|
Скачати 82.67 Kb.
|
Урок математики в 2 класі Тема. Розв'язування задач складанням виразу. Одиниці вимірювання часу. Мета: - навчити учнів орієнтуватись в одиницях вимірювання часу (година, хвилина);
Очікувні результати: Учні повинні уміти:
Обладнання: модель годинника, малюнки циферблатів годинника. Хід уроку І. Організація класу. Вчитель: Доброго дня українській землі, Гарного дня, дорогі вчителі! Вдалого дня тобі, друже за партою! Будьмо щасливі всі ми, бо цього ми варті - Сьогодні у нас незвичайний урок, тому я хочу, щоб ви : Не просто слухали, а чули, Не просто дивилися, а бачили, Не просто відповідали, а міркували, дружно і плідно працювали.
Діти: - поглибити свої знання з математики; - познайомитись з цікавими задачами та їх розв’язуванням; - навчитись розв’язувати приклади та задачі; Вчитель: Працюйте активно і одержите винагороду за роботу на уроці. ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок учнів. Вчитель: - А розпочнемо ми свою роботу з усного рахунку 1. Усний рахунок Тільки усний рахунок сьогодні буде незвичний. Ми пограємо з вами у гру «Дешифрувальник» і працювати будемо у парах. Перед вами лежать листочки із прикладами. Ваше завдання правильно їх обчислити, а потім віднайти потрібну букву відповідно до знайденого числа і записати у кружечку-сонечку. І з букв утворити слово. Приступаєм до виконання завдання. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
(Годинник – це прилад, з допомогою якого визначають час.) V. Робота над новим матеріалом - Ось перед вами казковий годинник. Три стрілки має наш годинник: Коротша вказує години, Хвилинна стрілка швидше йде, В годину — коло обійде! Але найбільшу швидкість має Та, що секунди відбиває, Як тільки день і ніч минуть, Цей час добою люди звуть. Одна доба, хай кожний знає, Годин 24 має. А тиждень, як відомо всім, Налічує цих діб аж сім.
Діти: Перший урок у школі розпочинається о 9 годині. Вчитель: Вірно. Давайте покажемо це на своєму годиннику. Поставте малу стрілочку Тік, щоб вказувала на цифру 9, а велику стрілочку Так на 12. Яка година на годиннику. (9 година) Вчитель:
Діти: 1 година. Вчитель:
- Годинник стрілку перевів До задачі час поспів б) Розв’язування задачі В жовтні робітники за 1 годину виготовляли 30 столів. А в листопаді почали виготовляти за 1 годину на 10 столів більше. Скільки столів можуть виготовити робітники в листопаді за 2 години? - Скільки столів виготовили в жовтні за 1 годину? - Що сказано про столи які виготовляли в листопаді? - Яку дію виконаємо спочатку? - Про що ми дізналися? - Чи можемо тепер дати відповідь на запитання задачі? (Записуємо задачу в зошит) VІ. Фізкультхвилинка
Відпочити нам пора Руки вбік, угору, вниз, 1, 2, 3 — не помились. Ми руками — хлоп, хлоп, хлоп, А ніжками — топ, топ, топ. Як годинник, ось так: Тік-так, тік-так.
До хвилинки-цікавинки клас приступив VII. Хвилинка- цікавинка Види годинників Вчитель: Ми звикли до годинника. Вже й не віриться, що в давнину люди не знали його. А такий час був. Наші далекі предки розпізнавали лише ніч, ранок, день і вечір. А будив їх живий будильник. Догадайтесь хто це? Хто співає на паркані у червоному жупані й чобітку: «Ку-ку-рі-ку!»? За співом півника важко визначити точний час. То півень зі сну з жердини впаде — раніше часу піднімає крик, то лисиці злякається і почне кричати, то лисиця півника понесе і з'їсть. А якщо немає півня? Як дізнатися час? І придумала людина годинник надійніший: він із жердини не валиться, і лисиця його не понесе. Це був СОНЯЧНИЙ годинник. Люди вкопали палицю в землю, обвели її колом і стали спостерігати за рухом тіні від неї. Але вночі сонця немає і тіні також ми не побачимо. Тому люди придумали Інший годинник. ВОДЯНИЙ ГОДИННИК У високий і вузький скляний посуд з дірочкою біля дна наливалася вода. Крапля за краплею вона текла із отвору. Води в посудині ставало все менше. На стінках посудини були зроблені рисочки — відмітки, які показували, скільки часу минуло відтоді, коли в посуд налили воду. Водяний годинник був теж незручним, тому що треба було постійно доливати воду в порожній посуд. ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК Стали люди голову ламати, як придумати годинник, щоб він однаково точно показував час і вдень, і вночі, і взимку, і влітку, і в будь-яку погоду. І придумали. У цьому годиннику немає ні стрілок, ні кружка з цифрами, ні зубчатих коліщат усередині. Зроблені вони із скла. Два скляних пузирчики з'єднані разом з тонесеньким отвором. Всередині — пісок. Коли годинник працює, пісок з верхнього пузирчика сиплеться в нижній. Висипався пісок — це означає, що минуло 3, 5,10 хвилин. Годинник перевертають, і рахунок часу продовжується. Пісочним годинником люди користуються і тепер. Наприклад, в поліклініках. За цим годинником хворі одержують лікарняні процедури. МЕХАНІЧНИЙ ГОДИННИК За переказами, перший механічний годинник з'явився у 996 році у німецькому місті Магдебурзі. Досі зберігся годинник на башті Вестмінстерського абатства в Лондоні. Ще в XIII ст. він показував час мешканцям цього міста, показує й нині. На початку XVI ст. нюрнберзький винахідник Петер Генлейн змайстрував кишенькового годинника. Через півстоліття винайшли хвилинну стрілку, а ще через 200 років — секундну. Вчитель:
VIIІ. Підсумок уроку
Ось вони: 1. Не марнуй часу, переходь до справи відразу й використовуй кожну хвилину уроку. 2. Працюй швидше, організовано, зосереджено. 3. Пам'ятай, що час минає безповоротно. 4. Хвилини повернути не можна, пам'яттю про них лишаються тільки справи. 5. Сплануй свій тиждень. 6. Запиши, в які дні в тебе заняття з музики, спортивні тренування та інше. |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
Урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко,... Бінарний урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко, с. Нижньотепле, Станично-Луганський р-н, Луганська... |
Урок математики в 4 класі Розглянь малюнок, числові дані та вирази. Поясни, що знайдемо. Якщо обчислимо кожний вираз |
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова... |
Урок математики у 6 класі Розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уміння міркувати. Виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів, інтерес... |
Урок з математики у 3 класі Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал,... |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
Урок математики у 5 класі Формувати в учнів вміння самостійно застосовувати набуті навички при розв’язуванні вправ. Створити атмосферу емоційного піднесення.... |