|
Скачати 95.77 Kb.
|
Я і Україна Громадянська освіта. Ознайомлення з основними громадянськими правами і обов’язками 4 клас Підготувала Стасюк О.С. Тема. Ознайомлення з основними громадянськими правами й обов’язками. Мета : - формувати уявлення про права й обов’язки громадянина України; - ознайомити з документами, які визначають права дитини; - показати цінність прав та необхідність виконання обов’язку ; - виховувати громадянські почуття та повагу до Законів України. - розвивати мислення; уміння співпрацювати в групі. Урок з використанням технології критичного мислення («очікування», «Коло знань», групової роботи, інсценізації «Несподівана зустріч». Хід уроку І. Організаційний момент. У нас сьогодні – ніби свято, Гостей зібралося багато, Ану ж на мене подивіться І веселенько посміхніться Повернімося обличчям до гостей І лагідно промовимо :”Добрий день!” (установка на роботу) ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
(любити рідну мову, поважати український народ, шанувати традиції країни, поважати права інших людей, сумлінно виконувати обов’язки)
1. Очікування 2. „Коло знань” 3. Історична довідка 4. Робота в групах 5. Фізкультхвилинка 6. „Несподівана зустріч” 7. Закріплення (самостійна робота) 8. Підсумок
Я від вас очікую : активності, співпраці, дружньої роботи, старанності, міцних знань, поваги до законів України. Отже, перший пункт плану ми виконали. 2. „Коло знань” – мета : виявити знання учнів. Ми зустрічалися з поняттями право, обов’язок . Про які права вам доводилося чути? Права
(підручник стор. 59) Звернемось до тексту.
Обов’язок
Отже, ми з’ясували, що поряд із правами люди мають і обов’язки . 3. Але хто визначив ці права? Звернемося до історичної довідки.
Складною проблемою людства є права дітей, тому що вони не досить захищені. Про це багато пишуть і говорять, дехто намагається допомагати. Але кількість нещасних дітей не зменшується. Сьогодні майже 250 млн. дітей у світі змушені тяжко працювати, жебракувати, грабувати. Близько 30 млн дітей не мають можливості відвідувати школу. Поширена торгівля дітьми, використання дітей, від яких відмовилися батьки, для пересадження органів. Міжнародне співтовариство започаткувало спробу спільної допомоги дітям. Найважливішим кроком у цьому напрямі було прийняття у
Конвенція – це угода , міжнародний договір з певних питань. У даному випадку - з питань прав дитини.
Ще раз назвемо основні документи ...(перелік) 4. Ми з вами повторили права людей, назвали документи, які їх визначають та охороняють, але в мене виникло питання: Прав багато, яке ж серед них найголовніше?
Перед тим, як об’єднатися в групи, повторимо правила роботи ( - розприділити роль в групі;
На роботу в групах відводиться 3хв. - Об’єднуємося в групи. 1гр. – право на життя 2гр. – право на працю 3гр. – право на відпочинок 4гр. – на охорону здоров’я та медичну допомогу 5гр. – на освіту. 5.Фізкультхвилинка Презентація Уважно всі слухаємо виступи доповідачів і вирішуємо основне проблемне питання. Яке право найголовніше для людини? (Група вирішила, що презентувати роботу буду я П.І. Нам потрібно довести, що право на ...(показує символ ) найголовніше) - Діти, я уважно слухала виступи, з думкою кожної групи згодна, але питання залишається не вирішене? Як ви думаєте? У між груповому діалозі приходять висновку : Всі права головні і не можна визначити тільки одне , не враховуючи інших; немає другорядних, менш важливих. На слідуючих уроках ми з вами детально будемо вивчати обов’язки . 6. „Несподівана зустріч” ( з’являється інопланетянин Карапетик)
Ми – діти світу. Ким би не були наші батьки, де б ми не жили і в щоб ми не вірили, поводьтеся з нами як з рівними. Ми гідні того, що може дати світ. -К. – Про все, що почув і побачив , розкажу своїм друзям. Спасибі вам!
напроти вислову, що означає „право” ставите +, а напроти – „обов’язку” √. Отримувати освіту Берегти шкільне майно Старанно вчитися Дотримуватися правил дорожнього руху Піклуватися про життя та охорону здоров’я Користуватися бібліотеками, спортзалами, обладнанням школи Дотримуватись норм поведінки Грати, розважатись, відпочивати. Охороняти природу, пам’ятки культури. Проживати в сім’ї разом з батьками Дотримуватись правил особистої гігієни
- Чи здійснились ваші очікування? Що ви дізнались? - На якому етапі ви отримали найбільше інформації? Пам’ятайте ж , любі діти В злагоді потрібно жити. А обов’язки й права – Це усьому голова. Домашнє завдання. 1.Розказати батькам, з якими правами та обов’язками ви познайомились на уроці. 2. (на вибір) - підготувати розповідь ситуації, в якій порушувалися б права дитини і як можна було б захистити ці права + малюнок - підготувати розповідь про обов’язки, що стосуються опрацьованих прав + малюнок - твір –роздум ”Що корисного я дізнався на уроці”. Спасибі всім, хто працював: Актором був, відповідав, Хто нам у всьому помагав. Та тим, хто в гості завітав, Що знайшли час, прийти до нас Якщо Ваша ласка, То приходьте до нас, ще будь ласка. Урок вже час кінчати. Треба йти відпочивати!
Урок вже час кінчати. Треба йти відпочивати! Додатково: 2 3 1
2.Вони є невід’ємними , притаманними людині від народження. (права) 3. Міжнародна організація , яка схвалила Декларацію прав людини (ООН). Урок
Я працював
|
Уроках математики в Украйнській гімназії з використанням технології... Ами змістом навчальної дисципліни, зокрема математики, а й сформованість компетентності учня як загальної здатності особистості.... |
УРОК 1 МЕТОДИ ТВОРЧОГО Й КРИТИЧНОГО І МИСЛЕННЯ В ПРОЕКТНІЙ ТЕХНОЛОГІЇ... Мета: Навчальна ознайомити учнів зі змістом і завданнями курсу «Технології»» на навчальний рік методами критичного мислення, галузями... |
Технології розвитку критичного мислення” Актуальність. Застосування технологій критичного мислення є інструментом впливу на інтелектуальні здібності дитини – інтелектуальну... |
Уроку навчальні Розробка уроку геометрії для учнів 9 класу з використанням моніторингових технологій та стратегій технології розвитку критичного... |
Урок українського читання в 4 класі з використанням технології критичного... Тема: Обжинкові пісні. «Кругом, женчики, кругом», «Ой я жала, жала», «Пісенька житнього віночка» |
Урок позак ласного читання з використанням стратегій методики розвитку... Актуалізація опорних знань: літературна вікторина за творами Всеволода Нестайка ( «У країні сонячних зайчиків», «Незнайомка з країни... |
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ за допомогою технології... Відомості про автора: Дейнека Г. А. – вчитель української мови та літератури Божківського НВК |
Л. П. Унгурян Компетентнісний підхід до вивчення Навчальний посібник містить методичний коментар щодо реалізації компетентнісного підходу до вивчення української літератури на основі... |
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ Только живой ум и может делать нас работниками жизни [11; 6]. Безумовно, вчений говорить про аналітичне мислення, яке робить з людини... |
Тема заняття «Internet», працювати колективно в групах та індивідуально; сприяти розвитку критичного мислення |