоб любити свій рідний край, треба його знати» — зауважив Максим Рильський. В Україні немає куточків нецікавих, нічим не примітних.... |
Інтелектуальна власність в Україні Відповідно до документів Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ) та Всесвітньої організації торгівлі (ВОТ) інтелектуальна... |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З КУРСУ «ОСНОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» України, яка вибрала інноваційний шлях розвитку економіки, підґрунтям якого є інтелектуальна власність. Інтелектуальна власність... |