Зміст


Скачати 126.26 Kb.
Назва Зміст
Дата 09.07.2013
Розмір 126.26 Kb.
Тип Документи




Перевірка знань на основі шкільної програми для

Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків

Рівень А

Зміст


Ціль 1 Доторкнутися/показати поглядом на книжку

Ціль 2 Ознайомлення з одним з предметів, який представляє головну ідею оповідання

Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)

Ціль 4 Вказування на текст

Ціль 5 Пропущене слово

Ціль 6 Розуміння

Ціль 7 Нові слова



Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку.
Вказівки: Тримайте книжку для учня, скажіть: «Подивись на червоне яблуко на обкладинці.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає – постукайте пальцем по сторінці чи потрясіть книжкою, щоб привернути увагу учня.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Подивись на червоне яблуко на обкладинці».

Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку.
Покажіть книжку і квітку як відволікання, скажіть: «Яка з них книжка?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з них книжка?»

Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку.
Вказівки: Покажіть книжку про яблучний пирігі та іншу книжку як відволікання, скажіть: «Ось дві книжки. Яка з цих книжок називається «Ох, яблучний пиріг?» Це книжка з великим червоним яблуком на обкладинці.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з цих книжок називається «Ох, яблучний пиріг?»

Ціль 2: Ознайомлення з одним з предметів, який представляє головну ідею оповідання
Вказівки: Покажіть книжку і яблуко, скажіть: «Це – яблуко, таке ж як на обкладинці. Подивись на червоне яблуко. Доторкнись до яблука.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до цього червоного яблука.»

Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть яблуко і картинку з яблуком. «Ось яблуко.» Доторкніться до яблука. «Ось картинка яблука.» Доторкніться до картинки з яблуком. «Покажи мені картинку з яблуком.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку з яблуком.»

Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть учневі яблуко і дві картинки (яблука і апельсина). «Ось яблуко і дві картинки з фруктами. На одній картинці є яблуко, а на іншій – апельсин.» Доторкніться до картинок, коли ви називаєте їх. «Покажи мені картинку з яблуком.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку з яблуком.»

Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: «Покажи мені картинку, на якій написане слово «яблуко». Покажіть учневі картинки з яблуком і апельсином і підписаними знизу назвами. «Покажи мені картинку, на якій написане слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку на якій написано слово «яблуко».

Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть учневі яблуко і картинку з яблуком. «Подивись, ось слово «яблуко» і картинка з яблуком.» Покажіть на слово «яблуко» і картинку з яблуком. Покажи мені слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені слово «яблуко».

Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: «Я заберу картинку з яблуком.» Покажіть учневі картки з словами «яблуко» і «апельсин». «Ось дві картки, покажи мені слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені слово «яблуко».

Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть учневі його фотографію і фотографію незнайомої людини. «Ось твоя фотографія». Доторкніться до фотографії учня. «Це - ____ (імя учня). Покажи мені фотографію _____ (імя учня)». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з них є фотографія ____ (імя учня)?»

Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть учневі його фотографію з підписаним знизу іменем. «Ось твоя фотографія і твоє ім’я». Вкажіть на фотографію, а потім – на підписане знизу ім’я. Покажіть фотографію незнайомої людини. «Ось інша фотографія. На якій з цих фотографій написане твоє імя?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «На якій з цих фотографій написане твоє імя?»
Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: Покажіть учневі його написане ім’я і фотографію. «Подивись, ось тут є твоє імя і твоя фотографія. Вкажіть на імя і фотографію. Покажи мені твоє імя». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені твоє імя».

Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2)
Вказівки: «Я заберу твою фотографію і попрошу, щоб ти знайшов своє імя». Покажіть учневі його ім’я та інше ім’я як відволікання. «Ось два варіанти, покажи мені твоє імя». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені твоє імя.»
Ціль 4: Вказування на текст
Вказівки: Прочитайте рядок 6, скажіть: «Ось яблуко». Доторкніться до картинки з яблуком. «Тепер ти доторнись до картинки з яблуком». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до картинки з яблуком».

Ціль 4: Вказування на текст.
Вказівки: Покажіть картку з словом для рядка 9, прочитайте і скажіть: «Ось бабуся». Доторкніться до фотографії бабусі. «Тепер ти доторкнися до фотографії бабусі». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до фотографії бабусі.»
Ціль 4: Вказування на текст.
Вказівки: Покажіть обкладинку книжки. Поставте палець на перше слово. «Доторнися до слів, які я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Ви можете повторити спробу на сторінці 5 якщо учень не виконує завдання на сторінці 4.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до слів на цій сторінці».
Ціль 5: Пропущене слово.
Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?»

Ціль 5: Пропущене слово.
Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?»

Ціль 5: Пропущене слово.
Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?»

Ціль 6: Розуміння.
Вказівки: Прочитайте оповідання про яблучний пиріг і задайте наступні запитання до наступних рядків.
Рядок 3: Який пиріг спекла Лізина бабуся? З яблук чи із зебри? Покажіть картинки.
Рядок 5: Чим Ліза вдихнула запах яблучного пирога: шкарпеткою чи носом? Покажіть картинки.
Рядок 8: Що Лізі потрібно зробити, щоб отримати кусочок пирога? З’їсти вечерю чи погратися в піску? Покажіть картинки.
Рядок 14: Що було разом з пирогом? Шкарпетка чи поцілунок? Покажіть картинки.
Після прочитання книжки: Про який пиріг розповідалося в книжці? Чи це був пиріг з яблук чи з ______? Покажіть учневі яблуко і шкарпетку.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд - повторіть запитання.

Ціль 7: Нові слова
Вказівки: Покажіть учневі яблуко. «Ось яблуко». Підберіть червоне яблуко. Покажіть учневі предмет для відволікання. «Ось шкарпетка. Покажи мені яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені яблуко».

Ціль 7: Нові слова
Вказівки: Покажіть учневі яблуко. «Ось яблуко». Підберіть зелене яблуко. Покажіть учневі предмет для відволікання. «Ось шкарпетка. Покажи мені яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яке з них яблуко?»

Ціль 7: Нові слова.
Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблуком. «Ось яблуко». Підберіть червоне яблуко. Покажіть учневі картинку з апельсином. «Ось апельсин. Де яблуко?». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Де яблуко?»
Ціль 7: Нові слова.
Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблуком. «Ось яблуко». Використайте зелене яблуко. Покажіть учневі картинку з апельсином. «Ось апельсин. Де яблуко?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Де яблуко?»

Ціль 7: Нові слова

Вказівки: Покажіть учням картинку з яблучним пирогом. «Ось яблучний пиріг». Спочатку використайте картинку з яблучним пирогом. Покажіть картинку з зеброю як відволікання. «Ось зебра. Де яблучний пиріг?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який з них яблучний пиріг?»

Ціль 7: Нові слова.

Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблучним пирогом. «Ось яблучний пиріг». Покажіть другу картинку з яблучним пирогом. Покажіть третю картинку як відволікання (хтось грається в піску). «Це картинка з дитиною, яка грається в піску. Де яблучний пиріг?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить.
Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д.
Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який з них яблучний пиріг?»



Схожі:

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту
Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м....
ЛітератураЗміст і форма в мистецтві: діалектика зв'язку
Як відомо, твору ні про що не буває. В ньому є жива душа, тобто зміст, який випромінює духовну енергію, узагальнюючи поліфункціональ-ність...
Зміст трудового договору Зміст Вступ
Розділ III. Поняття припинення трудового договору, підстави його припинення
ЗМІСТ ПРОГРАМИ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ( 2 виробнич ої ) ПРАКТИКИ студентів...
Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх менеджерів...
Тема уроку
Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього...
План Поняття та зміст юридична деонтологія Юридична діяльність: поняття та зміст ст
Мораль, на думку Бентама, може бути математично обра­хованою ("моральна арифметика"), а задоволення індивідуального інтересу, вважав...
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст
Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини кла­віатури,...
Тема Предмет, зміст і структура курсу
Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу
Вибір — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють...
Елективні курси (elect вибір) — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка