|
Скачати 29.98 Kb.
|
УРОК 6 Тема. Розв'язування вправ. Мета: показати застосування набутих знань у практичній діяльності, розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Обладнання: кодоскоп. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. II. Актуалізація опорних знань. Три учні розв'язують на відкидних дошках задачі з підручника № 307, 311 (б), 314. У цей час решта учнів розв'язує таку задачу: У вибірці з 9 учнів отримали такі дані про їх зріст: 170 см, 176 см, 165 см, 167 см, 179 см, 185 см, 175 см, 180 см, 177 см. Знайти центральні тенденції вибірки. Розв'язання Упорядкуємо дану вибірку: 165,167,170, 175,176, 177, 179, 180, 185. Знайдемо середнє арифметичне вибірки. . Медіана даної вибірки дорівнює 176, оскільки число 176 поділяє впорядковану вибірку навпіл. Мода відсутня. Після цього розглядаються розв'язання задач на відкидних дошках. Розв'язання задач № 307. За таблицею 1 побудуйте гістограму розподілу учнів класу за роками народження. Таблиця 1
№ 311 (б). Знайдіть моду, медіану і середнє значення вибірки: 12, 17, 11, 13, 14, 15, 15, 16, 13, 13. Впорядкуємо вибірку: 11, 12, 13, 13, 13, 14, 15, 15, 16, 17. Мода вибірки 13, бо 13 зустрічається найчастіше. Середнє значення вибірки: . Медіана вибірки: № 314. Пекарня випікає кілограмові калачі. Під час перевірки виявилося, що маса трьох калачів менша від 1 кг на 31—40 г, п'ятнадцяти — на 21—30 г, двадцяти — на 11—20 г, тридцяти — на 1—10 г; маса сімнадцяти калачів більша від 1 кг на 0—9 г, а двох — на 10—19 г. Побудуйте відповідну гістограму. Складемо частотну таблицю (табл. 2).
Будуємо гістограму. III. Самостійна робота. 1-й варіант Дано вибірку 6, 9, 8, 7, 5, 4, 4, 32, 9, 8, 4, 1. Знайти центральні тенденції вибірки. Побудувати гістограму. 2-й варіант Дано вибірку 13, 12, 12, 13, 17, 15, 18, 18, 11, 18. Знайти центральні тенденції вибірки. Побудувати гістограму. 3-й варіант Дано вибірку 1,4; 1,6; 1,3; 1,7; 1,4; 1,4; 1,8; 1,7; 1,7; 1,9; 1,4. Знайти центральні тенденції вибірки. Побудувати гістограму. Розв'язання завдань самостійної роботи 1-й варіант Упорядкуємо дану вибірку: 1, 4, 4, 4, 5, 6, 7, 8, 8, 9, 9, 32. Мода дорівнює 4. Середнє значення вибірки . Медіана т = (6 + 7) : 2 = 6,5. 2-й варіант Впорядкуємо дану вибірку: 11, 12, 12, 13, 13, 15, 17, 18, 18, 18. Мода вибірки — 18. Середнє значення вибірки . Медіана т = (13 + 15) : 2 = 14. 3-й варіант Впорядкуємо дану вибірку: 1,3; 1,4; 1,4; 1,4, 1,4; 1,6; 1,7; 1,7; 1,7; 1,8; 1,9. Мода вибірки — 1,4. Середнє значення вибірки . Медіана т = 1,6. IV. Підсумок уроку. V. Домашнє завдання. Опитавши учнів свого класу про розмір їх взуття, скласти таблицю, частотну таблицю, побудувати гістограму, знайти центральні тенденції. |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |
КОНСПЕКТ УРОКУ В 6 КЛАСІ тема: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ... Подано розв’язання домашніх вправ, в яких допущені помилки; учні шукають їх і виправляють |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |
УРОК 42 Тема: Розв'язування вправ. Самостійна робота №11 ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
УРОК 45 Тема: Розв'язування вправ на побудову та вимірювання кутів ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |