|
Скачати 110.53 Kb.
|
Урок математики у 6 класі ______________________________________________________ Красавіна В.В., учитель математики Рівненської гімназії «Гармонія» _____________________________________________________________ Тема. Додавання двох чисел з різними знаками Мета. Формувати уявлення учнів про зміст дії додавання раціональних чисел з різними знаками (в тому числі й протилежних чисел), також виробити вміння використовувати це правило для розв’язування вправ. Розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уміння міркувати. Виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів, інтерес до предмета і навчання. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань Обладнання та матеріали. Хід уроку І. Забезпечення емоційної готовності ІІ. Перевірка домашнього завдання Учні перевіряють завдання, знаходячи у таблиці правильну відповідь. При цьому виписують букви, що відповідають правильним відповідям послідовно. -15881 А -18,6 М Т -111 Б П - 4 У -207,92 Г -1080 Р -11,21 Х
Учитель. Хто такий Брахмагупта?Що видатного він вніс у дану тему, що ми про нього згадали саме сьогодні? Індійський математик Брахмагупта жив у VII столітті, він один із перших почав використовувати від’ємні та додатні числа. А на друге запитання відповідь ви отримаєте трохи пізніше. ІІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація.
правильно < правильно > 0 правильно > 0 ??? (Проблемне запитання: як додати числа з різними знаками?) Учитель. Дуже часто в нашому житті ми зустрічаємось із додаванням чисел з різними знаками, навіть не підозрюючи про це. І тому дуже важливо навчитись правильно виконувати такі дії. IV. Повідомлення теми, мети уроку, цілевизначення. V. Формування нових знань
Завдання. Розв’язати задачі. Сформулювати правило додавання чисел з різними знаками. Група 1. „Метеостудія” (дослідження на приладі „термометр”) Задачі
-3 + 3 =…
-3 + 5 =…
Група 2. „Банк” Задачі (результати заносяться в таблицю) 1. Людина в банку взяла позику 1000грн. Через деякий час людина повернула борг 1000грн. Скільки грошей на даний момент на рахунку людини? -1000 + 1000 =…. 2. Людина взяла позику в банку 2000грн. Бізнес налагодився, людина за певний час заощадила 5000грн. і повернула позику. Скільки грошей на даний момент на рахунку людини? -2000 + 5000 =…. 3. Підприємець заробив 1000грн. За оренду та податки треба віддати 2000грн. Який баланс на рахунку підприємця? 1000 + (-2000) =….. 4. Людина вирішила зайнятися бізнесом, не маючи капіталу. В банку взяла позику 1000грн. Який баланс на рахунку підприємця? 0 + (-1000) =…. Група 3. „Замок” Задачі Герда потрапила до замку. Замок переділений межею.(в ролях)
-3 + 6 =…
Група 4. „Стадіон ” Задачі Проходить гра „Веселі козачата” (результати заносяться в таблицю)
Представники кожної групи демонструють, як проходили їхні дослідження та висновки, яких вони прийшли.
Індійські математики Брахмагупта (VII cт.) і Бхаскара (ХІІ ст) використовували такі правила дій для від’ємних і додатні чисел: „Сума майна і майна є майно”. „Сума двох боргів є борг”. „Сума майна і боргу дорівнює їх різниці”. „Сума майна і такого самого боргу дорівнює нулю”. VІ. Формування вмінь і навичок
Учні сигналізують про виконання роботи і отримають картки для перевірки.
Учні сигналізують про перевірку, отримують оцінки за роботу. VІ. Домашнє завдання Опрацювати п. 35. Розв’язати вправи 1036, 1038. VІІ. Рефлексивно-оцінювальний етап 1) Самооцінка. Учні заповнюють аркуші самоконтролю. Прізвище_______________________________ 1. Чи досяг мети уроку? Так Ні 2. Я працював на уроці на…..% і заслуговую оцінку….. 3. Чи потрібна допомога при виконанні домашнього завдання? Так Ні
Поставте знаки доданків так, щоб рівність була правильною. (…3) + (…5) = 8; (…3) + (…5) = - 8; (…3) + (…5) = 2; (…3) + (…5) = - 2. |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
Урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко,... Бінарний урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко, с. Нижньотепле, Станично-Луганський р-н, Луганська... |
Урок математики в 2 класі Мета: навчити учнів орієнтуватись в одиницях вимірювання часу (година, хвилина) |
Урок математики в 4 класі Розглянь малюнок, числові дані та вирази. Поясни, що знайдемо. Якщо обчислимо кожний вираз |
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова... |
Урок з математики у 3 класі Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал,... |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
Урок математики у 5 класі Формувати в учнів вміння самостійно застосовувати набуті навички при розв’язуванні вправ. Створити атмосферу емоційного піднесення.... |