|
Скачати 52.32 Kb.
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу Цікаві задачі
У паралелограмі ABCD (рис. 1) AM — бісектриса кута A, MN || АВ. Відомо, що АВ = 10 см, AD = 15 м. Учитель називає відрізок, а учень швидко відповідає, чому дорівнює довжина названого відрізка: 1) MN; 2) ВМ; 3) AN; 4) ВС; 5) AN; 6) ND; 7) МС.
2) У деякому чотирикутнику є і рівні сторони, і паралельні сторони, а діагоналі в ньому рівні й перпендикулярні, але він не квадрат. Що це за фігура? 3) У деякому чотирикутнику дві сторони рівні, інші дві сторони теж рівні, діагоналі рівній взаємно перпендикулярні, але це не квадрат. Що це за фігура?
1) а1 і а2; 2) b1 і b2; 3) с1 і с2; 4) d1 і d2 позначте по дві точки так, щоб здобуті чотири точки стали вершинами: а) квадрата; б) ромба, що не є квадратом; в) прямокутника, що не є квадратом; г) паралелограма, що не є ромбом.
Учитель. Я накреслив трапецію на аркуші паперу. Поставте лише одне запитання і, вислухавши відповідь, скажіть, чи буде вона рівнобічною?
Учитель. Одного разу Вітя Тяпляпкін побудував трапецію із чотирьох прямокутних трикутників. Чи зможете ви повторити його досягнення? А «поліпшити» (тобто використати меншу кількість трикутників)?
АВ = ВС = АС = а, ? ?
Не користуючись жодними інструментами, доведіть, що площа одного з них дорівнює сумі площі інших.
Учитель. Діти, наступного уроку вам буде запропоновано таке завдання: за 1 хвилину накреслити на непролінованому аркуші паперу якомога більше подібних трикутників. Удома ви можете обміркувати спосіб побудови, але на аркуші креслити нічого не можна. На уроці ви зможете користуватися будь-якими інструментами.
— Хто ти? — запитав верховний жрець. — Мене звати Фалес. Родом я із Мілета. Жрець пихато продовжував: — Так це ти вихвалявся, що зможеш виміряти висоту піраміди, не підіймаючись на неї? — жерці скорчилися від реготу. — Добре буде, — насмішкувато продовжував жрець, — якщо ти помилишся не більше ніж на сто ліктів. — Я можу виміряти висоту піраміди й помилитися не більше ніж на півліктя. Я зроблю це завтра. Обличчя жерців потемніли. Яке зухвальство! Цей чужинець стверджує, що може обчислити те, чого не можуть вони — жерці Великого Єгипту. — Добре, — сказав фараон. — Біля палацу стоїть піраміда, ми знаємо її висоту. Завтра перевіримо твою майстерність. (Учитель пропонує учням знайти спосіб вимірювання висоти піраміди).
Учитель тримає в руках каркасну модель прямокутника. З'ясувавши в учнів, то це за фігура, він починає повільно «зсувати» верхню основу відповідно до нижньої. Яким має бути гострий кут другого чотирикутника, щоб його площа була удвічі меншою від площі прямокутника?
С.П.Бабенко Усі уроки геометрії 8 клас Додаток 2 |
V. Повторення і систематизація навчального матеріалу У трикутнику ABC АВ = ВС, ABC = 36°. Знайдіть зовнішній кут трикутника при вершині С |
Уроку (зміст навчального матеріалу) Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. Базові... |
10. Повторення матеріалу за курс 6 класу |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
Іграшки. Тварини. Повторення і узагальнення матеріалу Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підруч. Для 2 кл загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Навч. Книга, 2002. 144 с |
"Україна в роки Другої світової війни та Великої Вітчизняної війни" Бажання учнів отримати перемогу, є стимулом до ретельної підготовки, до постійного повторення пройденого матеріалу |
Розділи і теми навчального матеріалу |
УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи... |
Вступ Нестандартні підходи у викладанні фізики здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна),... |
Твори зарубіжних письменників О. Пушкін «Казка про царя Салтана.» У початковій школі ІКТ можна використовувати на будь-якому етапі уроку : у процесі перевірки домашньої роботи, актуалізації знань,... |