|
Скачати 59.96 Kb.
|
Конспект уроку математики в 5 класі з теми: «Відсотки. Знаходження відсотків від числа» Мета уроку:
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок. Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ПМК «Математика-5», урок № 114. Форми і методи роботи: ігрові методи, колективні форми роботи, індивідуальна самостійна робота учнів. Епіграф уроку: «В будь-якому відкритті є 99% праці та поту і тільки 1% таланту і здібностей». (Л.Магницький) Хід уроку І. Організаційний момент 1) Вступне слово вчителя Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Кожен із вас вже постарався До уроку приготувався Тож гаразд, часу не гаємо І урок розпочинаємо. Діти, а які асоціації у вас викликає слово «урок»? Давайте розкладемо його по буквам. (діти висловлюють свої пропозиції) У – успіх, Р – радість, О – обдарованість, К – колектив. Надіюсь, що сьогодні на уроці нас чекає і успіх, і радість. І ми, працюючи в колективі, покажемо свою обдарованість. Будьте уважні під час уроку. Думайте, запитуйте, пропонуйте – так дорогою до істини ми будемо іти разом. 2) Визначення психологічного настрою на урок «Пантоміма» Вчитель пропонує учням пантомімою показати свій настрій. Дві руки вгору – я прийшов на урок з гарним настроєм, голова вниз – у мене поганий настрій, закрити обличчя руками – мені страшнувато. ІІ. Перевірка домашнього завдання Двоє учнів на дошці записують розв’язання задач №№ 1002; 1018(2). Після актуалізації опорних знань виконується перевірка . ІІІ. Актуалізація опорних знань
Вчитель називає дроби. Якщо дріб правильний, то діти дивляться на вчителя, якщо неправильний, то опускають голову вниз. ІV. Вивчення та сприймання нового матеріалу Сьогодні наш урок пройде під девізом: «В будь-якому відкритті є 99% праці та поту і тільки 1% таланту і здібностей». (Л.Магницкий) Що означають ці загадкові слова та символи? Сьогодні ми спробуємо розібратися. Тема уроку «Відсотки. Знаходження відсотків від числа» (діти записують тему в зошити). Часто в житті доводиться користуватися поняттям відсотка: в банківських розрахунках, в статистиці і, навіть, в кулінарії. Зараз ми почуємо одну із таких задач. (Троє учнів інсценують задачу) Біля лісу у хатині Дід і баба проживали. От якось одної днини Смачненького забажали. Баба тісто замісила Та медком підсолодила, Колобок спекла духмяний, Круглобокий та рум’яний. Стало дідові цікаво: «Скільки меду ти поклала?». Баба каже: «Не бурчи, Сядь до столу й полічи. Маса вся – аж 300 грам, 5% меду там». – «Бабо, та ти що, жартуєш?». – «Як полічиш, то й скуштуєш!» Давайте допоможемо дідові дізнатися масу меду в колобкові. Але для цього потрібно розібратися з тим, що таке відсоток. З допомогою ПМК «Математика-5» учні «мандрують» до племені Угу:
Угу засмучений… 3 % людей з племені Угу вважає, що їм не вистачає розваг. А ще 27% хочуть їсти більше фруктів.
5% від 300: 5% = Що означає цей дріб? 300 : 100 5 = 15 (г) меду
Плем’я Угу нараховує 800 чоловік, то 1% племені – це 8 чоловік. - Як знайти, скільки чоловік припадає на 3%? 83 = 24 (людини) з племені Угу вважає, що їм не вистачає розваг. 27% усіх людей – це 827 = 216 (людей) – хочуть їсти більше фруктів. 100% усіх людей - 8100 = 800 (людей) – всього в племені Угу. 100% деякої величини – це сама величина. Отже, які дії необхідно виконати, щоб знайти 3% від 800? 27% від 800?
Кількість відсотків може бути й більшою, ніж 100%.
Територію племені Угу, що має форму квадрата, поділено на 100 рівних частин. Відомо, що 1% території – це розважальний майданчик, а 5% - засаджено садом. На рисунку ці площі виділені. Площа всієї території – сто сотих, або 100%.
V. Підсумок уроку VІ.. Домашнє завдання Опрацювати п. 34, № 1021, 1023; на повторення № 1049(1). VІІ. Рефлексія Заповнити карту настрою «Для мене сьогоднішній урок…». Потім окремі учні зачитують те, що написали і здають вчителю. Учням роздається карточка, в якій потрібно підкреслити фрази, що характеризують роботу учня на уроці по трьом напрямкам.
«Пантоміма» Учні пантомімою показують свій настрій після уроку. Дві руки вгору – у мене гарний настрій, голова вниз – у мене поганий настрій, закрити обличчя руками – мені було страшно. Вчитель: Я надіюсь, що сьогодні, працюючи в колективі з радістю, ми впевнено йшли до успіху і демонстрували свою обдарованість. Дякую за урок! |
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |
Конспект уроку з алгебри у 9 класі з поглибленим вивченням математики Обладнання: тестові завдання у програмі ТЕСТ,посібник Готуємось до ЗНО з математики, картки зворотнього зв`язку для перевірки знань... |
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова... |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |
УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ПРАЦІ У 3 КЛАСІ Тема уроку: Прийшла зима.... Мета уроку: повторити й активізувати ЛО теми «Пори року» в усному мовленні учнів; удосконалювати навички аудіювання з теми «Зима.... |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
Уроку математики на тему Звертаю увагу учнів на ключове слово, яке стоїть в епіграфі – піраміда, що відноситься до теми і мети уроку. Здійснюємо аналіз вислову... |
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ... |
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя |