|
Скачати 41.03 Kb.
|
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Урок – подорож з хімії у 8 класі з теми: Виконав: Дахно О.С., вчитель Софіївського НВК Золотоніської районної ради. Черкаси 2010 р. Урок – подорож з хімії у 8 класі з теми: Початкові хімічні поняття. Мета: 1. Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття». 2. Розвивальна: сприяти розвитку пам'яті, спостережливості, уваги, творчого мислення, пізнавальної активності. 3. Виховна: сприяти формуванню досвіду творчої діяльності, цілеспрямованості, наполегливості, культури спілкування. Обладнання: Плакати, картки із завданнями, підручники, хімічний посуд. Хід уроку I. Організація класу. II. Мотивація навчальної діяльності. - Ви любите подорожувати? Сьогодні ми здійснимо подорож до казкової країни Перетворень, під час якої ви зможете дізнатися багато цікавого про цю країну. На вас чекають випробовування, несподіванки. У пригоді вам стане взаємоповага та підтримка учасників туристичної групи. Країна Перетворень дуже велика. Сьогодні ми завітаємо до одного району, що має назву «Початкові хімічні поняття». III. Узагальнення й систематизація знань учнів. Перш ніж вирушати в експедицію, ми залишимо зашифровану інформацію для адміністрації школи. Шифруємо такими знаками: «—» (так), « » (ні). Завдання. 1. Хімія - це природнича наука. 2. Хімія вивчає небесні тіла. 3. Горіння - це хімічне явище. 4. Морська вода - це чиста речовина. 5. Кисень - проста речовина. 6. Розділити пісок від солі можна за допомогою магніту. 7. Щоб погасити полум'я спиртівки, потрібно закрити її ковпачком. 8. Зміна форми тіла - хімічне явище. 9. Вода - речовина. Відповідь: Тепер можемо вирушати. Перша наша станція «Хімічні символи». Щоб швидше доїхати до неї, виконайте такі завдання: 1. Хімічний диктант. Записати хімічними символами: Аурум, Купрум, Ферум, Барій, Арґентум, Фосфор, Нітроген, Оксиґен, Калій, Натрій, Силіцій, Манган, Хлор, Гідроген, Цинк, Плюмбум, Меркурій, Карбон, Кальцій. 2. Пограємо гру «Хрестики-нулики». Знайди рядок з неметалів та металів – основних представників країни Перетворень: Виграшні лінії: 1) N .C .O ; 2) Мg, К, Нg. Au K Ва 3. Розмістіть елементи у порядку зростання відносних атомних мас: 1) Фосфор 3) Гідроген 2) Натрій 4) Цинк Відповідь: 3), 2), 1), 4). Наступна станція «Що в імені твоєму». 1. Пограємо у гру «Сам собі вчитель». Учень показує формулу хімічної речовини, читає, вказує індекси. 2. Самостійна робота. Робота з підручником. Ми наближаємось до станції «Математична». Маємо завдання - розв'язати дві задачі. Дві команди змагаються, хто швидше розв'яже задачу. Задача 1. Обчисліть масову частку Нітрогену у магнію нітраті Задача 2. Обчисліть масову частку Оксиґену у Са(ОН)2. Відповіді: 0,18 і 0,43. Прийшов час відпочинку. Пограємо у гру «Кіт у мішку». Троє учасників по черзі сунуть руку у мішок і на дотик визначають, який предмет вони обрали (пробірка, колба, скляна лійка). Нас зустрічають на станції «Валентність» родина Оксидів. А як кого звати, відгадайте самі. Відповідь: Закінчуємо нашу подорож на станції «Досягнення». Настала пора підвести підсумок нашої подорожі і поділитися своїми враженнями. Дякую за увагу. З питаннями та пропозиціями прошу звертатись: [email protected] |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної... |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної... |
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки... А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник |
“Виховувати, граючи Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008 Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів |