|
Скачати 71.69 Kb.
|
Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України у розбудову держави. На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій: - Визнання того, що школа – навчальний заклад, покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та забезпечувати освітні потреби села Ольшаниця а першу чергу. - Школа має бути конкурентноздатною і престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні. Вирішуючи ці завдання школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини. - Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору. Проблема виховної роботи школи : „Єднання зусиль вчителів та родини у формуванні мислячої, духовно і фізично здорової особистості”. У виховному процесі школи, крім педагогів беруть участь батьки, працюючи в класних та загально-шкільному комітеті, батьківському всеобучу. У співпраці з батьками адміністрація та вчителі нашої школи виявляють тактовність, доброзичливе ставлення до їх пропозицій, своєчасно реагують на них, розуміють, що їх діяльність сприяє зближенню педагогів з батьками і на цій основі успішному вирішенню багатьох складних питань виховання. Сім’я і школа – це берег і море. На березі дитина робить свої перші кроки, отримує перші уроки життя, а потім перед нею відкривається непізнане море знань, і шлях в цьому морі прокладає школа. Це не означає, що дитина повинна зовсім відірватися від берега – бо ж навіть моряки дальнього плавання завжди повертаються на берег. Сім’я дає дитині первинну підготовку до життя, яку школа все-таки не може дати, тому що необхідний безпосередній дотик до світу близьких, які оточують дитину, світом дуже рідним, дуже потрібним, світом, до якого дитина з перших років привикає і з яким рахується. А вже потім народжується невідоме почуття самостійності, яке школа повинна підтримувати. Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання та наради класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки. Створений системний підхід до управління процесом виховання. З метою стимулювання роботи у школі діє рейтингова система оцінки діяльності педагогів та окремих учнів. Як підсумок виховної діяльності класних керівників, класних колективів в кінці навчального року проходить нагородження. Кращі класні колективи визначаються в номінаціях „Кращий клас школи”, „Кращий квітник”, „Найквітучіший клас школи”(озеленення). У школі налагоджена робота з обдарованими дітьми, розроблені основні напрямки та завдання роботи з обдарованими, складений план виховної роботи для реалізації програми „Обдарована дитина” в якому враховано, що поняття „обдарованість” поєднує природні, інтелектуальні, творчі, спортивні здібності, які сприяють глибокому розумінню навколишньому світу, окремих напрямів науки і як результат – високий рівень самореалізації кожного учня. Ведеться картка обдарованої дитини, кожен класний керівник має інформацію відносно здібностей учнів у класі . Адміністрація школи забезпечує учнів у обласних, районних та шкільних конкурсах, фестивалях, олімпіадах, засідання МАН. Щорічно школа має переможців, лауреатів та призерів.
Багато виховних заходів проводиться в нашій школі, щоб виявити творчі здібності, таланти дітей, неповторність та оригінальність. Це – „Королева осінь”, „Нумо, дівчата”, „Нумо, хлопці”, „Алло, ми шукаємо таланти”, „Кращий гуморист” та багато інших. Неодноразово займали призові місця у районних конкурсах художньої самодіяльності, театрального мистецтва, КВК. Декілька років підряд команда школи „Фортуна” займала призові місця у брейн-рингу „Ерудит”. Використання комп’ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність. Так на сайті школи викладена інформація про виховну роботу школи: новини, світлинова галерея, сценарії виховних свят. Важливе місце у системі виховної діяльності школи посідає управління навчально-виховним процесом. У нашій школі це чіткий розподіл обов’язків між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу, творча співдружність з позашкільними закладами Рокитнянщини, використання ініціативи громадських організацій, залучення учнівського самоврядування тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма педагогічними системами та підсистемами. З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою. Структура учнівського самоврядування Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ Загальні учнівські збори школи Правління Учнівського самоврядування Президент Учнівського самоврядування Секретар Радник Міністерства Освіти та Старостат Охорони здоров’я культури школи та спорту Культури Рада вчителів- Охорони та дозвілля консультантів і порядку Країна Барвінкова Учнівський комітет Учнівський комітет 1-4 класи 5-8 класи 9-11 класи Дитячі організації класних колективів Країна „Барвінкова” Голова товариств Заступник Товариство Товариство Товариство „Мрійники” „Журавлик” „Джерельце” Виховна система нашої школи – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. Школа працює у творчій співдружності з багатьма закладами Рокитнянщини. На базі нашої школи функціонує 8 гуртків: 6 шкільних, 2 від Центру творчості. Саме школа тепер єдина структура зацікавлена у позитивному розвитку особистості школяра. Ось чому викликає тривогу збільшення кількості дітей з девіантною поведінкою. Корекційно-виховна робота об’єднує зусилля адміністрації школи, психологічної служби, класних керівників. Усвідомлюючи важливість радикальних змін у всіх сферах життя у нашій школі діє система профілактичної роботи по попередженню правопорушень серед школярів, створена рада профілактики правопорушень. Адміністрація школи дбає про результативну систему співпробітництва: взаємодію з батьками в формі своєрідного всеобучу з запрошенням до співпраці представників громадських організацій по превентивному вихованню; по проблемах родинного виховання, по питанню адаптації першокласників, п’ятикласників, залучення батьків до позанавчальної виховної роботи, організації та проведення родинних свят, декад родинного виховання тощо. У школі діє краєзнавчий музей історії села Ольшаниця, який був створений у 1883 р. Музей став центром виховної роботи в школі. У музею систематично проводяться тематичні, оглядові екскурсії для гостей та учнів школи. Проводяться виставки, семінари, зустрічі з ветеранами війни, з цікавими людьми села. Виховна робота нашої школи передбачає кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою, толерантною особистістю. Шляхи досягнення мети вбачає в запровадженні сучасних моделей виховання, у впровадженні і апробації інноваційних технологій виховання. А головним знаряддям суспільства у виховання особистості є школа. |
Процес державотворення та розбудови суверенної України вимагає нових... Школа покликана виконати соціальне замовлення держави: виховати громадянина-патріота, озброєного правовими знаннями, який розуміє... |
Школа молодого вчителя – одна з ефективних форм становлення молодого спеціаліста Школа молодого вчителя– одна з форм підвищення кваліфікації молодих учителів, які мають педагогічний стаж роботи до 3-х років. Школа... |
НАКАЗ «Духовно-гуманістична спрямованість навчально-виховного процесу та її реалізація в сучасній освітній системі» (далі – обласний семінар)... |
Розвиток навички читання як умови формування освітньої компетенції... Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидики Людмили Іванівни |
Завідувач лабораторією дошкільної та початкової освітиЧеркаського обласного інсититуту Початкова школа у новому навчальному році починає працювати в умовах оновлення змісту освіти. Основна суть запропонованих змін у... |
Урок це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило... Урок –це логічно закінчений цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу |
Довжоцька середня школа (СШ) Кам'янець-Подільського району загальноосвітній... Вона покликана здійснювати розумове, ідейно-політичне, трудове, моральне, фізичне й естетичне виховання учнів, прилучати підростаюче... |
«Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів 5 – 6 класів... Виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для... |
ВПЛИВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ КЕРІВНИКА... Ький писав: «…у вихованні все повинне ґрунтуватися на особистості вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела... |
В. О. Огнев'юк Організація навчально-виховного процесу у початкових... України надсилає для використання у практичній роботі інструктивно-методичний лист "Організація навчально-виховного процесу у початкових... |