Художній редакторЩо дизайнер мій партнер
Я зрозуміла аж тепер
Редактор художній у фірмі я є
Роботу люблю я – це хобі моє
VІІ. Шифрування (робота в парах)Цей конкурс зашифрований стародавнім текстом. Певному символу відповідає деяка літера нашого алфавіту. Що це за конкурс? (2 бали)
™ ∞
µ ự ₣ ∞
€ fi ự ☺ ∞
(таємнича скринька)
™
| ₣
| €
| ự
| ☺
| fi
| µ
| ⌂
|
| ¥
|
|
| ‡
|
| ∏
|
|
| Þ
| Û
| į
| θ
| ∞
|
т
| ч
| с
| и
| ь
| р
| м
| о
| к
| у
| є
| ф
| я
| н
| п
| д
| в
| л
| й
| г
| з
| а
|
Вам потрібно відгадати що знаходиться в цій скриньці. Якщо ви не відгадаєте з першого разу, то я запропоную підказки. За кожну підказку бал зменшуватиметься на 1. Початкова кількість – 5 балів.
Предмет, який знаходиться в цій скриньці, є в кожному будинку, ви бачите його щодня. Він різної якості, кольору і товщини. У цьому предметі багато раз використана робота у текстовому редакторі. Що це за предмет? (5 балів);
Цей предмет також може бути електронним (4 бали);
Цей предмет може бути використаний для різного віку (3 бали);
Цей предмет дає нам багато нової інформації (2 бали);
Не дерево, а з листочками, не сорочка, а зшита, не вчитель, а навчає (1 бал).
VІІІ. ФізкультхвилинкаПредставник нашого агентства займає посаду інженера-програміста і, спостерігаючи за вами, хоче загадати вам декілька загадок, щоб ви трішки відпочили.
З комп’ютером працювати
Не проста це процедура
Людям в цьому помагають
Мишка і…(клавіатура)
Без чого комп’ютер німий , як риба? (колонки)
Він комп’ютером керує
І в комп’ютері царює
Він важливий, як професор
А зовуть його…(процесор)
По столі біжить
І хвостиком махає
Стрілочку веде
І що хочеш шукає (мишка)
5) Я показую об’єкти
Фото, - відеопроекти
Я не плеєр, не мотор
Я звичайний…(монітор)
IX. Практична робота (робота за комп’ютерами).
Перевірка правил техніки безпеки
Виготовлення емблеми і візитки
А зараз пропоную вам ознайомитись з практичним завданням. Вам необхідно виконати візитку та емблему для туристичного агентства «Глобус».
Завдання виконуєте 15 хвилин. На екрані критерії оцінювання практичного завдання.
Ознайомтесь з додатковою інформацією.
а)
ЕМБЛЕМА (від грец. emblema - рельєфна прикраса), умовне або символічне зображення якого-небудь поняття, ідеї, на відміну від символу не втілює вмісту поняття, лише вказує на нього.
Інколи під емблемою розуміють символічно-навчальну картинку з коротким девізом і детальнішим роз'яснювальним текстом, часто віршованим.
б)
Візитки можуть відрізнятися за формою та кольором, але звичайно містять однакову інформацію.
Вusiness card - в дослівному перекладі означає "ділова картка". Візитки є обов'язковим атрибутом співробітників фірми, які за родом своєї роботи контактують з клієнтами або представниками інших підприємств
Розвинена індустрія виробництва візитних карток і їх доступність привела до того, що в деяких країнах їх наявність при ділових контактах стала не тільки бажаною, але і обов'язковою умовою.
Наприклад, якщо в Росії або у Франції до відсутності візитки при веденні переговорів партнер віднесеться поблажливо і просто запише інформацію на листі паперу, то в Японії бізнесмен, що вибачається, що у нього кінчилися візитки, повністю себе компрометує. Співбесідник сприйме це або як несерйозність людини, або, що ще гірше, як неповага до себе.
Емблему, яку ви зробите вставте в візитку фірми.
Ознайомтесь з вимогами створення візиток та використовуйте їх.
На екрані приклад створення візиток.
X. Підсумок уроку.1. Підведення підсумку гри.Демонстрація і аналіз виконаних робіт. Всі учасники показали хороші знання текстового редактора, хороші навички роботи з використанням сучасних комп'ютерних технологій. Особливо хочеться відзначити роботу… Сьогодні ми підпишемо з вами договір про співпрацю. Хочу побажати, щоб таке працевлаштування було завжди.
2. Підведення підсумку уроку.

удосконалив запам’ятав


використав
п

ригадав

навчився
д


ізнався зрозумів
Безумовно, ви зрозуміли, що текстовий редактор Microsoft Word — це настільна видавнича система, що допомагає нам підготувати документ до публікації. Цей унікальний редактор володіє широкими можливостями для введення, форматування і редагування тексту, дозволяє вставляти в нього таблиці і ілюстрації, передбачає нумерацію сторінок, формування списків і багато іншого, що дозволяє нам удосконалювати інформаційну культуру. А поняття інформаційної культури надто багатозначне і включає безліч видів роботи з найрізноманітнішою інформацією.
Сьогодні актуальна фраза: «Хто володіє інформацією, той володіє світом».
Успіхів вам в постійному оволодінні новою інформацією і коректному розташуванні її при підготовці та оформлювані документів!
XІ.
Домашнє завдання.Підготувати кросворд з теми текстовий редактор.