|
Скачати 74.12 Kb.
|
План уроку Тема: Робота з майстром функцій. Мета: навчитись виконувати обрахунки використовуючи у формулах логічні функції Тип уроку: Лабораторна робота. Забезпечення: Інструкція до роботи, ПК. СТРУКТУРА УРОКУ
Перевірка присутності учнівКороткий інструктаж з правил безпечної роботи у комп’ютерних лабораторіях
2) Що таке формула? 3) Яким чином вводиться логічна функція?
Звернення уваги на допустимі помилки кожного учня
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА Тема: Робота з майстром функцій Мета: навчитись виконувати обрахунки використовуючи у формулах логічні функції Методичне забезпечення: ПК з програмою Excel, інструкції Теоретичні відомостіФункція – це створена формула, яка виконує операції над заданим значенням та повертає нове значення. Структура функції:
Способи введення функцій
Способи відкриття вікна Майстра функцій
Послідовність введення функції за допомогою майстра
Практичне завданняЗавдання 1. Обчислити відсоток вмісту окремих видів кормів в натуральному виразі від всіх витрат на одну корову. Ввести в таблицю колонку ВИТРАТА КОРМІВ, при чому, якщо відсоток від всіх витрат кормів менший за середній для всіх культур, то ВИТРАТА КОРМІВ дорівнює "мала", інакше - "велика".
Завдання 2. Нарахуйте стипендію в залежності від середнього балу: Сер.бал <4 – стипендія не нараховується; Сер.бал від 4 до 7 – стипендія 200,25грн.; Сер.бал від 7 до 10 – стипендія 220,45 грн.; Сер бал від 10 до 12 – стипендія 250,65 грн. Відомість на стипендію учнів групи № 38
Контрольні запитання
|
Уроку Тема: Робота з майстром функцій Мета: навчитись У комірку F3 ввести наступну формулу: =10000*В3*С3*D3/E3, знаходимо очікувану врожайність кожної культури для цього потрібно скопіювати... |
УРОКУ Тема: Робота з Майстром функцій Мета: навчити учнів використовувати вбудовані функції в ET Excel при роботі діапазонами даних, для створення складних розрахунків,... |
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА: Практична робота №12. Інтерактивність у Flash-презентаціях МЕТА: навчитись створювати оригінал-макету буклету використовуючи можливості програми |
УРОК 9 Тема уроку Мета уроку: Побудова графіків функцій у = sin х, у = cos x, у = tg х, у = ctg x формування умінь будувати графіки функцій: у = Asin... |
УРОК 8 Тема уроку Мета уроку: Введення поняття періодичної функції; знаходження найменших додатних періодів тригонометричних функцій; формування умінь... |
УРОК 18 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з загальною схемою дослідження функцій. Формування умінь учнів у дослідженні функцій та побудові їх... |
Тема. Опрацювання табличних даних за допомогою логічних функцій Мета. Навчитись застосовувати логічні функції до аналізу даних в системі електронних таблиць Excel |
Тема: Робота в середовищі електронних таблиць Мета: навчитись створювати функції та використовувати їх в обчисленнях даних в ЕТ Excel |
УРОК 8 Тема уроку Мета уроку: Вивчення теорем про похідні суми, добутку і частки функцій, формування умінь учнів у знаходженні похідних |
Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин |