|
Скачати 36.62 Kb.
|
ПЛАН УРОКУ Тема: Робота з Майстром функцій Мета: навчити учнів використовувати вбудовані функції в ET Excel при роботі діапазонами даних, для створення складних розрахунків, та розрахункових таблиць Забезпечення: ПК з прогамою MS Excel, інструкція до лабораторної роботи Тип уроку: лабораторна робота СТРУКТУРА УРОКУ 1. Організаційна частина
2. Актуалізація опорних знань
3. Інструктаж до виконання практичного завдання Визначити значення очікуваної врожайності кормових культур за формулою: У=10000*N*K*F/Q. Перерахувати Сумарну ФАР F за такою умовою, якщо Коефіцієнт N більший за середній по всім культурам, то Сумарна ФАР F=25,5, інакше F=27,5. Розв’язання.
2. Виділити комірку F3 та ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3. 3. За допомогою маркера автозаповнення скопіювати формулу донизу включно до комірки F7. (при необхідності отримані значення можна заокруглити, скориставшись відповідною кнопкою на панелі інструментів ) 4. Виділити комірку В8 і виконати таку послідовність команд: меню Вставка – команда Функція – вибрати категорію Статистичні – виділити функцію СРЗНАЧ – ОК- ввести діапазон комірок В3:В7 – ОК. Отже, в комірці В8 буде знайдено середнє значення Коеф-ту використання фотоактивної радіації ФАР. 5. Додати ще один стовбець з назвою Перерахована сумарна ФАР, ккал/см. 6. Виділити комірку G3 і ввести наступну формулу: = если(B3>$B$8;25,5;27,5) Перед тим, як розпочати введення формули вручну проаналізуйте її:
= если(B4>$B$8;25,5;27,5) (Спробуйте для введення формули скористатись майстром функцій: меню Вставка – команда Функція) 7. За допомогою маркера автозаповнення скопіювати формулу донизу включно до комірки G7. 8. Виділити комірку F9 і на панелі інструментів натиснути кнопку Автосума , не звертаючи уваги на виділений комп’ютером діапазон комірок виділити мишкою діапазон F3:F7 і натиснути клавішу Enter. 9. Результуюча таблиця має такий вигляд: ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЗАХИСТ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ 1. Організаційна частина 2. Короткий інструктаж по оформленню лабораторної роботи При оформленні лабораторної роботи слід зазначити:
2. Самостійна робота учнів з інструкціями 3. Фронтальна бесіда
4. Індивідуальна робота з учнями 1. Перевірка зошитів 2. Виставлення оцінок |
Уроку Тема: Робота з майстром функцій. Мета: навчитись Обчислити відсоток вмісту окремих видів кормів в натуральному виразі від всіх витрат на одну корову |
Уроку Тема: Робота з майстром функцій Мета: навчитись У комірку F3 ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3, знаходимо очікувану врожайність кожної культури для цього потрібно скопіювати... |
УРОК 9 Тема уроку Мета уроку: Побудова графіків функцій у = sin х, у = cos x, у = tg х, у = ctg x формування умінь будувати графіки функцій: у = Asin... |
УРОК 8 Тема уроку Мета уроку: Введення поняття періодичної функції; знаходження найменших додатних періодів тригонометричних функцій; формування умінь... |
УРОК 18 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з загальною схемою дослідження функцій. Формування умінь учнів у дослідженні функцій та побудові їх... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку до Т Ур. 17 ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп’ютерної... ТЕМАУРОКУ: Створення формул. Майстер функцій. Категорії функцій. Виконання обчислень з даними з різних аркушів |
УРОК №22 Тема уроку Повторити загальні властивості функцій, а також схеми виконання основних видів геометричних перетворень графіків функцій |
УРОК 13 Тема уроку ... |
Тема по програмі Тема уроку: Adobe Photoshop головне меню програми. Adobe Photoshop його інструменти та їх використання. Прошарки та робота з ними.... |
Уроку української мови у 7 класі Тема Методи і прийоми: робота у групах, колективна робота, інтерактивні методи. Тип уроку: комбінований |