УРОКУ Тема: Робота з Майстром функцій


Скачати 36.62 Kb.
Назва УРОКУ Тема: Робота з Майстром функцій
Дата 05.05.2013
Розмір 36.62 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок
ПЛАН УРОКУ

Тема: Робота з Майстром функцій

Мета: навчити учнів використовувати вбудовані функції в ET Excel при роботі діапазонами даних, для створення складних розрахунків, та розрахункових таблиць

Забезпечення: ПК з прогамою MS Excel, інструкція до лабораторної роботи

Тип уроку: лабораторна робота

СТРУКТУРА УРОКУ

1.  Організаційна частина

  • Перевірка присутності учнів

  • короткий інструктаж по правилах безпечної роботи з технікою

2.  Актуалізація опорних знань

  1. Для чого призначені формули в Excel?

  2. Яким чином здійснюється введення формули в комірку?

  3. Як можна спростити введення адрес комірок?

  4. Як можна задати координати комірки?

  5. Що таке оператори?

  6. Які оператори ви знаєте? 

  7. Що таке функція?

  8. Якими способами можна відкрити вікно Майстра функцій?

  9. Як змінити тип посилання?

  10. Які функції належать до статистичних?


3. Інструктаж до виконання практичного завдання 

Визначити значення очікуваної врожайності кормових культур за формулою: У=10000*N*K*F/Q. Перерахувати Сумарну ФАР F за такою умовою, якщо Коефіцієнт N більший за середній по всім культурам, то Сумарна ФАР F=25,5, інакше F=27,5.

Розв’язання.

  1. Створити і заповнити таблицю згідно умови задачі:


2. Виділити комірку F3 та ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3.

3. За допомогою маркера автозаповнення скопіювати формулу донизу включно до комірки F7. (при необхідності отримані значення можна заокруглити, скориставшись відповідною кнопкою на панелі інструментів )
4. Виділити комірку В8 і виконати таку послідовність команд: меню Вставка – команда Функція – вибрати категорію Статистичні – виділити функцію СРЗНАЧОК- ввести діапазон комірок В3:В7ОК. Отже, в комірці В8 буде знайдено середнє значення Коеф-ту використання фотоактивної радіації ФАР.

5. Додати ще один стовбець з назвою Перерахована сумарна ФАР, ккал/см.

6. Виділити комірку G3 і ввести наступну формулу: = если(B3>$B$8;25,5;27,5)

Перед тим, як розпочати введення формули вручну проаналізуйте її:

  • Які комірки є відносними посиланнями? (Відповідь: Комірка B3 тому, що при копіюванні вона повинна змінювати свою електронну адресу)

  • Чому у назві комірки В8 стоять знаки долара? (Відповідь: Тому, що комірка В8 у нашому випадку є абсолютним посиланням, тобто під час копіювання формули її електронна адреса змінюватись не повинна)

  • Який вигляд буде мати формула після копіювання у комірку G4? (Відповідь: Оскільки В3 є відносним посиланням, то після копіювання дана адреса буде змінена на комірку В4; а оскільки $B$8 є посиланням абсолютним, то після копіювання формули вона залишається сталою, тобто не змінюється. Отже, форула у комірці G4 після копіювання набуде такого вигляду:

= если(B4>$B$8;25,5;27,5)

(Спробуйте для введення формули скористатись майстром функцій: меню Вставка – команда Функція)

7. За допомогою маркера автозаповнення скопіювати формулу донизу включно до комірки G7.

8. Виділити комірку F9 і на панелі інструментів натиснути кнопку Автосума , не звертаючи уваги на виділений комп’ютером діапазон комірок виділити мишкою діапазон F3:F7 і натиснути клавішу Enter.

9. Результуюча таблиця має такий вигляд:




 ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЗАХИСТ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

1.    Організаційна частина

2.    Короткий інструктаж по оформленню лабораторної роботи

При оформленні лабораторної роботи слід зазначити:

  • тему та мету роботи

  • в ході роботи описати, як виконували завдання, використовуючи короткі теоретичні відомості, зазначені в інструкції та знання, здобуті на теоретичних уроках

  • зробити письмові висновки по роботі

  • підготуватися до захисту роботи

  • знайти відповіді на контрольні запитання.

2.     Самостійна робота учнів з інструкціями

3.     Фронтальна бесіда

  1. Для чого призначені формули в Excel?

  2. Яким чином здійснюється введення формули в комірку?

  3. Як можна спростити введення адрес комірок?

  4. Як можна задати координати комірки?

  5. Що таке оператори?

  6. Які оператори ви знаєте? 

  1. Що таке функція?

  2. Якими способами можна відкрити вікно Майстра функцій?

  3. Як змінити тип посилання?

  4. Які функції належать до статистичних?


 4.     Індивідуальна робота з учнями

1.     Перевірка зошитів

2.     Виставлення оцінок

Схожі:

Уроку Тема: Робота з майстром функцій. Мета: навчитись
Обчислити відсоток вмісту окремих видів кормів в натуральному виразі від всіх витрат на одну корову
Уроку Тема: Робота з майстром функцій Мета: навчитись
У комірку F3 ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3, знаходимо очікувану врожайність кожної культури для цього потрібно скопіювати...
УРОК 9 Тема уроку
Мета уроку: Побудова графіків функцій у = sin х, у = cos x, у = tg х, у = ctg x формування умінь будувати графіки функцій: у = Asin...
УРОК 8 Тема уроку
Мета уроку: Введення поняття періодичної функції; знаходжен­ня найменших додатних періодів тригонометричних функцій; формування умінь...
УРОК 18 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з загальною схемою досліджен­ня функцій. Формування умінь учнів у дослідженні функцій та побудові їх...
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку до Т Ур. 17 ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп’ютерної...
ТЕМАУРОКУ: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів
УРОК №22 Тема уроку
Повторити загальні властивості функцій, а також схеми виконання основних видів геоме­тричних перетворень графіків функцій
УРОК 13 Тема уроку
...
Тема по програмі
Тема уроку:  Adobe Photoshop головне меню програми. Adobe Photoshop його інструменти та їх використання. Прошарки та робота з ними....
Уроку української мови у 7 класі Тема
Методи і прийоми: робота у групах, колективна робота, інтерактивні методи. Тип уроку: комбінований
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка