|  | 
            Скачати 376.72 Kb.
           
 | 
| І модуль 
 - це продукти людської діяльності в минулому; + це літописи, угоди, документи, закони; 
 
 - минуле землі, що нині називається Україною; + минуле держави, що нині називається Україною; 
 
 
 + VII ст. до н.е. - IV ст. н.е.; 
 
 
 + готів. 
 
 + кіммерійці. 
 
 + степи Північного Причорномор'я та лісостепову зону Подніпров'я; 
 
 + III ст. до н.е. - II ст. н.е.; 
 - IV ст. до н.е. - II ст. н.е.; 
 
 + від Дону до Дністра; 
 - від Дніпра до Дону. 
 + кочове скотарство; 
 
 + скіфи; 
 
 - готів; + гунів; - слов'ян; - скіфів. 12. Племінний союз антів існував: 
 + ІV -VII ст.; - V -VIII ст.; - VI - IX ст. 
 
 - Подніпров’я; + у басейнах Вісли та Прип’яті. 
 
 + між Дністром та середнім Дніпром; 
 
 
 + антів, венедів та склавинів. 
 
 + V ст. н.е.; - IX ст. н.е.; 
 
 + Київ; 
 
 
 +східні слов'янські племена не брали участі в утворенні і розвитку Київської Русі - Україна, Росія та Білорусія є спадкоємцями Київської Русі. 
 
 + виросла на місцевому ґрунті; 
 
 + визначено розміри повинностей на користь київських князів; 
 
 
 + Володимира Великого; 
 
 
 + 988 р.; 
 
 
 + князем Володимирем; 
 
 
 +Аскольд і Ольга; 
 25. Кого із наведених нижче князів Київської Русі історія назвала Великим, а церква Святим? 
 + князя Володимира Мономаха; 
 
 
 + м. Київ; 
 
 
 + Ярослав Мудрий; 
 
 
 + В. Великий; 
 
 
 + гривня; 
 
 
 + головний міжнародний торгівельний шлях, який проходив через територію Київської Русі; 
 31. Яка гілка влади мала першочергове значення в управлінні Київською Руссю? - рада бояр; - віче; +княжа влада; - військова дружина. 32. Місце, яке було центром округи і в якому зупинялися князі під час збирання данини, називалося: 
 + погостом; 
 33. Володимир Великий правив Київською Руссю в: 
 + 980-1015 рр.; 
 34. Після смерті Володимира Великого київський великокнязівський престол посів: 
 - Святополк; + Ярослав; 
 35. Монголо-татари захопили Київ у: 
 + 1240 р.; 
 36. Згідно з літописом, перша бібліотека на Русі була створена при: + Софійському соборі в Києві; 
 37. Вкажіть історичний документ, у якому вперше вживається термін «Україна»: + Київський літопис; 
 
 38. Як переходила влада в Київській Русі від одного князя до іншого? 
 + по спадкоємству; 
 39. Хто з наведених нижче імен в Київській Русі був автором поетичного твору "Слово о полку Ігоревім"? 
 + невідомий автор; 
 40. Хто з наведених нижче імен в Київській Русі був автором поетичного твору "Повість минулих літ"? 
 + ченці Нестор та Сильвестр; 
 41. Визначте, за часів якого князя було збудовано Софіївський собор і засновано Києво-Печерський монастир? 
 + Ярослава Мудрого; 
 42. Коли розпочався процес феодальної роздробленості Київської Русі? 
 - 1054 р.; +1125 р.; 
 43. Після якого князя розпочався процес феодальної роздробленості Київської Русі? 
 - Я. Мудрий; +В. Мономах; 
 44. Коли були об'єднані Галицьке і Волинське князівства в єдину державу? 
 + 1199 р. 
 45. Ким були об'єднанні Галицьке і Волинське князівства в єдину державу? + Р. Мстиславович; 
 46. Назвіть, за часів якого князя Галицько-Волинська держава набула найбільшої могутності? - Р. Мстиславович; 
 + Д. Романович; 
 47. Назвіть, хто з Галицько-Волинських князів найбільше прославився в боротьбі з монголо-татарами? 
 + Романович; 
 48. Назвіть дату битви на р. Калці, де руські князі зазнали жорстокої поразки від монголо-татар: + 1223р.; 
 49. Назвіть дату здобуття монголо-татарами м. Києва: 
 + 1240 р.; 
  50. Татаро-монгольське іго на землях Південно-Західної Русі виявлялося у: + признанні ханами руських князів на князівські столи, жалуванні їм ярликів на княжіння; 
 51. Хто з кочових племен завдав Київській Русі остаточного удару? 
 + монголо-татари; 
 ? 52. Визначте вплив монголо-татарського іга на політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі. Вкажіть невірні твердження. - руські землі не увійшли безпосередньо до складу Золотої Орди; +руські землі увійшли безпосередньо до складу Золотої Орди; - на території Русі не було створено постійно діючого адміністративного апарату завойовників; 
 53. Визначте, прабатьківщиною яких народів стала Київська Русь? 
 + українського, російського та білоруського народів; 
 54. Як свідчить літопис, перші школи на Русі заснував князь: 
 + Володимир Великий; 
 - Ярослав Мудрий. 55. На Русі дітей навчали: - читати і писати; 
 + читати, писати, рахувати, складати вірші, промови, співати в церковному хорі, а також Закону Божому та основам моралі; 
 56. У ХІ –ХІІІ ст. більшість шкіл містилася: 
 + при церквах та монастирях, які опікувалися ними; 
 57. Назвіть історичний документ, у якому вперше вживається термін «Україна»: + Київський літопис; 
 58. Назвіть дату остаточного підкорення литовськими князями український земель: 
 + 1363 р.; 
 59. Назвіть дату унії, на якій було прийнято рішення про створення Речі Посполитої: 
 + 1569 р.; 
 60. Вкажіть назву унії, на якій було прийнято рішення про створення Речі Посполитої: 
 + Люблінська унія; | 
| Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст поняття “філософія історії”? А Розділ філософського знання, який вивчає загальні закони, принципи і правила мислення | Яке із наведених визначень найбільш повно розкриває поняття «країна»? | 
| 1. Поняття й ознаки права як соціальної системи Яке поняття розкриває таке визначення: „частина норми права, яка визначає обставини, за настання яких можна чи необхідно здійснювати... | Суцільна колективізація України (2 урок) Мета: Розкрити етапи колективізації і її наслідки; показати, що колективізація проводилася насильницькими, антигуманними методами;... | 
| «Виберіть одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих варіантів» Сукупність індивідуально-своєрідних властивостей особистості, які визначають її ставлення і проявляються у типових для даної особистості... | Яке з наведених визначень є правильним? До якого принципу навчання Ви віднесете правило: “Працюючи з усім класом, пам’ятай про кожного учня”? | 
| Сформулювати головні умови становлення ринкової економіки в ТЕСТ Яке з перерахованих визначень ринку, на вашу думку, найбільш точно характеризує його сутність | ІІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ ШКОЛЯРІВ З ЕКОЛОГІЇ Уважно прочитайте наступні запитання. Подумайте, який з запропонованих варіантів відповідей є правильним. У завданнях цієї групи... | 
| Урок 1-2 Тема уроку : Множини. Операції над множинами Прийом «Поняття» вертикально на дошці записується основне поняття, яке мають опрацювати учні. Вчитель просить учнів назвати асоціації,... | Урок №60 Тема. Розв'язування прямокутних трикутників Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту поняття «розв'язати трикутник» та схем розв'язання чотирьох основних задач на знаходження... |