|
Скачати 26.37 Kb.
|
Робота по групах Історична гра „Біле - чорне” Клас ділиться на 2 великі групи або невеликі підгрупи (5-6 учнів) – „біла група” – „чорна група” в шаховому порядку. Мета гри: узагальнити знання з теми; співставляти, аналізувати, робити висновки. Передмова: в 1971 р. помирає С. М. Хрущов, скульптор Ернест Неізвєстний спорудив надгробок з біло – чорного мармуру. Як символ „Відлиги”, яка мала як позитивні так і негативні сторони. Хід уроку І. Біле 1. Десталінізація – процес засудження й відмова від найбільш брутальних сталінських методів управління державою. 2. ХХ з'їзд КПРС, лютий 1956., закрите засідання, на якому виступив М. Хрущов „Про культ особи” та його наслідки. 3. Засудження „культу особи Й. Сталіна”. 4. Викриття злочинів Й. Сталіна та його оточення (репресії, депортації народу). 5. 1956 – 1959 – реабілітація 250 тис. осіб (більша частина Посмертно. 1957 – звільнення з таборів та спец. Поселень, близько 65 тис. осіб. Ліквідація системи ГУЛАГУ (звільнення десятків тисяч в'язнів). 6. 1953 – ліквідація військових трибуналів МВС, та Особливої наради МВС, яка мала право застосовували в адміністративному порядку висилку, заслання та ув'язнення. 7. 1955 – створення в УРСР органів прокурорського нагляду зо дотриманням законності. 8. Розвиток УКР культури. 9. Поява „Шістдесятників”. 10. Повернення імен письменників, художників, учених. 11. Розвиток НТР. 12. Поява нових галузей: автомобілебудування, ЕОМ, штучних матеріалів. 13. Новобудови: - заводи важких пресів та бурякозбиральних комб. м. Дніпропетровськ; - завод важких автомобілів м. Кременчук; - завод с/г машин м. Херсон. 14. Діяти стали ТЕС: Ворошиловградська, Миронівська, Придніпровська. 15. Нові вугільні райони: Львівсько – Волинський , Дніпровський. 16. Соціальна політиа: - пенсійний вік – ч. – 60 р., ж. – 55 р. - у 2 р. збільшились пенсії, зменшився робочий день (8 – 7 – 6-год) - житлове будівництво – „Хрущовки” - грошова реформа (10:1) - 5 денний робочий день Життя громадян змінилось на краще ІІ Чорне
(1962 р. м. Новочеркаськ - розвиток мирної демонстрації) 9. Освоєння цілини (90 тис. спеціалістів виїхали з села, молодь виїхала на цілину, нова техніка). 10. Наздогнати і перегнати США (за 20 р.) - 1963 р. виникнення продовольчої програми в ЦРСР (загроза голодомору, закупала зерно в США. 11. „Кукурудзяна кампанія”. 12. 1963 р. – перетворення с/г на найсильнішу ланку радянської економіки. 13. Непродуманість реформаційного експериментування: - дефіцит товарів; - підвищення цін на молочні та м'ясні продукти, заморожування З/П, відмова від прибуткового податку. |
«Вибори» Принципи виборчого права (практикум – робота з текстом Конституції України та робота в малих групах) |
Уроку української мови 6 клас "Теперішній час дієслів" Тема: Теперішній час дієслів Методи і прийоми навчання: інтерактивна гра «Продовжіть речення», робота з текстом, робота в групах, творча робота «Асоціації», робота... |
Урок 21. Тема: Глобальні проблеми людства Методичні прийоми: проблемно-пошуковий; робота із географічними картами, схемами; розповідь; «Мозковий штурм», робота в групах, «Роблю... |
Уроку української мови у 7 класі Тема Методи і прийоми: робота у групах, колективна робота, інтерактивні методи. Тип уроку: комбінований |
З ТЕМИ «ВСТАВНІ СЛОВА Й СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ» (з використанням мультимедійного обладнання) Методи, прийоми, форми роботи: робота з інтерактивною дошкою, робота у групах, у парах, діалог «учитель – учень», міні-проект, вільне... |
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:... Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах |
Урок №45-46 Тема. Системи опрацювання текстів Виховувати якості особистості: організованість, наполегливість, ініціативність; формувати поведінкові компетентності: робота в групах,... |
Розділові знаки між простими реченнями в складносурядному ... |
Уроку: узагальнити й систематизувати набуті учнями Методи, прийоми і форми роботи: «Проблемне запитання», «Мікрофон», «Навчаючи – учусь», метод «Прес», спостереження, дослідження,... |
Урок вивчення нового матеріалу. Методи і прийоми: «робота в групах» ... |