Проект «Дитячий фольклор» 5 клас


Скачати 181.72 Kb.
Назва Проект «Дитячий фольклор» 5 клас
Дата 09.02.2014
Розмір 181.72 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Музика > Документи


Проект «Дитячий фольклор» 5 клас

Перший етап – поділ класу на творчі групи, які збирають матеріал для дослідження (колискові пісні, забавлянки, дражнили, мирилки, страшилки тощо).

Другий етап – систематизація зібраного матеріалу, підготовка книги-звіту про дитячий фольклор, його жанрову специфіку та особливості поетики.

Третій етап – фольклорне свято «Мандруючи стежками казок…»
Мета проекту: Ознайомити п’ятикласників з дитячим фольклором, зокрема його жанровою специфікою та особливостями поетики; розвивати навички науково-пошукової роботи та співпраці; виховувати любов до рідного слова.

Сценарій фольклорного свята

Мандруючи стежками казок...

Дійові особи:

Ведучий 1

Ведучий 2

Ведучий 3

Баба Яга

Кощій Безсмертний

Граф Дракула


Принцеса

Вчитель принцеси

Фрейліна 1

Фрейліна 2

Фрейліна 3

Глашатай


Івась

Друзі Івася

Хлопець 1

Хлопець 2

Хлопець 3

Хлопець 4

Хлопець 5


Сашко-розумник

Вася-хакер

Дівчина 1

Дівчина 2

Дівчина 3

Дівчина 4


Декорації:

Королівський палац, хатинка діда і баби, хатка Баби Яги

Зміна декорацій відбувається під текст ведучих та певну музику (див. додаток «Музика»), змінюється скатертина на столі, букет у вазі та підсвічники.

Слайди змінюються відповідно до тексту сценарію.

Слайд 1.

Звучить музика. «Початок і кінець»

Ведучий 1: Досліджуючи дитячий фольклор, ми зрозуміли, що найпоширенішим його різновидом є казка. Саме вона супроводжує людину від народження і до старості.

Ведучий 2: Маленька дитина із захопленням слухає казки, а старенька бабуся охоче їх розповідає. А ще про щось дуже гарне люди кажуть: казково!

Ведучий 2: Казка не має автора - її творить народ, а народ - це ми. Отож сьогодні ми і будемо творити казку.

Ведучий 1: А в нашій казці будуть і пісні, і небилиці, і скоромовки, і дражнили, і мирилки, і народні ігри.

Ведучий 2: А ще утішки, пестушки, чукикали, заклички, примовки.

Слайд 2

Ведучий 1: А щоб ви не заплутались, ми підготували літературознавчі коментарі. Отож, слідкуючи за дійством на сцені, не забувайте про екран, там ви знайдете наукові пояснення до нашого абсолютно ненаукового, чарівно казкового дійства.

Ведучий 1 (дівчинка): У тридев’ятому царстві, тридесятому государстві, колись дуже давно, за царя Гороха, як людей було трохи, чи навіть за царя Опенька, як людей була жменька, жили собі король з королевою…

Звучить музика «Королівський замок»

Слайд 3.

Ведучий 2 (хлопчик): Ні-ні-ні. Це виходить якась дівчача казка і буде нудно. Краще так:

Колись давним-давно жили собі дід з бабою.

Музика «Хатинка діда і баби»

Слайд 4

Ведучий 3: А давайте краще не в тридев’ятому царстві і не в тридесятому государстві, а за морями глибокими, за горами високими, в темному-темному лісі жила собі Баба Яга.

Слайд 5

Музика «Хатка Баби Яги».

Ведучий 2: А ви знаєте, друзі, нехай вони всі живуть собі у нашій казці, подивимося, що буде далі.

Ведучий 1: Отож, жили собі король з королевою і мали вони донечку-красуню. Проте була вона страшенно вередливою.

музика «Королівський замок»

Декорації: КОРОЛІВСЬКИЙ ПАЛАЦ

Слайд 6

На сцену виходять король з королевою та маленькою принцесою.

Принцеса тупає ніжкою, каже «не хочу», «не буду», мама дає їй іграшку, вона її викидає, тато пропонує цукерку, вона її теж не хоче.

Ведучий 1: Артистів заморських запрошували до палацу, щоб розважити маленьку принцесу.

Індійський танець

Принцеса відвертається.

Ведучий 1: І лише, коли тато-король співав свою рідну колискову, оченята принцеси закривалися, і вона поринала у солодкий сон.

Слайд 7

Звучить колискова для дівчинки. Принцеса засинає.

Ведучий 2: Поки принцеса спить, подивимося, що там у баби з дідом робиться.

Музика «Хатинка баби і діда»

Декорації: ХАТИНКА БАБИ І ДІДА

Слайд 8

Баба: Ой, діду, ми вже старенькі, а Бог діток нам так і не послав. Хто нас старістю догляне, коли ми станемо вже геть немічними?

Дід: Та годі тобі вже стара побиватися. Давай краще вечеряти (збирають на стіл, сідають вечеряти).

Баба: Ой, щось за вікном наче шкребеться, ану піди, діду, подивися.

Дід: Та що ти вигадуєш, стара, завжди тобі щось вчувається.

Чутно шкряботіння. Під вікном стоїть хлопчик.

Баба: Все треба самій робити, піду подивлюся.

Виходять разом з дідом і знаходять хлопчика. Радіють, забирають його до хати.

Баба: Ти чий, хлопчику?

Хлопчик: Ваш, матусю!

Дід: Бачиш, стара, почув Бог твої молитви, матимемо й ми тепер радість.

Ведучий 2: І так дід з бабою того хлопчика люблять та голублять, з рук не спускають.

Слайд 9

Баба бере хлопчика на руки і чукикає примовляючи:

Чуки-чуки-чуки-чук.

Наловив дід щук,

Ще й карасиків-трепетасиків.

Роздивився в казані,

То не щуки, а лини.

Дід бере хлопчика у баби і грається з ним:

Куй, куй, чобіток,

Подай, бабо, молоток

Не подаси молотка,

Не підкуєм чобітка.

Куй-куй, ножку,

Підем у доріжку,

Та й найдемо чобіток,

Йвасику на ніжку.

Баба: Іди-но, синочку, до мене.

Знову Йвасик у баби:

Сорока-ворона

На припічку сиділа,

Діткам кашку варила,

Ополоником мішала,

Малих діток годувала.

Цьому дам, і цьому дам,

Цьому дам, і цьому дам,

А цьому не дам,

Бо цей буцман

Дров не рубав,

Піч не топив,

Каші не варив,

Малих діток гулять не водив.

Справжній лежінь.

Дід: Вкладай уже, стара, малого спати.

Баба: Та добре вже, добре.

Слайд 10

Звучить колискова «Спи, маленький козачок…»

Ведучий 3: А Баба Яга за морями глибокими, за горами високими, в темному-темному лісі нудиться.

Музика «Хатка Баби Яги».

Декорації: ХАТКА БАБИ ЯГИ

Слайд 11

Баба Яга ходить по сцені з плеєром, в руках мобільний телефон, на столі ноутбук. Вона то загляне в телефон, то в ноутбук.

Ой, яка нудьга, ніхто мені не дзвонить, ніхто не пише. «В контакті» вже була, лайкнула нову фотку Кікімори.

Слайд 12. Сторінка Баби Яги «В контакті»

Слайд 13. Сторінка Кікімори

Це ж треба, до графа Дракули в Румунію вона їздила. Погляньте, непоганий в нього там замок, не те що моя хатинка на курячих ніжках.

Слайд 14. Картинка із замком Дракули.

Позіхає.

На «Фейсбуці» теж нічого нового. Нові рівні «Angri Birds» вже пройшла

Слайд 15. Картинка із грою.

Треба ще в «Однокласники» заглянути, може там мій однокласник Кощій об’явився.

Слайд 16 Сторінка баби Яги в «Однокласниках»

О, так і є: новеньке повідомлення від Кощіюшки: «Привіт, стара…». Теж мені, молодий обізвався. Подивіться на це фото.

Слайд 17 Сторінка Кощія

Цікаво, якої оцінки, він тут чекає. Мабуть, п’ятірки з плюсом (хихикає).

Так-так, що ж ти мені там пишеш?

«Привіт, стара, як поживаєш у своєму лісі? Щось про тебе давненько не чути. Нудьгуєш? Є одна справа. Чекай на днях у гості»

Цікаво-цікаво…

Музика

Ведучий 1: Час у казках швидко спливає. Отож, у тридев’ятому царстві тридесятому государстві росте собі принцеса.

музика «Королівський замок»

Декорації: КОРОЛІВСЬКИЙ ПАЛАЦ

Слайд 18. Палац.

Її освітою придворні вчителі займаються, а щоб веселіше йшла наука, фрейліни з нею теж навчаються.

Слайд 19.

Вчитель: Ваша величносте, дайте мені відповідь на таке запитання: Що у світі найбагатше?

Принцеса: Певно, що королівські скарбниці.

Вчитель: Ні, принцесо, найбагатша – земля-матінка. Адже вона всіх людей годує.

Принцеса (здивовано): Он як?

Вчитель: А скажіть-но мені, що у світі найшвидше?

Фрейліна 1: Звісно, що королівські рисаки.

Вчитель: А от і ні. Думка найшвидша у світі. Адже думкою за одну мить можна переміститися у будь-який куточок земної кулі.

Вчитель: Ну добре, а тепер перевіримо, як ви знаєте природознавство:

Слайд 20

Загадує загадки про природу.

Золоте барилечко
Вранці покотилося,
Ні стукоту,
Ні грюкоту,
Не впало,
Не розбилося,
Коли ж накрасувалося –
За темний бір сховалося.

(Сонце)


Біг лис
Понад ліс
Поміж хмарами навскіс,
Було видно в темним небі
Золотий задертий ніс.

(Місяць)


Блиснула,
Зламалася,
Десь умить сховалася.
Не впіймати,
Не догнати,
Тільки одголос чувати.

(Блискавка)


Хоч безкрилий, а літає,
Безголосий – свище.
Хоч безрукий, а буває,
Груші з дерева збиває,
Навіть часом вириває
Сосни з коренищем.
А як втомиться – впаде
І нема його ніде.

(Вітер)


Вчитель: Добре, перейдемо до математики.

Слайд 21

П’ять картоплин у каструлі зварилися за 20 хвилин. За скільки зварилася одна картоплина?

(теж за 20)

Якщо сьогодні о дванадцятій годині йде дощ, то чи можна сподіватися, що через 60 години буде сонячна погода?

(ні, бо тоді буде ніч )

Качка важить 2 кг, коли стоїть на двох ніжках.
А як стане на одну, скільки тоді важитиме?

(теж 2 кг)

Вчитель: А тепер займемося риторикою.

Слайд 22

Повторіть за мною хором:

Сів шпак на шпаківню, заспівав шпак півню:

ти не вмієш так, як я, так, як ти, не вмію я.

Ой збирала Маргарита маргаритки на горі,

розгубила маргаритки Маргарита у дворі.

Їхав Прокіп з Прокопихою ще й з маленьким Прокопенятком.

Принцеса і фрейліни повторюють хором.

Принцеса: Професоре, а чи не пора нас відпустити на перерву. Ми страшенно стомилися.

Слайд 23

Принцеса і фрейліни співають пісню на мелодію «Нагружать все больше нас, стали почему-то»

Музика «Фрейліни і принцеса»

Перегрузки в нас такі

В голові аж стука.

Зараз в школі п’ятий клас

Це суцільна мука.

Нам учитель задає

Ось такі рівняння,

Що над ними вся сім’я

Мучиться до рання.

Що ж це далі буде (3 р.)

Ой, ой, ой!

Трапилась у нас біда -

Така тема твору,

Навіть Пушкін би злякавсь

І Гоголь Микола.

Не лягаєм зовсім спать.

Така ось морока!

От би знову в дитсадок,

Хоч би на півроку.

Що ж це далі буде (3 р.)

Ой, ой, ой!

Слайд 24

Ведучий 2: А в селі у баби з дідом росте синок Івасик. Його науками особливо ніхто не мучив. Тай науки тут не такі, як в замку королівському.

Слайд 25

Музика «Івасик з хлопцями»

Декорації: ХАТКА БАБИ З ДІДОМ

Виходить Івась з друзями, співаючи «Ой на горі, та й женці жнуть…»

Щось дівчат не видно. Ану заграй Івасю, як ти умієш, миттю збіжаться.

Івасик грає на сопілку

Дівчина 1 (дивиться на небо): На небі ні хмариночки, а земля дощу просить. Нумо дівчата дощ закликати:

Слайд 26

Іди-іди, дощику,

Зварю тобі борщику,

В полив’янім горщику.

Залізу на дуба,
Покличу голуба.
А голуб загуде,
Дрібний дощик піде!

Дівчина 2:

Ой, дощику-поливайчику,
Поливай, поливай,
Та і нас не минай.

Один із хлопців, підкравшись, смикає дівчину за косичку.

Слайд 27

Хлопець 1:

Тетяно, Тетяно!
  їла з кувшина сметану;
  В кувшин голову стромляла —
  Гаразд сметани не достала

Хлопець 2:

  Хима, Хима-Химуза
  Наварила гарбуза,
  Сама їсть, сама п'є,
  А мені не дає

Дівчина 1: Ну, хлопці, начувайтеся, нас вам не переговорити.

Дівчина 2:

Гриць миші злякався, 

В кропиву сховався,   

Бороною вкрився,

Щоб не пожалився.

Дівчина 3:

  Петро-гарбуз на печі загруз, 
  подайте лопату — 
  Петра витягати

Дівчина 4:

У тебе, Євгене,
 під носом зелене –
 зверху мох,
 а під ним горох

Дівчина 1:

Ой Семаню, Семаню,
Гони коти на баню,
А коти ся попасуть,
Молока нам принесуть

Хлопець 3: Та добре, вже, дівчата, добре, вас нам справді, не переговорити, давайте краще миритися.

Слайд 28

Разом:

Мир – миром,
Пироги з сиром,
Вареники в маслі –
Жить будем прекрасно.

Дівчина 1: А давайте в хованки гратися

Слайд 29

Звучить лічилка

Ведучий 3: А тим часом за морями глибокими за горами високими у темному-темному лісі Баба Яга з Кощієм Безсмертним недобру справу замислили.

Музика «Хата Баби Яги»

Декорації: ХАТКА БАБИ ЯГИ

Слайд 30

На сцену виходять Баба Яга і Кощій Безсмертний

Баба Яга: Нудно мені, тут самій у лісі, набридли друзі віртуальні, «Фейсбук», «В контакті», «Однокласники» - все це не те, хочу подружку справжню завести, і не якусь там Кікімору болотяну, а дівчину виховану, освічену, благородну, принцесу, наприклад. Чула я що в короля донька є, вона б мені чудовою подружкою стала.

Кощій Безсмертний: Ну в тебе і розмахи – королівська донька і раптом захоче стати твоєю подружкою. Скромнішою треба бути, Бабусю Ягусю.

Баба Яга: А хто сказав, що їй треба захотіти – примусимо. Я вирішила викрасти її з палацу королівського, а ти мені в цьому допоможеш.

Кощій: Якесь нечисте діло провернути – це я завжди будь-ласка. Розробляємо план: головне завдання – виманити її з палацу, а там далі вже діло техніки.

Баба Яга: Я все вже придумала: Шлемо принцесі листа-запрошення на семінар принцес, який відбудеться на галявині нашого темного-темного лісу, і чекаємо її, а потім я вже знайду спосіб до своєї хатинки її заманити. До речі, наш друг із Румунії – граф Дракула – в гості обіцяв заїхати. От його ми принцесі як принца іноземного і представимо.

Кощій: Молодець, здорово все придумала, ходімо листа писати.

Музика «Королівський палац».

Декорації: КОРОЛІВСЬКИЙ ПАЛАЦ

Палац, принцеса сидить за столом з ноутбуком, читає листа.

Слайд 31

Зображення листа на екрані.

Ведучий 3: Не варто довіряти електронним листам, якщо відправлені вони з невідомої тобі адреси. Але наша принцеса звикла вірити людям.

Принцеса (читає листа): «Вельмишановна принцесо, завтра, 15 листопада, на галявині темного лісу відбудеться міжнародний семінар принцес. Запрошуємо Вас взяти в ньому участь. Програма семінару включає:

  1. Лекція на тему «Як бути справжньою принцесою»

  2. Практична частина «Відпрацювання знайомства з принцом»

Примітка: у роботі семінару люб’язно погодилося взяти участь 20 іноземних принців

З повагою, Організаційний комітет»

Музика «Дикі танці»

Принцеса радіє (танець, у ході якого принцеса складає речі до валізи)

Слайд 32.

Ведучий 1: Ось тут і настав час героям нашої казки зустрітися. Наближається кульмінація.

Довірлива принцеса мерщій побігла до місця зустрічі. Але чекали там на неї зовсім не іноземні принци, адже все це вигадала наша українська нечиста сила.

Слайд 33

Звучить музика. «Пісня Кощія»

Декорації: ХАТКА БАБИ ЯГИ

Кощій і Баба Яга розставляють таблички зі стрілочками «На семінар принцес», «Семінар буде там»

На сцені принцеса із чемоданом, розглядає таблички, рухається за стрілками, до неї підкрадаються з різних боків Баба Яга, Кощій Безсмертний і граф Дракула.

Граф Дракула: Hello, how are you, dear Princess? I am a Prince from Far-Far-Away. I am glad to meet you in this amazing place.

Кощій: Ви на семінар? Мені доручено вас зустріти. Дозвольте допомогти з валізою.

Принцеса: Якийсь у вас дивний вигляд, а ви точно принци?

Кощій: Та ні, ось він – точно принц – іноземний, хіба ж не зрозуміло. Ну а я обслуговуючий персонал семінару. Зате принц навряд чи запропонує вам донести ваші речі. А я завжди готовий!

Забирає речі у принцеси. Йдуть до хати Баби Яги, та їх зустрічає.

Баба Яга: Проходьте-проходьте, гості дорогі, сідайте, пригощайтеся, мабуть, натомилися з дороги.

Принцеса: Я щось не розумію. Це тут буде семінар? А де ж інші принцеси? Та й принців щось не багато, ні наших, ні іноземних (недовірливо приглядається до Дракули).

(до Кощія) А ви впевнені, що нічого не переплутали.

(до Баби Яги) А ти взагалі, хто така?

Музика «Баба Яга пісня»

Баба Яга співає пісню.

Баба Яга: Та не бійся, принцесонько, тобі у мене весело буде.

Слайд 34

Ведучий: А в королівському палаці переполох – принцеса зникла.

Виходять фрейліни

1 фрейліна О Боже, ви чули? Принцесу викрадено!!!

2 фрейліна: Яке нещастя! Король з королевою місця собі не знаходять!

3 фрейліна (до залу): Король призначив винагороду тому, хто допоможе доньку знайти і до палацу королівського повернути – півцарства віддає за принцесу!

Ведучий 2: Розлетілися гінці по всьому королівству.

Слайд 35

Гінець: Увага, увага! Зникла королівська донька. Король звертається до всіх, хто щось чув, бачив і може допомогти, не залишайтеся байдужими! Допоможіть знайти принцесу!

Івасик з хлопцями та дівчатами прислухаються.

Музика «Івась з хлопцями»

Декорації: ХАТКА БАБИ З ДІДОМ

Дівчина 1: Чули, яке нещастя, зникла принцеса.

Дівчина2: Тут без нечистої сили не обійшлося.

Слайд 36

Дівчина 3: Та це все Змій Горинич, мабуть. Любить він принцес їсти.

Дівчина 4: Та що ти таке кажеш?

Дівчина 3: А що, згадайте казку про Кирила Кожум’яку, ледве встиг, до речі, богатир врятувати дівчину.

Івасик: Так, ситуація й справді складна, кому могла знадобитися принцеса?

Дівчина 1: А я до речі чула, що граф Дракула зі свого замку зник, і ніби-то його в Україні бачили.

Дівчина 2: Не може бути!!!

Слайд 37

Хлопець 4: Треба щось робити, якось рятувати принцесу, а то ще й правда з’їсть її яка-небудь нечиста сила. Кирило Кожум’яка, звісно, сильний чоловік, але старенький вже, на пенсії давно.

Хлопець 5: А ми що, самі не справимося?

Івасик: Слухайте, друзі, в мене є план. Дівчата, ви скрізь збираєте чутки: по селу, на ярмарку, в інтернеті! Вас цікавить все: де була принцеса останнім часом, з ким спілкувалася, куди збиралася. (дівчата розбігаються)

А ми, хлопці, думати будемо!

Раніше в казках все просто було: Іван-дурень міг вирішити будь-яку проблему, але часи змінилися і тепер без розуму нікуди.

Слайд 38

Хлопець 1: Слухайте, хлопці, є у мене один знайомий із сусіднього села, Сашком-розумником звати. Зараз я йому SMS-ку напишу…

Слайд 39

Ведучий 2: А й справді, не сила зараз потрібна, щоб нечисту силу перемогти,а розум. Погодився Сашко-розумник нашим героям допомогти, та ще й друга з собою привів – Васю-хакера.

Заходять Сашко-розумник і Вася-хакер: Привіт, хлопці! Чули, у вас проблеми, розповідайте.

Ведучий 1: А тут і дівчата з інформацією повернулися. Недарма кажуть: хто володіє інформацією, той володіє світом.

Слайд 40

Дівчина 1: Слухайте, слухайте, того дня, коли принцеса зникла, на галявині темного лісу було помічено дивні вказівники «На семінар принцес», а про сам семінар ніхто й не чув!

Дівчина 2: А я чула, що принцесу неподалік темного лісу бачили у супроводі двох молодих людей: хоча один із них був доволі немолодий, а от інший – поважний такий і говорив англійською.

Дівчина 3: А я до палацу королівського ходила і мені вдалося із фрейлінами поговорити. Так от, принцеса того дня так кудись поспішала, що навіть комп’ютер свій не вимкнула. І дещо мені там вдалося на флешку скопіювати.

Віддає флешку.

Івасик: Тепер справа за вами, хлопці,

Сашко-розумник і Вася-хакер сідають за ноутбуки.

Сашко-розумник: Дивіться, це ж електронний лист, якого принцеса отримала.

Слайд 41

Читає листа, дівчата ахають-охають, хлопці дивуються.

Сашко-розумник: Тепер, Васю, на тебе одна надія, зможеш відправника того листа визначити?

Вася-хакер: Спробую. Ось, готово. Оце вам і відправник.

Слайд 42

На екрані сторінка Баби Яги

Учіть, хлопці, інформатику, в житті згодиться.

Івасик: Тепер все сходиться: галявина темного лісу, де баба Яга живе, двоє чоловіків разом з принцесою, це точно її помічники: немолодий – то Кощій Безсмертний, а іноземець-вельможа – безперечно, граф Дракула, недарма ж його в Україні бачили. Треба негайно до богатирів звертатися!

Сашко-розумник: Не поспішай, Івасику. Не силою проти сили будем боротися, а розумом. Я чув, що Баба Яга обожнює в комп’ютерні ігри гратися: в танчиках була помічена, в «Angri Birds» чемпіонкою бувала. Та й соцмережі обожнює: сумно їй самій у темному лісі. А ми зараз інформаційну блокаду їй влаштуємо. Не буде у неї вай-фая та і взагалі ніякого інтернету. От і побачимо, скільки вона так протримається.

Вася-хакер: Отож, ми за комп’ютери, а ви ідіть до темного лісу, капітуляцію у Баби Яги приймати та принцесу зустрічати.

Хлопці знову сідають за комютери, а Івасик з друзями виходять

Змінюється музика «Хатинка Баби Яги».

Декорації: ХАТКА БАБИ ЯГИ

Сидить сумна принцеса. Баба Яга за ноутбуком

Слайд 43

Баба Яга (наспівуючи пісеньку): Ой, щось зависла система. Треба перезагрузитись. Не виходить. Нічого, зараз так підключимося (бере планшет). Знову не виходить. А так (бере мобільний телефон) – теж не працює. Ой-ой-ой! Це вже не смішно! Що це за жарти такі!

З’являється Івасик з друзями

Івасик: Віддай принцесу – буде тобі інтернет.

Хлопець 4: А не віддаси – гірше буде.

Баба Яга: Та куди вже гірше? Добре, забирайте, я вже й сама хотіла її повертати: сидить, сумує. Яка з неї подружка? А без інтернету мені в теному-претемному лісі ну ніяк не можна.

Але я вас дуже прошу, давайте дружити, бо друзі віртуальні – це звісно, добре, але так хочеться і вживу поспілкуватися, посміятися разом, погратися, пісню заспівати.

Слайд 44

Івасик: Добре, тільки обіцяй – більше ніяких капостей!

Баба Яга: Та звісно, в мене ж взагалі добра натура.

Всі виходять на сцену

Музика «Початок і кінець»

Музика «Фінальна пісня».

Слайди 46-56

Схожі:

«ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Екологічний проект Проект розробила...
Теоретичні знання, отримані на уроках, повинні стати базою для самостійної оцінки, для проведення власних досліджень, спостережень,...
Розробка уроку з хімії. 8 клас
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів...
Методичні рекомендації щодо ведення журналу
Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,...
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, НАУКИ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ...
Відповідно до річного плану роботи Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру проведено конкурс на кращий екологічний...
Склад комісії з припинення юридичної особи комунальний заклад «Нікопольський...
Про реорганізацію КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НІКОПОЛЬСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК «НАША РОДИНА» НІКОПОЛЬСЬКОЇ
Фольклор – джерело формування моральної поведінки та естетичних вражень школярів

Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР
Відповідно до наказу головного управління освіти і науки Львівської ОДА від 17. 03. 2011року №235 5 травня 2011 року облсний дитячий...
Проект «Мій клас – моя родина»
Саме від цього залежить наше ставлення до дитини, наше бачення виховання та навчання маленької Людини з її чеснотами та недоліками,...
Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка...
Тема. Календарно-обрядовий фольклор. Пісні зимового календаря. Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю!»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка