|
Скачати 126.26 Kb.
|
Перевірка знань на основі шкільної програми для Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків Рівень А ЗмістЦіль 1 Доторкнутися/показати поглядом на книжку Ціль 2 Ознайомлення з одним з предметів, який представляє головну ідею оповідання Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Ціль 4 Вказування на текст Ціль 5 Пропущене слово Ціль 6 Розуміння Ціль 7 Нові слова Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку. Вказівки: Тримайте книжку для учня, скажіть: «Подивись на червоне яблуко на обкладинці.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає – постукайте пальцем по сторінці чи потрясіть книжкою, щоб привернути увагу учня. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Подивись на червоне яблуко на обкладинці». Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку. Покажіть книжку і квітку як відволікання, скажіть: «Яка з них книжка?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з них книжка?» Ціль 1: Доторкнутися/показати поглядом на книжку. Вказівки: Покажіть книжку про яблучний пирігі та іншу книжку як відволікання, скажіть: «Ось дві книжки. Яка з цих книжок називається «Ох, яблучний пиріг?» Це книжка з великим червоним яблуком на обкладинці.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з цих книжок називається «Ох, яблучний пиріг?» Ціль 2: Ознайомлення з одним з предметів, який представляє головну ідею оповідання Вказівки: Покажіть книжку і яблуко, скажіть: «Це – яблуко, таке ж як на обкладинці. Подивись на червоне яблуко. Доторкнись до яблука.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до цього червоного яблука.» Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть яблуко і картинку з яблуком. «Ось яблуко.» Доторкніться до яблука. «Ось картинка яблука.» Доторкніться до картинки з яблуком. «Покажи мені картинку з яблуком.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку з яблуком.» Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть учневі яблуко і дві картинки (яблука і апельсина). «Ось яблуко і дві картинки з фруктами. На одній картинці є яблуко, а на іншій – апельсин.» Доторкніться до картинок, коли ви називаєте їх. «Покажи мені картинку з яблуком.» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку з яблуком.» Ціль 3 Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: «Покажи мені картинку, на якій написане слово «яблуко». Покажіть учневі картинки з яблуком і апельсином і підписаними знизу назвами. «Покажи мені картинку, на якій написане слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені картинку на якій написано слово «яблуко». Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть учневі яблуко і картинку з яблуком. «Подивись, ось слово «яблуко» і картинка з яблуком.» Покажіть на слово «яблуко» і картинку з яблуком. Покажи мені слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені слово «яблуко». Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: «Я заберу картинку з яблуком.» Покажіть учневі картки з словами «яблуко» і «апельсин». «Ось дві картки, покажи мені слово «яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені слово «яблуко». Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть учневі його фотографію і фотографію незнайомої людини. «Ось твоя фотографія». Доторкніться до фотографії учня. «Це - ____ (ім’я учня). Покажи мені фотографію _____ (ім’я учня)». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яка з них є фотографія ____ (ім’я учня)?» Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть учневі його фотографію з підписаним знизу іменем. «Ось твоя фотографія і твоє ім’я». Вкажіть на фотографію, а потім – на підписане знизу ім’я. Покажіть фотографію незнайомої людини. «Ось інша фотографія. На якій з цих фотографій написане твоє ім’я?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «На якій з цих фотографій написане твоє ім’я?» Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: Покажіть учневі його написане ім’я і фотографію. «Подивись, ось тут є твоє ім’я і твоя фотографія. Вкажіть на ім’я і фотографію. Покажи мені твоє ім’я». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені твоє ім’я». Ціль 3: Розпізнавання картинок/слів (Частина 1 і 2) Вказівки: «Я заберу твою фотографію і попрошу, щоб ти знайшов своє ім’я». Покажіть учневі його ім’я та інше ім’я як відволікання. «Ось два варіанти, покажи мені твоє ім’я». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені твоє ім’я.» Ціль 4: Вказування на текст Вказівки: Прочитайте рядок 6, скажіть: «Ось яблуко». Доторкніться до картинки з яблуком. «Тепер ти доторнись до картинки з яблуком». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до картинки з яблуком». Ціль 4: Вказування на текст. Вказівки: Покажіть картку з словом для рядка 9, прочитайте і скажіть: «Ось бабуся». Доторкніться до фотографії бабусі. «Тепер ти доторкнися до фотографії бабусі». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до фотографії бабусі.» Ціль 4: Вказування на текст. Вказівки: Покажіть обкладинку книжки. Поставте палець на перше слово. «Доторнися до слів, які я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Ви можете повторити спробу на сторінці 5 якщо учень не виконує завдання на сторінці 4. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Доторкнись до слів на цій сторінці». Ціль 5: Пропущене слово. Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?» Ціль 5: Пропущене слово. Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?» Ціль 5: Пропущене слово. Вказівки: «Подивися на речення». Ох, яблучний пиріг! Доторкніться до двох перших речень коли ви їх читаєте. Прочитайте третє речення, зупиніться на пропущеному слові. «Який саме пиріг?» Покажіть учневі яблуко і апельсин. Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який саме пиріг?» Ціль 6: Розуміння. Вказівки: Прочитайте оповідання про яблучний пиріг і задайте наступні запитання до наступних рядків. Рядок 3: Який пиріг спекла Лізина бабуся? З яблук чи із зебри? Покажіть картинки. Рядок 5: Чим Ліза вдихнула запах яблучного пирога: шкарпеткою чи носом? Покажіть картинки. Рядок 8: Що Лізі потрібно зробити, щоб отримати кусочок пирога? З’їсти вечерю чи погратися в піску? Покажіть картинки. Рядок 14: Що було разом з пирогом? Шкарпетка чи поцілунок? Покажіть картинки. Після прочитання книжки: Про який пиріг розповідалося в книжці? Чи це був пиріг з яблук чи з ______? Покажіть учневі яблуко і шкарпетку. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд - повторіть запитання. Ціль 7: Нові слова Вказівки: Покажіть учневі яблуко. «Ось яблуко». Підберіть червоне яблуко. Покажіть учневі предмет для відволікання. «Ось шкарпетка. Покажи мені яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Покажи мені яблуко». Ціль 7: Нові слова Вказівки: Покажіть учневі яблуко. «Ось яблуко». Підберіть зелене яблуко. Покажіть учневі предмет для відволікання. «Ось шкарпетка. Покажи мені яблуко». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Яке з них яблуко?» Ціль 7: Нові слова. Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблуком. «Ось яблуко». Підберіть червоне яблуко. Покажіть учневі картинку з апельсином. «Ось апельсин. Де яблуко?». Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Де яблуко?» Ціль 7: Нові слова. Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблуком. «Ось яблуко». Використайте зелене яблуко. Покажіть учневі картинку з апельсином. «Ось апельсин. Де яблуко?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Де яблуко?» Ціль 7: Нові слова Вказівки: Покажіть учням картинку з яблучним пирогом. «Ось яблучний пиріг». Спочатку використайте картинку з яблучним пирогом. Покажіть картинку з зеброю як відволікання. «Ось зебра. Де яблучний пиріг?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який з них яблучний пиріг?» Ціль 7: Нові слова. Вказівки: Покажіть учневі картинку з яблучним пирогом. «Ось яблучний пиріг». Покажіть другу картинку з яблучним пирогом. Покажіть третю картинку як відволікання (хтось грається в піску). «Це картинка з дитиною, яка грається в піску. Де яблучний пиріг?» Почекайте 5 секунд на відповідь. Якщо учень почав відповідати, почекайте поки він закінчить. Заміни: Залежно від словникового запасу і фізичних здібностей учня, можете замінити Який саме на Подивись на, Доторкнись, Вкажи на, і т. д. Допустима словесна підказка: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, скажіть: «Який з них яблучний пиріг?» |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г.... |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ Зміст проекту Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету Смілянської міської ради „Про затвердження норм споживання води споживачами м.... |
ЛітератураЗміст і форма в мистецтві: діалектика зв'язку Як відомо, твору ні про що не буває. В ньому є жива душа, тобто зміст, який випромінює духовну енергію, узагальнюючи поліфункціональ-ність... |
Зміст трудового договору Зміст Вступ Розділ III. Поняття припинення трудового договору, підстави його припинення |
ЗМІСТ ПРОГРАМИ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ( 2 виробнич ої ) ПРАКТИКИ студентів... Одним із напрямів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх менеджерів... |
Тема уроку Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього... |
План Поняття та зміст юридична деонтологія Юридична діяльність: поняття та зміст ст Мораль, на думку Бентама, може бути математично обрахованою ("моральна арифметика"), а задоволення індивідуального інтересу, вважав... |
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини клавіатури,... |
Тема Предмет, зміст і структура курсу Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу |
Вибір — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють... Елективні курси (elect вибір) — це курси профільного доповнення, які поглиблюють та розширюють межі профільних предметів, розвивають... |