1. Повторення з курсу алгебри 7


Скачати 273.66 Kb.
Назва 1. Повторення з курсу алгебри 7
Сторінка 1/4
Дата 25.03.2013
Розмір 273.66 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
  1   2   3   4




Білогірський районний методичний кабінет

Микласька ЗОШ І-ІІ ступенів
Збірник

самостійних і контрольних робіт

з алгебри

для 8 класу

з поглибленим вивченням математики

Дашкевич М.Я. – вчитель математики

Компютерний набір: Побережнюк С.О., Юзвик Олена, Наголюк Роман, Кирилюк Оксана, Бідюк Олександр.

Розв’язання задач і відповіді: Юзвик Олена, Наголюк Роман, Кирилюк Оксана, Бідюк Олександр, Керекеша Наталія, учні 8 класу.


с. Миклаші

2009 рік



Схвалено радою Білогірського районного методичного кабінету (протокол №3 від 25.03.2009р.)

Посібник є дидактичним матеріалом з алгебри для 8 класу з поглибленим вивченням математики у загальноосвітніх школах.

Він містить понад 200 задач. Перша частина містить завдання для контрольних та самостійних робіт для оцінювання навчальних досягнень учнів за дванадцятибальною шкалою.

Друга частина містить відповіді та вказівки до окремих завдань контрольних та самостійних робіт, які опробувані учнями 8 класу Микласької ЗОШ І-ІІ ступенів.

Для вчителів та учнів, які поглиблено вивчають алгебру у 8 класі.

Рецензент методист РМК Пастернак О.І.


Дашкевич Михайло Якимович.

Збірник самостійних та контрольних робіт з алгебри для 8 класу з поглибленим вивченням математики. – Микласька ЗОШ І-ІІ ступенів, 2009.


Дашкевич М. Я.

Юзвик Олена

Наголюк Роман

Кирилюк Оксана

Бідюк Олександр

Керекеша Наталія
Школа,8 клас 2009

Передмова

Пропонований посібник містить завдання для самостійних і контрольних робіт, а також для вступної(діагностичне оцінювання) і підсумкових контрольних робіт при поглибленому вивченні алгебри у 8 класі.

Завдання самостійних та контрольних робіт подано за чотирма рівнями складності. Залежно від рівня поглиблення вивчення алгебри вчитель може підібрати завдання відповідної складності.

Пропонована система оцінювання є орієнтовною. Завдання зі значком «» є завданнями олімпіадного рівня, не обов’язкові для включення в письмову роботу. Завдання зі значком «» відповідають високому рівню навчальних досягнень учнів,зі значком «» - достатньому, а зі значком «» - середньому рівню складності.

Контрольна робота розрахована на один урок.

Пропонований збірник може бути посібником для підготовки до олімпіад.

Тематика та їх зміст відповідають чинній програмі з алгебри (8 клас) для класів з поглибленим вивченням математики затвердженій Міністерством освіти і науки України і наказу мон України №371 «Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» від 5.05.2008 року.(лист №1/11 – 2151 від 30.05.2008р.)
Тема 1. Повторення з курсу алгебри 7 класу
Самостійна робота 1

Варіант 1


  1. Розв’язати рівняння:




  1. Розкласти на множники:

х2+2х-9у2+12у-3


  1. Побудуйте графік функції:

у=

  1. Розв’язати систему рівнянь;



Варіант 2


  1. Розв’язати рівняння:

2-6у+1=0

  1. Розкласти на множники: п4+4.

  2. Побудуйте графік функції:



  1. При яких значеннях а і в рівняння ах+ву=8 проходить через точки А (1;3) (2;-4)


Контрольна робота №1
Варіант 1
1б 1. Розкласти на множники:

2+3х2+3х+1

2б 2*. Довести ,що рівняння х2-8х+17=0 не має коренів.

2б 3*. За яких значень параметра т система рівнянь має безліч розв’ясків?

2б 4*. Якою цифрою закінчується значення виразу: ?

3б 5**. Побудуйте графік функції:



4б 6. Знайти значення виразу а2+в22, якщо

а+в+с=7 і ав+вс+ас=-5


Варіант 2
1б 1. Розкласти на множники:

а5+а+1

2б 2*. Доведіть, що даний вираз набуває від’ємних

значень при всіх значеннях х; вказати, якого

найбільшого значення набуває цей вираз та

при якому значенні х:

2+4х-6.

2б 3*. Розв’яжіть рівняння



2б 4*. Якою цифрою закінчується значення виразу: ?

5**. Яка фігура є графіком рівняння:

?

4б 6. Довести ,що вс-ав-ас=-7,якщо

а22+с2= 30 і а-в-с=4.

Тема 2.

Множини та операції над ними.
Самостійна робота №2

Варіант 1

  1. Розшифрувати записи:

а)

б)

в)

2. Знайти і виправити

помилку:.

3. Чи правильна рівність Пояснити.
4. Знайти об’єднання множин А і В, якщо А=


Варіант 2
1. Розшифрувати записи.

а)

б)

в)
2. Знайти і виправити помилку:


3. Чи правильна рівність Пояснити.
4. Знайти перетин множин А і В, якщо А=

Контрольна робота №2

Варіант 1
1. Довести ,що



2*. Знайти перетин множин

А=

3*. Відомо, що для будь-якої множини В виконується рівність АВ=В. Знайти множину А

4*. Між першим п натуральними числами і правильними дробами із знаменниками 7 встановити взаємно однозначну відповідність. Знайти п.

5**. Доведіть, що множина числа виду і множину десяткових дробів виду 0,1; 0,01; 0,001; є рівнопотужними.

6*.Встановити рівнопотужність множини точки відкритого відрізка і відкритого півкола. Покажіть на схемі.
Варіант 2

1. Довести ,що



2*. Знайти АВ, якщо

А=

3*. Знайти таку одноелементну множину, що її елемент є одночасно підмножиною даної множини.

4*. З анкети, проведений в класі, з’ясувалося, що з 30 учнів класу 18 мають брата, 14 – сестру, а у 10 є сестра і брат. Чи є в цьому класі учні, які не мають ні сестри, ні брата?

5**. Доведіть, що множина числа виду є зліченна.

6*. Встановити рівнопотужність множини точки відкритого півкола і прямої. Показати на схемі.

Тема 3. Раціональні вирази.

Самостійна робота №3
Основна властивість дробу. Додавання і віднімання раціональних виразів.



  1. Які значення є недопустимі для виразу:




  1. Скоротіть дріб:




  1. Доведіть тотожність:


Самостійна робота №4
Тотожні перетворення раціональних виразів.


  1. Доведіть, що при значення виразу ділиться націло на 19.




  1. Підставте замість х даний вираз і виконайте спрощення: якщо х=




  1. Спростіть вираз:



Контрольна робота №3
Варіант 1


  1. Довести, що число 21234+1 є складеним.

  2. *Довести, що при всіх допустимих значеннях х значення дробу додатне.

  3. *Скоротити дріб:



  1. *Знайдіть усі натуральні значення п, при яких значення виразу: є цілим числом.

  2. **Додавши до обох частин рівності по 3, довести, що

  3. *Виконайте множення:



Варіант 2


  1. Довести, що при значення виразу кратне 9.

  2. *Довести, що при всіх допустимих значеннях х значення дробу не від’ємне.

  3. *Скоротити дріб:



  1. *При яких цілих значеннях п значення дробу є цілим числом?

  2. **Відомо, що Довести, що коли , то

  3. *Виконати множення:



Тема 3. Раціональні вирази (продовження)
Самостійна робота №5
Варіант 1

1. Розв’язати рівняння:


2. Розв’язати рівняння:

для всіх значень параметра а.
3. Алгебрагічний дріб перетвориться в одиницю, якщо х=2. За якого значення х цей дріб дорівнює 7?
Самостійна робота №6

Властивості степенів з цілим від’ємним показником. Стандартний вигляд числа

Варіант 1

  1. Спростити вираз:



  1. Виконати дії:



  1. Розв’язати рівняння:

(3х-1+2)-1 =

  1. Кожне з чисел записати у стандартному вигляді та розташувати у порядку спадання.



Контрольна робота №4
Варіант 1

  1. Спростити вираз:



  1. *Побудувати графік функції і записати область визначення і область значення функції.

  2. *Знайти корінь рівняння (12-х-1)-1=2-2 і записати його у стандартному вигляді.

  3. *Подати дріб у вигляді цілого виразу.

  4. **Розв’язати рівняння:

  5. *При яких значеннях параметра т рівняння

т(х-1)=0 і х22+т=1 є рівносильними?


Варіант 2

  1. Спростити вираз:



  1. *Побудувати графік функції і знайти область її визначення й область значення функції.

  2. *Знайти корінь рівняння і записати його у стандартному вигляді.

  3. *Подати дріб у вигляді цілого виразу.

  4. *Розв’язати рівняння:



  1. *При яких значеннях параметра а рівняння має єдиний розв’язки?



  1   2   3   4

Схожі:

А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір Про...
А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір, завершує курс вивчення алгебри та початків математичного аналізу...
А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір Про...
И та початків математичного аналізу в загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням математики. Зміст підручника і...
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас
Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі
Числові нерівності
Пропоновані вправи відповідають чинній програмі з математики для 9 класу. Їх можна використовувати при актуалізації опорних знань...
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування
Урок алгебри для 9 класу на тему «Відсотки»
Електронний матеріал може бути використаний на уроках алгебри у 9 класі рівня стандарт, а також для 9 класу з поглибленим вивченням...
МЕХАНІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА АЛГЕБРИ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ ЛОГІКИ ЗВІТ
В період з лютого 2011 року по березня 2011 року я проходив педагогічно-асистентську практику на кафедрі алгебри та математичної...
МЕХАНІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА АЛГЕБРИ І МАТЕМАТИЧНОЇ ЛОГІКИ ЗВІТ
В період з “08” лютого 2008 року по “08” березня 2008 року я проходив педагогічно-асистентську практику на кафедрі алгебри та математичної...
Лекція Р 4 Тема: Вказівка повторення (цикли)
Вказівка повторення з передумовою – while призначена для організації багатократного виконання групи вказівок (тіло циклу) до тих...
Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоре­тичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка