|
Скачати 98.8 Kb.
|
Розважально-пізнавальне шоу «Я люблю Україну» Мета: поглибити знання учнів про Полтавщину, Україну, повторити відомості про письменників, що вивчаються в шкільному курсі 9 класу; розвивати вміння творчо мислити, працювати в команді; корегувати пам’ять, уяву; виховувати почуття гордості за талановитих людей України та прищеплювати шанобливе ставлення до історії та культури своєї держави. Обладнання: проектор, ноутбук, музичний центр, прапор України та Полтави, маленькі прапорці жовтого та синього кольорів, вишиті рушники, скатертини, одяг, опішнянська кераміка, бутерброди з салом, пісні українських виконавців, інформація про сало з різних джерел. Епіграф шоу: «Пізнай свій край… Себе, свій рід, свій народ, свою землю, і ти побачиш свій шлях у життя». Григорій Сковорода План проведення: 1. І раунд. «Дуель». 2. «Музичний раунд». 3. ІІ раунд. «Транслітерація». 4. «Музичний раунд». 5. ІІІ раунд. «Вірю не вірю». 6. ІV раунд. «Пояснення слова». 7. «Музичний раунд». 8. V раунд. «Чайний». 9.VІ раунд. «Смачний». 10.VІІ раунд. «Крокодил». 11.VІІІ раунд. «Питання від VІР-персони». Хід проведення: (На фоні ліричної мелодії звучать слова ведучої) Є дивне місце на землі, де роси срібні з хмар стікають, Де звір тривожно не біжить, безпечно йде до водопою. Де вільний птах у вись летить. В протоках чистих над водою, Де вітер свіжий, рідний гай – живе козацький вільний край. – Я рада вітати вас на розважально-пізнавальному шоу «Я люблю Україну» (Музична заставка 1 хв. «Я люблю Україну»). – Сьогодні учні вирішили показати свої знання і довести всім, що вони знають і люблять свою Україну, адже вони, та і кожен з нас є частинкою рідної держави, частинкою України… – Сьогодні разом з нами любитимуть Україну два сектори: жовтий і синій. Дві команди: І команда сині _____________________________________ ІІ команда жовті ___________________________________ Якими ж вони є, наші гравці? Капітани команд, вам слово для представлення гравців. (Представлення команд капітанами).(Комунікативна компетентність, соціальна). – Але наскільки б не були сильними наші гравці, вони не зможуть перемогти без вашої підтримки, тому вболівайте за них. І так, вболівальники команди синіх, підтримайте свою команду і налаштуйте на гру «кричалкою»! – «Кричалка» для синіх: «Ми прийшли перемагати і у жовтих вигравати!!!» – Вболівальники жовтого сектору, підтримайте ж і ви свій сектор! «Кричалка» для жовтих: «Жовтий сектор усе може і у синіх переможе!!!» – Отже, розпочинаємо. І я оголошую І раунд, він має назву «Дуель». «Дуель» Зараз кожна пара отримає своє запитання, той з гравців, хто першим підніме прапорець і дасть правильну відповідь отримає 2 бали. І так: 1 пара. Який птах має назву, що збігається із прізвищем відомого письменника родом з містечка Великі Сорочинці? (М.Гоголь) 2 пара. Назвіть твір І. Котляревського, в назві якого прославляється наше рідне місто? («Наталка Полтавка») 3 пара. А питання для третьої пари – це відеозапитання, тож увага на екран! Фото якого письменника ви щойно бачили на екрані? (Григорія Сковороди) 4 пара. Назвіть найбільш відомий реалістичний твір Марка Вовчка? («Інститутка») – Спасибі! А у команд є можливість отримати додаткові 2 бали, адже зараз буде «Музичний раунд». «Музичний раунд» – Він стосується усіх учасників команд. Хто першим підніме прапорець і правильно відгадає назву пісні і її виконавця, принесе команді 2 бали. (Звучить пісня ) «Червона Рута» С.Ротару – Правильно, молодці, тож давайте разом згадаємо слова цієї пісні! (Звучить пісня. Учасники та вболівальники співають її разом) – А ми продовжуємо наше шоу «Я люблю Україну!» Переходимо до ІІ раунду. «Транслітерація». «Транслітерація» Кожна команда отримує слово. Кожен учасник повинен назвати літеру, яка відповідає своєму поряду у слові. Наприклад: с-е-л-о. За правильно складене командою слово ви отримуєте 3 бали.
(Якщо збились, команда не отримує жодного балу) – Не вішайте носа, у вас є можливість вирватися вперед. І знову «Музичний раунд». «Музичний раунд» Умови раунду такі самі, як і в попередньому і оцінюються в 2 бали. (Звучить пісня) «Гай, зелений гай» Т.Повалий – Правильно, молодці, тож давайте цю пісню, як справжня українська душа, супроводимо танцями… (Звучить пісня. Учасники танцюють. Після чого ведуча пропонує вболівальникам підтримати свої команди «кричалками»). – Розпочинаємо ІІІ раунд. «Вірю не вірю». «Вірю не вірю» За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали. Отож, запитання для першої команди:
Запитання для другої команди:
– Переходимо до ІV раунду. «Пояснення слова». «Пояснення слова»- – За правильну відповідь у цьому раунді команда отримує 3 бали. Ваше завдання: синій сектор проти жовтого, командири вибирають слова і оголошують. Тоді по черзі кожен учасник команди пропонує варіант тлумачення даного слова, а команда-суперниця вибирає правильну відповідь і говорить. Бурлеск: – улюблена каша Т.Шевченка; – стиль творчості Г. Сковороди; – жанр гумористичної поезії; – справжнє ім’я Марка Вовчка. Елегія: – ім’я дівчини, яка була першим коханням І.Котляревського; – один із жанрів лірики; – назва найбільшої збірки І. Вишенського; – кохана Енея. – А зараз слово вам, вболівальники. Підтримайте свої команди «кричалками». – А зараз на часі «Музичний раунд». «Музичний раунд» – Яка команда першою підніме прапорець і вгадає назву пісні і виконавця - отримує 2 бали. (Звучить пісня «Одна калина» С.Ротару) – Правильно, молодці, тож давайте разом згадаємо слова цієї пісні та, як справжня українська душа, супроводимо танцями… (Звучить пісня, усі танцюють) – Переходимо до V раунду, який має назву «Чайний». V раунд «Чайний». – Перед вами чотири види травного чаю. Кожній команді потрібно за зовнішнім виглядом та ароматом визначити де який чай та розмісти їх в такому порядку: 1. Липовий 2. М’ятний 3. Каркаде 4. Суничний За правильне виконання цього завдання команда отримує 2 бали. На виконання завдання у вас є 2 хвили. Тож, розпочинаймо. (Доки команди думають, звучить весела мелодія). – Наступний раунд «Смачний». VІ раунд «Смачний» – У цьому раунді команди будуть змагатися за бали, впізнаючи відому українську страву! Отож! – Національний продукт харчування, який є візитною карткою України в усьому світі. (Сало) – Ви вгадали. Просимо внести до зали бутерброди з салом. (Усіх присутніх пригощають бутербродами з салом). А доки ви смакуєте, послухайте інформацію про корисність цього продукту. Про сало - без жартів. Поради народного лікаря Наталії Зубицької (Земної). У салі, порівняно з вершковим маслом, удвічі менше холестерину. Але найголовніше — сало містить понад 60% мононенасиченої олеїнової кислоти. Це робить його дуже близьким до маслинової олії, дієтичні та лікувальні властивості якої добре відомі.Олеїнова кислота, розщеплюючись у шлунку, вбудовується в наш власний жир, і чим більше, тим краще. Річ у тім, що в процесі перекисного окислення жирних кислот (або ліпідів) в організмі утворюються токсичні продукти, від яких страждають мембрани клітин, а це — прямий шлях до атеросклерозу і онкозахворювань. Тож олеїнова кислота — головний вартовий, що перешкоджає окисненню ліпідів. З цього погляду сало — один із найбільш корисних продуктів харчування. (Перегляд відеоролика про страви із салом. Звучить ода салу та пісня М.Поплавського «Сало»). Ода салу О ти, що на ймення і прізвище Сало! О ти, щоинедавно ще бігло й скакало! О ти, що ще вчора і рохкало й рило, Що хвостиком куцим бездумно крутило! О ти, що іменник середнього роду! О ти, що в харчах не утратило моду! О ти, на долоню або на п’ять пальців, О ти, що міняєшся в шкварках і в смальці! Ти вуджене димом, топлене вогнем, І шкіркою вкрите, неначе брилем! О ти, без паперу білюський пломбір! О ти, що на тобі зриває кіт зір! Ти купане в солі, ти щедро солене! О ти, поперчене і почаснечене! О ти, дуже давнє і вічно класичне! О ти, найрідніше і патріотичне! О ти, що спокійно лягаєш під ніж! О ти, що людина від тебе сильніш! Хтось бреше, що ти в нас є холестеринне, Ти, бідне, у наших хворобах не винне! О ти, що кохають тебе хлібороби, Прем’єри й поети, свої і заброди! О ти, що тебе мені мало і мало! О, сало, мене ти навіки зассало! Де Ленін стояв на міцнім п’єдесталі – Поставимо, браття, шмат сала на салі. І хто Презедентом Вкраїни не стане – Народ сало їстоньки не перестане! Микола Савчук – А зараз переходимо до VІІ раунду, який має назву «Крокодил». VІІ раунд. «Крокодил» - Кожен капітан своїй команді за 1 хв. повинен описати якомога більше загаданих, а гравці вгадати про кого йде мова. За кожне вгадане слово команда отримує 1 бал. Картка для першої команди:
Картка для другої команди:
– На даний момент рахунок наших команд: Синій сектор _______ Жовтий сектор ________ – Вболівальники, порадійте за свої сектори. («Кричалки») – Не хвилюйтесь, у вас є можливість наздогнати суперників, адже саме ви замовляєте кількість балів у останньому VІІІ раунду, який має назву «Питання від VІР-персони». «Питання від VІР-персони» – Скільки балів ви хочете за цей раунд? Добре. Слово має директор школи. (VІР-персона зачитує питання). – У 2008 році комісія з естетики Міжнародного фінансового банку проводила конкурс на найкрасивішу валюту у світі. Яке місце зайняла наша гривня? (Правильна відповідь). – 1 місце. Наша грошова одиниця випередила австралійський долар, євро, болгарський лев, американський долар. – На цьому наша розважально-пізнавальна шоу-програма «Я люблю Україну» закінчується і ми бачимо переможців, які довели, що справді люблять Україну. Перемогу сьогодні отримав ________ сектор. (Нагородження переможців і переможених призами української національної значимості) (Музичний фон до кінця) - Ми не прощаємося з вами, а кажемо: «ДО ЗУСТРІЧІ!!!» |
Тема: Пізнавально-розважальне шоу Я люблю Україну Мета Мета: розширити і поглибити знання учнів про Україну, про рідний край; стимулювати інтерес до дослідження природи, життя і побуту... |
Сценарій конкурсно-розважальної програми «Я люблю Україну» Доброго... «Я люблю Україну!» Я впевнена, що серед присутніх не знайдеться жодної людини, яка б хоч раз не дивилась телевізійну версію цього... |
«Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ!» Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування |
Урок фестиваль «Я люблю Україну» Мета: поширити знання про Україну, її національні традиції, символи, природу, пам’ятки культури. Виховувати патріотизм, любов до... |
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього |
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну» Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету |
Я люблю Україну в світі єдину Мета: узагальнити і розширити знання учнів; розвивати логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формувати патріотичне... |
“ Я люблю Україну “ Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань) |
«Моя Батьківщина», біля тину справа і з ліва парти на них плакати:... Мета: розширити і поглибити поняття про те, що «Я – громадянин України» розвивати українське мовлення дітей, їхній кругозір, формувати... |
На Україну линуть журавлі. Творчість представників діаспори Обладнання: портрети поетів діаспори; вислови про Україну; виставка книг; презентація; аудіозаписи пісень «Чуєш, брате мій», «На... |