Яке з наведених визначень є правильним?


Скачати 136.11 Kb.
Назва Яке з наведених визначень є правильним?
Дата 02.04.2013
Розмір 136.11 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Інформатика > Вопрос
Яке з наведених визначень є правильним? Принципи навчання інформатики – це:

  1. керівні ідеї, нормативні вимоги до організації і здійснення освітнього процесу.

  2. заходи виховного характеру, які здійснюються в загальноосвітніх навчально-виховних закладах під керівництвом учителів-вихователів.

  3. упорядковані способи діяльності вчителя й учнів, спрямовані на ефективне розв'язання навчально-виховних завдань.

  4. предмети шкільного обладнання, які застосовують у процесі навчально-виховної роботи (книги, зошити, таблиці, лабораторне обладнання, письмове приладдя та ін,).


На яке запитання дають відповіді принципи навчання інформатики?

  1. Як організувати навчальний процес на уроці інформатики?

  2. Скільки учнів має бути в комп’ютерному класі?

  3. Які обов’язки в учнів класу?

  4. Якою має бути якість навчання інформатики?


До якого принципу навчання Ви віднесете правило: “Працюючи з усім класом, пам’ятай про кожного учня”?

  1. Принцип індивідуалізації і колективності навчання;

  2. Принцип свідомості;

  3. Принцип зв’язку теорії з практикою;

  4. Принцип гармонійного розвитку особистості


Що з переліченого НЕ є принципом навчання?

  1. Принцип закріплення набутих умінь і навичок

  2. Принцип науковості і посильної складності

  3. Принцип послідовності і систематичності навчання

  4. Принцип свідомості


Для реалізації вчителем принципу доступності навчання на уроці інформатики необхідно:

  1. Виділяти головне, істотне в емпіричному компоненті змісту

  2. При ознайомленні з новим матеріалом практичного характеру корисно дати орієнтовну основу дій, сформулювати мету навчання.

  3. У навчанні завжди використовувати альтернативні підходи, позиції і точки зору до будь-якого суттєвого питання.

  4. Вивчати матеріал з різних боків і за допомогою різних видів діяльності.


Реалізацією якого принципу є практичне використання комп'ютерної техніки в навчальному процесі, робота кожного учня з комп'ютером?

  1. наочності змісту і діяльності

  2. свідомості

  3. науковості і посильної складності

  4. зв’язку теорії з практикою;


Сьогодні розрізняють два основних види диференціації навчання інформатики:

  1. рівневу та профільну

  2. рівневу та структуровану

  3. профільну та структуровану


В чому полягає рівневий вид диференціації навчання інформатики:

  1. за одними програмами і підручниками учні можуть засвоювати матеріал на різних рівнях

  2. за різними програмами і підручниками учні можуть засвоювати матеріал на одному рівні

  3. за одними програмами і підручниками учні можуть засвоювати матеріал на одному рівні


Профільна диференціація навчання інформатики це:

  1. диференціація за змістом

  2. диференціація за кількістю занять

  3. диференціація за рівнем початкової підготовленості учня


Мета вивчення курсу інформатики в старших класах:

  1. підготовка школярів до життя в інформаційному суспільстві

  2. підготовка школярів як програмуючих та не програмуючих користувачів

  3. підготовка школярів як програмістів


Актуальним сьогодні при виділенні цілей профільного навчання є врахування майбутньої практичної діяльності школярів за рівнем використання комп'ютерів. Яких напрямів в підготовці школярів не існує:

  1. базовий аналітик

  2. користувач

  3. програміст


Методи навчання інформатики поділяють на

  1. Наукові і навчальні

  2. Навчальні та словесні

  3. Усні і письмові

  4. Ефективні і безрезультатні


В галузі теоретичної інформатики найбільш перспективними є

  1. дослідження загальних властивостей інформації, як одного з проявів реальності

  2. пошуки ефективних методів формалізованого подання знань, у тому числі

  3. переосмислення ролі інформації в розвитку природи і суспільства,


Інформатика - комплексна наукова і інженерна дисципліна об'єктом якої є

  1. інформаційні процеси будь-якої природи;

  2. інформаційно-комунікаційні технології

  3. обчислювальний експеримент


До технічних засобів інформатики належать:

  1. Пристрої введення/виведення і відображення інформації, персональні комп'ютери, робочі станції.

  2. Персональні комп'ютери , робочі станції.Операційні системи і середовища.

  3. Аудіо- і відео системи, Засоби зв'язку і комп'ютерні телекомунікаційні системи Засоби захисту інформації від пошкодження і несанкціонованого доступу.


До системних засобів інформаційних технологій належать

  1. Операційні системи і середовища, системи і мови програмування , системи користувацького інтерфейсу.

  2. Операційні системи і середовища,засоби захисту інформації від пошкодження і несанкціонованого доступу, програмні засоби комп'ютерного зв'язку, обчислювальні і інформаційні середовища

  3. Операційні системи і середовища,Аудіо- і відео системи,системи і мови програмування



Мета вивчення баз даних полягає в:

  1. узагальнені та систематизації уявлень про групування об'єктів за певними ознаками.

  2. узагальнені та систематизації уявлень про розміщення інформації на носіях.

  3. узагальнені та систематизації уявлень про графічне представлення інформації.


Вивчення теми «Бази даних» НЕ повинне:

  1. вимагати залучення додаткових теоретичних відомостей з інших предметних галузей.

  2. дозволяти здійснювати міжпредметні зв’язки на уроках інформатики.

  3. будуватись на простих прикладах.


Які задачі недоцільно обирати за навчальні при вивчені теми «Бази даних»?

  1. Одержування інформації на основі даних, які отримуються з інших додатків.

  2. Створення нової бази даних і підтримка одержаної моделі предметної галузі в певному стані.

  3. Оновлення раніше створеної бази даних (тобто додавання нових і вилучення застарілих даних).


На першому етапі вивчення середовища баз даних:

  1. слід навчити учнів працювати з готовою базою даних.

  2. слід ознайомити учнів із процесом створення власних баз даних.

  3. слід ознайомити учнів із можливостями взаємодії середовища з іншими офісними програмами.


На яке з наступних питань доцільно звернути увагу при демонстрації можливостей використання СУБД?

  1. Можливість опрацювання в різних предметних галузях різних за типом даних: текстових, числових, графічних, звукових тощо.

  2. Доступність графічного інтерфейсу.

  3. Підтримка взаємодії СУБД з іншими офісними програмами.


Які основні переваги при навчанні програмуванню дають середовища візуального програмування?

  1. Дозволяє зробити процес навчання більш наочним і зрозумілим

  2. Дозволяє писати програми, не знаючи синтаксису мови програмування

  3. Дозволяє привчати учнів до створення серйозних програм, вже при початку вивчення мови

  4. Усі наведені відповіді є правильними


При початках вивчення програмування найдоцільніше використовувати середовище візуального програмування

  1. Visual Basic

  2. Turbo Pascal

  3. Borland Delphi 7

  4. Borland C++ Builder


Недостатком вивчення процедурних мов програмування у порівнянні із візуальними є

  1. Учні не можуть одразу перейти до створення елементів інтерфейсу через складність створення графічних елементів

  2. При використанні процедурних мов неможливо створити повноцінну програму

  3. Процедурні мови програмування не дають доступу до усіх можливостей компютера

  4. Процедурні мови програмування не підтримують протоколів, потрібних для функціонування інтернету


Як свідчить практика, найбільша складність при вивченні Visual Basic виникає

  1. При виборі кращого технологічного розв'язку для конкретної задачі

  2. В процесі створення проектів програми

  3. При компіляції програми, через відсутність повідомлення про промилки

  4. При створенні нового проекту


Вивчення візуальної мови програмування дозволяє:

  1. Навчатися ООП вже на перших кроках навчання програмуванню

  2. Не дає жодних переваг над процедурною мовою програмування

  3. Зробити процес розвязання задачі однорідним

  4. Забезпечити виконання програми на будь-якій платформі


Класифікація засобів навчання інформатики за дидактичною функцією:

  1. інформаційні засоби, дидактичні засоби, технічні засоби

  2. універсальні засоби, дидактичні засоби, інформаційні засоби

  3. традиційні засоби, технічні засоби, універсальні засоби


Засоби навчання інформатики:

  1. традиційні та нові інформаційно-комунікаційні технології

  2. стандартні та нові інформаційно-комунікаційні технології

  3. технологічні та нові інформаційно-комунікаційні технології


Вкажіть, елементи з функціонального призначення процесу навчання інформатики:

  1. педагогічні програмні засоби, інструментальні програмні засоби

  2. предметно-орієнтоване програмне середовище, навчаючі програмні засоби

  3. програмні засоби, інформаційно-пошукові програмні системи


Вкажіть, елементи з методичного призначення процесу навчання інформатики:

  1. програмні засоби, інформаційно-пошукові програмні системи

  2. предметно-орієнтоване програмне середовище, навчаючі програмні засоби

  3. педагогічні програмні засоби, інструментальні програмні засоби


Вкажіть, чим визначається ефективність засобів навчання інформатики:

  1. відповідність тим чи іншим потребам навчально-пізнавальної діяльності, умовам, в рамках яких ці засоби використовуються

  2. предметно-орієнтовані середовищем навчального і розвивального призначення

  3. програмними засобами для дозвілля


При якій формі оцінювання не забезпечується ні об'єктивність процесу вимірювання, ні об'єктивність інтерпретації результатів вимірювання? Одна і та ж особа по-різному оцінюється різними вчителями.

  1. усна форма перевірки знань або усне опитування;

  2. письмова форма перевірки знань або письмова робота;

  3. лабораторна або практична робота на комп'ютері;

  4. тестування;


Яку оцінку слід поставити якщо учень вміє:

аналізувати навчальну інформацію, в цілому самостійно застосовувати її на практиці;

контролювати власну діяльність;

самостійно виправляти вказані вчителем помилки;

самостійно визначити спосіб розв'язування навчальної задачі;

вміє використовувати довідкову систему

  1. 8 балів

  2. 9 балів

  3. 10 балів


Впровадження комп'ютерів в навчально-виховний процес переслідує мету підвищити ефективність цього процесу яка може оцінюватись за певними критеріями:

  1. повне розкриття творчого потенціалу учнів і вчителів

  2. покращення загального розвитку

  3. покращення пізнавальної діяльності учнів і вчителів


Вкажіть основну сферу діяльності магістра інформатика:

  1. організатор використання інформаційних технологій для управління процесом навчання.

  2. організатор трудової діяльності

  3. організатор використання інформаційних технологій для волонтерської діяльності


Володіючи технологією проектування, конструювання, реалізації, аналізу і розвитку методичних систем навчання інформатики, магістр повинен виконувати функції:

  1. конструктора

  2. організатора

  3. менеджера


Пояснення – це:

  1. словесний метод навчання, основне завдання якого полягає в розкритті причинно-наслідкових зв'язків і закономірностей у розвитку природи, людського суспільства і людського мислення.

  2. словесний метод навчання, що передбачає усний виклад навчального матеріалу, який характеризується великим обсягом, складністю логічних побудов, сконцентрованістю розумових образів, доведень і узагальнень.

  3. словесний питально-відповідний метод навчання, завдання якого - спонукати учнів до актуалізації відомих і засвоєння нових знань шляхом самостійних роздумів, висновків і узагальнень.


Бесіда – це:

  1. словесний питально-відповідний метод навчання, завдання якого - спонукати учнів до актуалізації відомих і засвоєння нових знань шляхом самостійних роздумів, висновків і узагальнень.

  2. словесний метод навчання, що передбачає усний виклад навчального матеріалу, який характеризується великим обсягом, складністю логічних побудов, сконцентрованістю розумових образів, доведень і узагальнень.

  3. словесний метод навчання, основне завдання якого полягає в розкритті причинно-наслідкових зв'язків і закономірностей у розвитку природи, людського суспільства і людського мислення.


Диспут – це:

  1. словесний метод навчання, суть якого полягає в цілеспрямованому зіставленні різних поглядів на наукову чи суспільну проблематику з метою формування в учнів оцінних суджень, зміцнення світоглядних позицій.

  2. словесний метод навчання, суть якого полягає в обміні поглядами щодо конкретної проблеми з метою набуття нових знань, зміцнення власної думки, формування вміння її обстоювати.

  3. словесний метод навчання, який передбачає ознайомлення зі способами виконання завдань, інструментами, матеріалами, технікою безпеки, показ трудових операцій та організацію робочого місця.

  4. словесний метод навчання, що передбачає усний виклад навчального матеріалу, який характеризується великим обсягом, складністю логічних побудов, сконцентрованістю розумових образів, доведень і узагальнень.


Класифікація методів навчання за особливостями навчально-пізнавальної діяльності учнів:

  1. всі відповіді правильні

  2. пояснювально-ілюстративний

  3. частково-пошуковий

  4. дослідницький

  5. репродуктивний


До наочних методів навчання інформатики відносять:

  1. ілюстрування, демонстрування, спостереження

  2. інструктаж, спостереження

  3. дискусія, ілюстрування

  4. інструктаж, дискусія


Фундаментальні поняття сучасної науки, на яких базується зміст шкільного курсу інформатики це: (виберіть лишнє)

  1. підручник

  2. інформація,

  3. модель,

  4. алгоритм,

  5. комп'ютер.


Важливою особливістю шкільного курсу інформатики є

  1. міжпредметність

  2. модельованість

  3. наочність

Чи є комп’ютер об’єктом навчання?

  1. так

  2. ні

  3. не визначено


Продовжіть речення: «Методична система навчання являє собою…»

  1. сукупність п'яти ієрархічно підлеглих компонентів: цілей навчання, його змісту, методів, засобів, організаційних форм навчання.

  2. комплексний науковий напрямок, який має міждисциплінарний характер

  3. підсумок дидактичного переопрацювання певної системи знань, умінь і навичок, яка необхідна для оволодіння інтелектуальною, матеріально-практичною, соціальною або духовною діяльністю.

Схожі:

Яке із наведених визначень найбільш повно розкриває поняття «країна»?

Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст поняття “філософія історії”?
А  Розділ філософського знання, який вивчає загальні закони, принципи і правила мислення
Яке з чотирьох запропонованих визначень найповніше розкриває зміст поняття "історичні джерела"?

Сформулювати головні умови становлення ринкової економіки в
ТЕСТ Яке з перерахованих визначень ринку, на вашу думку, найбільш точно характеризує його сутність
Яка з наведених під функцій належить до виробничої функції?
Виробничо-комерційна діяльність підприємства передбачає використання функцій маркетингу. Яка з наведених під функцій належить до...
Уроках математики 6 клас
Чи можна вважати правильним твердження “Десяткові дроби це певна група звичайних дробів”?
Керівництво людьми. Чи є тотожними поняття «менеджмент»
Чи є правильним визначення «Менеджмент це вміння досягати поставлених завдань, використовуючи пра­цю, інтелект і мотиви поведінки...
2008 Методичний матеріал підготувала
Кодопосібник складено за темами згідно навчальної програми з дисципліни «Економіка сільського господарства» у вигляді визначень,...
2. Укажіть вираз, тотожно рівний виразу 2
Пряма b не має спільних точок з площиною α. Які з наведених тверджень є правильними?
Зображення колись могутнього міста Києва, яке втратило свою значущість...
Тема. Мотиви туги за минущістю краси, гармонією світу і людини в ліриці Євгена Плужника
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка