Уроку Наш сьогоднішній урок про вічне. А щоб проникнути у світ вічного, як писав поет Рилєнков, “…мало увидеть, нужно всмотреться, чтоб ясной любовью наполнилось сердце”, “…мало услы шать, вслушаться нужно, чтоб в душу созвучья нахлынули дружно.” Урок 489.67 Kb. 5 стр. |
читати |
Урок Види мистецтва та специфіка художньо-образної мови. Створення кросвордів "Види мистецтва" Урок 0.7 Mb. 6 стр. |
читати |
Урок презентація Обладнання : На дошці драпування, під яким знаходиться «Піраміда мудрості» Навчити орієнтуватися в архітектурних стилях, вмінню знаходити в архітектурних спорудах характерне, для певного стилю. Навчити працювати в групах, з’ясувати рівень асоціативного мислення учнів після рефлексій Урок 64.27 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок №6 Тема: Музика вокальна, інструментальна, театральна. Жанри і форми вокальної музики Ого мистецтва; систематизувати загальні відомості про вокальну музику; визначити її жанри і форми; виховувати естетичний смак, здібності до сприйняття та оцінювання музичних жанрів; розвивати інтерес до музичних творів, вчити висловлювати своє відношення до музики, аргументувати свої думки та оцінки Урок 124.3 Kb. 1 стр. |
читати |
Запис в зошити : «Значення творчості С. Гулака Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна”». Мета та завдання уроку Запис в зошити : «Значення творчості С. Гулака Артемовського, М. Калачевського, М. Вербицького в розвитку національної музики. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна”» Урок 32.19 Kb. 1 стр. |
читати |
Уроку №15 10 клас Тема уроку : Духовна музика Століттями духовну музику писали кращі представники музичної культури. Виконання багатоголосного твору багатоголосним хором викликає відчуття смутку і радості, тривоги та надії, буденні і водночас чогось неземного, бо у співі цьому – душа народу Урок 145.42 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок ТАНЕЦЬ НА ТАНЦЮВАЛЬНОМУ МАЙДАНЧИКУ Сьогодні ми розпочнемо вивчати другого з „китів”, на яких тримається музика танець. Але спочатку ми пригадаємо і проспіваємо пісню „Школяр” Урок 60.77 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема: Композиція у живописі. 5 клас.(4 урок) Виявлення задуму композиції, відповідних настроїв засобами художніх технік.(Слайд 1) Урок 49.25 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок-мандрівка День знань особливий день не тільки для першокласників, а й для їхніх батьків, тому перший урок повинен стати справжнім святом для них. Пропоную розробку уроку-мандрівки на повітряній кулі, який допоможе перетворити цей день на незабутнє свято Урок 86.99 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку. Художні засоби живопису. Види та жанри живопису Ключові слова: живопис, станковий і монументальний живопис, жанри: пейзаж, портрет, натюрморт,анімалістичний, міфологічний, батальний, побутовий, історичний Урок 43.01 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема : «Квітуча галявинка» Мета. Вчити створювати художній образ, використовуючи колір як засіб виразності, продовжувати закріплювати поняття про межу зламу (земля небо), вчити передавати просторові явища; продовжувати вчитись слухати і аналізувати музичні твори Урок 85.64 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок №1. Герої стародавніх міфів Орфей грец Міф про Орфея надихав багатьох драматургів (Есхіл, Евріпід), художників (Рубенс, Кардуччі, Роден, Деменікіно, Канова й ін.), композиторів (Ліст, Глюк, Гайдн, Оффенбах, Стравинський та ін.). У сучасній мові Орфей — чудовий співець і музика Урок 187.44 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок 12 Тема Музика і мистецтво слова. Музичні образи в літературних творах. Оповідання. К. Паустовський «Старий кухар», В. А. Моцарт фрагменти «Маленької нічної серенади» та Концерту №23 для клавіру з оркестром слухання. Р. Галаган «Сніжинки» розучування, А. Житкевич «Все це потрібно мені» виконання Урок 120.67 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок гра для учнів 5 класу: «Бути здоровим престижно» Урок 22.08 Kb. 1 стр. |
читати |
Структурно-часова модель районного семінару вчителів музичного мистецтва 11. 12. 2012р «Музично-терапевтичні ігри як засіб оздоровлення школярів. Презентація методичного посібника «Музична терапія» Урок 18.28 Kb. 1 стр. |
читати |