|
Скачати 99.63 Kb.
|
Розробка уроку математики у 6 класі на тему: «Розв’язування рівнянь на основну властивість пропорції». вчителя математики Ганнівської ЗШ І – ІІІ ступенів Грязнової Наталії Олександрівни Тема: Розв’язування рівнянь на основну властивість пропорції. Мета уроку: Навчальна складова мети (формування предметних компетенцій): сформувати свідоме розуміння правил знаходження невідомого середнього та крайнього членів пропорції шляхом складання логічних ланцюжків розв’язання рівняння; відпрацювати вміння практичного використання складених алгоритмів розв’язування рівнянь. Розвивальна складова мети ( розвиток навичок мислення високого рівня): розвивати навички розуміння, використання аналізу, синтезу, оцінювання. Виховна складова мети ( формування поведінкових компетенцій): формувати самостійність, активність. Обладнання: картки. Підручник: Янченко Г., Кравчук В. Математика. Підручник для 6 класу.-Тернопіль: Підручники і посібники, 2006.- 272 с. Хід уроку
Додаток 1 Математичний диктант Варіант 1 1.Закінчіть речення: Рівністю двох відношень називається... 2.Запишіть пропорцію 7:21 = 1: 3 Підкресліть її середні члени. 3.Закінчіть речення: У пропорції добуток середніх членів дорівнює.. 4.Відомо, що За =5b. Які пропорції можна скласти, виходячи з того, що дані рівності правильні? 5.Які рівності є правильними? а) =12; б)= ; в) = 6. Варіант 2 1.У пропорції добуток крайніх членів дорівнює... 2. Запишіть пропорцію 3 :4 = 9 :12.Підкресліть її крайні члени. 3.Рівністю двох відношень називається... 4. Відомо, що 7х=3у. Які пропорції можна скласти, виходячи з того, що дані рівності правильні? 5. Які рівності є правильними? а) =12; б)= ; в) = 6. Додаток 2 Картка для самоперевірки математичного диктанту
Додаток 3 Таблиця 1
Додаток 4 Таблиця 2
Додаток 5 Класифікуйте пропорції за невідомим членом: 1) 6 : х = 36 : 30 ; 2) 12 : 7 = 3 : х ; 3) = ; 4 ) = ; 5) = ; 6) 2,5х : 14 = : 30. Додаток 6 В якому з варіантів правильно розв’язано рівняння? 1) = , х = ; 2) = , х = ; 3) = , х = ; 4) = , х = . |
Урок №42 Тема. Пропорція, члени пропорції. Основні властивості пропорції Мета: сформувати уявлення учнів про зміст понять пропорція, члени пропорції, основна властивість пропорції та виробити вміння застосовувати... |
Тема уроку: Розв’язування тригонометричних рівнянь Навчальна: ознайомити учнів з іншими способами розв'язування тригонометричних рівнянь; навчити раціонально вибирати метод їх розв'язування;... |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну властивість пропорції до розв'язування задач і вправ |
Тема. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ ВИЩИХ СТЕПЕНІВ Заняття 1 Розв'язування рівнянь виду (х+а)(х+b)(х+с)(х+d) = А за умови, що а + b = с + d, або а + с = b + d, або а + d = b + с, де А Розв'язування... |
Деякі приклади штучних способів розв'язування цілих раціональних... Математики, доповнюють ці знання відомостями,які виходять за межі навчальної програми, навчаються працювати над математичними проблемами,... |
Тема. Розв’язування тригонометричних рівнянь Мета: узагальнити і систематизувати матеріал за темою “Розв'язування тригонометричних рівнянь ”, розвивати логічне мислення, уяву,... |
Урок з алгебри та географії у 7 класі. Тема уроку Освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів про системи рівнянь, способи їх розв’язування, формувати навички розв’язувати ... |
УРОК №71 Тема уроку. Системи рівнянь Мета уроку: формування понять: «система рівнянь з двома змінними»; «розв'язки системи лінійних рівнянь з двома змінними»; «ознайомлення... |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Графічний спосіб розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними Учитель Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати тему «Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом».... |