Проект «Мій клас – моя родина»


НазваПроект «Мій клас – моя родина»
Дата11.02.2014
Розмір48.7 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Проект «Мій клас – моя родина»
Проектний девіз : «Якщо учень у школі не навчився творити

самостійно,

то і в житті він завжди буде

лише наслідувати, копіювати...»

Лев Толстой
Актуальність

Дитину як маленьку особистість можна порівняти із дзеркалом, у яке ми, дорослі, придивляємось по-різному: хто − мимохідь, з байдужістю, хто − прискіпливо, хто − із захопленням. Саме від цього залежить наше ставлення до дитини, наше бачення виховання та навчання маленької Людини з її чеснотами та недоліками, з її можливостями та потенціалом.

Завдяки методу проектів учні мають можливість проявити свої комунікативні та ораторські здібності, індивідуальні уміння та навички роботи в групі та в колективі. Важливим результатом роботи є не тільки формування суспільно-активної особистості, а й такої, яка вміє об'єктивно оцінювати свої потенційні уміння та можливості, а також прогнозувати результат своєї діяльності. Для цього дитина має дати об'єктивну самооцінку, виходячи із попереднього практичного досвіду. Вчитись адекватно реагувати на свої успіхи та поразки.

Метод проектів є ефективним для проведення цікавих позакласних заходів. Впровадження методу проектів є джерелом ініціативності, винахідливості, впевненості, творчої фантазії вихованців, що допомагає учням з різними здібностями і задатками досягти своєї мети, довести свою унікальність. Це, перш за все, педагогіка співпраці учителя та учня, рівновідповідальність дорослого й дитини. Піднесення ролі батьків у вихованні дітей.

Цільова група.

Учні класу, батьки класний керівник.


Прогнозування

  • Розвиток творчого потенціалу учнів, формування життєтворчих компетентностей.

  • Формування умінь у дітей аналізу та самоаналізу.

  • Уміння керувати своїми емоціями.

Очікувана результативність

Для учнів

  • Розвиток пізнавальної активності учнів, системного мислення.

  • Формування комунікативних, дослідницьких вмінь, навичок проектування способів досягнення поставлених цілей.

  • Набуття досвіду життєтворчості у ході проектної діяльності.

  • Набуття умінь конструктивного спілкування.

  • Уміння адекватно оцінювати життєві ситуації.

Для вчителя

  • Сформованість професійних навичок на систематизацію власного досвіду, його технологізацію на основі впроваджуваної інновації, зростання готовності до впровадження методу проектів у своїй роботі.

Для батьків

  • Залучити до позакласної роботи.

  • Формувати уміння в спілкуванні з дітьми.

  • Адекватно оцінювати своїх дітей.


Мета

  • Вчити дітей працювати в колективі.

  • Стимулювати процес саморозвитку та саморегуляції учнів

  • Формувати самостійність, впевненість в собі.

  • Виробляти уміння та навички в керуванні своїми емоціями та протистояти стресам.

  • Допомога у виборі професії.

  • Виховання шанобливого ставлення до родини.

  • Виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй.

  • Залучати до виховної роботи батьків.


Завдання проекту

  • Участь та проведення масових загальношкільних та класних заходів.

  • Проведення родинних свят та круглих столів з батьками класу.

  • Створити комп‘ютерні презентації «Мій однокласник», «Професія моїх батьків», «Ми подорожуємо», «Мій друг»

  • Створити умови для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позакласної й іншої діяльності.

  • Активізувати роботу батьків та батьківського комітету.

  • Розвиток умінь працювати в команді.

  • Розвивати кругозір учнів за допомогою туристичних подорожей та екскурсій

Термін дії проекту 2009 -2014 роки.

Звіт над проектом.

Оформлення фотолітопису класу, родинне свято

« Моя школа, мій клас» червень 2014 рік.
Правила успішної роботи над проектом

  1. Досягнення кожного - це досягнення всіх.

  2. Відвертість та щирість у стосунках. Ми довіряємо один одному.

  3. Ініціатива, творчість, самостійність – три головні цінності проекту.

  4. Вчимося не на помилках, а на досягненнях.

  5. У спільній праці всі несуть відповідність за все. І кожен – найголовніший.

  6. Не відкладай на сьогодні те, що потрібно було зробити вчора.

  7. Одні тільки ідеї не приведуть до успіху. Дія – шлях до успіху.

  8. Нічого не роби погано. Основне гасло: «Все творчо, інакше навіщо?»

  9. Імідж і репутація – це все! Усе, що цьому заважає, - не для нас.

  10. Пам‘ятай, що ми одна команда. «Один за всіх і всі за одного».


Десять заповідей, якими члени проекту керуються в своїй роботі

    • Відкритість до нових знань, вмінь, навичок, ідей, проектів, ефективних форм навчання.

    • Навчання через ідею.

    • Самовдосконалення не має меж.

    • Навіть механічна робота може бути виконана творчо.

    • Творчий підхід до вирішення кожної справи.

    • Віра у свої сили. Думаємо тільки позитивно, а негативні думки від себе відганяємо.

    • Добре слово мало коштує, та дорого цінується.

    • Ніхто не може претендувати на істину, але кожен член пректу може зробити свій внесрк до неї.

    • Опинившись перед проблемою,шукаємо шляхи її розв‘язання, а не перераховуватимемо причини, чому це не можна здійснити.

    • Один у полі не воїн. Значних успіхів можна досягти тільки співпрацюючи в партнерстві. Працюємо командою.

    • Дорогу здолає той, хто йде!

Вчимося саморефлексії

  1. Знай про себе правду, вмій дивитися правді у вічі.

  2. Реагуй на факти своєї поведінки, а не на уявлення про них.

  3. Не приділяй підвищеної уваги до похвали.

  4. Умій прощати собі та іншим.

  5. Ставлення до критики має бути конструктивним.

  6. Роби оцінку вчинку, а не людині.

  7. Знай свої недоліки і навчися їх виправляти.

  8. Живи теперішнім, а не минулими спогадами чи майбутніми фантазіями.

  9. Умій направляти свою агресію на справи, а не на людей.

  10. Саморефлексія має бути неві‘ємною складовою твого життя, але вона має бути вміру.

  11. Контролюй свою поведінку, аналізуй вчинки.




Схожі:

Матусю,ти жiночка єдина, Чому немає сльоз в моїх очах?
Коли в душi лише ганьба. Батьківщина моя, Життя i серце, це таємно, Ти родина моя
Проект «Родина моя єдина» Мета : розглянути з учнями поняття «сім'я»
Мета: розглянути з учнями поняття «сім'я», «шлюб», «сімейні стосунки»; познайомити із
Проект з профорієнтації учнів "Світ професій мій вибір, мій успіх"
Дітей, їх особисту гідність та їх потреби треба так само планувати, як і старших, і, тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно,...
       З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить...
Марії, що стоїть на гранях невідомих віків. Моя мати наївність, тиха жура і добрість безмежна. (Це я добре пам'ятаю!). І мій неможливий...
Рідна Мати, Мати Божа Мати Україна
Вся моя родина. Перша мати то рідненька Що на світ зродила Що пестила, доглядала Добра правди вчила. Друга мати Україна Рідная землиця....
Уроку Дата Підтема Соціокультурна
Моя родина. Родинне дерево розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається
Стів: Дозвольте представитися. Я Стівен Раунд. Як Вас звати?
Оля: Так, це мої батьки. Мій батько Михайло Олександрович і моя мати Олена Іванівна
«НАРОД МІЙ Є! НАРОД МІЙ ЗАВЖДИ БУДЕ! НІХТО НЕ ПЕРЕСИЛИТЬ МІЙ НАРОД!» Методичні рекомендації
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Частина мови. Іменник. 6 клас Іменники І відміни. Однина
Шевченко) Слава навіки Вітчизні моїй. (Сосюра) Привітай же, моя ненько, моя Україно, моїх діток нерозумних, як свою дитину. (Шевченко)...
Любі друзі! Хоч маленькі Ми вже добре знаєм, Що зовемся українці...
Ми з вами всі — український народ, який складається з родин великих і малих, дружних і працьовитих. Родина — це не тільки родичі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка