V. Повторення і систематизація навчального матеріалу


Скачати 354.79 Kb.
Назва V. Повторення і систематизація навчального матеріалу
Сторінка 1/5
Дата 20.05.2013
Розмір 354.79 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5

Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу

Тестові завдання

Тестове завдання 1

Варіант 1

  1. У трикутнику ABC АВ = ВС, ABC = 36°. Знайдіть зовнішній кут трикутника при вершині С .




А

Б

В

Г

144°

120°

110°

108°




  1. Кути трикутника відносяться як 1:2:6. Чому дорівнює сума най­більшого й найменшого кутів трикутника?




А

Б

В

Г

90°

100°

120°

140°




  1. На рисунку зображено дві пари пара­лельних прямих: а || b і c || d. Чому дорів­нює сума кутів α і β ?




А

Б

В

Г

90°

180°

270°

Залежить від величини кутів α і β




  1. На рисунку зображено рівнобедрений трикутник ABC (АВ = ВС), вписаний у коло. Чому дорівнює кут α?




А

Б

В

Г

150°

120°

90°

60°




  1. На рисунку зображені коло з центром у точці О. Яке з наведених тверджень є обов'язково правильним?




А

Б

В

Г

α = β

α = γ

β =

β =




  1. У трикутнику ABC, зображеному на рисунку, АВ = ВС, A = 40°, відрізки СЕ і BD бісектриси. Чому дорівнює вели­чина кута α?




А

Б

В

Г

50°

60°

70°

90°


Варіант 2

  1. На рисунку зображено рівносторонній трикутник ABC. Чому дорівнює сума кутів α і β?




А

Б

В

Г

60°

120°

240°

180°




  1. Знайдіть найбільший кут трикутника, якщо його кути відносяться як 2:3:5.




А

Б

В

Г

18°

36°

54°

90°




  1. Які із зображених на рисунку прямих паралельні?




А

Б

В

Г

а || b

c || d

a || d

На рисунку немає паралельних прямих




  1. На рисунку зображено рівносторонній трикутник ABC, О — точка перетину його бісектрис. Чому дорівнює кут ВОС?




А

Б

В

Г

150°

135°

90°

120°




  1. На рисунку зображено коло з центром О і правильний трикутник ОАВ. Чому до­рівнює кут а?




А

Б

В

Г

150°

135°

120°

90°




  1. Трикутник ABC, зображений на рисун­ку, прямокутник рівнобедрений. Відріз­ки BD, BE, BF і ВК поділяють прямий кут на 5 рівних кутів. Чому дорівнює кута?




А

Б

В

Г

54°

60°

63°

81°

Тестове завдання 2
Варіант 1

  1. З точки кола проведені дві хорди. Одна з них стягує дугу 100°, а дру­га — 80°. Обчисліть кут між цими хордами.




А

Б

В

Г

180°

90°

100°

80°




  1. Хорда стягує дугу 60°. Обчисліть гострий кут, утворений цією хордою і дотичною до кола в кінці хорди.




А

Б

В

Г

30°

60°

45°

20°




  1. Хорда довжиною 30, перпендикулярна до діаметра і ділить його на відрізки у відношенні 1 : 9. Обчисліть радіус кола.




А

Б

В

Г

45

50

90

25




  1. Пряма АВ дотикається до кола з цен­тром О, AD січна, AC = 4, CD = 5 (duв. рис). Знайдіть АВ.




А

Б

В

Г

13

6

36

20




  1. АВ і AD — дотичні до кола. В і D точ­ки дотику. АВ = 5, BAD = 90°. Знай­діть BD (див. рис).




А

Б

В

Г

2,5

5

5

Визна­чити немо­жливо
  1   2   3   4   5

Схожі:

V. Повторення і систематизація навчального матеріалу
У паралелограмі ABCD (рис. 1) AM — бісектриса кута A, MN || АВ. Відомо, що АВ = 10 см, AD = 15 м. Учитель називає відрізок, а учень...
Уроку (зміст навчального матеріалу)
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. Базові...
10. Повторення матеріалу за курс 6 класу

Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення...
Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю
Іграшки. Тварини. Повторення і узагальнення матеріалу
Підручник: Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підруч. Для 2 кл загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Навч. Книга, 2002. 144 с
"Україна в роки Другої світової війни та Великої Вітчизняної війни"
Бажання учнів отримати перемогу, є стимулом до ретельної підготовки, до постійного повторення пройденого матеріалу
Розділи і теми навчального матеріалу

УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ
За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи...
Вступ
Нестандартні підходи у викладанні фізики здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна),...
Твори зарубіжних письменників О. Пушкін «Казка про царя Салтана.»
У початковій школі ІКТ можна використовувати на будь-якому етапі уроку : у процесі перевірки домашньої роботи, актуалізації знань,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка