|
Скачати 43.67 Kb.
|
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ стуенів №17 Програма гуртка з інформатики «інформаційно-комунікаційні технології» Клуб проектної діяльності Вчитель: Куропятник О.В. Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення про глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а також створення власних інформаційних ресурсів на основі вивчених додатків пакету MS Oficce. Основні завдання: • систематизувати підходи до вивчення предмета; • сформувати в учнів єдину систему понять, пов'язаних із створенням, одержанням, обробкою, інтерпретацією і зберіганням інформації різного типу; • показати основні прийоми ефективного використання інформаційних ресурсів Інтернет; • використовувати інформаційні ресурси для створення персональних проектів; • сформувати логічні зв'язки з іншими предметами, які входять в курс середньої освіти. Проблемна тема: Розвиток інформаційної компетентності учнів засобами проектної діяльності Власні очикувння: По закінченні навчання за даною освітньою програмою, що навчаються повинні вміти створювати презентації, фільми, слайд-шоу, візитки, буклети, працювати з графічними об'єктами, проводити різні маніпуляції з ними. Контроль знань і умінь учнів перевіряється за розробленими ними індивідуальними проектами в кінці кожного розділу. Практичні роботи Комп'ютерного практикуму методично орієнтовані на використання методу проектів, що дозволяє диференціювати і індивідуалізувати навчання. Можливе виконання практичних занять у позаурочний час в комп'ютерному класі чи вдома. На навчальних та практичних заняттях звертається увага учнів на дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни Основні знання та вміння Учні повинні знати: • Основні правила та інструкції з техніки безпеки при роботі з ПК; • Набір необхідних інструментів для створення презентацій, фільму, публікацій; • Основні принципи використання інформаційних технологій; • Принципи роботи з додатками пакета MS Office; • Основні засоби форматування та редагування; • Алгоритм побудови і принципи структурування індивіду-ального проекту; • Основні принципи дизайну; • Як додавати зображення, музику, відео в індивідуальні проекти. Учні повинні вміти: • Здійснювати пошук інформації для індивідуального проекту (в Інтернеті, сканувати, фотографувати і т.д.). Вміти зберегти в необхідному форматі; • Готувати текст і ілюстраційний матеріал для проекту; • Користуватися засобами додатків для написання слайда/ сторінки: створювати слайд / сторінку, використовувати гіперпосилання, форматувати текст, користуватися таблицями; • Використовувати розмітки, макети, шаблони для створення слайд / сторінки; • Підготувати та продемонструвати свій проект; • На практиці застосувати створений проект. Пан роботи гуртка 1. Створення презентацій. 1.1 Налаштування вікна Power Point. 1.2 Форматування тексту. Дизайн. 1.3. Графічні об'єкти. Угрупування, копіювання. 1.4 Настройка анімації. 1.5 Гіперпосилання. 1.6 Спецефекти. 1.7 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). 1.8 Створення власної презентації. 2. Використання програми Movie Maker для ство-ня фільмів. 2.1 Огляд програмних можливостей. 2.2 Підготовка матеріалу для створення фільму. 2.3 Вставка титрів. 2.4 Вставка звуків. 2.5 Настройка спецефектів. 2.6 Збереження проекту та фільму. 2.7 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). 2.8 Створення власного фільму. 3. Використання програми Notebook для створення дидактичного матеріалу до уроків. 3.1 Огляд програмних можливостей. 3.2 Фон слайда. Використання Колекції. 3.3 Розміщення на слайді об'єктів, їх форматування. 3.4 Гіперпосилання. 3.5 Відеозапис. 3.6 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). 3.7 Створення дидактичного фрагмента до уроку. 3.8 Створення дидактичного фрагмента до уроку. 4. Використання програми MS Publisher. 4.1 Огляд програмних можливостей. 4.2 Типи публікацій, набори макетів. 4.3 Розміщення інформації. 4.4. Форматування об'єктів. 4.5 Вставка зображень. 4.6 Комп'ютерний практикум (підготовка матеріалу). 4.7 Створення візитки. 4.8 Створення буклету. 4.9 Створення веб-сторінок. |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Урок української літератури в 11 класі Тема: «ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО... Бердичівська спеціалізована загальноосвітня школа з поглибленим вивченням інформатики І – ІІІ ступенів №17 |
УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКА... Одним із принципів реалізації Державної національної програми «Освіта (Україна – ХХІ ст.)» є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні... |
ЗАТВЕРДЖЕНО «дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, школа мистецтв» |
Миколаївська загальноосвітня школа №19 – школа життєвої компетентності Головна мета діяльності МЗОШ №19 – створювати необхідні комфортні умови для виховання і навчання особистості роблячи ставку на розвиток... |
СТАТУТ ... |
МОРИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС „ Дошкільний навчальний заклад... Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня спеціалізована сільськогосподарська школа |
Комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 гімназія» Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) підкреслює, що освіта ХХІ століття це освіта для людини, її стрижень розвиваюча... |
ХУДОЖНЬО-СЦЕНІЧНИЙ НАПРЯМ ПРОГРАМА ГУРТКА БІСЕРОПЛЕТІННЯ ПРОГРАМА ГУРТКА КИЛИМАРСТВА |