Маршрут вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки»


Скачати 63.57 Kb.
Назва Маршрут вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки»
Дата 09.02.2014
Розмір 63.57 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Додаток 1

Маршрут вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки»

уроку

Зміст уроку

Кількість годин

Дата

Очікувані результати

Власні цілі

Примітка

1. (22)

Іван Франко. Короткі відомості про письменника. «Іван Вишенський» (оглядово). Історична правда і художній вимисел.

ТЛ. Історична поема

1

22.11

Я знатиму: основні факти біографії Івана Франка; зміст виучуваного твору, його жанр

Я вмітиму:

  • розповідати про письменника, головні віхи його життя;

  • відтворювати сюжетну канву поеми «Іван Вишенський»;

  • розкривати зміст літературознавчого поняття історична поема

    • планувати навчальну діяльність на вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки»;

    • самостійно опрацьовувати матеріал підручника, вибирати необхідну інформацію, узагальнювати, систематизувати прочитане;

    • працювати з графічними організаторами;

    • готувати повідомлення на запропоновані теми;

    • ставити запитання;

    • працювати у парах.







2. (23)

Розвиток мовлення №2. Письмовий твір-характеристика головного персонажу поеми «Іван Вишенський»

1

27.11

Я знатиму: особливості твору-характеристики; вимоги до написання твору; критерії оцінювання

Я вмітиму:

  • добирати матеріал до твору;

  • самостійно складати план характеристики персонажа;

  • продумувати композицію;

  • логічно й образно висловлювати думки;

  • самостійно вдосконалювати написане.

    • самостійно працювати з текстом;

    • планувати навчальну діяльність







3. (24)

Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. «Ви щасливі, пречистії зорі»

1

29.11

Я знатиму: основні факти життя Лесі Українки; чинники, що впливали на формування її особистості; зміст теми, ідею виучуваної поезії; сутність технології повільного читання.

Я вмітиму:

  • розповідати про грані особистості Лесі Українки;

  • проводити аналогії між її життям і своїм;

    • планувати навчальну діяльність;

    • працювати в парах, малих групах;

    • ставити питання за змістом поезії і повільно прочитувати її.







4. (25)

Тема гармонійного єднання людини з природою («Давня весна»)

1

04.12

Я знатиму: ідейно-художній зміст, основні мотиви поезії; особливості віршованої мови твору; вимоги до виразного читання; сутність технологій «читання і зупинками» і «читання з передбаченням»

Я вмітиму:

  • виразно читати поезію;

  • аналізувати вірш за поданими питаннями;

  • знаходити у тексті художні засоби і розкривати їхню роль;

    • самостійно працювати з текстом;

    • планувати навчальну діяльність







5. (26)

«Хотіла б я піснею стати…» - зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної героїні.

1

06.12

Я знатиму: ідейно-художній зміст, основні мотиви поезії; особливості віршованої мови твору; вимоги до виразного читання; сутність технологій «читання і зупинками» і «читання з передбаченням»

Я вмітиму:

  • виразно читати поезію;

  • аналізувати вірш за поданими питаннями;

  • знаходити у тексті художні засоби і розкривати їхню роль;

    • самостійно працювати з текстом;

    • планувати навчальну діяльність







6. (27)

Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (поема «Давня казка»)

1

11.12

Я знатиму: зміст поеми, її тему і основну думку

Я вмітиму:

  • коментувати зміст твору, визначити його основні мотиви та ідею;

  • виразно читати і переказувати уривки з тексту;

  • сформулювати власне ставлення до зображеного;

    • формувати активну життєву поезію;

    • працювати в парах, в групах

    • здійснювати самооцінку навчальної діяльності.







7. (28)

Порівняльна характеристика Поета і Бертольда. Складання плану порівняльної характеристики.

1

13.12

Я знатиму: риси характеру Поета і Бертольда, проблематику поеми

Я вмітиму:

  • назвати основні проблеми;

  • здійснювати порівняльну характеристику образів;

  • добирати цитатний матеріал;

  • формулювати власне ставлення до персонажів

    • самостійно працювати з текстом;

    • планувати навчальну діяльність;

    • працювати в парах, в групах.







8. (29.)

Контрольна робота №3. Письмовий твір на одну з тем: «Поема «Давня казка» як поетичний маніфест Лесі Українки. «Актуальність вибору Івана Вишенського в наш час».

1

18.12

Я знатиму: рівень своїх навчальних досягнень; причини невдач (якщо такі були)

Я вмітиму:

  • планувати роботу, спрямовану на покращення успішності;

  • сформулювати значення вивченого для особистісного розвитку;

    • відрефлексовувати досягнення;

    • самостійно застосовувати здобуті знання;

    • виконувати тестові завдання різних видів і рівнів;







Додаток 2

Тема
ПУТІВНИК УЧНЯ

Що вивчатимемо

Як працюватимемо

Про що дізналися

  1. 1. Основні віхи життя і творчості І.Франка

  1. Опрацювати рубрику «Це цікаво знати»

  2. Повідомлення учнів

Психологічний портрет І.Франка

  1. Знайомство з історичною постаттю (І.Вишенський)

  1. Повідомлення учня.

  2. Робота з текстом підручника

Дати відповідь на запитання:

  1. Хто такий І.Вишенський

___________________________

  1. Яка роль І.Вишенського в українській історії та літературі?

___________________________

  1. Чому І.Франко зацікавила постать І.Вишенського?

___________________________


  1. Робота над змістом поеми І.Франка «Іван Вишенський»

  1. Робота зі «скринькою запитань»

  2. Літературний бліц-диктант (Порушення послідовності)

  3. віртуальна екскурсія на гору «Афон»

Результати бліц-диктанту (Порушення послідовності)

  1. ________

  2. ________

  3. ________

  4. ________

  5. ________

  6. ________

  1. ________

  2. ________

  3. ________

10.________

11.________

12.________

Створити словесну картину гори «Афон»

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

  1. Літературознавче дослідження: історична правда і художній вимисел у творі, ідея твору

  1. Опрацювання словника літературознавчих термінів.

  2. Незакінчене речення

  1. Записати терміни, які опрацювали

________________________________________

________________________________________

  1. Служіння Богу виявляється не через відірваність від світу, а………………


Схожі:

Тема. Творчість Лесі Українки Мета
Мета. Розширювати знання дітей про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати...
До 140 – річчя від Дня народження Лесі Українки І читець
Легендарна поетеса Маруся Чурай, Марко Вовчок, Олена Пчілка, Ольга Кобилянська, Ліна Костенко та ін. У цьому сузір’ї незгасною зорею...
Талант то Божа Іскра (до річниці від дня народження Лесі Українки)
Святково прикрашена сцена, прямо – портрет Лесі України у рушнику, вислови поетеси. На сцену виходять учні, вороги та прихильники...
Тема. Драматична творчість Івана Франка. Драма «Украдене щастя» найвизначніший...
Тема. Драматична творчість Івана Франка. Драма «Украдене щастя» найвизначніший сценічний твір І. Франка
Творчість Анни Ахматової – яскраве явище жіночої поезії ХХ століття
Ліни Костенко як яскравою зіркою української поезії ХХ ст., виховувати почуття опори злу, несправедливості, а також відчуття прекрасного...
«Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає (...
Обладнання: портрет Лесі Українки, ілюстрації до твору, грамзапис, комп'ютерні технології
ВОЛИНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ
Рецензенти: Гаврилюк С. В., доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри документознавства і музейної справи Волинського національного...
Урок №33 11-А клас 13. 11. 2011 Еміграційна література (оглядово)....
Кціонування української літератури за кордоном, причини другої хвилі еміграції українців, створення «празької школи» української...
«Невмируща поезія Лесі Українки»
Підготувала учитель української мови та літератури Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Урок української літератури на тему: «Лісова пісня» Лесі Українки шедевр української драматургії
Обладнання: текст твору, фотомонтажі з краєвидами волинської землі, диск із презентацією. Урок проводиться у комп’ютерному класі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка