|
Скачати 38.57 Kb.
|
ПР-9 Тема. Складання та реалізація програм опрацювання рядкових величин. Мета. Навчитись складати та виконувати програми з використанням процедур та функцій опрацювання рядкових величин. Теоретичні відомості
Хід роботи
Контрольні запитання до ПР-9
Номер учня по списку і номери питань для відповіді1-2,5,9 2-3,6.10 3-4,7,11 4-5,8,12 5-6,9,13 6-7,10,14 7-8,11,15 8-9,12,16 9-10,13,17 10-11,14,18 11-12,15,19 12-13,16,1 13-14,17,2 14-15,18,3 15-16,19,4 16-17,1,5 17-18,2,6 18-19,3,7 19-1,4,8 20-2,6,11 21-3,7.12 22-4,8,13 23-5,9,14 24-6,10,15 25-7,11,16 26-8,12,17 27-9,13,18 28-10,14,19 29-11,16.5 30-12,17,6 Завдання для ПР-9 В-1. Вводиться речення, в якому слова через один пропуск. Визначити кількість слів у введеному реченні. В-2. У довільно введеному реченні замінити всі букви „и” на „е”. В-3. У довільно введеному тексті знищити всі символи ”;” і підрахувати довжину утвореного тексту. В-4. Вводиться довільний текст. Перевірити, чи в ньому кількість відкритих дужок дорівнює кількості закритих дужок. В-5. У введеному тексті буквосполучення „ом” замінити на „ак”. В-6. У введеному тексті, що містить один символ „:”, надрукувати ту його частину, що знаходиться після символу „:”. В-7. Підрахувати кількість повторень у введеному тексті буквосполучення „ка”. В-8. У введеному тексті підрахувати кількість букв „а” та „б”. Якщо букв „а” більше, ніж букв „б”, то в тексті знищити всі букви „б”, інакше – „а”. В-9. Ввести довільний текст. Поміняти місцями перший і останній символи. В-10. У введеному тексті буквосполучення „cos” замінити на „ sin”. В-11. Вводиться текст, що містить єдиний символ „ –„. Надрукувати частину цього тексту, що знаходиться перед символом „–„. В-12. У введеному тексті слово „мама” замінити на слово „тато”. В-13. Дано текст. Визначити, які символи уньому зустрічаються частіше: „а” чи „о”. Якщо якийсь з них відсутній – повідомити про це. В-14. Дано деякий текст, у якому є хоча б одна кома. Визначити порядковий номер першої коми в тексті. В-15. Роздрукувати введений тест в зворотному порядку. В-16. Визначити, скільки разів у введеному тексті зустрічається послідовність символів „аба”. |
Тема: Складання та реалізація програм опрацювання Мета: Навчитись складати та реалізовувати програми з використанням операцій та функцій опрацювання рядкових величин, розвивати культуру... |
Тема. Створення та реалізація програм опрацювання двовимірних масивів Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Практична робота №5. Створення та реалізація програм опрацювання одновимірних масивів. Мета Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Уроку Тема: Реалізація алгоритмів з послідовним розгалуженням у вигляді програм (проектів) Мета: Навчитись реалізувати алгоритми розгалуження у вигляді програм (проектів) в середовищі програмування Visual Basic; розвинути... |
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження |
Тема. Створення та реалізація програм, що містять звернення до підпрограм Змінні, що використовуються в підпрограмах, поділяються на глобальні та локальні |
Урок 2 Тема. Наближені значення чисел і величин. Абсолютна та відносна похибки Мета: ознайомити учнів з наближеними значеннями чисел і величин, розвивати навички обчислення абсолютної та відносної похибок,... |
21. Методика навчання технології опрацювання числових даних Електронна... ЕТ – це також «запам’ятовуюичй простір, спеціальним чином структурований для опрацювання даних, які там зберігаються, за допомогою... |
Тема: Електронні таблиці. Програма ”Microsoft EXCEL” Мета: навчити учнів розуміти призначення програм для опрацювання табличної інформації; запускати програму EXCEL; вводити інформацію... |
Урок №44 Тема. Пряма пропорційність. Пропорційні величини Мета: сформувати уявлення учнів про пряму пропорційну залежність величин, ознайомити із прикладами таких величин, що їх учні зустрічають... |