1. (22)
|
Іван Франко. Короткі відомості про письменника. «Іван Вишенський» (оглядово). Історична правда і художній вимисел.
ТЛ. Історична поема
|
1
|
22.11
|
Я знатиму: основні факти біографії Івана Франка; зміст виучуваного твору, його жанр
Я вмітиму:
розповідати про письменника, головні віхи його життя;
відтворювати сюжетну канву поеми «Іван Вишенський»;
-
розкривати зміст літературознавчого поняття історична поема
планувати навчальну діяльність на вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки»;
самостійно опрацьовувати матеріал підручника, вибирати необхідну інформацію, узагальнювати, систематизувати прочитане;
працювати з графічними організаторами;
готувати повідомлення на запропоновані теми;
ставити запитання;
працювати у парах.
|
|
|
2. (23)
|
Розвиток мовлення №2. Письмовий твір-характеристика головного персонажу поеми «Іван Вишенський»
|
1
|
27.11
|
Я знатиму: особливості твору-характеристики; вимоги до написання твору; критерії оцінювання
Я вмітиму:
добирати матеріал до твору;
самостійно складати план характеристики персонажа;
продумувати композицію;
логічно й образно висловлювати думки;
-
самостійно вдосконалювати написане.
самостійно працювати з текстом;
планувати навчальну діяльність
|
|
|
3. (24)
|
Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. «Ви щасливі, пречистії зорі»
|
1
|
29.11
|
Я знатиму: основні факти життя Лесі Українки; чинники, що впливали на формування її особистості; зміст теми, ідею виучуваної поезії; сутність технології повільного читання.
Я вмітиму:
розповідати про грані особистості Лесі Українки;
-
проводити аналогії між її життям і своїм;
планувати навчальну діяльність;
працювати в парах, малих групах;
ставити питання за змістом поезії і повільно прочитувати її.
|
|
|
4. (25)
|
Тема гармонійного єднання людини з природою («Давня весна»)
|
1
|
04.12
|
Я знатиму: ідейно-художній зміст, основні мотиви поезії; особливості віршованої мови твору; вимоги до виразного читання; сутність технологій «читання і зупинками» і «читання з передбаченням»
Я вмітиму:
виразно читати поезію;
аналізувати вірш за поданими питаннями;
-
знаходити у тексті художні засоби і розкривати їхню роль;
самостійно працювати з текстом;
планувати навчальну діяльність
|
|
|
5. (26)
|
«Хотіла б я піснею стати…» - зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної героїні.
|
1
|
06.12
|
Я знатиму: ідейно-художній зміст, основні мотиви поезії; особливості віршованої мови твору; вимоги до виразного читання; сутність технологій «читання і зупинками» і «читання з передбаченням»
Я вмітиму:
виразно читати поезію;
аналізувати вірш за поданими питаннями;
-
знаходити у тексті художні засоби і розкривати їхню роль;
самостійно працювати з текстом;
планувати навчальну діяльність
|
|
|
6. (27)
|
Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (поема «Давня казка»)
|
1
|
11.12
|
Я знатиму: зміст поеми, її тему і основну думку
Я вмітиму:
коментувати зміст твору, визначити його основні мотиви та ідею;
виразно читати і переказувати уривки з тексту;
-
сформулювати власне ставлення до зображеного;
формувати активну життєву поезію;
працювати в парах, в групах
здійснювати самооцінку навчальної діяльності.
|
|
|
7. (28)
|
Порівняльна характеристика Поета і Бертольда. Складання плану порівняльної характеристики.
|
1
|
13.12
|
Я знатиму: риси характеру Поета і Бертольда, проблематику поеми
Я вмітиму:
назвати основні проблеми;
здійснювати порівняльну характеристику образів;
добирати цитатний матеріал;
-
формулювати власне ставлення до персонажів
самостійно працювати з текстом;
планувати навчальну діяльність;
працювати в парах, в групах.
|
|
|
8. (29.)
|
Контрольна робота №3. Письмовий твір на одну з тем: «Поема «Давня казка» як поетичний маніфест Лесі Українки. «Актуальність вибору Івана Вишенського в наш час».
|
1
|
18.12
|
Я знатиму: рівень своїх навчальних досягнень; причини невдач (якщо такі були)
Я вмітиму:
планувати роботу, спрямовану на покращення успішності;
-
сформулювати значення вивченого для особистісного розвитку;
відрефлексовувати досягнення;
самостійно застосовувати здобуті знання;
виконувати тестові завдання різних видів і рівнів;
|
|
|