Урок фестиваль «Я люблю Україну»


Скачати 129.34 Kb.
НазваУрок фестиваль «Я люблю Україну»
Дата08.05.2013
Розмір129.34 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
Краматорська
загальноосвітня школа №25


Урок - фестиваль

« Я люблю Україну»



Мета: поширити знання про Україну, її національні традиції, символи, природу, памятки культури. Виховувати патріотизм, любов до Батьківщини, рідної мови, прагнення охороняти і примножувати природу рідного краю, почуття громадськості .
c:\documents and settings\admin\рабочий стол\220753.jpeg


Підготували і провели вчителі 4-х класів
Матвєєва О.М. Тітенко Н.В. Шмоніна І.М.


Добрий вечір, дорогі гості! Шановні батьки, друзі, колеги!

Запрошуємо вас приєднатись до нашого святкового фестивалю

«Я люблю Україну!»

1. Вихід під музику «Край, мій рідний край».( пісня С. Ротару)

Монтаж.

1 учень.

Гей, хлоп’ята і дівчата! І шановні мами й тата! Вас запрошує в гостину Наша мати – Україна!

2 учень.

Друзі ближні, друзі дальні! Будьте гості фестивальні! Фестиваль, у нас незвичний,

Небувалий, неодвічний!

3 учень.

Разом з нами на свято рушайте, Кидайте все , та скоріш поспішайте!

Ми пропонуємо танці веселі, Казки, легенди у нашій оселі.

4 учень.

Ви дізнаєтесь в цю днину Як ми любим Україну! Це країна чарівна І єдина в нас вона!

Слова вчителя.

Україна – це наш земля, наш рідний край, наша країна з багатовіковою славною історією, мудрими людьми, чарівними піснями, що дивують світ, з багатими народними традиціями, мальовничими картинами природи.

Україна – це історія народу, що протягом віків боровся за свою свободу і незалежність. Це імена славних героїв, які віддали своє життя за щастя народу: Україна – це рідна мова, якою мама співала колискову, бабуся розповідала казки, передаючи одвічну народну мудрість.

Кожна людина з теплотою згадує свій дім, це місце, де вона народилася, де пройшло її дитинство. Це її маленька батьківщина, затишне родинне вогнище. Коли скласти маленькі батьківщини кожного з нас, вийде наша велика Батьківщина – Україна.

А українці народ гостинний, завжди зустрічає гостей хлібом – сіллю. Бо хліб – то достаток. З давніх – давен у кожній родині хліб був у великій пошані. А поруч із хлібом завжди ставили сіль. Колись чумаки їздили по неї дуже далеко - аж у Крим. Тому хліб і

сіль , що діставалися людям важкою працею, завжди цінувалися.
d:\уреник\dsc00110.jpg

Монтаж .

1 учень. Дорогих гостей зустрічаєм круглим, пишним короваєм.

2 учень.З рушником берем таріль, коровай кладем і сіль.

3 учень.Шанобливо хліб підносим і, вклонившись щиро просим:

4 учень. Любий гостю наш, приймай Хліб гостинний – коровай !

5 учень.Гостей дорогих ми вітаємо щиро, стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром!
( Винос коровая під пісню)


Пісня « Зелене жито !» ( Винос коровая).

(частина учнів йдуть зі сцени під останній куплет пісні)
d:\уреник\dsc00119.jpg

Виступ дітей ( на сцені) .( читці залишились) Монтаж про Батьківщину.

1 учень. Батьківщино, земле рідна,Земле сонячна і хлібна,Ти навік у нас одна.

2 учень. Ти, як мати найрідніша,Ти з дитинства наймиліша,Ти і взимку найтепліша –

Наша отча сторона.

3 учень. Я – дитина українська,Вкраїнського роду.Українці – то є назва

Славного народу.

4 учень. Україна – то край славний, Аж по Чорне море.Україна – то лан пишний,

І степи, і гори.

5 учень. І як мені України Щиро не кохати ?Мене ненька по-вкраїнські

Вчила розмовляти.

6 учень. На білому світі є різні країни,
А в них – і ліси, і лани…


Та тільки одна на землі Україна, А ми – її доньки й сини.

7 учень. Усюди є небо , і зорі скрізь сяють,І квіти усюди ростуть…Та тільки одну Батьківщину я маю,Її Україною звуть.

8 учень.

Привітний і світлий наш сонячний дім. Як радісно й весело жити у нім.

Тут мамина пісня і усмішка тата,В любові й добрі тут зростають малята.

Дзвінка наша пісня до сонечка лине:Мій сонячний дім – це моя Україна!

Слова вчителя перед танцем.

Гей , музиченьки, заграйте! Серце наше звеселяйте!

Ой, заграйте нам, цимбали,Щоб ми разом танцювали.

Гей, веселая музика! Жартівлива й жвава!

Затанцюйте у танку; Щоб земля дрижала».

Танок «Батьківщина»
d:\уреник\dsc00120.jpg


БЛОК ІІ Рушник

Слова вчителя Наше свято продовжується ! ( під фонограму)

Ви знаєте, що кожна держава має свою історію, традиції і символіку.

Народні символи України здавна уособлюють красу нашої України, духовну міць народу, засвідчують любов до рідної земля. Для українців національними символами є і українська хата і народні обереги, і улюблені рослини і традиційні святкові вироби. І звичайно, вишиваний український рушник. Від сивої давнини і до наших днів, в радості і в горі, рушник – невід’ємна частина нашого побуту. Його можна порівняти з піснею, вишитою нитками на полотні. Так давайте, діти, відкриємо скриньку народної мудрості, яка подарує нам зустріч з деякими українськими національними символами. Колись скриня свідчила про працьовитість і дбайливість господині!

d:\уреник\dsc00121.jpg
2. Монтаж

1 учень. Ми відкриємо чудо – скриньку І до неї зазирнемо! Скільки тут добра багато!Першим ми рушник берем!

2 учень. Мама вправними руками Вишива рушник нитками.

Синя нитка – птиці пролітають, А червона – мальви розцвітають.

3 учень. Є на ньому півники святкові,Є на ньому квіти малинові,Листя вишиваєм зеленаве ,Сонце вишиваємо ласкаве.

4 учень. Дощ пройшов з грозою. Вмите сонце сяє. В небі над рікою рушничок палає.

5 учень. В небі, ніби стрічка, Хмарка сивувата. Я біжу в долину рушничок шукати.
d:\уреник\dsc00130.jpg
Слова – зв’язка.

Ой , заграйте музики –В мене гарні черевики Починайте скоріш грати, Бо хочеться танцювати!

Танок «Дикі танці»
Блок III Калина

1. Вчитель. Люба дитино! Україна – це твоя рідна земля. Тут ти живеш. На ній багато зелених лісів, високих гір, безмежних полів, квітучих садів і цілющих прекрасних рослин. Українці кажуть «Без верби і калини нема України». Існує легенда : фон + музика.

2. Монтаж

1.учень.Колись давно в одному селі жила привітна дівчинка на ім’я Калина. Одного разу навесні Калина пішла до лісу. Шлях був довгий, поблизу ні деревця. І вирішала дівчинка посадити кущик.

2.учень.Так і зробила. І щодня ходила поливати його. Звеселилося стебельце і розрослося у великий кущ.

3.учень.Йшов якось подорожній і від спеки сів перепочити під рясним кущем. Усміхнувся і сказав «Спасибі тому доброму серцю, що цей кущ викохало.

4.учень.Тут кущик стрепенувся, укрився білим цвітом, і з’явилися на ньому червоні ягоди. А в кожній ягідці заховане зернятко, схоже на маленьке серце.
5.
учень.Прийшла Калинка і здивувалася. А кущ їй шепоче : «Ці зернятка схожі на твоє добре серце. І щоб люди тебе не забули – подаруй мені своє ім’я, Калинко!» Відтоді і називають той кущ калиною.

3.Вчитель. Немає на Україні хати, біля якої не росла б калина. Калина – це символ достатку, здоров’я, любові й краси.

4. Учні. (вірш і дістати гроно калини!)

6 учень.Я калиноньку дістану І всім друзям покажу.І про неї все, що знаю У таночку розкажу!

7 учень. Символ це – домівки отчої, А іще – краси дівочої Любові! Рідної землі! Станцюймо , друзі всі мої.

5.Танок «Калина»
Блок IV Журавлі

Учень дістає перо. А тепер будьте уважні. Ми знову зазирнемо у нашу Чудову скриньку!

Вчитель : «Легенда про журавлів».

Багатьох птахів український народ вважає своїми символами: лелека, жайворонок, соловейко, зозуля, а також журавель. Журавля вважають символом любові до рідного краю. Ласкаво журавлів називають веселиками. А чому?

1 учень. Тому веселиками звуться журавлі, Що прилітають до веселої землі,

Що теплий день приносять на крилі І залишають в нашому селі.

Монтаж .

1.учень.Облітав журавель сто морів, сто земель. Облітав, обходивКрила, ноги натрудив.

2.учень.Ми спитали журавля:- Де найкращая земля? Журавель відповідає: - Краще рідної немає.

3.учень. Журавель – символ щастя й родини, Любові до своєї Батьківщини, Добробуту, щасливого життя . Надії, символ віри в майбуття.

4.учень. Є багато пташок голосних. Любі – милі нам співи пташині. Та завжди наймилішими з них. Будуть ті, що у рідній країні.

Танок «Журавлі»
d:\уреник\dsc00161.jpg
БЛОК V. Рідна природа

Слова вчителя про природу. (фонограма – картинки природи)

Любі діти! Погляньте навколо себе, і ви побачите, величну красу нашої країни, яку створив Господь. Милуйтесь нею, і ви відкриєте для себе чудовий світ природи, як дзюрчить струмок, як тішаться метелики над польовими квітами. І ваше серце наповниться радістю і добротою.
2. (дівчинка дістає вінок) Монтаж
1 учень Ось подивіться, який гарний віночок подарувала нам скринька!

Це ще один національний скарб нашого народу. Українські дівчата ходили у гай, на луг, в поле, - рвали запашні квіти, сідали в коло і плели собі віночки. Кожна квіточка хоче розповісти про себе. І кожна з них – національний символ України!

Барвінок.

2 учень.

Цвіте синьо, лист зелений, квітник прикрашає. Це блакитний барвіночок кущик обвиває. 5 пелюстків барвіночка означають красу, ніжність, злагоду, вірність, любов.

Мак.

3 учень. Запалали в чистім полі Квіти гарні, всі червоні. То палає влітку мак Польовийчервоний мак!

Дзвіночок.

4 учень. Я голубію на полях В пшениці, житі, при дорозі.Мене дзвіночком люди звуть,

А бджоли гарний мед беруть.

Ромашка.

5 учень. Я на сонце дуже схожа –Золотиста, ніжна, гожа. Я щоранку розквітаю,

Промінцями всіх вітаю.Здогадатися неважко, Я – красунечка ромашка!

Лілеї 6 учень.Стоять красуні на воді,Вінки в них білі й золоті.Лілеї – загадкові!В них квіточки чудові!

Жоржина.

7 учень. Нам наскучило сидіти, Хочем трохи відпочити:Пострибати, покружляти,

Гарний танець станцювати!Я – жоржина, ти – дзвіночок! Всіх запрошуєм в таночок!

3. Танок « Метелики і квіти» (після танцю залишаються 3 дівчинки)

4.Монтаж

1.Он повзе мурашка,Он хлюпоче річка.Не зривай ромашку,Не топчи травичку.

2.В зелені діброва,В китицях калина.Глянь, яка чудова Наша Україна!

3.Журавлі над лугом Линуть рівним клином…Будь природі другом, Батьківщині – сином!


БЛОК VI Вербова гілочка

1. Вчитель: Буває часом сліпну від краси,Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, -

Оці степи, це небо, ці ліси –Усе так гарно, чисто, незрадливо.Усе, як є – дорога, явори,

Усе моє – все зветься Україной.

Здавна українці дуже шанували дерева. Багато з них є символами українського народу. Це верба і дуб, тополя і черемха, яблуня і вишня.

Монтаж про дерева.

1.учень. Наші хлоп’ята Дістали лопати.Будуть дерева в садочку саджати:

вишні гіллясті і сливи стрункі. Наші малята – садівники, Хай розцвітає зелений садочок.

Житимуть в ньому співучі пташки,Скажуть – Спасибі, садівники!

2.учень. У дубочка зелен чуб виросте з дубочка дуб. Дуб це символ довголіття,

Сили й міці на століття.

3.учень. В біле платтячко вбереться,Аромат духмяний ллється,На, а потім вкрита чистоЗ чорних ягідок намистом. (Черемха)

4.учень. Виросла я липка, тоненька й тендітна.Не ламай мене!

Медоносним цвітомрозквітну я літом –бережи мене!

5.учень.Червоненька і смачненька,Дуже з вигляду гарненька,І боки у неї пишні,Літом смачно їсти вишні.

6.учень.Розквітла яблунька на горі І всміхається весело дітворі.

Подарує яблучка наливні,Що здоров’я принесуть мені.

7.учень. Вербова гілка зацвіла у мене на столі.Як символ сонця і тепла, зеленої весни.

Це символ вірності любові без кінця.І зветься вербою рослина ця.

8. Хлопчик.Цікаво , гілочку якого дерева приховує наша скринька?

(Хлопчик дістає гілочку)

Це не проста гілочка. Це ж свячена верба. Її освячують у церкві

Вербної неділі, за тиждень до Великодня.

Вважалось, що така верба є особливо цілющою.

Хлопчик б’є гілочкою дітей промовляючи: Будьте великі, як верба,А здорові, як вода,

А багаті, як земля.

9.учень. Ой, вербице, вербице! Зелена косице! Будемо тебе величати, Даруночки дарувати. А дарунок не простенький – Це таночок веселенький.

Танок «Вербочки».



Блок VII Національна гордість.

Вчитель:Про національні символи можна багато розповідати, бо багата і славетна історія українського народу.

Неможливо закрити скриньку…

Багато чого можна б було знайти у бабусиній скриньці мудрості. І на подальших уроках ми будемо поповнювати наші знання щодо національної символіки. Ми дізнаємось про славетних українців, нашу історію, а також про сім чудес України:

Заповідник «Кам’янець»;

Києво – Печерська лавра;

Заповідник «Хотинська фортеця»;

Софія Київська ;

Херсонес Таврійський;

Заповідник – острів Хортиця;Парк «Софіївка». (слайди)

Але ж на цьому не вичерпуються красиві місця нашої країни. Дива, що притягують до себе увагу багатьох туристів, радує око, звеселяють серце і наповнюють душу українців невичерпною гордістю за свій край. Також вражають своєю красою міста України. І треба сказати, що назви міст України пов’язані нерозривно з їх історією. У кожному місті чи селі є щось незвичайне, якась своя родзинка, щось примітне.
Блок VIII Регіон.

Вчитель:Є в країні великій багато регіонів: Є Донбас шахтарський, є ліса Карпат.

Багато регіонів – загальні закони. Кожен в Україну привнесе свій вклад.

Тільки всі і разом ми доб’ємося мети. Сила регіонів – сила всій країни.

Монтаж

1.Назви міст – це не просто слова,Це історія краю жива.Промовляють до нас крізь віки

Їх засновники й будівники.

2.Кий і Лев, і Житомир , Черніг –Імена їх народ наш зберіг.Скільки назв лише з коренем – слав: Борислав, Берислав, Ізяслав.

3.Часто назву вели від ріки,Що тепер пересохла й пропала.Вже нема в Україні Олтави,

Та живе і квітує Полтава.Річку Харків чи знайдеш на карті,Та відоме усім місто Харків.

4.Відбивається в назвах природа,Вподобання і звички народу.Назви міст – це не просто слова, Це історія краю жива.

5. У всіх людей міста свої Неповторні, чарівні, казкові. Ми живем в Донецькому краї

І любимо пейзажі промислові.

6. Тут териконів цілий ряд Заводи простяглися велетенські.І гуркіт залізниці чую я

Донбасе мій! І міць твоя безмежна!

7.І все, що нині бачу навкруги ,То зроблено робочими руками.А люди на Донбасі – просто скарб! Працюють чесно, славляться ділами.

8.І Краматорськ наш славиться – завжди.І за кордоном, і в країні нашій!Живи завжди у мирі і добрі!Хай кожен день твій буде краще й краще.

Пісня про рідний край.
Блок IХ Футбол

1. Вчитель: Історичний момент! Нарешті подія, якої всі так давно чекали, відбулась! 29 серпня футболісти донецького «Шахтаря» забили перший гол у новітній історії стадіону «Донбас Арена». Ура! І м’яч у воротах інопланетян, які за три хвилини до початку гри спустилися на літаючій тарілці в чашу донецького стадіона. Цей маскарад – візит «прибульців із космосу» - частина «Гранд Шоу» на відкритті одної із найбільших футбольних арен Східної Європи. Стадіон, на якому побувало в цей день 45 тисяч людей, пройшов перший серйозний іспит. І наші хлопчики не в стороні від такої події . Вони теж мріють забити гол у ворота «Донбас Арени» . (Гімн «Чемпіон»)

2. Монтаж учнів.

1.. Газон та галас – більш нічого! А серце тішить, якщо гол Заб’є Шевченко чемпіон.

2.. І всі трибуни встануть разом,І крикнуть всі могутнім басом Ура! Радієм за футбол

Забийте ще красивий гол!

3. В нас кмітливий воротар Вміє він тримать удар! І команда наша знає, Що ніколи не програє.

Увага! (свисток!) Футбольна командо, шикуйсь!

3. Танок «Футбол»



Блок Х Державні символи

Вчитель:Ось дивимось на наших дітей і пишаємось ними. І як важливо, що вони громадяни незалежної держави. А ми знаємо, що кожна держава має свою державну символіку – герб, прапор, гімн!

2. Монтаж

1.Все є у нас Поля, заводи, скарби багатої природи І незалежной має бути твоя прекрасна сторона.2.А прапор наш він синьо-жовтий.То синє небо у горі,Поля пшениці золотіВони так серцю дорогі!

3.Два кольори, дві половини І у Дніпра два береги Та не розділять Україну На схід і захід вороги.

4.Одна сім’я одна родина Карпати, південь і Донбас Одна єдина Україна На завжди об’єднала нас.

5.Ти моя мудра і єдина.Моя ти славна Україна.Навіки я твій вірний син І відданий громадянин.

6.Хай же в кожному серці Наче сонячна мрія Заспіває веселка .На добро і надію.

3. Танок «Веселка»

d:\уреник\dsc00172.jpg


4. Побажання (читають учні)

1.Усе побачене й почуте –Ми вже не зможемо забути!Для Вас ми готували свято,

Попрацювали всі завзято!І хочем всім нам побажати Зустрітись знов у нашій хаті!
2.Добро хай панує у вашому домі.І мир нехай буде завжди.Здоров’я міцного і щедрої долі

Бажаєм на довгі роки!
3.Отчому краю щедро бажаюВ мирі і злагоді жити.Кращого краю в світі немає.

Як же його не любити!
5. Пісня – караоке «Як у нас на Україні»…(Катерина Бужинська)

Схожі:

Сценарій конкурсно-розважальної програми «Я люблю Україну» Доброго...
«Я люблю Україну!» Я впевнена, що серед присутніх не знайдеться жодної людини, яка б хоч раз не дивилась телевізійну версію цього...
«Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ!»
Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування
Тема: Пізнавально-розважальне шоу Я люблю Україну Мета
Мета: розширити і поглибити знання учнів про Україну, про рідний край; стимулювати інтерес до дослідження природи, життя і побуту...
«Я люблю Україну» Мета
Україну, повторити відомості про письменників, що вивчаються в шкільному курсі 9 класу; розвивати вміння творчо мислити, працювати...
“ Я люблю Україну “
Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань)
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету
Я люблю Україну в світі єдину
Мета: узагальнити і розширити знання учнів; розвивати логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формувати патріотичне...
На Україну линуть журавлі. Творчість представників діаспори
Обладнання: портрети поетів діаспори; вислови про Україну; виставка книг; презентація; аудіозаписи пісень «Чуєш, брате мій», «На...
Українські письменники ©
Я не люблю книжок, де є посилання на відомі анекдоти. Не люблю тому, що здебільшого ці анекдоти так і залишаються для мене загадкою,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка