9. Урок казка


Скачати 432.86 Kb.
Назва 9. Урок казка
Сторінка 1/5
Дата 25.10.2013
Розмір 432.86 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
  1   2   3   4   5


Міністерство освіти і науки України

Клесівська загальноосвітня школа | - || ступенів – ліцей

c:\program files (x86)\microsoft office\media\cagcat10\j0158007.wmf

Номінація: математика

Автор проекту:

вчитель початкових класів смт. Клесів

Н. М. Мартинюк вул. Садова, 10

Клесів – 2013

Цікава математика для учнів початкових класів

  • Формування всебічного розвитку учнів

  • Сприяти поглибленню знань учнів з математики

  • Сприяти розвитку математичних здібностей в учнів

  • Сприяння духовному збагаченню дітей

  • Сприяння вихованню гармонійної особистості



  • Поглиблювати і розширювати знання та практичні навички учнів

  • Розвивати логічне мислення, кмітливість, математичну пильність

  • Виявляти найбільш обдарованих і здібних дітей, сприяти їхньому дальшому розвитку

  • Виховувати інтерес до математики

  • Залучати дітей до цікавих занять

  • Виховувати наполегливість, любов до праці, організованість і колективізмmc900290652.wmf

  • Навчальна

  • Виховна

  • Пізнавальна

1.Мета, завдання, основні функції проекту.

  • 2.Вступ.

  • 3.Цікаві моменти з життя відомих математиків.

  • 4.Математика на щодень.

  • а) логічні вправи для наймолодших школярів;

  • б)завдання для досвідчених математиків;

  • в)як швидко рахувати в умі?

  • 5.Математика у сірниковій коробці.

6.Весела математика.

а) хитрі запитання;

б) задачі – жарти;

в) загадки;

г) ребуси;

д) анекдоти.

7. Ігрова математика.

8. Математичні фокуси.

9.Урок – казка.

10.Математичний КВК.

11. Математичний вечір.

12. Математичні казки.

13. Висновок.

14.Література.

Не є секретом те, що сучасні діти – особливі ! Вони багато знають , уміють , усім цікавляться. Зацікавити учнів математикою , показати її могутність і красу , примусити полюбити її – завдання кожного вчителя початкових класів.

Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям радість , породжує творчі поривання, розвиває уяву , що особливо важливо на уроках математики. Таке вміння потрібно виховувати і розвивати в учнів систематично як на уроках , так і в позакласній роботі з математики.

Усі , напевно , погодяться із тим , що в початковій школі , так само , як і в основній , необхідно вести роботу , спрямовану на формування й розвиток логічного мислення учнів. Значною мірою сприяють цьому логічні вправи , що дозволяють на доступному для дітей математичному матеріалі, а також спираючись на їхній життєвий досвід , будувати правильні судження без попереднього теоретичного засвоєння законів і правил логіки , розвивати мислення , що перебуває у цілковитій відповідності з об’єктивною реальністю.916077044.jpg

Наше завдання – допомогти дитині , відкрити разом з нею дивовижний світ знань , виявити її інтереси , розкрити таланти , дати упевненість у власних силах й успішності.

А зацікавити молодшого школяра математикою зовсім не складно. Необхідно лише запропонувати йому справді цікаві завдання.

Переконайтеся: вчитися – це дуже цікаво !!!

c:\program files (x86)\microsoft office\media\office12\bullets\bd14755_.gifc:\program files (x86)\microsoft office\media\office12\bullets\bd14757_.gifc:\program files (x86)\microsoft office\media\office12\bullets\bd14755_.gif
Любі друзі! Усі ви знаєте про найцікавішу з наук - математику. Це - цариця наук. На уроках математики ви не тільки вивчаєте формули, теореми, не тільки вчитеся розв'язувати вправи та задачі, а й ознайомлюєтеся з історією розвитку математики, біографіями людей, які своє життя присвятили цій чудовій науці. Про деякі цікаві моменти з життя великих математиків.


Давньогрецький математик Піфагор брав участь у кулачному бою на 58 Олімпіаді, яка проходила в 548 р. до н. є. Він був чемпіоном з цього виду спорту і утримував цей титул ще на кількох олімпіадах.

588872495.pngдекарт

А чи знаєте ви, що знаменитий Фалес був уболівальником і помер на трибуні Олімпійського стадіону, спостерігаючи за кулачним боєм Піфагора?

Геніального математика Франсуа Вієта ледве не відправили на вогнище за те, що йому вдалося розшифрувати таємне листування іспанського уряду з командуванням своїх військ. Іспанські інквізитори вважали, що розкриття їх шифру для людського розуму неможливе. А це означало, що Вієту допомагав сам сатана. 568302806.png

А чи знаєте ви, що першим запропонував метод нумерації стільців у театрі за рядами і стільцями Рене Декарт? Аристократи-театрали не переставали докучати королю з проханнями нагородити вченого. Але той опирався, відповідаючи: «Так, те що придумав Декарт - чудово, так, воно достойне ордена! Але дати його філософу?! Ні, це : занадто!»

лобачевський


Микола Іванович Лобачевський мріяв про професію лікаря і, будучи студентом першого курсу Казанського університету, вивчав медицину. Але перша лекція з історії математики, прочитана професором Бартельсом, так полонила юнака, що він сказав: «Так ось яка вона, математика!» З того часу М.І. Лобачевський почав вивчати цю науку.
ейлер


Якось Леонард Ейлер висловив припущення, що 1 000 009 - просте число. Щоб перевірити, чи це справді так, учений виявив, що воно є добутком двох чисел; 293 і 3413. Указані обчислення Л. Ейлер виконував у 70 років, коли він був сліпий. Розрахунки він робив усно.

Леонард Ейлер мав надзвичайну пам'ять на числа. Він пам'ятав, наприклад, шість степенів перших ста натуральних чисел.фотография шарль перро (photo charles perrault)

ферма


На полях «Арифметики» Діофанта (III ст.) французький математик П’єр Ферма (1601—1665) записав твердження, яке потім стали називати великою теоремою Ферма: рівняння хn + уn = zn не має цілих розв'язків для жодних значень п таких, що n>2. Далі Ферма записав: «Я знайшов дивне доведення цього твердження, але поля книги надто вузькі, щоб воно могло на них уміститися».napoleon11.jpg

Відтоді не припинялися численні спроби знайти втрачене доведення Ферма. Доведенням теореми займалися визначні математики. Тисячі любителів математики і ті, хто не має навіть уявлення про суть задачі, безперервно засипають наукові установи світу своїми «доведеннями» цієї теореми. Особливо зросла кількість «фермістів» після того, як 27 червня 1908 р. Геттінгенське наукове товариство оголосило, що інженер, доктор Пауль Вольфскел заповів величезну, як на той час, суму - 100 000 марок — тому, хто перший знайде доведення великої теореми Ферма.

Відомий німецький математик Едмунд Дандау заготовляв друковані формуляри для розсилання відповідей авторам доведень великої теореми Ферма: «На сторінці..., у рядку ... є помилка».

А чи знаєте ви , що Шарль Перро , автор « Червоної Шапочки» ,написав казку «Любов циркуля і лінійки».

А Наполеон Бонапарт писав математичні роботи і один геометричний факт називається « Задача Наполеона».
А чи знали ви , що квітку гортензію назвали на честь Гортензії Лепот, відомої обчислювальниці , що складала математичні таблиці ? kerroll.jpglepot_nikol_gortenziia1.gif

Вона привезла цю квітку з Індії.


толстой.jpgпушкін.jpeg


Олександр Сергійович Пушкін написав такі рядки : « Натхнення потрібно в геометрії , як і в поезії» . А чи відомо вам про це ?


евклід.jpg


Великий Евклід сказав царю Птомелею : « В геометрії немає царської дороги».http://cs323129.vk.me/v323129253/748a/ndjmtpuu3ec.jpg

Всі сучасні підручники з геометрії укладено на основі відомих « Начал» Евкліда , які написані в IV ст. до н. е.


А чи знаєте ви , що англійська королева , прочитавши книгу Льюїса Керрола « Аліса в країні чудес» , так зацікавилась нею , що наказала принести їй всі книжки цього письменника , але була розчарована , тому що в інших книгах були математичні формули.
Лев Миколайович Толстой , автор роману « Війна і мир» , писав підручники для початкової школи і зокрема , підручники арифметики.
Дещо з історії виникнення знака множення
У 1631 році англійський математик Оутред для позначення дії множення ввів косий хрестик – х. Крапку запропонував німецький математик Лейбніц. У ХVIII ст. цей знак став загальноприйнятим.
Тепер використовують обидва знаки множення: і крапку, і косий хрестик. Крапкою користуються при множенні в рядок, а косий хрестик ставлять при множенні у стовпчик.
  1   2   3   4   5

Схожі:

Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
5 клас ( 2 год на тиждень, 70 год на рік)
Народна казка. Казка як жанр фольклору. Казки про тварин — один з найдавніших різновидів казки. Т. Л: народна казка, «мандрівний...
Урок з елементами дослідження Мета
Тема: «Драма-казка «Микита Кожум’яка» Олександра Олеся» (урок з елементами дослідження)
7 клас УРОК-КАЗКА
Черноусова Л. М., учитель української мови та літератури КЗОСЗШ №135, м. Дніпропетровськ
УРОК КАЗКА З АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ НА ТЕМУ: "МНОГОЧЛЕНИ"
На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш, їх не завжди на терезах, і ціни не підбереш
Урок-казка «Пригоди Гавчика»
Методично-дидактичне забезпечення уроку: підручник «Буквар», роздатковий матеріал,таблиці, картки для диференційованого завдання,...
Чого навчає казка «Вовк та козенята» ?
«Казка вигадка, та в ній а) щось веселе зрозумій б) щось повчальне зрозумій в) щось жахливе зрозумій. Чого навчає казка «Вовк та...
УРОК-КАЗКА (1 клас)
Збірка містить розробки уроків в 1 – 4 класах з використанням інноваційних технологій навчання та оригінальний дидактичний матеріал...
Урок Новорічно-математична казка
Мета: закріпити таблиці додавання і віднімання в межах 10, розвивати пам’ять, навички усного рахунку, вміння складати та розв’язувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка