№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
1
|
|
Вступ. Краса і багатство української мови.
|
2
|
|
РЗМ. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складові.
|
3
|
|
РЗМ. Жанри мовлення, особливості їх побудови. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю.
|
|
|
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого в 5 класі
|
4
|
|
Словосполучення й речення. Просте речення. Головні члени речення.
|
5
|
|
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні.
|
6
|
|
Складне речення. Пряма мова.
|
7
|
|
Структура тексту. Тема й основна думка тексту. Види зв’язку речень у тексті.
|
8
|
|
Типи і стилі тексту. Поняття про офіційно-діловий стиль.
|
9
|
|
РЗМ. Текст, його основні ознаки. Структурні особливості тексту. Навчальне читання мовчки тексту-роздуму художнього стилю.
|
10
|
|
РЗМ. Навчальний письмовий докладний переказ художнього тексту-роздуму.
|
11
|
|
Тематична контрольна робота з розділу «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого» (диктант). Контрольне аудіювання художнього тексту монологічного характеру.
|
|
|
Лексикологія
|
12
|
|
Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова.
|
13
|
|
Робота із тлумачним словником української мови і словником іншомовних слів.
|
14
|
|
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми.
|
15
|
|
Уживання застарілих слів і неологізмів у мовленні, визначення їх ролі у текстах різних стилів.
|
16
|
|
РЗМ. Типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення і природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення.
|
17
|
|
РЗМ. Навчальний усний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.
|
18
|
|
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектизми, професійні слова і терміни, просторічні слова, жаргонізми.
|
19
|
|
Стилістична роль діалектизмів, професійних слів, термінів, просторічних слів і жаргонізмів.
|
20
|
|
Офіційно-ділова лексика.
|
21
|
|
РЗМ. Ділові папери. План роботи.
|
22
|
|
РЗМ. Ділові папери. Оголошення.
|
23
|
|
Тематична контрольна робота з розділу «Лексикологія» (тестові завдання).
|
|
|
Словотвір. Орфографія
|
24
|
|
Змінювання і творення слів. Основні способи словотвору.
|
25
|
|
Творення нових слів префіксальним, суфіксальним, префіксально-суфіксальним, безафіксним способами, складанням основ. Перехід слів з однієї частини мови в іншу.
|
26
|
|
Поняття про словотвірний словник. Творення відомих слів, а також поетичних неологізмів.
|
27
|
|
РЗМ. Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.
|
28
|
|
Зміни приголосних при творенні слів-іменників із суфіксами -ин(а) від прикметників на -ськ(ий),
-цьк(ий); буквосполучення -чн-(-шн-).
|
29
|
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).
|
30
|
|
РЗМ. Навчальний усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі.
|
31
|
|
РЗМ. Навчальний письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі.
|
32
|
|
Складні слова. Сполучні о, е у складних словах. Правопис складних слів разом і через дефіс.
|
33
|
|
Творення і правопис складноскорочених слів.
|
34
|
|
Написання слів з пів-. Словотворчий аналіз самостійних частин мови.
|
35
|
|
Тематична контрольна робота з розділу «Словотвір. Орфографія» (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру наукового стилю.
|
|
|
Морфологія. Орфографія
|
36
|
|
Загальна характеристика частин мови.
|
|
|
Іменник
|
37
|
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
38
|
|
Іменники – назви істот і неістот. Іменники загальні і власні.
|
39
|
|
Велика буква і лапки у власних назвах. Система тренувальних вправ.
|
40
|
|
РЗМ. Контрольний усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.
|
41
|
|
РЗМ. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.
|
42
|
|
Рід іменників. Іменники спільного роду.
|
43
|
|
Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини чи множини.
|
44
|
|
Відмінки іменників, їх значення.
|
45
|
|
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни.
|
46
|
|
РЗМ. Навчальний усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі.
|
47
|
|
Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників.
|
48
|
|
Тематична контрольна робота з розділу «Іменник як частина мови» (тестові завдання).
|