Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Скачати 41.03 Kb.
НазваЧеркаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Дата17.04.2013
Розмір41.03 Kb.
ТипДиплом
bibl.com.ua > Інформатика > Диплом
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

Урок – подорож

з хімії у 8 класі з теми:


Виконав:

Дахно О.С.,

вчитель Софіївського НВК

Золотоніської районної ради.


Черкаси 2010 р.
Урок – подорож з хімії у 8 класі з теми:

Початкові хімічні поняття.

Мета:

1. Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття».

2. Розвивальна: сприяти розвитку пам'яті, спостережливості, уваги, творчого мислення, пізнавальної активності.

3. Виховна: сприяти формуванню досвіду творчої діяльності, цілеспрямованості, наполегливості, культури спілкування.

Обладнання: Плакати, картки із завданнями, підручники, хімічний посуд.
Хід уроку

I. Організація класу.
II. Мотивація навчальної діяльності.

- Ви любите подорожувати? Сьогодні ми здійснимо подорож до казкової країни Перетворень, під час якої ви зможете дізнатися багато цікавого про цю країну. На вас чекають випробовування, несподіванки. У пригоді вам стане взаємоповага та підтримка учасників туристичної групи.

Країна Перетворень дуже велика. Сьогодні ми завітаємо до одного району, що має назву «Початкові хімічні поняття».
III. Узагальнення й систематизація знань учнів.

Перш ніж вирушати в експедицію, ми залишимо зашифровану інформацію для адміністрації школи. Шифруємо такими знаками:

«—» (так), « арка 7 » (ні).

Завдання.

1. Хімія - це природнича наука.

2. Хімія вивчає небесні тіла.

3. Горіння - це хімічне явище.

4. Морська вода - це чиста речовина.

5. Кисень - проста речовина.

6. Розділити пісок від солі можна за допомогою магніту.

7. Щоб погасити полум'я спиртівки, потрібно закрити її ковпачком.

8. Зміна форми тіла - хімічне явище.

9. Вода - речовина.

Відповідь:



Тепер можемо вирушати.

Перша наша станція «Хімічні символи». Щоб швидше доїхати до неї, виконайте такі завдання:

1. Хімічний диктант.

Записати хімічними символами: Аурум, Купрум, Ферум, Барій, Арґентум, Фосфор, Нітроген, Оксиґен, Калій, Натрій, Силіцій, Манган, Хлор, Гідроген, Цинк, Плюмбум, Меркурій, Карбон, Кальцій.
2. Пограємо гру «Хрестики-нулики».

Знайди рядок з неметалів та металів – основних представників країни Перетворень:


Виграшні лінії: 1) N .C .O ; 2) Мg, К, Нg. Au K Ва

3. Розмістіть елементи у порядку зростання відносних атомних мас:

1) Фосфор 3) Гідроген

2) Натрій 4) Цинк

Відповідь: 3), 2), 1), 4).
Наступна станція «Що в імені твоєму».

1. Пограємо у гру «Сам собі вчитель». Учень показує формулу хімічної речовини, читає, вказує індекси.

2. Самостійна робота. Робота з підручником.
Ми наближаємось до станції «Математична».

Маємо завдання - розв'язати дві задачі.

Дві команди змагаються, хто швидше розв'яже задачу.

Задача 1.

Обчисліть масову частку Нітрогену у магнію нітраті

Задача 2.

Обчисліть масову частку Оксиґену у Са(ОН)2.

Відповіді: 0,18 і 0,43.
Прийшов час відпочинку. Пограємо у гру «Кіт у мішку».

Троє учасників по черзі сунуть руку у мішок і на дотик визначають, який предмет вони обрали (пробірка, колба, скляна лійка).

Нас зустрічають на станції «Валентність» родина Оксидів. А як кого звати, відгадайте самі.


Відповідь:
Закінчуємо нашу подорож на станції «Досягнення».

Настала пора підвести підсумок нашої подорожі і поділитися своїми враженнями.


Дякую за увагу.

З питаннями та пропозиціями прошу звертатись:

sd73@ukr.net


Схожі:

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної...
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ
Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної...
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки...
А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник
“Виховувати, граючи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008
Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка