Модель професійної компетентності


Скачати 23.35 Kb.
Назва Модель професійної компетентності
Дата 11.12.2013
Розмір 23.35 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Модель професійної компетентності

класного керівника

Повинен знати:

  • Міжнародні документи з прав людини, дитини;

  • Законодавство України про освіту, охорону здоров’я дітей і молоді;

  • накази, розпорядження та інструкції МОН України з питань виховної роботи;

  • психолого-педагогічні засади навчально-виховного процесу;

  • науково-теоретичні засади виховання;

  • суть та зміст особистісно-орієнтованих технологій.

Повинен вміти:

а) володіти діагностико-прогностичними вміннями:

  • здійснювати аналіз нормативних документів, педагогічної літератури, визначати на цій основі конкретну мету і завдання виховної роботи;

  • вести соціально-педагогічні дослідження з проблем виховання;

  • визначати програму, напрямки і шляхи реалізації виховних завдань навчального закладу;

  • аналізувати інформацію про стан виховного процесу і робити діагностико-прогностичні висновки про можливі тенденції і напрямки розвитку учнівського і педагогічного колективів;

  • визначити місце кожного вчителя у виховній роботі на основі врахування його можливостей;

  • визначати основні напрямки самоосвітньої роботи класних керівників і створення перспективного досвіду з питань виховання;

  • планувати виховну роботу і надавати методичну допомогу працівникам в складанні їхніх планів.

б) володіти організаційно регулятивним вмінням:

  • формувати і підтримувати сприятливий соціально-педагогічний і психологічний клімат у колективі;

  • вивчати, узагальнювати і організовувати впровадження в практику роботи педколективів досвід з питань виховання;

  • надавати допомогу в планування роботи органів самоврядування, гуртків, об’єднань за інтересами, клубів батьківського комітету, ради навчального закладу;

  • керувати роботою з педагогічно занедбаними дітьми.

в) володіти контрольно коригуючими вміннями:

  • створювати в училищі стійку і постійно діючу систему збору інформації про стан виховного процесу;

  • аналізувати виховні заходи;

  • готувати підсумкові документи за результатами вивчення стану виховної роботи;

  • контролювати основні ділянки виховної роботи: стан виховної роботи в навчальному закладі та окремих класах, виконання «Правил поведінки», «Єдиних педагогічних вимог», роботу учкому, об’єднань, гуртків, організацію роботи з батьками та класах, організацію відпочинку учнів;

  • здійснювати поточний, періодичний і підсумковий аналіз основних тенденцій в організації виховної роботи і вносити необхідні корективи;

г) володіти організаційно-технологічними (фаховими) вміннями щодо:

  • технологій управління виховною роботою училища;

  • методики соціально-педагогічних досліджень у сфері інформації про виховний процес;

  • методики діагностування і прогнозування процесу виховання учнів;

  • змісту, форм та методів, технологій планування виховної роботи в училищі;

  • методики педагогічної взаємодії педагогічного і учнівського колективів;

  • методики підготовки, проведення і аналізу виховних заходів;

  • методики роботи з класними керівниками;

  • методики вивчення рівня виховної роботи в групах.

Схожі:

РОЗВИТОК ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ...
ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАПОРУКА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника Блок знань
Знання нормативно-правових актів, що регламентують функціонування освітньої системи
НАКАЗ
Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання...
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ НА ПІДСТАВІ ВИКОРИСТАННЯ...

ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога
Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної...
НАКА З «06» 10 2010 №930 Про затвердження Типового положення про атестацію
Закону України «Про професійно-технічну освіту», частини четвертої статті 48 Закону України «Про вищу освіту» та з метою стимулювання...
У. А. Уорд Практичний досвід, спостереження та дослідження, які було...
Моделі компетентнісно спрямованого навчання в ЗСГГ №27 “Школа професійної кар’єри та компетентності учнів”, трансформувалося пізніше...
Методичні рекомендації Зміст і технологія моніторингу професійної компетентності педагогів
Галина КОВГАНИЧ, методист Центру позашкільної роботи, м. Київ Марія ГУК, методист
В. Ю. Биков Доменно-фреймова модель педагогічної системи
ПС, які б дозволили поступово вирішувати проблеми, що пов’язані з підвищення вимог щодо обсягу і якості змісту і темпів загальноосвітньої...
НАКА З
Про фінансування витрат на проведення Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” в області” та з метою виявлення і підтримки творчої...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка