«Я люблю Україну» Мета


Скачати 98.8 Kb.
Назва «Я люблю Україну» Мета
Дата 16.11.2013
Розмір 98.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Розважально-пізнавальне шоу

«Я люблю Україну»

Мета: поглибити знання учнів про Полтавщину, Україну, повторити відомості про письменників, що вивчаються в шкільному курсі 9 класу; розвивати вміння творчо мислити, працювати в команді; корегувати пам’ять, уяву; виховувати почуття гордості за талановитих людей України та прищеплювати шанобливе ставлення до історії та культури своєї держави.

Обладнання: проектор, ноутбук, музичний центр, прапор України та Полтави, маленькі прапорці жовтого та синього кольорів, вишиті рушники, скатертини, одяг, опішнянська кераміка, бутерброди з салом, пісні українських виконавців, інформація про сало з різних джерел.
Епіграф шоу:

«Пізнай свій край… Себе, свій рід, свій народ, свою землю, і ти побачиш свій шлях у життя».

Григорій Сковорода
План проведення:

1. І раунд. «Дуель».

2. «Музичний раунд».

3. ІІ раунд. «Транслітерація».

4. «Музичний раунд».

5. ІІІ раунд. «Вірю не вірю».

6. ІV раунд. «Пояснення слова».

7. «Музичний раунд».

8. V раунд. «Чайний».

9.VІ раунд. «Смачний».

10.VІІ раунд. «Крокодил».

11.VІІІ раунд. «Питання від VІР-персони».
Хід проведення:

(На фоні ліричної мелодії звучать слова ведучої)

Є дивне місце на землі, де роси срібні з хмар стікають,

Де звір тривожно не біжить, безпечно йде до водопою.

Де вільний птах у вись летить. В протоках чистих над водою,

Де вітер свіжий, рідний гай – живе козацький вільний край.
– Я рада вітати вас на розважально-пізнавальному шоу «Я люблю Україну»

(Музична заставка 1 хв. «Я люблю Україну»).

– Сьогодні учні вирішили показати свої знання і довести всім, що вони знають і люблять свою Україну, адже вони, та і кожен з нас є частинкою рідної держави, частинкою України…

– Сьогодні разом з нами любитимуть Україну два сектори: жовтий і синій. Дві команди:

І команда сині _____________________________________

ІІ команда жовті ___________________________________

Якими ж вони є, наші гравці? Капітани команд, вам слово для представлення гравців.

(Представлення команд капітанами).(Комунікативна компетентність, соціальна).

– Але наскільки б не були сильними наші гравці, вони не зможуть перемогти без вашої підтримки, тому вболівайте за них. І так, вболівальники команди синіх, підтримайте свою команду і налаштуйте на гру «кричалкою»! –

«Кричалка» для синіх:

«Ми прийшли перемагати і у жовтих вигравати!!!»

– Вболівальники жовтого сектору, підтримайте ж і ви свій сектор!

«Кричалка» для жовтих:

«Жовтий сектор усе може і у синіх переможе!!!»

– Отже, розпочинаємо.

І я оголошую І раунд, він має назву «Дуель».

«Дуель»

Зараз кожна пара отримає своє запитання, той з гравців, хто першим підніме прапорець і дасть правильну відповідь отримає 2 бали. І так:

1 пара. Який птах має назву, що збігається із прізвищем відомого письменника родом з містечка Великі Сорочинці? (М.Гоголь)

2 пара. Назвіть твір І. Котляревського, в назві якого прославляється наше рідне місто? («Наталка Полтавка»)

3 пара. А питання для третьої пари – це відеозапитання, тож увага на екран!

Фото якого письменника ви щойно бачили на екрані? (Григорія Сковороди)

4 пара. Назвіть найбільш відомий реалістичний твір Марка Вовчка? («Інститутка»)
– Спасибі! А у команд є можливість отримати додаткові 2 бали, адже зараз буде «Музичний раунд».

«Музичний раунд»

– Він стосується усіх учасників команд. Хто першим підніме прапорець і правильно відгадає назву пісні і її виконавця, принесе команді 2 бали.

(Звучить пісня ) «Червона Рута» С.Ротару

– Правильно, молодці, тож давайте разом згадаємо слова цієї пісні!

(Звучить пісня. Учасники та вболівальники співають її разом)

– А ми продовжуємо наше шоу «Я люблю Україну!»

Переходимо до ІІ раунду. «Транслітерація».

«Транслітерація»

Кожна команда отримує слово. Кожен учасник повинен назвати літеру, яка відповідає своєму поряду у слові. Наприклад: с-е-л-о.

За правильно складене командою слово ви отримуєте 3 бали.

  • Ренесанс.

  • Алегорія.

(Якщо збились, команда не отримує жодного балу)

– Не вішайте носа, у вас є можливість вирватися вперед. І знову «Музичний раунд».

«Музичний раунд»

Умови раунду такі самі, як і в попередньому і оцінюються в 2 бали.

(Звучить пісня) «Гай, зелений гай» Т.Повалий

– Правильно, молодці, тож давайте цю пісню, як справжня українська душа, супроводимо танцями…

(Звучить пісня. Учасники танцюють. Після чого ведуча пропонує вболівальникам підтримати свої команди «кричалками»).

– Розпочинаємо ІІІ раунд. «Вірю не вірю».
«Вірю не вірю»

За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали.

Отож, запитання для першої команди:

  • Чи вірите ви в те, що роман-хроніку «Чорна рада» написав Квітка-Основ’яненко? (Ні.)

    • Чи вірите ви в те, що Григорій Сковорода –зображений на купюрі в 500 гривень? (Так.)

  • Чи вірите ви в те, що Т. Шевченко увійшов у трійку «великих» українців? (Так.)

  • Чи вірите ви в те, що справжнє імя Марка Вовчка Максим Гримач? (Ні.)

  • Чи вірите ви в те, що пісню «Їхав козак за Дунай» написав Є. Гребінка. (Ні.)

Запитання для другої команди:

  • Чи вірите ви в те, що на території Полтавської області є дуб, посаджений Г. Сковородою? (Так.)

  • Чи вірите ви в те, що наш земляк, поет В.Симоненко є лауреатом премії імені Т.Г.Шевченка? (Так.)

  • Чи вірите ви в те, що Національний Банк України видав найважчу українську монету із зображенням Т.Шевченка? Маса монети 1 кг? (Ні.)

  • Чи вірите ви в те, що роман «Тигролови» І.Багряного був номінований на Нобелівську премію в галузі літератури? (Ні.)

  • Чи вірите ви в те, що українська мова посіла 1 місце на конкурсі мов, який проходив у Парижі в 1934 році?(Ні.)

– Переходимо до ІV раунду. «Пояснення слова».
«Пояснення слова»-

– За правильну відповідь у цьому раунді команда отримує 3 бали.

Ваше завдання: синій сектор проти жовтого, командири вибирають слова і оголошують. Тоді по черзі кожен учасник команди пропонує варіант тлумачення даного слова, а команда-суперниця вибирає правильну відповідь і говорить.

Бурлеск:

– улюблена каша Т.Шевченка;

– стиль творчості Г. Сковороди;

жанр гумористичної поезії;

– справжнє ім’я Марка Вовчка.

Елегія:

– ім’я дівчини, яка була першим коханням І.Котляревського;

один із жанрів лірики;

– назва найбільшої збірки І. Вишенського;

– кохана Енея.

– А зараз слово вам, вболівальники. Підтримайте свої команди «кричалками».

– А зараз на часі «Музичний раунд».

«Музичний раунд»

Яка команда першою підніме прапорець і вгадає назву пісні і виконавця - отримує 2 бали.

(Звучить пісня «Одна калина» С.Ротару)

– Правильно, молодці, тож давайте разом згадаємо слова цієї пісні та, як справжня українська душа, супроводимо танцями…

(Звучить пісня, усі танцюють)

– Переходимо до V раунду, який має назву «Чайний».

V раунд «Чайний».

– Перед вами чотири види травного чаю. Кожній команді потрібно за зовнішнім виглядом та ароматом визначити де який чай та розмісти їх в такому порядку:

1. Липовий

2. М’ятний

3. Каркаде

4. Суничний

За правильне виконання цього завдання команда отримує 2 бали. На виконання завдання у вас є 2 хвили. Тож, розпочинаймо.

(Доки команди думають, звучить весела мелодія).

– Наступний раунд «Смачний».

VІ раунд «Смачний»

– У цьому раунді команди будуть змагатися за бали, впізнаючи відому українську страву! Отож!

Національний продукт харчування, який є візитною карткою України в усьому світі. (Сало)

Ви вгадали. Просимо внести до зали бутерброди з салом. (Усіх присутніх пригощають бутербродами з салом). А доки ви смакуєте, послухайте інформацію про корисність цього продукту. Про сало - без жартів.

Поради народного лікаря Наталії Зубицької (Земної).

У салі, порівняно з вершковим маслом, удвічі менше холестерину. Але найголовніше — сало містить понад 60% мононенасиченої олеїнової кислоти. Це робить його дуже близьким до маслинової олії, дієтичні та лікувальні властивості якої добре відомі.Олеїнова кислота, розщеплюючись у шлунку, вбудовується в наш власний жир, і чим більше, тим краще. Річ у тім, що в процесі перекисного окислення жирних кислот (або ліпідів) в організмі утворюються токсичні продукти, від яких страждають мембрани клітин, а це — прямий шлях до атеросклерозу і онкозахворювань. Тож олеїнова кислота — головний вартовий, що перешкоджає окисненню ліпідів. З цього погляду сало — один із найбільш корисних продуктів харчування.

(Перегляд відеоролика про страви із салом. Звучить ода салу та пісня М.Поплавського «Сало»).

Ода салу

О ти, що на ймення і прізвище Сало!

О ти, щоинедавно ще бігло й скакало!

О ти, що ще вчора і рохкало й рило,

Що хвостиком куцим бездумно крутило!

О ти, що іменник середнього роду!

О ти, що в харчах не утратило моду!

О ти, на долоню або на п’ять пальців,

О ти, що міняєшся в шкварках і в смальці!

Ти вуджене димом, топлене вогнем,

І шкіркою вкрите, неначе брилем!

О ти, без паперу білюський пломбір!

О ти, що на тобі зриває кіт зір!

Ти купане в солі, ти щедро солене!

О ти, поперчене і почаснечене!

О ти, дуже давнє і вічно класичне!

О ти, найрідніше і патріотичне!

О ти, що спокійно лягаєш під ніж!

О ти, що людина від тебе сильніш!

Хтось бреше, що ти в нас є холестеринне,

Ти, бідне, у наших хворобах не винне!

О ти, що кохають тебе хлібороби,

Прем’єри й поети, свої і заброди!

О ти, що тебе мені мало і мало!

О, сало, мене ти навіки зассало!

Де Ленін стояв на міцнім п’єдесталі –

Поставимо, браття, шмат сала на салі.

І хто Презедентом Вкраїни не стане –

Народ сало їстоньки не перестане!

Микола Савчук

– А зараз переходимо до VІІ раунду, який має назву «Крокодил».
VІІ раунд. «Крокодил»

- Кожен капітан своїй команді за 1 хв. повинен описати якомога більше загаданих, а гравці вгадати про кого йде мова. За кожне вгадане слово команда отримує 1 бал.

Картка для першої команди:

  1. П. Мирний

  2. І. Котляревський

  3. О. Вишня

  4. Г. Сковорода

  5. М. Гоголь

  6. М. Вовчок

  7. В. Забіла

  8. М. Шашкевич

  9. Т. Шевченко

  10. І.Вишенський

Картка для другої команди:

  1. М. Бойко

  2. І. Величковський

  3. Г. Квітка Основ’яненко

  4. М. Костомаров

  5. Ляля Убийвовк

  6. В. Короленка

  7. П. Куліш

  8. І. Багряний

  9. Є. Гребінка

  10. І. Липа

– На даний момент рахунок наших команд:

Синій сектор _______

Жовтий сектор ________

– Вболівальники, порадійте за свої сектори.

(«Кричалки»)

– Не хвилюйтесь, у вас є можливість наздогнати суперників, адже саме ви замовляєте кількість балів у останньому

VІІІ раунду, який має назву «Питання від VІР-персони».

«Питання від VІР-персони»

– Скільки балів ви хочете за цей раунд?

Добре. Слово має директор школи.

(VІР-персона зачитує питання).

У 2008 році комісія з естетики Міжнародного фінансового банку проводила конкурс на найкрасивішу валюту у світі. Яке місце зайняла наша гривня?

(Правильна відповідь).

1 місце. Наша грошова одиниця випередила австралійський долар, євро, болгарський лев, американський долар.

– На цьому наша розважально-пізнавальна шоу-програма «Я люблю Україну» закінчується і ми бачимо переможців, які довели, що справді люблять Україну. Перемогу сьогодні отримав ________ сектор. (Нагородження переможців і переможених призами української національної значимості)

(Музичний фон до кінця)

- Ми не прощаємося з вами, а кажемо: «ДО ЗУСТРІЧІ!!!»

Схожі:

Тема: Пізнавально-розважальне шоу Я люблю Україну Мета
Мета: розширити і поглибити знання учнів про Україну, про рідний край; стимулювати інтерес до дослідження природи, життя і побуту...
Сценарій конкурсно-розважальної програми «Я люблю Україну» Доброго...
«Я люблю Україну!» Я впевнена, що серед присутніх не знайдеться жодної людини, яка б хоч раз не дивилась телевізійну версію цього...
«Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ!»
Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування
Урок фестиваль «Я люблю Україну»
Мета: поширити знання про Україну, її національні традиції, символи, природу, пам’ятки культури. Виховувати патріотизм, любов до...
Тема: Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета: Перевірити рівень і якість знань і умінь учнів з основ наук та навколишнього
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
Мета : систематизувати знання учнів з курсу історія України, виховати в учнів інтерес до предмету
Я люблю Україну в світі єдину
Мета: узагальнити і розширити знання учнів; розвивати логічне мислення, уміння правильно і швидко приймати рішення; формувати патріотичне...
“ Я люблю Україну “
Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань)
«Моя Батьківщина», біля тину справа і з ліва парти на них плакати:...
Мета: розширити і поглибити поняття про те, що «Я – громадянин України» розвивати українське мовлення дітей, їхній кругозір, формувати...
На Україну линуть журавлі. Творчість представників діаспори
Обладнання: портрети поетів діаспори; вислови про Україну; виставка книг; презентація; аудіозаписи пісень «Чуєш, брате мій», «На...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка