|
Скачати 44.17 Kb.
|
Самостійна робота № 1 Тема. Дільники натурального числа. В-1 1. З чисел 1, 2, 6, 7, 12, 18, 24, 27, 53, 64 вибрати такі, які є дільниками чисел: а) 14; б) 24; в) 53. 2. Перевірити, чи є число 6 дільником кожного з чисел: а) 138; б) 200; в) 219. 3. Записати всі значення m, що кратні числу: а) 5 і задовольняють нерівність 11‹ m ‹ 34; б) 7 і задовольняють нерівність 77‹ m ‹ 106. В-2 1. Записати всі дільники даних чисел і по три числа, кратних даним числам: а) 12; б) 18; в) 25. 2. З′ясувати, які з поданих чисел є дільниками числа 465: А) 15; б) 27; в) 31 3. Визначити, при якому натуральному значенні n виконуються нерівності: а) 16‹ n ‹ 35; б) 44‹ 11n ‹ 89. Самостійна робота № 2 Тема. Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9 і 10 В-1 1. З чисел 5629; 4305; 6328; 3540; 9006; 81900; 123456; 24369; 70209; 8765430 виписати ті, які діляться: а) на 2; б) на 3; в) на 5. 2. Записати цифри, які можна поставити замість зірочки, щоб отримати число: а) кратне 9; б) кратне 10; 284*1; 6543*; 3. Записати всі значення у, які кратні числу: а) 2 і задовольняють нерівність 94 < у ≤ 102; б) 5 і задовольняють нерівність 115 ≤ у ≤ 128 В-2 1. З чисел 4362; 5710; 69042; 93123; 4786; 712530; 649010; 653876; 101010; 421965 виписати ті, які: а) діляться на 2 і на 3; б) діляться на 5 і 9. 2. Записати цифри, які можна поставити в числах замість зірочки так, щоб отримане число було кратне: а) 2 і 5; б) 3 і 10. а) 654*; 571*40; б) 1395*; 123*0. 3. Не виконуючи додавання, з'ясувати, чи ділиться сума: а) 2594 +132 + 476 на 2; б) 971 +1254 + 36890 на 5. Самостійна робота № 3 Тема. Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники В-1. 1. Записати: а) всі прості числа, які більші від 12 і менші від 28; б) всі складені числа, які більші від 25 і менші від 35. 2. Розкласти на прості множники числа: а) 36; б) 94; в) 126. 3. Записати всі дільники числа m, якщо: а) m = 2∙ 3∙ 5; б) m = 2∙ 5∙ 5∙ 7 В-2 1. Розкласти на прості множники числа: а) 180; б) 255; в) 1240. 2. Записати всі складені дільники числа m, якщо: а) m = 2∙ 2∙ 3∙ 5; б) m = 2∙ 3∙ 5∙ 7. 3. Довести, що дані числа і два рази менші від суми всіх їх дільників: а) 28; б) 496. Самостійна робота № 4 Тема. Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. В-1. 1. Записати спільні дільники чисел: а) m = 2∙ 3∙ 7 і n = 2∙ 3∙ 11; б) m = 2∙ 5∙ 7 і n = 2∙ 3∙ 7∙ 11. 2. Знайти найбільший спільний дільник чисел: а) 12 і 18; б) 144 і 192. 3. Перевірити, чи є дані числа взаємно простими: а) 21 і 170; б) 42 і 225 В-2 1. Знайти найбільший спільний дільник чисел: а) m = 3∙ 3∙ 3∙ 11 і n = 2∙ 2∙ 3∙ 11 б) 135 і 495. 2. Обчислити найбільший спільний дільник чисел 225, 375 і 525 3. Записати всі правильні дроби зі знаменником 20, у яких чисельник і знаменник взаємно прості числа. 4. Є 57 апельсинів, 76 яблук і 95 груш. Яку найбільшу кількість фруктових наборів можна скласти, щоб в усіх наборах була однакова кількість фруктів кожного виду? Самостійна робота № 5 Тема. Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне В-1. 1. Записати по три спільні кратні чисел: а) 2 і 3; б) 3 і 4; в) 4 і 5. 2. Знайти найменше спільне кратне чисел: а) 10 і 42; б) 21 і 45. 3. У скільки разів найбільший спільний дільник даних чисел менший від їх найменшого спільного кратного: а) 38 і 57; б) 28 і 42. В-2. 1. Знайти найменше спільне кратне чисел: А) 36 і 48; б) 50 і 440 2. У скільки разів найменше спільне кратне даних чисел більше за їх найбільший спільний дільник: А) 20, 35 і 75; б) 70, 126 і 420 3. Кольорові олівці, які є у Сашка, можна розкласти у коробки по 18 штук у кожній, а можна їх розкласти в коробки по 24 штуки у кожній. Скільки олівців у Сашка, якщо відомо, що їх менше 100 штук? Список використаних джерел:
|
Урок №4 Тема. Степінь натурального числа. Розкладання натурального числа на прості множники Мета Мета: повторити знання учнів про степінь натурального числа з натуральним показником, здобутих у 5 класі, і сформувати вміння використовувати... |
Урок №1 Тема. Дільники натурального числа. Прості і складені числа Оскільки теми «Ділення натуральних чисел» і «Ділення десяткових дробів» була опрацьована учнями в 5 класі на достатньому рівні,... |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ (СПІВБЕСІДА) ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ,... Множина натуральних чисел. Ознаки подільності. Надання числа як добутка простих множників. Основна теорема арифметики. НОК и НОД.... |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ (СПІВБЕСІДА) ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ,... Множина натуральних чисел. Ознаки подільності. Надання числа як добутка простих множників. Основна теорема арифметики. НОК и НОД.... |
Теорія чисел в програмуванні Алгоритм знаходження всіх простих чисел, що не перевищують деякого заданого натурального числа n. («Решето Ератосфена») 4 |
ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ. ДІЛЬНИКИ ТА КРАТНІ Правило: Якщо сума цифр числа ділиться на 3, то й число ділиться на Якщо сума цифр числа не ділиться на 3, то й число не ділиться... |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Дати учням перші уявлення про від'ємні числа, ввести поняття додатні числа, недодатні числа, пояснити, хто і коли використовує... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |