Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”


Скачати 111.14 Kb.
Назва Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”
Дата 25.03.2013
Розмір 111.14 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Маркетинг > Документи


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА “МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ”

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Проректор по навчальній роботі

_______________ В.М. Євченко

«______»________________

РОБОЧА ПРОГРАМА




дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням”

зі спеціальності 8.050108 “Маркетинг”

Нормативні дані





Форма

навчання

Курс

Семестр

П/З

Індивід.

заняття

Самостійна

робота

Всього

годин

Залік

Іспит

Денна

5

9

28

8

18


54


+

-

Маріуполь


2004


Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”.




Робоча програма складена ст. викладачем Костіною Т.О.
Рецензент: ст. викладач Васильєва Т.І.


Робоча програма затверджена на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу “ 01 ” вересня 2004р., протокол № 1


Програма погоджена

зав.кафедрою Маркетингу та Менеджменту

доцент Н.С.Шлапак

Голова науково-методичної комісії

економічного факультету

доцент Г.П.Таранець

Декан економічного факультету

доцент М.І. Человань

Програма затверджена

на вченій раді ПДТУ

протокол № _____ від “______” 2004р.




І. Організаційно-методичні вказівки




  1. Обґрунтування необхідності вивчення дисципліни.


Однією з умов подальшого розвитку міжнародних відносин та ринкових відносин є забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації спеціалістів, здатних на високому професійному рівні вирішувати питання в напрямку “Економіка та підприємництво” зі спеціальності “Маркетинг”. Рівень магістра передбачує крім професійно-орієнтованих знань навички та уміння налагоджування ділових контактів, ведення ділових переговорів, та уміння укладання контрактів (не тільки з фірмами та підприємствами в межах своєї країни, а також за її межами) – по-перше. По-друге, вміти одержувати необхідну інформацію з літературних джерел на іноземних мовах, а також з Інтернету; по-третє, брати участь у роботі міжнародних конференцій.

Саме тому професійно-орієнтований курс та ділова англійська мова є обов’язковою дисципліною у рамках підготовки магістрів в сфері маркетингу.


  1. Мета та завдання курсу


Основним завданням курсу є опанування студентами англомовних теоретичних знань з сучасного лінгвістичного забезпечення сфери маркетингу та набуття практичних навичок ділового спілкування та кваліфікованого опрацювання відповідних англомовних інформаційних ресурсів.

Метою викладання курсу є застосування теоретичних знань та практичних навичок у подальшій роботі зі спеціальності “Маркетинг”.


  1. Обсяг курсу


Підготовка студентів з англійської мови планується у відповідності з навчальним планом на протязі одного семестру (десятого) на п’ятому курсі. 54 години розподіляються таким чином: практичних годин – 28; самостійна робота – 18; індивідуальна робота – 8. Студенти навчаються по методичним вказівкам зі спеціальності “Маркетинг”, написаними викладачами кафедри іноземних мов та перекладу ПДТУ, текстами, які добираються із журнальних статей англійських, американських та вітчизняних авторів в галузі, пов’язаної зі спеціальністю.
1.4. Теоретичні знання та практичні навички
В результаті вивчення спеціалізованого курсу професійно-орієнтованої ділової англійської мови студенти повинні придбати теоретичні знання:

  • основи ділової англійської мови:

  • ділові контакти;

  • ділові переговори;

  • укладання контрактів;

  • телефонні контакти;

  • виступи;

  • правила ведення ділової кореспонденції;

  • організація роботи конференції, виставки.


В результаті вивчення спеціалізованого курсу професійно-орієнтованої ділової англійської мови студенти повинні опрацювати практичні навички:

  • уміння працювати самостійно з різноманітними засобами навчання;

  • уміння працювати в різних режимах і контролю;

  • уміння логічного викладу думок;

  • достатнє володіння граматичними конструкціями англійської мови;

  • читання, письмо та спілкування (усне та письмове) у професійній та загальнокультурній сфері;

  • вміння проводити ділові переговори, виступи;

  • вміння оформляти ділову кореспонденцію;

  • вміння організувати роботу конференції, виставки.




  1. Перелік видів діяльності


Програмою передбачені практичні заняття. Під час проведення практичних занять студенти опрацьовують навички, найбільш властиві для майбутньої професійної діяльності: читання; письмо; переклад; говоріння; аудіювання; спілкування.

Програма курсу виконується під час аудиторних, індивідуальних занять та під час самостійної роботи студентів. По закінченні курсу студенти складають залік.

2. Структура курсу


2.1. Практичні заняття (28 годин)






Тема заняття

Кількість годин

Професійно-орієнтована англійська мова


1


What is Marketing?

The Field of Marketing.

Що таке маркетинг.

Галузь маркетингу.
Після вивчення цієї теми студент має вміти пояснити таке:

 The Marketing concept.

Концепція маркетингу.

 The difference between selling and marketing.

Різниця між продажом та маркетингом.

 What marketing means in a Business Sense.

Що означає маркетинг в бізнесовому сенсі.



2


2


Pricing Strategies and Policies

Стратегія та політика ціноутворення.
Після вивчення цієї теми студент повинен вміти пояснити таке:

 Price discounts and allowances.

Цінові знижки та уцінки.

 Unit pricing. Одиниця ціноутворення.

 “Leader” pricing. Лідер ціноутворення.




2


3


Marketing of Services

Ринок послуг.
Після вивчення цієї теми студент має вміти пояснити таке:

 The importance of services in our economy.

Важливість послуг в нашій економіці.

 What services are and are not.

Що вважається послугами, а що ні.

 A program for the marketing of services.

Програма для маркетингу послуг.



2


4


Marketing in Nonprofit Organizations.

Маркетинг в некомерційних (неприбуткових) організаціях.
Після вивчення цієї теми студент повинен вміти пояснити:

 The importance of marketing in nonprofit organizations.

Важливість маркетингу в некомерційних організаціях.

 The attitudes of nonprofit organizations toward marketing.

Відношення неприбуткових організацій щодо

маркетингу.

 How market analysis and the marketing mix apply in

nonprofit marketing.

Як аналіз маркетингу та комплекс маркетингу

пристосовуються до некомерційного маркетингу.


2

5

International Marketing.

Міжнародний ринок.
Після вивчення цієї теми студент повинен вміти пояснити:

 The nature and problems of international marketing

research.

Характер та проблеми міжнародного дослідження

маркетингу.

 International marketing programs – product planning,

pricing, distribution and advertising.

Міжнародні програми маркетингу – планування

продукту, ціноутворення, розподіл та реклама.

 Factors affecting balance of trade between countries.

Фактори, які впливають на рівновагу торгівлі між

країнами.

2

6

Marketing Planning and Forecasting.

Планування та прогнозування ринкових відносин.
Після вивчення цієї теми студент має вміти пояснити таке:

 The process of strategic company planning.

Процес планування стратегії компанії.

 The purpose and contents of an annual marketing plan.

Ціль та зміст щорічного плану ринкових відносин.

 Major methods used in forecasting market demand.

Головні методи використовувані у прогнозуванні

ринкового попиту.


2

Ділова англійська мова

1

Ділові переговори.

Етикет ділових переговорів.

Мовні формули ведення переговорів.


2

2

Телефонні контакти.

Лексико-граматична підтримка телефонних розмов.

Практика вирішення ділових питань по телефону.

Моделювання реплік.


2

3

Ділова кореспонденція.

Правила оформлення ділової кореспонденції.

Види ділових листів, їх структура та реквізита.


4

4

Укладання контрактів.

Предмет контракту.

Термін постачання.

Умови оплати.

Документація про відвантаження.

Пакування та маркіровка

Страхування та санкції.

Базісні умови постачання відповідно з “INCOTERMS”


4

5

Організація роботи конференції, виставки, симпозіуму.

Запит про конференцію та заявка на участь у ній.

Зразок розкладу роботи конференції.

Прийняття запрошення щодо участі у роботі конференції.

Відмова від запрошення щодо участі у роботі конференції.


4

Граматика


Частини мови. Структура речення. Система часів. Узгодження часів. Актив та пасив дієслова. Типи питальних речень. Інфінітив. Дієприкметник. Герундій. Модальні дієслова. Умовний спосіб. Умовні речення.

Повторення на протязі курсу практичних занять.



2.2. Індивідуальна робота (8 годин)
Основними формами індивідуальних занять є тестові завдання.

Тестові завдання є поточною формою індивідуальних занять стосовно перевірки знань, які має засвоїти студент з певної теми. Тестові завдання розроблені для перевірки певних теоретичних знань, лексичного матеріалу та граматичних конструкцій, включаючи вправи на практику перекладу.


Приклади тестових завдань.


Тестове завдання № 1




  1. Answer the question:


What are the tree elements that constitute the marketing concept?


  1. Give Ukrainian equivalents to the following words:



to satisfy human needs, business activities, organizational objectives? customers’ wants, tangible goods, marketing-orientation stage, selecting target markets, marketing-mix, distribution and promotion, career opportunities.


  1. Translate into Ukrainian:


The Marketing Concept
As business people recognized that marketing is vitally important to the success of any organization, a new philosophy of doing business developed. Called the marketing concept, it emphasizes customer orientation and coordination of marketing activities to achieve the organization’s performance objectives.
The marketing concept is based on three fundamental beliefs:
 All planning and operations should be customer-oriented. That is, the

organization and its employees should be focused on determining and

satisfying customers’ needs.

 All marketing activities in an organization should be coordinated.

In reality this belief means that marketing efforts (such as advertising,

product planning, and pricing) should be combined in a coherent and

consistent way and that one executive should have overall authority and

responsibility for the complete set of marketing activities.

 Customer-oriented, coordinated marketing is essential to achieve the

organization’s performance objectives.


Тестове завдання № 2


  1. Answer the question:


Why should special attention be devoted to labeling and branding?


  1. Put all types of questions to the sentences:


• The parties must be able to communicate with each other.

• Exchange is one of three ways in which a person can satisfy a need.

• The value of research is determined by the results.



  1. Translate into Ukrainian:



Wholesaling


Career opportunities in wholesaling generally are less well understood and appreciated than those in retailing or manufacturing. Wholesaling firms typically do not recruit on college on campuses, and they generally have a low profile with students.

Yet the opportunities are there. Wholesalers of consumer products and industrial distributors provide many jobs in buying, personal selling, marketing research, and physical distribution. Manufacturers’ agents, brokers, and the other agent middlemen discussed in Chapter 13 also offer jobs and careers. Wholesaling middlemen are increasing in numbers and in sales volume, and their future is promising.


2.3. Самостійна робота (18 годин)
До самостійної роботи можна включити написання студентами рефератів на одну із вивчених тем. На основі захисту реферату студент отримує залік.


Приблизний перелік тем рефератів.


1.

The Marketing Concept.

Концепція маркетингу.

2.

How do companies achieve success in foreign markets.

Як компанії досягають успіху на зарубіжних ринках.

3.

Careers in Marketing.

Професії в галузі маркетингу.

4.

What is Marketing Information System?

Що таке інформаційна система маркетингу?

5.

Seleсting a Target Market.

Вибiр цільового ринку.

6.

Nature of Market Segmentation.

Характер ринкової сегментації.

7.

Characteristics Business Market Demand.

Характеристики ринкового попиту.

8.

The Product Life Cycle.

Життєвий цикл продукту.

9.

Price Versus Nonprice Competition.

Цінова конкуренція проти нецінової.

10.

Nature and Importance of Wholesaling and Retailing.

Характер та важливість продажу оптом та вроздріб.

3. Рейтингова оцінка рівня підготовки
Професійно-орієнтований курс англійської мови передбачає теоретико-лінгвістичну та практичну мовленнєву підготовку, яка націлена на забезпечення знаннями теорії у сфері маркетингу. Програма курсу вивчається в обсязі, необхідному для вирішення практичних задач, з якими спеціалісти зустрічаються у своїй професійній діяльності.

Навчально-пізнавальна компетенція студентів являє собою оволодіння технологією вивчення іноземної мови, формування способів самостійного опанування знаннями і розвитку англомовних навичок і вмінь.

Лінгво-комунікативна компетенція студентів охоплює оволодіння мовою на адаптованому рівні, що визначається конкретною професійною ситуацією, а також оволодіння вміннями професійно-ділового спілкування.

4. Рекомендовані навчально-методичні матеріали

Основою вивчення курсу англійської мови є професійно-орієнтовані матеріали, підготовані викладачами англійської мови.




  1. Английский для общения. Л. Кулиш, Е. Друянова, М. Хачатурова. Киев, Астарта, 1995.

  2. И.С. Богацкий, Н.М. Дюканова. Бизнес-курс английского языка. Киев, «Логос», 1999.

  3. М.Ф. Хачатурова. Английский язык для деловых контактов. Киев, «Аконит», 1997.

  4. Т.А. Боровая. Бизнес курс английского языка. Харьков, ООО «ББН», 1999.

  5. С.А. Шевелёва, В.Е. Стогов. Основы экономики и бизнеса. Москва, “Юнити”, 1996.

  6. Герасимчук В.Т. Маркетинг, Київ “Вища школа”, 1994.

  7. Данилова З.В. Ділова англійська мова. Основи маркетингу. СПМ “Астон”, 1995.

  8. Ангарова Л.М., Васильева Т.И. Методические указания по развитию навыков чтения литературы по теме “Маркетинг”. Мариуполь ПГТУ, 1995.

  9. Аванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. Пер. с англ. – М.: Экономика, 1993.

10. Kotler, P. Marketing Management, Prentice-Hall, New-York, 1996.

11. Dodge H.R. Industrial Marketing, Mc Graw Hill. London, 1970.

12. Chip E. Miller. The Effects of Competition on Retail Structure.

Journal of Marketing. October, 1999.

13. Putman A.O. Marketing your services. – Published by John Wiley

& Sons. Inc., 1990.

14. Regis Mckenna. Marketing is everything. Harvard business

Review/January-February, 1991.

15. Stanton W.J. Fundamentals of marketing. – Mc. Graw-Hill, 1991.
Словники:

  1. Англо-русский экономический словарь / И.Ф. Жданова. М., 1995.

  2. Русско-английский внешнеэкономический словарь / И.Ф. Жданова. М., 1994.

  3. Oxford Dictionary of Business English by Allene Tuck, Oxford University Press, 1998.


Можливості використання електронних засобів навчання


  1. Електронна версія питань до заліку.

  2. Електронна версія прикладів тестових завдань.

  3. Електронна версія переліку тем рефератів.



Схожі:

РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Маркетинг” Факультет
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Маркетинг”
Маріуполь, 2004р
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВТ”
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВІ”
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ ЕП”
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ АЕС”
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ВТ”
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „БСВ”
МІНIСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом „ЕМС”
РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни “Англійська мова” Для спеціальності “Музикознавство” Факультет
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей за фахом “Музикознавство”
Міністерство освіти і науки України
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка