Урок-мандрівка


Скачати 86.99 Kb.
Назва Урок-мандрівка
Дата 16.04.2013
Розмір 86.99 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Музика > Урок
Перший раз у перший клас

(Урок-мандрівка)

 1 вересня - День знань - особливий день не тільки для першокласників, а й для їхніх батьків, тому перший урок повинен стати справжнім святом для них. Пропоную розробку уроку-мандрівки на повітряній кулі, який допоможе перетворити цей день на незабутнє свято.

Мета уроку:викликати   позитивні   емоції   від   зустрічі   з   вчителем,   школою, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до рідного краю, повагу до школи, бажання гарно вчитися.

Обладнання:повітряні кульки;; кольорові олівці; емблеми першокласників; конверт із загадками; книги - подарунки для першокласників; магнітофон; ілюстрації за темами «Україна», «Рідний край», «Моє місто», «Школа».

Хід уроку

Клас прикрашений повітряними кульками, яскраво вбрана дошка ілюстраціями до станцій мандрівки.(Звучить музика)

Вчитель. Шановні батьки, любі діти та всі наші гості! Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань. Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Вони стали першокласниками. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі. Сьогодні ми всі разом вирушимо у подорож до Країни знань, яка, попереджаю, закінчиться лише через 12 років.

І ось ви в школі. Це наш клас.
Ви всі прийшли сюди учитись.
Життя цікаве буде в нас,
Лиш треба добре потрудитись .
Бо тільки праця вам дає :
Знання, уміння й інше диво !
Коли ж у тебе все це є ,
То ти зростатимеш щасливо
.

Знайомство.
Розповідь вчителя про себе.
А зараз знайомимся один з одним. Запитайте, як звати сусіда по парті і запам’ятайте.
Гра «Ім’я» - повітряну кульку передаєте одне одному, називаючи себе і попередне ім’я, яке почуєте. Перевіряємо вашу пам’ять.
Гра « Я тебе запам’ятаю» - за бажанням учнів до дошки виходять 2 учні. Уважно дивляться один на одного певний час, розвертаються і розповідають те, що запам’ятали.
Ось ми з вами трішки й познайомились. І саме в цю хвилину ми стали однією шкільною сім’єю, народився наш шкільний учнівський колектив. І якщо ми з вами так само весело і дружно будемо долати всі незгоди і радіти успіхам кожного, то наше шкільне життя буде світлим і радісним, цікавим і незабутнім. А для того, щоб закріпити наші бажання, я пропоную піднятися зі своїх місць і утворити коло(діти утворюють коло, взявшись за руки ).
- міцно потисніть руку сусіда зправа;
- потисніть руку сусіда зліва;
- посміхниться сусіду зправа;
- зліва;
- беримося за руки і повторуємо разом зі мною такі слова:ми всі – одна сім’я, неповторні- ти і я, будем всі дружити, в мирі і злагоді жити. – 3 рази.

А зараз давайте послухаємо головних на цьому святі, наших першокласників.

Небо чисте, голубе,

Гарно так навколо!

Осінь, як я ждав тебе,

Щоб піти до школи!
Ціле літо я чекала,

Їла кашу, підростала,

Щоб портфель не був великим,

Не спадали черевики.
В школу з квітами іду,

всі мене вітають.

У класні двері не зайду –

квіти заважають.
Б’ється радість через край,

Свято-як ніколи!

Наш садочок, прощавай!

Здрастуй, рідна школо

Вчитель. Ми вирушаємо у мандрівку на потязі. Потяг буде зупинятися на зупинках. Ви будьте уважними, нічого не пропустіть. Отже, в путь!

Перша зупинка. Рідна школа

Бесіда про школу. Розповідь вчителя про історію школи. Вивішується ілюстрація «Школа»

Школа – це шлях до науки, в життя. Без знань життя неможливе. Знання для людини – що сонце для всього живого на світі. Людині потрібно знати, як звернутися один до одного, як і де знайти потрібні речі, де взяти одяг, їжу, як з чого приготувати, чому буває день і ніч, зима і літо, дощ і сніг, холод і тепло. Виникає безліч різноманітних питань кожен день саме у вас. І щоб навчитися відповідати на ці питання, необхідно вчитися для отримання знань.
-Знання ми починаємо отримувати коли, як ви гадаєте? (відповіді дітей ).
- Так дійсно з самого народження. Нас вчать посміхатися, агукать, говорити, самостійно їсти, одягатися, взуватися. Хто ж нас навчає? (відповіді дітей ).
- А буває таке, коли ви що-небудь не знаєте або не можете зробити до кого ви найчастіше звертаєтесь ?(відп.дітей ).
- Хто може сказати, що же дають нам наші батьки? (в.д.)
- Але настає такий час, коли ви виростаєте і вам бракує отриманих знань. Ви знаєте що в світі стільки всього цікавого... А матусі, батька, бабусі, дідуся поруч з вами немає. Що робити у такому випадку ? де людина почерпне нові знання ? як ви гадаєте ? ( в.д.)
А чому учні прийшли до школи зараз розкажуть учні нашого класу ( вірші про школу)
1.  Жовтіє листя на тополі,

Летять у синяві хмарки,

Відкрили двері в 2 школі,

Прийшли до школи первачки!

2: Зайшли всі дружно і сміливо,

Маленькі учні в світлий клас.

Життя цікаве та щасливе

Розпочинається для нас!

 3: Мріяв я давно про школу.

Знаю: стільки в ній нового!

І цікавого багато -

Це розказував мій тато.

 4: Менший брат мій у тривозі -

Щось притих він, як ніколи.

Нам уже не по дорозі,

Він - в садок, а я - до школи.

5: Не хвилюйтесь, мамо й тато,

Буду знати я багато.

Я ж бо вас не підведу,

В школу з радістю іду.

6: Дивний світ навколо мене.

Хочу я його пізнати.

Буду старанно у школі

Всі науки я вивчати.

7: Буду я в школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати

Добре співати і вірші вивчати!

8: Обіцяю не лінитись,

Постараюсь гарно вчитись,

Дорослих поважати,

Високі бали заробляти.

9: Книги й зошити любити

Берегти, а не губити.

Акуратним завжди бути,

Щоб нічого не забути.

10: Вчитись будемо сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти!

(Звучить музика. Дітям присвоюється почесне звання «Першокласник» «Учень школи 1 класу» (на груди - емблема))

Друга зупинка. Загадкова. Використовується конверт із загадками. Загадки загадують самі діти.

1. Ідуть братці

            Верхи на конячці.

            За конем тягнеться слідок,

            За рядком встає рядок (показує в руці ручку)

2.Чорний Іван, дерев'яний каптан,

            Де носом поведе, там помітку прокладе(показує олівець)

  3. Хто скликає на урок?

То гучний шкільний ...(показує дзвінок)

4. Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок,

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на ... (урок).

  5. Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти? (зошит)

6. Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у ... (показує пенал).

7 Букви всі від А до Я

На сторінках ... (показує Буквар).

8. Чисті віконця сміються від сонця,

Діточки навколо - наша люба... (школа).

9. В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде? (школяр).

10. Вранці він заходить в клас і знання дає для нас. (вчитель)

11. Веселий світлий дім

Дітей багато в нім

Там пишуть і рахують

Читають і малюють, (школа)

Третя зупинка. Художня

Під гарну музику діти малюють свій настрій на повітряній кулі.

Четверта зупинка. Ігрова.

Дид. гра «Я – не я»

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і

справжніми школярами скоріше стати!

Молодці! Усе правильно! Ви довели, що маєте право носити звання «УЧЕНЬ» Тепер ви учні. У цьому класі ви будете кожен день отримувати подарунки. Але не цукерки, не тістечка, а знання

П’ята зупинка. Наш рідний край. Вивішується ілюстрація «Україна»

Розповідь учителя про рідне місто, область, пам'ятні дати та місця.

Шоста зупинка. Закони нашого життя.

Країна Знань, яку кожен з вас зможе відкрити завдяки своїм можливостям, зусиллям має свої закони, і ви їх повинні знати.
Заходить вчитель – треба встать,
Коли тобі дозволять – сядь.
Сказати хочеш – не гукай
А тільки руку підіймай.
Ручкою на парті ніколи не пиши,
Підручник і зошит ти свій бережи!
Будь старанним у навчанні
Кожен день уроки вчи !
Щоб не сутулилась спина,
Сядемо рівно неодмінно.
Уважно вчителя ти слухай
І не поводься ,як папуга.
Прізвиськ дітям не давай,
А дівчаток захищай!
Клас і школу бережи,
З цього дня вони твої!

Сьома зупинка. Клятва першокласника.

1.Обіцяєм не лінитись, добросовісно учитись.

Рано з сонечком вставати, щоб у школу не проспати.

2.Не хвилюйтесь, мамо й тато, будем знати ми багато.

Ми ж бо вас не підведем – в школу з радістю підем!

3.Вчитись будемо сумлінно і поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти, що такі в них гарні діти.

Восьма зупинка. Родинна.

Шановні батьки, діти витримали екзамен і отримали право називатися «УЧНЯМИ», а чи витримаєте ви залік? Подивимося, діти, як вони впораються?

Батькам (8 чоловік) роздаються листочки, на яких записані початок фрази або її продовження, треба правильно « зібрати» фразу, знайти пару.

Заходити до вчителя в школу не менше 2 рази на тиждень

Не відкривати зошити і щоденник в поганому настрої

Ніколи не робити за дітей домашню роботу

Сварити своїх дітей тільки в крайньому випадку

Бути на батьківських зборах обов’язково

Молодці! Ви впоралися з завданням, але це були не прості фрази, це клятва батьків.

Саме сьогодні у ваших батьків, дорогі діти, народжуються мрій, сподівання відносно Вас.

У кожної дитини є своя щаслива зірка. Я пропоную батькам взяти зірочки і написати побажання для своєї дитини. Мрії повинні здійснюватися!

(написання мрії і складання їх у скриньку)

Скриньку ми відкриємо в кінці 4 класу.

Дев’ята. Підсумкова.

За старовиною легендою діти які ідуть до школи це маленькі зернята які 6 років наповнювалися маминою і татовою любов’ю, бабусиною і дідусевою добротою, теплом і радістю всіх оточуючих. І саме сьогодні прийшов час засіяти поле для того, щоб виростити добрий урожай. Саме сьогодні турботливі руки батьків, вчителів, рідних людей посіють ці зернята і будуть плекати їх.

Прийде час і наше поле дасть добрий урожай, але зараз, що потрібно нашим зерняткам що б вирости?

  • Тепле сонечко зігріватиме своїми промінцями наші зернятка. Даруватиме тепло та любов.

  • Веселі хмарки - напоїть їх водичкою, такою прозорою та чистою як ваші мрії.

  • Квіточки – зачарують своєю красою, допоможуть побачити красу, навіть там, де буде здаватися, що її немає.

  • Красу нашого поля доповнять легкокрилі метелики, які будуть веселити нас своїми танцями.

  • До квіточок за солодким нектаром прилетять працівниці – бджілки. Співаючи пісень про працю.

  • Веселі комашки – сонечка знайдуть тут свої домівки.

Ось так, з чистого аркуша паперу, народжується картина. З чистого листа розпочинається і життя нашого класу. У школі з’явилася – нова шкільна родина.

Протягом довгих шкільних років будуть зріти наші зернята. І кожен з вас буде вкладати в них свої старання і успіхи. . Залежить це і від вас, шановні родини, адже Ви є наймудрішими порадниками своїм дітям і найбільшими помічниками вчителів.

Тепер ваші діти стали і моїми, і я сподіваюся , що нашім дітям буде тепло і затишно в шкільній родині, яку ми будемо разом з вами створювати. Хай життя нашого класу, який щойно народився, завжди б’ється чистою джерельною водою. Успіхів вам! Натхнення, терпіння, нових відкриттів на нелегких, але цікавих шкільних стежинах.

Хай доля вам стелиться рушниками!

Схожі:

Віртуальна мандрівка на Хортицю
Тип уроку: бінарний (історія України та українська мова); урок додаткової корекції знань і умінь учнів
Додавання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого додан-...
Діти, сьогодні у нас урок- мандрівка, урок-гра. Мета його: вдосконалити обчислювальні навички,формувати вміння додавати число частинами....
Урок-дослідження Тема: «Мандрівка по рідному краю»
Познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом видатного письменника рідного краю
Уроку на тему «Узагальнення і систематизація знань з розділу «Займенник»
Діти, сьогодні на Вас чекає урок-мандрівка в чудову і незвичайну країну „ Морфологія. А місто, до якого ми прямуємо, називається...
Виховний захід «Мандрівка казковими стежинами» Мета
Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість, артистичні здібності
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
«Мандрівка Ямбула перший у світовій літературі утопічний роман?»
Завважимо при цьому, що античні утопісти пов’язують свої оповіді переважно з народами віддалених, мало знайомих для читача регіонів...
Тема: «Мандрівка загадковими просторами світового океану»
Мета: Продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі., океанів, зображення їх на карті. Розвивати екологічне мислення, пізнавальний...
Урок по темі «Тварини. Охорона тварин»
Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно,...
Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення
Вони стверджували: «Урок як форму організації навчання придумав Я. А. Коменський ще чотири століття тому. Отже, урок – це архаїка....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка