|
Скачати 27.16 Kb.
|
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми ,, повторення вивченого в початкових класах,, МЕТА: проаналізувати помилки, допущені учнями при виконанні контрольної роботи; узагальнити, повторити матеріал теми; розвивати мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес, почуття поваги один до одного та оточуючих. ОБЛАДНАННЯ: картка із станціями, малюнок потяга ХІД УРОКУ І. Організація початку уроку. ІІ. Аналіз контрольної роботи. ІІІ. Повідомлення теми уроку. IV. Основна частина. Повторення вивченого матеріалу . Діти, на сьогоднішньому уроці ми з вами вирушимо в подорож до країни Морфології. На протязі всього шляху ми з вами будемо робити зупинки на станціях. Кожну станцію ви вже знаєте, адже теми ми з вами вже повторили. СТАНЦІЇ 1.Частини мови. 2.Займенник – брат іменника. 3.Числівник допоможе. 4. Вперед до дії ( дієслово). 5. Наші маленькі друзі і помічники.
Ось такі станції ми відвідаємо. І на кожній станції нас зустрічатиме господар. Отже, вирушаймо! Ми поїдемо на чарівному потязі. І перша наша зупинка – Частини мови. Запишіть у зошити число, класна робота та словниковий диктант. Словниковий диктант по розпізнаванню різноманітних частин мови, я буду зачитувати слова, а ви маєте записувати лише іменники ( прикметники,числівники, дієслова, прислівники, займенники). Іменники: Узяв, плече, пече, красива, весна,земля, стілець, я, внизу, далеко,сміливий, підручник, рояль, піч. Прикметники: Диво, калинове, слово, вигадав,вигаданий, прекрасне, прекрасне, місячний, золотавий, козацький, партизанський. Числівники: Марія , зошит, п′ять, весело,сімома,дарувати, десятий, сто, суха, співати,двісті сорок восьмий, зелений, троє. Дієслова : Холодний, холодити,веселий,дар,бігти,польові, зорі, сяяти, наче, далеко, мало, зсунути. Прислівники : Бігти, далеко, мало, кілька, веселий, багатій, подруга, швидко. Займенники : Марина, знайти, вона, веселий, йому, краще, зовсім, мені,дружити, запалена, тобі, ти , так.
На наступній зупинці нас зустрічає займенник.
Отже, займенник полюбляє народну творчість. Ви маєте прослухати прислів′я і визначити в них особові займенники. Таким чином ви віддячите господареві за ласкавий прийом.
3.Зупинка ,, Числівник допоможе,, Наступний господар, який нас буде у себе приймати – це числівник. Отже, по порядку номерів розрахуйтесь! Що ви знаєте про цього добродія Назвіть кількісні і порядкові числівники. Пан числівник на прощання просить допомогти посортувати кількісні і порядкові числівники. В 1 колонку ви записуєте числівники, що позначають кількість предметів, у 2 – порядок при лічбі. П′ять, сто сорок один, вісімнадцятий,дев′яносто дев′ять , сотий, другий,тринадцять,восьмий, тисяча, двохтисячний, шостий, шість. Рушаймо далі!
Цей господар дуже активний – це дієслово. Дайте йому характеристику. Назвіть дієвідміни дієслова. Дієслово, як і займенник , полюбляє народну творчість. Отже , допоможемо йому впоратись із завданням. ( Виконання56 вправи.) 5 . Станція ,, Наші маленькі друзі і помічники,, Ось нас зустрічають два знаки. Це апостроф і м′який знак. Діти, а чим же вони допомагають нам у мовленні? Які правила вживання апострофа і м′якого знака ви знаєте? Запишіть у зошит по 10 слів з апострофом і м′яким знаком. V. Підсумок уроку. От ми з вами і повернулись до класу. Скажіть кого ми з вами сьогодні відвідали. VI. Домашнє завдання. |
6. Звичайні дроби УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Мета. Проаналізувати типові помилки, допущені в контрольній роботі. Повторити правила, на які було допущено помилки. Узагальнити... |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування |
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у... |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
Уроку математики в початкових класах Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням... |
Урок математики Тема. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу, відстані. Дії над іменованими числами. Ознайомлення з назвами геометричних... |
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.) Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
В. О. Огнев'юк Організація навчально-виховного процесу у початкових... України надсилає для використання у практичній роботі інструктивно-методичний лист "Організація навчально-виховного процесу у початкових... |
Уроку української мови у 4-му класі на тему: «Повторення і узагальнення вивченого про Займенник» Мета: Повторити і узагальнити знання про займенник як частину мови, сприяти розвитку творчих здібностей учнів та логічного мислення,... |