ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах,, МЕТА: проаналізувати помилки


Скачати 27.16 Kb.
Назва ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах,, МЕТА: проаналізувати помилки
Дата 11.02.2014
Розмір 27.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми ,, повторення вивченого в початкових класах,,

МЕТА: проаналізувати помилки, допущені учнями при виконанні контрольної роботи; узагальнити, повторити матеріал теми; розвивати мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес, почуття поваги один до одного та оточуючих.

ОБЛАДНАННЯ: картка із станціями, малюнок потяга

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку.

ІІ. Аналіз контрольної роботи.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

IV. Основна частина.

Повторення вивченого матеріалу .

Діти, на сьогоднішньому уроці ми з вами вирушимо в подорож до країни Морфології. На протязі всього шляху ми з вами будемо робити зупинки на станціях. Кожну станцію ви вже знаєте, адже теми ми з вами вже повторили.

СТАНЦІЇ

1.Частини мови.

2.Займенник – брат іменника.

3.Числівник допоможе.

4. Вперед до дії ( дієслово).

5. Наші маленькі друзі і помічники.

  1. Словниковий диктант.

Ось такі станції ми відвідаємо. І на кожній станції нас зустрічатиме господар. Отже, вирушаймо!

Ми поїдемо на чарівному потязі.

І перша наша зупинка – Частини мови.

Запишіть у зошити число, класна робота та словниковий диктант.

Словниковий диктант по розпізнаванню різноманітних частин мови, я буду зачитувати слова, а ви маєте записувати лише іменники ( прикметники,числівники, дієслова, прислівники, займенники).

Іменники:

Узяв, плече, пече, красива, весна,земля, стілець, я, внизу, далеко,сміливий, підручник, рояль, піч.

Прикметники:

Диво, калинове, слово, вигадав,вигаданий, прекрасне, прекрасне, місячний, золотавий, козацький, партизанський.

Числівники:

Марія , зошит, п′ять, весело,сімома,дарувати, десятий, сто, суха, співати,двісті сорок восьмий, зелений, троє.

Дієслова :

Холодний, холодити,веселий,дар,бігти,польові, зорі, сяяти, наче, далеко, мало, зсунути.

Прислівники :

Бігти, далеко, мало, кілька, веселий, багатій, подруга, швидко.

Займенники :

Марина, знайти, вона, веселий, йому, краще, зовсім, мені,дружити, запалена, тобі, ти , так.

  1. Молодці! Ми вирушаємо далі.

На наступній зупинці нас зустрічає займенник.

  1. Але привітатися з ним потрібно особливо. Ви маєте згадати визначення займенника та все про нього розповісти.

Отже, займенник полюбляє народну творчість.

Ви маєте прослухати прислів′я і визначити в них особові займенники. Таким чином ви віддячите господареві за ласкавий прийом.

  1. Кожен хороший, коли він на себе схожий.

  2. Рідна мова – не полова : її за вітром не розвієш.

  3. Рідна мова - як мати, ти вмій за неї постояти.

  4. Та мова мила, якою мати говорила, якої вона колискової співала.

  5. За народ і волю я віддам життя і долю.

  6. Як ми будем в дружбі жити, нас нікому не зломити.

3.Зупинка ,, Числівник допоможе,,

Наступний господар, який нас буде у себе приймати – це числівник. Отже, по порядку номерів розрахуйтесь!

Що ви знаєте про цього добродія

Назвіть кількісні і порядкові числівники.

Пан числівник на прощання просить допомогти посортувати кількісні і порядкові числівники.

В 1 колонку ви записуєте числівники, що позначають кількість предметів, у 2 – порядок при лічбі.

П′ять, сто сорок один, вісімнадцятий,дев′яносто дев′ять , сотий, другий,тринадцять,восьмий, тисяча, двохтисячний, шостий, шість.

Рушаймо далі!

  1. Станція ,, Вперед до дії,,

Цей господар дуже активний – це дієслово. Дайте йому характеристику. Назвіть дієвідміни дієслова.

Дієслово, як і займенник , полюбляє народну творчість. Отже , допоможемо йому впоратись із завданням.

( Виконання56 вправи.)

5 . Станція ,, Наші маленькі друзі і помічники,,

Ось нас зустрічають два знаки. Це апостроф і м′який знак.

Діти, а чим же вони допомагають нам у мовленні? Які правила вживання апострофа і м′якого знака ви знаєте?

Запишіть у зошит по 10 слів з апострофом і м′яким знаком.

V. Підсумок уроку.

От ми з вами і повернулись до класу. Скажіть кого ми з вами сьогодні відвідали.

VI. Домашнє завдання.

Схожі:

6. Звичайні дроби УРОК 81. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Мета. Проаналізувати типові помилки, допущені в контрольній роботі. Повторити правила, на які було допущено помилки. Узагальнити...
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»
Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у...
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення...
Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю
Уроку математики в початкових класах
Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням...
Урок математики
Тема. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу, відстані. Дії над іменованими числами. Ознайомлення з назвами геометричних...
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.)
Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі
Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій
В. О. Огнев'юк Організація навчально-виховного процесу у початкових...
України надсилає для використання у практичній роботі інструктивно-методичний лист "Організація навчально-виховного процесу у початкових...
Уроку української мови у 4-му класі на тему: «Повторення і узагальнення вивченого про Займенник»
Мета: Повторити і узагальнити знання про займенник як частину мови, сприяти розвитку творчих здібностей учнів та логічного мислення,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка