|
Скачати 125.59 Kb.
|
Керівник хореографічного гуртка Анісімова О.М про організацію дозвілля учнів ліцею: Учні ліцею, як Ви вже зрозуміли, займаються головним чином розумовою діяльністю. Ця праця носить обов’язковий та систематичний характер. Щоб надати дітям можливість відпочити від занять, у ліцеї широко розвинена позакласна робота. З великим бажанням ліцеїсти займаються у хореографічному гуртку. Хореографічне мистецтво навчає учасників гуртка красі й виразності рухів, формує їхню фігуру, розвиває фізичну силу, витривалість , спритність і рішучість, Допомагає тоншому сприйняттю професійного хореографічного мистецтва. Учні набувають загальної естетичної та танцювальної культур, навчити дітей слухати й розуміти образну мову музики, розумітися в основних формах і засобах. Легко й невимушено рухатися в ритмі певної музики, отримувати задоволення від краси – основна мета педагога – хореографа. Основою занять у хореографічному гуртку є програма, яка передбачає систематичне та послідовне навчання, розвиток та естетичне виховання учнів. Різних за характером учнів об’єднує їх ставлення до танцю як засобу самовираження, що приносить радісне відчуття свободи, допомагає розповісти іншим про відчуття, що наповнюють кожного. Іншими словами, танець дозволяє створити своєрідну атмосферу, ритм спілкування і сам виступає як мова спілкування. Учні ліцею з великим задоволенням вивчають різноманітні за характером, стилем та манерою виконання танцювальні номери і ще з більшим задоволенням їх виконують. Отже, є постійна потреба оновлення репертуару концертними номерами, які відповідають творчим схильностям, виконавським здібностям, інтересам учасників і критеріям виконавської майстерності. Учасники танцювального колективу беруть участь у всіх культурно – масових заходах, які проводяться в ліцеї. До кожного свята готуються нові хореографічні номери, які відповідають змісту заходу. Сьогоднішнє наше танцювальне мистецтво, як ніколи, переживає період бурхливого зростання. У колектив приходять нові учні, навіть ті, які ніколи не навчалися танцювати. Підлітки стають більш невимушеними та сміливішими, вони прагнуть навчитися хореографічному мистецтву. Зважаючи на це, педагог – хореограф залучає дітей до мистецтва за допомогою проведення бесід про історію танцю, про національні традиції, про творчість кращих зразків танцювального мистецтва, проведення вечорів відпочинку, спільних заходів із батьками, привітання членів колективу зі святами, розвиває потреби й інтереси, які мають суспільно значущий характер. Коли ми обходили кабінети, не можна було не звернути увагу на те, що в деяких класах яскравими плямами виділяються класні куточки, які висвітлюють життя учнівських колективів. Тож дізнаємось, що в кожного класу, як і в звичайній школі, є класний керівник. А ось ті, кого немає у звичайній школі – це вихователі. Це вони організовують роботу, відпочинок учнів у позаурочний час, особливо тих, хто мешкає у гуртожитку. Адже частина ліцеїстів, які проживають в містах та селищах області, тільки на вихідні, і то не завжди, їдуть додому. Саме для них виділені в гуртожитку університету кімнати. Познайомимось із колективом вихователів, про нього нам розповість голова МО вихователів та класних керівників, учитель вищої категорії Дуваліна С.І. „Гуртожиток – родина, а я – його дитина” Як би там не було, а навчання в ліцеї – це ще й життя в гуртожитку. Розташований гуртожиток поряд із навчальним корпусом. Це великий дев’ятиповерховий будинок, який має блокову систему. Враховуючи те, що наш ліцей – це заклад обласного підпорядкування, у гуртожитку мешкають діти з віддалених сіл, селищ та міст Луганської області. Інтер’єр кімнат дивує своєю простотою та охайністю,але в них є все необхідне для проживання та навчання. Саме тут відбуваються події, які запам’ятовуються ліцеїстам найбільше за весь курс навчання. Діти живуть однією дружною сім’єю в мирі та злагоді. Тут усе спільне і ніхто не буває байдужим, немає чужих проблем або радощів. У гуртожитку учні перебувають під цілодобовою увагою та піклуванням вихователів, але саме тут вони вже починають відчувати себе самостійними. Вихователі ліцею – це спеціалісти з великим педагогічним та життєвим досвідом. Вони завжди поруч із дітьми, допомагають адаптуватися та перебороти тугу за домівкою та батьками, намагаються дійти до серця кожної дитини, створити в гуртожитку атмосферу затишку та домашнього тепла. Недарма діти називають своїх вихователів Бережну Н. А., Моісеєвську Т. І., Філіппову Л. Ф., Клименко Т. М. другими мамами. У гуртожитку, крім вихователів, працюють комендант ліцею Сенченко Г.О., помічники вихователів та чергові –Лангава О. О., Воротинцева Л. П., Березка Н. Д., Погосова С. А. та прибиральниця – Щепановська Н. В., які докладають немало зусиль для того, щоб гуртожиток та ліцей були для ліцеїстів справжньою рідною домівкою. А за роки навчання діти звикають один до одного так, що стають близькими, рідними, і ця дружба часто залишається на довгі роки. Ліцеїсти про вчителів, про себе, про ліцей Моїм учителям! Професія педагога завжди була і є однією з почесних і поважних у нашому суспільстві. У серці кожного з нас залишилися світлі спогади про любих учителів, які були дуже близькими людьми для нас з дитинства. Це і вчитель історії Тесленко Таїсія Семенівна, учитель української мови та літератури Лапта Ніна Тимофіївна, учитель хімії Немченко Н. В., вихователь Філіппова Л. Ф. Закінчивши ліцей, ми збережемо вдячну пам’ять про тих, хто навчив нас міркувати й самостійно приймати рішення, допоміг розкрити здібності й таланти, увійти у світ знань, відкрив нові горизонти науки. Я думаю, що у важких життєвих ситуаціях нас не раз врятують ваші уроки та мудрі поради, тому що в кожному з нас є ваша праця. Ваша напружена праця визначає майбутнє нашої країни. Дорогі вчителі й наставники, бажаю вам здоров’я, щастя, нових творчих успіхів, поваги колег, учнів та їхніх батьків! Ткачова Марія, 1997 БЕРЕГА Теченье жизни будто бы течение реки, Которая несёт таинственные воды. В ней есть загадки, правила свои, В ней ощущаешь красоту свободы. У каждого различная судьба, И каждый выбирает сам себе дорогу, Но берег помнить должен свой всегда, Свой берег Детства, в радость и невзгоды. А жизнь порой коварная и зла И волны трудностей хотят накрыть нас с головою, Но проведёт кораблик наш луч света и добра Туда, где благодатны берега и тихая вода. Нас манит своею синевою…. Вот и всё…. Вот и всё. Отзвенел Мой последний звонок. Вот и всё. Закрываются Школьные двери. И закончился самый последний урок… Здесь остались победы Мои и потери… Вот и всё. Я лишь буду О них вспоминать, И казаться они будут Очень смешными. Ну, а если года Все свои сосчитать, То выходит, что мы – Уже стали большими. До ювілею ліцею Сьогодні в тебе перший ювілей, Тобі сьогодні сповнилось п’ять років, Але за роки ці з твоїх дверей Багато учні винесли уроків. Для нас ліцей – скарбниця із знаннями. Він нас навчив, як гідно жити. І ми пишаємось своїм званням, І тим, що Батьківщину можемо любити. За все це – щиро дякуєм тобі, Прийми від учнів кращі привітання, Нехай у тебе буде майбуття Та здійсняться найкращі учнів та вчителів бажання. Хай розвивається ліцей наш і росте, Міцнішає щорік, стає на ноги… Нехай у вічність він несе Знання, добро і наші перемоги. А вчителі… Ну що вам побажати? Окрім здоров’я та учнівської поваги?! Щоб Вам ніколи лиха не пізнати, В життєвих труднощах бажаємо відваги. А ще пробачте нас, якщо колись Ми Вас образили чи дією, чи словом, Що ми, не думаючи, може, повелись… Та й посмішка у Вас за поглядом суворим. Симонова Ольга Ліцею сьогодні вісім років! Не мало це і не багато. Це вісім важливих кроків, Які пройшов ліцей завзято! За турботу та навчання, За незабутні в ньому дні, За добре учнів виховання Ми щиро дякуєм тобі! Дозволь, ліцею, привітати! У цей веселий, світлий день. Ми всі бажаємо сказати: «Із днем народження, ліцей!» Ставінчук Олена РАЗМЫШЛЕНИЯ О ДЕТСТВЕМы так быстро взрослеем и так много теряем: Детство вмиг забываем, мы спешим, мы бежим И игрушки бросаем, сказки уж не читаем – Не теряем минуту, мы ей так дорожим. И не шлёпаем снова сапогами по лужам – И не слышен уж больше со двора детский смех: Стали взрослыми мы, лучше нам или хуже? Позади наша юность, впереди – наш успех. И порой себя вижу той весёлой девчонкой: Эх, беспечное время мне вернуть бы назад, Когда добрым, игривым, беззаботным ребёнком Я бежала под вишню в старый бабушкин сад. Наш лицей Наш лицей – океан науки, Бездна знаний и ума. И поднимем вместе Дружно все мы руки, И во славу крикнем Тебе «Ура!» Здесь нас учат жизни, Здесь нас учат чести, Преподносят нам Новый, взрослый мир. Пусть тебе во славу Прозвучат все песни Мы устроим празник, Приготовим пир. Мы ведь превозносим Тех людей, что ныне Нам азы науки Каждый преподаст. Как мы благодарны За науку вашу. Мы вас уверяем: Все она воздаст! Пілієва Ліліана Лицеистам –выпускникам Мне нравилось в вас всё: От внешности до внутреннего мира, Мне нравилось, что вы с открытою душой Всегда навстречу шли любым инициативам, Мне нравилось, что сердцем были вы со мной. Мне нравится, что все вы повзрослели, Мне нравится, что стали вы умней, И что теперь вы в жизнь пойдёте смело, и на душе от этого светлей! *** У нас в лицее всё легко и просто: Легко учиться, думать и творить! Пусть не сейчас, пускай немножко позже Поймёте – без лицея вам не жить! Педагог-організатор Чумакова Л. В. Коли я думаю про свій ліцей,то, перш за все,згадую своїх учителів та однокласників, котрі завжди будуть у моїй пам’яті. Я дуже вдячна нашим учителям за те,що вони дали нам відмінні знання, виховували нас і духовно, і морально. Виховали в нас працелюбність, повагу до старших. Бажаю рідному ліцею успіхів, побільше медалістів, а серед нинішніх ліцеїстів майбутніх провідних лікарів. З днем народження!!! Бобенко Тетяна, 2003 Мрії збуваються Хоча мені 15 років, але я вже вирішила, ким буду. Стати лікарем – мрія мого життя. Я знаю, що багато труднощів буде в мене на цьому шляху. Але я не лякаюсь їх, бо переконана, чим більше труднощів, тим солодша перемога. І ось моя мрія поступово збувається. Я вступила до престижного ліцею, і це дає мені впевненість на моєму шляху до великої мрії. Іванова Валентина, 2006 Мій ліцей До медико-біологічного ліцею я прийшла у 2003 році. Навчалась не дуже добре, були і трійки, і четвірки. Але як тільки розпочались перші уроки в ліцеї, я зрозуміла, що навчання повинно стати головним аспектом у моєму житті. Крім отриманих знань, ми мали можливість розвивати свої естетичні смаки, а поглиблена підготовка з біології, хімії та української мови допомогла всьому нашому класу вступити до університету. Після уроків ми займались спортом, проводили святкові заходи,до яких готувались з великим ентузіазмом. Усі мої юнацькі спогади – тільки з ліцею. Їх багато, і всі вони яскраві та найсвітліші. Своїх учителів ми любимо, поважаємо, часто приходимо до ліцею, згадуємо роки нашого навчання, хоча навчались тут усього два-три роки. Роки,проведені в ліцеї,залишаться в моїй пам’яті як час нових відкриттів,досягнень і перемог. Марина Дерев’янчук, 2006 Вперше я завітала до ліцею влітку 2007 року. Саме тоді я складала вступні іспити. Мені дуже сподобалася атмосфера, що панувала в ліцеї. Було гарно та затишно. Учителі привітно та щиро вітали нас. Я вирішила вступати до ліцею, бо з дитинства мріяла пов’язати своє життя з медициною . А ліцей – це перша сходинка на шляху до втілення моєї мрії. Гарні знання з усіх предметів, які дають у ліцеї, є запорукою здобуття омріяної професії. Цікаве і веселе в нас життя. Постійно проводяться різні змагання, конкурси, олімпіади, спартакіади. З’являється спортивний інтерес завжди перемагати. Більшу частину дня ми проводимо в ліцеї, і тому він для нас став справжньою затишною домівкою. Полтавець Інна Олександрівна, наш класний керівник, стала нашою другою мамою,яку ми дуже любимо. І скільки б вона не хвилювалась і не засмучувалась через нас, ми знаємо, що вона нас також дуже любить. Авдєйчик Євгенія, 2008 Я тільки вступаю у повноцінне життя, яке сповнене багатьма приємними подіями. Так багато треба зробити корисного, стільки необхідно побачити й пізнати. Але спочатку треба навчитися приймати правильні життєві рішення, не уникати відповідальності та не бути байдужою. Коли я склала іспити та вступила до Луганського обласного медико-біологічного ліцею, то зовсім не вміла орієнтуватися у складних життєвих ситуаціях, мені важко було адаптуватися, бо не мала досвіду співпрацювати з іншими, жити в колективі. Але я швидко переконалася, що в ліцеї дуже теплі родинні стосунки між учителями ,вихователями та учнями,що поруч завжди є люди, яким я не байдужа! Я хочу стати лікарем, допомагати людям переживати будь-який біль та тривоги, і дуже вдячна педагогічному колективу за те, що навчили мене готовності до моральних вчинків, гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності ! Стиран Ірина Сьогодні суспільство переживає важкі часи в політичній, економічній, соціальній сферах, і тому професія лікаря вже не є престижною. Але, незважаючи на це, я хочу стати лікарем. З цією метою я і вступив до медико-біологічного ліцею. Адже якщо людина чимось захоплюється, до чогось прагне, то й життя для неї набуває смислу. Під час навчання в ліцеї вчителі, класні керівники та вихователі ще більше переконали мене в цьому. Саме у ліцеї я навчився цінувати себе та людей,які мене оточують, як унікальних і неповторних особистостей. Багдасаров Амід С юбилеем! Пятнадцатилетний юбилей Сегодня празднует лицей! Его краше не найти, Исходи хоть все пути, Потому что украшеньем, Всем другим на удивленье, Были, есть и будут вновь – Богатство наше и любовь – Их являют собою дети, Наилучшие на свете! Им под стать учителя, Между нами говоря, Красотой и умом схожи – Дети все на них похожи, Альма - Матерью хранимы Нитью связаны незримой. Лицей + медуниверситет – Вот настоящий авторитет! Такому тандему каждый рад – Даёт он высший результат, Так как наши лицеисты - Золотые медалисты- И в учёбе ,и в труде Хотят быть первыми везде. Желаю тебе в расцвете лет Много радостных дней, Луганский медико-биологический лицей! Викладач кафедри фізичного виховання та здоров’я ЛДМУ Хвостіков П. П. Вихователь з 1994 року Л. Ф. Філіппова Ми пишаємося нашим ліцеєм Славетна історія ліцею створена її дивовижним колективом учителів та вихователів. Лише найкращі віддають свою працю, своє вміння дітям. Не можна не згадати директорів, які очолювали ліцей у різні часи його становлення та розвитку: це Б.П.Романюк та М.І. Моісеєва, викладачів університету та вчителів, які підготували та випустили не одне покоління ліцеїстів: Л.Л. Пінський , Л.Л. Шевченко,В.В. Сидоренко, В.Г.Пінькас, Л.М. Панкова В.І.Германова, Т. С.Тесленко,Н.В.Немченко,Л.В.Акіньшина, О.П.Стеценко,Н.Т.Лапта,С.Хоменко,І.В.Полковнікова,В.В.Андрієнко, В.І.Хорішко та багато інших, хто допомагав дітям розвивати свої творчі здібності відповідно до їх індивідуальних можливостей. Але нас – «першопрохідців» , які відкривали ліцей,- дуже мало. Із різних причин покидали ліцей педагоги: одні не витримували поглибленої програми навчання, інші знайшли вище оплачувану роботу,а хто просто зрозумів, що педагогіка – не їхнє покликання. Сьогодні ліцей очолює Світлана Миколаївна Зєрова. Її креативне мислення керівника завжди спрямоване на сприйняття та втілення нових прогресивних ідей у творчу роботу колективу. Світлана Миколаївна допомагає розкрити творчий потенціал кожному вчителю, адже під її керівництвом працює згуртований та сильний колектив однодумців, віддані своїй праці педагоги, які люблять свій предмет та передають знання учням , учителі, для яких ліцей став і покликанням, і професією, і сенсом життя. Ліцей сьогодні – це сучасний навчальний заклад ,це світлі класи з кабінетною системою навчання,це здібні та перспективні учні. Багато цікавого та корисного пізнають ліцеїсти, беручи участь у літературно-музичних вечорах, посвятах,турнірах,конкурсах ,спортивних змаганнях. Жодний захід не проходить без участі батьків. І на всіх заходах панує атмосфера доброзичливості, взаємоповаги та взаєморозуміння. Ми пишаємося також нашими випускниками, більшість із яких уже стали лікарями, педагогами, психологами. З кожним роком популярність ліцею зростає, а підготовка учнів є свідченням того, що ліцей на правильному шляху. І зовсім не випадково наші випускники щороку збираються у своєму ліцеї, щоб зустрітися зі своїми однокласниками , порадіти за своїх друзів, учителів та навчальний заклад. З ювілеєм Вас, шановні вчителі та учні!!! Ось і закінчується наша віртуальна екскурсія Луганським медико-біологічним ліцеєм. Зовсім не великий заклад, а скільки вражень від нього. І на серці чомусь тепло і спокійно. Може, тому, що тут дійсно дбають про те, щоб підготувати, виховати учня так, аби в майбутньому він став справжнім фахівцем, інтелектуально розвиненим, з широким світоглядом, справжнім громадянином і просто Людиною. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КЕРІВНИК А ГУРТКА Керівник гуртка призначається на посаду та звільняється з неї начальником відділу освіти за поданням директора школи відповідно до... |
«Затверджено» Директор ТСШ №29 Ятищук А. В. Наказ № від Посадова інструкція керівника гуртка Керівник гуртка призначається і звільняється з посади відповідним органом управління освітою за поданням директора школи |
Програма математичного гуртка Основне завдання занять математичного гуртка полягає в тому, щоб, враховуючи інтереси і схильності учнів ознайомити учнів з деякими... |
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ стуенів №17 Програма гуртка з інформатики Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення про глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а... |
Н емирівський БДЮТ Керівник гуртка Необхідне устаткування: комп’ютер, принтер, цифровий фотоапарат, термометр, компас |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ Звіт директора Амвросіївського професійного ліцею Сисенко Анатолія Михайловича про свою діяльність у 2011 -2012 навчальному році... |
Оформлення досягнень керівника гуртка та учнів ... |
Конспект відкритого заняття на тему: «Динаміка в музиці. Музично-дидактична гра «Дзвіночки» Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк» |
Нашої години спілкування АВТОР: ДАНЬКО НАТАЛІЯ ІЛЛІВНА, учитель англійської мови, класний керівник Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею |
Модель професійної компетентності «Правил поведінки», «Єдиних педагогічних вимог», роботу учкому, об’єднань, гуртків, організацію роботи з батьками та класах, організацію... |