|
Скачати 111.14 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА “МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ” «ЗАТВЕРДЖУЮ» Проректор по навчальній роботі _______________ В.М. Євченко «______»________________ РОБОЧА ПРОГРАМАдисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” зі спеціальності 8.050108 “Маркетинг” Нормативні дані
Маріуполь2004 Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”.Робоча програма складена ст. викладачем Костіною Т.О. Рецензент: ст. викладач Васильєва Т.І. Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу “ 01 ” вересня 2004р., протокол № 1 Програма погоджена зав.кафедрою Маркетингу та Менеджменту доцент Н.С.Шлапак Голова науково-методичної комісії економічного факультету доцент Г.П.Таранець Декан економічного факультету доцент М.І. Человань Програма затверджена на вченій раді ПДТУ протокол № _____ від “______” 2004р. І. Організаційно-методичні вказівки
Однією з умов подальшого розвитку міжнародних відносин та ринкових відносин є забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації спеціалістів, здатних на високому професійному рівні вирішувати питання в напрямку “Економіка та підприємництво” зі спеціальності “Маркетинг”. Рівень магістра передбачує крім професійно-орієнтованих знань навички та уміння налагоджування ділових контактів, ведення ділових переговорів, та уміння укладання контрактів (не тільки з фірмами та підприємствами в межах своєї країни, а також за її межами) – по-перше. По-друге, вміти одержувати необхідну інформацію з літературних джерел на іноземних мовах, а також з Інтернету; по-третє, брати участь у роботі міжнародних конференцій. Саме тому професійно-орієнтований курс та ділова англійська мова є обов’язковою дисципліною у рамках підготовки магістрів в сфері маркетингу.
Основним завданням курсу є опанування студентами англомовних теоретичних знань з сучасного лінгвістичного забезпечення сфери маркетингу та набуття практичних навичок ділового спілкування та кваліфікованого опрацювання відповідних англомовних інформаційних ресурсів. Метою викладання курсу є застосування теоретичних знань та практичних навичок у подальшій роботі зі спеціальності “Маркетинг”.
Підготовка студентів з англійської мови планується у відповідності з навчальним планом на протязі одного семестру (десятого) на п’ятому курсі. 54 години розподіляються таким чином: практичних годин – 28; самостійна робота – 18; індивідуальна робота – 8. Студенти навчаються по методичним вказівкам зі спеціальності “Маркетинг”, написаними викладачами кафедри іноземних мов та перекладу ПДТУ, текстами, які добираються із журнальних статей англійських, американських та вітчизняних авторів в галузі, пов’язаної зі спеціальністю. 1.4. Теоретичні знання та практичні навички В результаті вивчення спеціалізованого курсу професійно-орієнтованої ділової англійської мови студенти повинні придбати теоретичні знання:
В результаті вивчення спеціалізованого курсу професійно-орієнтованої ділової англійської мови студенти повинні опрацювати практичні навички:
Програмою передбачені практичні заняття. Під час проведення практичних занять студенти опрацьовують навички, найбільш властиві для майбутньої професійної діяльності: читання; письмо; переклад; говоріння; аудіювання; спілкування. Програма курсу виконується під час аудиторних, індивідуальних занять та під час самостійної роботи студентів. По закінченні курсу студенти складають залік. 2. Структура курсу 2.1. Практичні заняття (28 годин)
2.2. Індивідуальна робота (8 годин) Основними формами індивідуальних занять є тестові завдання. Тестові завдання є поточною формою індивідуальних занять стосовно перевірки знань, які має засвоїти студент з певної теми. Тестові завдання розроблені для перевірки певних теоретичних знань, лексичного матеріалу та граматичних конструкцій, включаючи вправи на практику перекладу. Приклади тестових завдань. Тестове завдання № 1
What are the tree elements that constitute the marketing concept?
to satisfy human needs, business activities, organizational objectives? customers’ wants, tangible goods, marketing-orientation stage, selecting target markets, marketing-mix, distribution and promotion, career opportunities.
The Marketing Concept As business people recognized that marketing is vitally important to the success of any organization, a new philosophy of doing business developed. Called the marketing concept, it emphasizes customer orientation and coordination of marketing activities to achieve the organization’s performance objectives. The marketing concept is based on three fundamental beliefs: All planning and operations should be customer-oriented. That is, the organization and its employees should be focused on determining and satisfying customers’ needs. All marketing activities in an organization should be coordinated. In reality this belief means that marketing efforts (such as advertising, product planning, and pricing) should be combined in a coherent and consistent way and that one executive should have overall authority and responsibility for the complete set of marketing activities. Customer-oriented, coordinated marketing is essential to achieve the organization’s performance objectives. Тестове завдання № 2
Why should special attention be devoted to labeling and branding?
• The parties must be able to communicate with each other. • Exchange is one of three ways in which a person can satisfy a need. • The value of research is determined by the results.
WholesalingCareer opportunities in wholesaling generally are less well understood and appreciated than those in retailing or manufacturing. Wholesaling firms typically do not recruit on college on campuses, and they generally have a low profile with students. Yet the opportunities are there. Wholesalers of consumer products and industrial distributors provide many jobs in buying, personal selling, marketing research, and physical distribution. Manufacturers’ agents, brokers, and the other agent middlemen discussed in Chapter 13 also offer jobs and careers. Wholesaling middlemen are increasing in numbers and in sales volume, and their future is promising. 2.3. Самостійна робота (18 годин) До самостійної роботи можна включити написання студентами рефератів на одну із вивчених тем. На основі захисту реферату студент отримує залік. Приблизний перелік тем рефератів.
3. Рейтингова оцінка рівня підготовки Професійно-орієнтований курс англійської мови передбачає теоретико-лінгвістичну та практичну мовленнєву підготовку, яка націлена на забезпечення знаннями теорії у сфері маркетингу. Програма курсу вивчається в обсязі, необхідному для вирішення практичних задач, з якими спеціалісти зустрічаються у своїй професійній діяльності. Навчально-пізнавальна компетенція студентів являє собою оволодіння технологією вивчення іноземної мови, формування способів самостійного опанування знаннями і розвитку англомовних навичок і вмінь. Лінгво-комунікативна компетенція студентів охоплює оволодіння мовою на адаптованому рівні, що визначається конкретною професійною ситуацією, а також оволодіння вміннями професійно-ділового спілкування. 4. Рекомендовані навчально-методичні матеріали Основою вивчення курсу англійської мови є професійно-орієнтовані матеріали, підготовані викладачами англійської мови.
10. Kotler, P. Marketing Management, Prentice-Hall, New-York, 1996. 11. Dodge H.R. Industrial Marketing, Mc Graw Hill. London, 1970. 12. Chip E. Miller. The Effects of Competition on Retail Structure. Journal of Marketing. October, 1999. 13. Putman A.O. Marketing your services. – Published by John Wiley & Sons. Inc., 1990. 14. Regis Mckenna. Marketing is everything. Harvard business Review/January-February, 1991. 15. Stanton W.J. Fundamentals of marketing. – Mc. Graw-Hill, 1991. Словники:
Можливості використання електронних засобів навчання
|
РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Маркетинг” Факультет Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг” |
Маріуполь, 2004р Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВТ” |
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВІ” |
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ ЕП” |
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ АЕС” |
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВТ” |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „БСВ” |
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ЕМС” |
РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Музикознавство” Факультет Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Музикознавство” |
Міністерство освіти і науки України Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей |