Уроку навчальні


Скачати 22.45 Kb.
Назва Уроку навчальні
Дата 17.12.2013
Розмір 22.45 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Розробка уроку геометрії для учнів 9 класу з використанням моніторингових технологій та стратегій технології розвитку критичного мислення. (пара)
Тема: Розв’язування задач на знаходження площі трикутника.
Мета: удосконалити вміння застосовувати формули для знаходження площі

трикутника до розв’язування задач.

Систематизувати та узагальнити знання з теми «Розв’язування трикутників. Площа трикутника».
Завдання уроку навчальні: повторити всі формули, що стосуються розв’язування трикутників і площі трикутника;

розвивальні: розвивати вміння працювати самостійно, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;

виховні: виховувати дисциплінованість, самокритичність.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань умінь і навичок.
Основні методи, що використовуються: самооцінка і взаємонавчання, мультимедійна проекція; робота в групах і самостійна робота.
Структура уроку




Хід уроку
Організаційно-психологічна частина.

Привітання з учнями.

Налаштування їх на продуктивну роботу.

Підготовка до роботи на уроці. Ознайомлення з темою та метою уроку.

На цьому уроці нам необхідно повторити матеріал вивчений на попередніх уроках, відновити навички розв’язування задач та продовжити формування вмінь застосовувати їх до практичних завдань, спираючись на технології розвитку критичного мислення.

Зміст матеріалу вивченого в темі записано в формі плану на листку моніторингу. Ознайомтесь з ним, продумайте що з записаного ви знаєте, а що ні. В тій графі, де ви думаєте, що знаєте матеріал проставте +, якщо щось не пам’ятеєте -, формули до 9п запишіть знизу під таблицею. 5 хвилин вам на обдумування.

Отже в процесі самооцінки, ви активізували свої знання, на тому рівні на якому ви їх маєте. Наступний крок – в ході співпраці з однокласниками проаналізувати матеріал поданий на екрані, систематизувати свої власні знання.
Розв’язування : співвіднесіть себе з однією з фігурок: як ви себе почуваєте після перегляду матеріалу.

ІІ етап моніторингу: запишіть в зошити відповіді на поставлені питання, знайдіть ці питання на листку моніторингу і проставте + якщо ви дали правильну відповідь, - якщо помилились.

Продовжимо нашу роботу далі, повторивши матеріал, що стосується площі Δ і чотирикутника.

ІІІ етап моніторингу: занести відповіді на поставлені питання в робочому зошиті і зробити перевірку, поставивши ± біля кожної записаної формули.

Після ІІІ етапу моніторингу ви готові попрацювати над розв’язанням типових задач.

Пропонується робота в парах з фронтальним контролем результату.

Додаткове завдання:

Обчислити площу фронтону, який необхідно покрити, якщо довжина кроков 10 м, а довжина стіни будинку 8 м.
Підсумок уроку.

Повідомити д/з. завд. 9 № 4, 5, 6 (б)

Схожі:

УРОК 52 Тема уроку
Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Початки теорії ймовірностей»
УРОК 32 Тема уроку
Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Інтег­рал та його застосування»
ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН СТУДЕНТА
В індивідуальному навчальному плані студента зазначаються нормативні навчальні дисципліни, навчальні дисципліни за вибором у межах...
Резолюція круглого столу «Запровадження теорії наукового креаціонізму...
Навчальні програми шкіл України : керівники і представники громадських організацій, науковці, юристи, педагоги, громадські діячі...
ТЕМА. ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО Маска Мета
Обладнання: навчальні плакати; репродукції картин відомих художників (У. Корнеліс «Дайстерські карнавальні клоуни» та ін.); фотографії;...
Наказом Міністерства освіти України від 16 червня 1994 p. №184 ПОЛОЖЕННЯ...
В загальноосвітньому навчально-виховному закладі створюються такі навчальні майстерні
УРОК ТЕМА
Обладнання: навчальні плакати («Схема послідовності малювання мешканців моря», «Схема послідовності складання моделей рибок» та ін.);...
Професії : пошуки в Інтернет
Кожен учасник отримує дві картки. Напишіть на одній картці навчальні літери Вашого приз віща, на іншій навчальні літери Вашого імені....
Уроку: Поняття символу та екземпляру символу, бібліотеки
Обладнання, матеріали, наочність: персональні комп’ютери, програмне забезпечення Macromedia Flash MX, роздатковий дидактичний матеріал,...
Відповідно до існуючих напрямів освітньої діяльності в Україні діють...
Систему вищої освіти складають: вищі навчальні заклади всіх форм власності; інші юридичні особи, що надають освітні послуги у галузі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка