|
Скачати 61.8 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ М.КОМСОМОЛЬСЬКА Методична розробка уроку правознавства на тему: Розробила викладач суспільних предметів Професійного гірничого ліцею м. Комсомольська Гусарова Валентина Володимирівна 2011 рік Тема уроку: Трудовий договір, його зміст, форми і терміни укладання Мета уроку:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань та умінь. Методи роботи на уроці: словесні, наочні, робота у парах за технологією «навчаючи вчуся», практична робота з документами та розв’язування юридичних ситуацій. Вид уроку: урок-презентація з елементами практичної роботи з документами та розв’язування юридичних ситуацій (взаємодіюче навчання). Міжпредметні зв’язки: історія, тема: «Соціально-економічна політика Центральної Ради» Економіка, тема: «Заробітна плата в умовах ринку. Соціальний захист та соціальна інфраструктура в економічно розвинутих країнах». Методико-дидактичне забезпечення уроку: Конституція України, Кодекс законів про працю України, підручник «Основи правознавства» за ред. П.І.Гнатенка, картки-завдання для роботи у парах, завдання для контролю знань, виставка юридичної літератури та букетної продукції, мультимедійний комплекс, презентація «Право громадян України на працю». Дата проведення 23.11.11 Група 2/09. Машиніст тепловоза Епіграф уроку: «Не досить того, що ти не відмовляєшся від праці, - ти повинен її вимагати; не гідно людині боятися поту» (Сенека, рим. філософ і письменник) Хід уроку І. Організаційна частина ………………………………………………………….1хв. Привітання учнів, визначення відсутніх. ІІ. Актуалізація опорних знань ………………………………………………… 3 хв. Бесіда з учнями по питанням за презентацією:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності …………………………………………. 3 хв.
Звернення уваги учнів на виставку юридичної літератури та букетної продукції, яка допоможе надати відповіді на питання пов’язані із працевлаштуванням . ІV. Оголошення, представлення теми уроку та очікуваних результатів……2 хв. Демонстрація слайду №7 з темою уроку, яку учні записують до конспектів. Очікувані результати. Після цього уроку ви зможете:
V. Вивчення нового матеріалу…………………………………………………. 27 хв. План вивчення матеріалу
Перше питання нового матеріалу розглядається через пояснення викладачем ЗУ «Про зайнятість населення» та зміни у соціально-економічному становищі держави, які зумовили потребу в його прийнятті. Вчитель звертає увагу учнів також на статті КЗпПУ (№5, 21-49), якими регламентуються питання працевлаштування населення, дається визначення понять «трудовий договір, контракт». Учні записують до своїх конспектів визначення понять та дату прийняття закону, переглядаючи слайди презентації № 8-11. З другого питання заслуховується повідомлення учня Білоцерковця А., який визначає особливості правового регулювання праці неповнолітніх і молоді,а учні групи розповідають про режим роботи під час проходження практики на ВАТ «ПГЗК». Вивчаючи наступні два питання, учні працюють за технологією «Навчаючи вчуся» та виконують практичну роботу з документами, готуючи відповіді по завданням ( кожна група отримує свою картку-завдання), а саме:
Учні озвучують свої відповіді, які ілюструються слайдами № 12-18 презентації. Вчитель підсумовує вище сказане, звертаючи увагу на те, що саме праця дає можливість людині мати певні матеріальні і духовні блага (слайд № 19). VI. Узагальнення та систематизація знань ………………………………. 5 хв. Учні виконують у парах тестові завдання: І рівень (4 бали) Виконайте тестові завдання:
а) 14 – 60 років; б) 15 – 70 років; в) 18 – 65 років
а) цивільне право; б) господарським правом; в) трудовим правом
а) подання заяви про прийом на роботу б) укладання трудового договору
а) угода про співпрацю; б) договір про наміри; в) трудовий договір
а) 1918 р.; б) 1924 р.; в) 1972 р.
а) робота; б) праця; в) діяльність ІІ рівень (3 бали) Виправте помилки:
Чи правомірні такі дії відділу кадрів підприємства? ______________________________________________________________________________________________________________________
Чи матиме законну силу цей наказ? Відповідь обґрунтуйте. ______________________________________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень (2 бали) Порівняйте поняття:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ VII. Підведення підсумків уроку ……………………………………….3 хв. Рефлексія: «Яка особистісна значимість цього уроку для кожного з Вас, шановні?» Оголошення оцінок. VIII. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання ……………………2 хв.
|
Навчальна програма з правознавства для 10-12 профільних класів навчальних... Ратушняк Святослав Петрович заступник директора Технологічного багатопрофільного ліцею м. Хмельницького, вчитель історії та правознавства,... |
Уроку з правознавства на тему Юридична відповідальність Базові поняття і терміни: «відповідальність», «юридична відповідальність», «види юридичної відповідальності», «Обставини, що виключають... |
Черкаська гімназія №9 ім. О. М. Луценка В системі професійно-технічної освіти при викладанні загальноосвітніх предметів одним із важливих питань є професійна спрямованість... |
Впровадження інтерактивних методів навчання щодо розвитку комунікативних... Викладач предметів людина і світ та художня культура, спеціаліст вищої категорії, старший викладач Державного навчального закладу... |
Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу» Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку |
СОЦІОЛОГІЯ Лутак Н. А., голова Дніпропетровського міського методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін, викладач-методист Дніпропетровського... |
Тема уроку ... |
Уроку Розробила: вчитель фізики та математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області... |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Урок правознавства на тему: «ПРАВО» Основні поняття: право, норма права, галузь права, правовідносини, юридичний факт |