|
Скачати 38.17 Kb.
|
2 клас (1-ий рік навчання) Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підруч. Для 2 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Навч. Книга, 2002. - 144 с. Вчитель: Ковальова Ганна Дмитрівна Миколаївська ЗОШ № 54 2013 р Тема: Іграшки. Тварини. Повторення і узагальнення матеріалу. Мета: повторити ЛО вивчені на попередніх уроках, повторити вживання модального дієслова «can». Удосконалювати техніку читання і вимову англійських звуків. Тренувати навички діалогічного мовлення. Розвивати пам'ять, увагу учнів, навички писемного мовлення. Виховувати працелюбність, систематичність праці, пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови. Обладнання: підручник, картки із завданнями для індивідуальної роботи, FCs ЛО, аудіо, відео-матеріали(Мультфільм “Gogo’s adventure. ‘I can swim’, song ‘Look and listen’), таблиці із лексичними структурами “How are you?”), іграшка teddy bear Тип уроку: систематизації і узагальнення знань Хід уроку: 1)Організаційний момент. Привітання T: Good morning children! Ps: Good morning, Anna Dmytrivna! T: I’m glad to see you! Ps: We are glad to see you too! Повторення лексичних структур через таблиці із додавання жестикуляції. How are you?
Учні ланцюжком запитують один одного. 2) Цілепоклодання. Сьогодні ми закінчуємо тему Unit 4. “Let’s play”. Ми повторимо всі слова з теми“Toys”, “Animals”, “Actions”. Пригадаємо дієслово “can”. Будемо грати, писати, співати і читати. Будемо складати діалоги. Побачимо, як ми можемо швидко говорити англійською мовою. 3)Фонетична розминка. Tongue-twister. A black cat sat on a mat eating a fat rat. Вчитель вимовляє скоромовку повільно, потім швидко. Учні хором вимовляють повільно, потім швидко. Учні розповідають скоромовку групами, яка група краще вимовить. Наголосити на тому щоб, учні слухали один одного, вчитель повинен почути один голос від групи. Для досягнення цієї мети можна задати ритм хлопками. 4)Перевірка домашнього завдання. С. 96 - читання діалогу(Вчитель виразно читає діалог, потім просить перекласти речення з української на англійську, учні виходять до дошки і розігрують діалог) p.96 -What about the toy box? -Oh, look! My toy soldier. Dop you like it? -Yes, I do. Look at my ballerina! Do you like it/ -What about Tom’s teddy bear? 5)Основна частина. T: What about Tom’s teddy bear? (Вчитель достає іграшкового ведмедика, ведмедик прийшов перевірити як ми знаємо слова) Повторення слів через FCs. Вчитель показує картки і називає слова, учні повторюють хором за вчителем. ЛО: toy box, toy soldier, ballerina, find, jack-in-the-box, candles, cake, teddy bear, swing, chimp, fly, climb, fish, frog, swim, jump, run, doll, mouse, toy house Гра: В командах, учні беруть картку і кріплять Ії на дошку у відповідну колонку. На дошці.
Physical exercise. Song “Look and listen” Look and listen Look, look, look Stand up, sit down and open your book! Look and listen Look, look, look Hands up, hands down And close your book! (Вчитель співає пісню з учнями, пісня супроводжується жестами) Grammar material Modal verb ‘can’ T: We can look, listen. А що ще ми може робити? Яке дієслово нам допомагає сказати, що ми можемо, або не можемо робити? Ps: can! (Вчитель показує учням малюнок дівчини, котра біжить. Вчитель описує з учнями малюнок) + She can run. - She cannot run. ? Can she run? Yes, she can. No, she cannot. Диференційоване виконання завдань на картках. Учні достатнього і високого рівня. Опиши малюнок + _______________________________ - _______________________________ ? _______________________________ _________________________________ Учні, які мають труднощі у навчання. Підкресли речення відповідно до малюнка. + She can run / She can jump - She cannot jump / She cannot run. ? Can she run? / Can she jump? Перевірка завдань. Перегляд мультика. “Gogo’s adventure. I can swim’ T: Let’s watch a cartoon. Після перегляду ви повинні доповнити діалог. Let’s watch very attentively! Доповни діалог -Can he fly? -___________ -Can he sing? -___________ Учні доповнили діалог -Can he fly? -Yes, he can. -Can he sing? -No, he can’t Вчитель витирає деякі слова, учні згадують і розігрують діалог в парі. 6)Заключна частина. Підведення підсумків. Пояснення д/з. Д/з І рівень(1-9 б.) - (РЗ) с. 43 письмово ІІ рівень(1-12 б.) - (п.)9с. 99 - доповнити діалог Оцінка знань учнів |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування |
Конспект уроку з трудового н авчання у 6 кла сі. Тема: Короткі відомості... Навчальна: ознайомити з історією виникнення української народної іграшки та її призначенням в житті людини |
10. Повторення матеріалу за курс 6 класу |
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення... ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах |
Дикі і свійські тварини Обладнання. Проектор, слайди, таблиці «Дикі тварини» і «Свійські тварини», книги про тварин, енциклопедії, «чарівний чобіток» |
«Доба Відродження. Вільям Шекспір геній епохи Ренесансу» В. Шекспіра; розвивати навички узагальнення та систематизування вивченого матеріалу, сприймання на слух матеріалу; сприяти виявленню... |
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.) Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі |
V. Повторення і систематизація навчального матеріалу У трикутнику ABC АВ = ВС, ABC = 36°. Знайдіть зовнішній кут трикутника при вершині С |
Ігрова форма роботи «Лови помилку» на уроках узагальнення та повторення... Термін історична пісня вперше увів в українську фольклористику Микола Костомаров. ( М. Гоголь ) |
V. Повторення і систематизація навчального матеріалу У паралелограмі ABCD (рис. 1) AM — бісектриса кута A, MN || АВ. Відомо, що АВ = 10 см, AD = 15 м. Учитель називає відрізок, а учень... |