Уроку І. Актуалізація опорних знань


Скачати 18.11 Kb.
Назва Уроку І. Актуалізація опорних знань
Дата 16.04.2013
Розмір 18.11 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Відношення і пропорції

УРОК 49.

Тема. Пропорція

Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів застосовувати основну влас­тивість пропорції до розв'язування задач і вправ.

Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

Математичний диктант.

Учитель диктує завдання на два варіанти. Учні записують відповіді до завдань свого варіанту на окремих аркушах, які потім здають учителеві для перевірки.

  1. Чому дорівнює відношення чисел 20 і 4 [10 і 2]?

  2. Відношення якого числа до числа 7 дорівнює 3 [4]?

  3. Відношення числа 18 до числа а дорівнює 3 [12 до числа b дорівнює 6]. Чому дорівнює а [b]?

  4. Складіть правильну пропорцію з чисел 1, 2, 4 і 8 [3, 9, 6 і 18].

  5. Закінчіть складання пропорції: «Число 16 [21] відноситься до числа 8 [7], як число 12 [15] відносяться до числа...»

  6. Продовжте речення: «Рівність двох відношень називають...» [«Якщо про­порція правильна, то добуток її крайніх членів дорівнює добутку...»]

  7. Запишіть пропорцію 7 : 21 = 1 : 3 [3 : 4 = 9 : 12]. Підкресліть її середні [крайні] члени.

  8. Продовжте речення: «Якщо пропорція правильна, то добуток її середніх членів дорівнює...» [«Рівність двох відношень називають...»].

  9. Розв'яжіть рівняння: х : 3 = 7 : 6 [8 : у = 24 : 5], використовуючи основну властивість пропорції.

  10. Розв'яжіть рівняння 7 : 14 = 16 : а [17 : 51 = b : 6].


ІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

  1. Усно: № 665.

  2. Письмово: № 676 (використайте основну властивість пропорції).

678.

Починаємо з другої пропорції: ; 5у = 1,8; у = 0,36.

Знайдене значення у підставляємо в першу пропорцію:

; ; 9х = 2,52; х = 0,28.

679.

а) 6 : 4 = 15 : 10; б) 3 : 1,2 = 2,5 : 1; в) ;

6 : 15 = 4 : 10; 3 : 2,5 = 1,2 : 1; ;

10 : 4 = 15 : 6; 1 : 1,2 = 2,5 : 3; ;

10 : 15 = 4 : 6; 1 : 2,5 = 1,2 : 3; .

1. Сталева кулька, об'єм якої дорівнює 6 см3, має масу 46,8 г. Чому дорівнює маса кульки з тієї ж сталі, якщо об'єм цієї кульки дорівнює 2,5 см?

2. Із 21 кг бавовняного насіння одержали 5,1 кг олії. Скільки олії мо­жна одержати з 7 кг такого ж бавовняного насіння?

3. Запишіть дві пропорції, добуток крайніх членів яких дорівнює 12.

4. Запишіть дві пропорції, добуток середніх членів яких дорівнює 8.
ІІІ. Пояснення домашнього завдання.

№№ 675, 677.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 49

Схожі:

Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
Тема уроку: Біблійні перекази про Самсона. Мета уроку
Актуалізація опорних знань Учні зачитують порівняльні риси характерів героїв біблійних переказів
Тема: «Історія і фольклор». Цілі
Актуалізація опорних знань, повідомлення теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Актуалізація опорних знань з теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними” До 1 уроку
Дані усні вправи можна використовувати для актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”....
Уроку І. Актуалізація опорних знань
...
Уроку I. Актуалізація опорних знань
Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності...
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Проаналізувати виконання контрольної роботи, закріпити раніше вивчений матеріал, розвивати творчі й інтелектуальні здібності...
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація...
Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші...
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Актуалізація...
Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсо­тки усіх видів
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка