|
Скачати 29.46 Kb.
|
Тема. Драматична творчість Івана Франка. Драма «Украдене щастя» - найвизначніший сценічний твір І. Франка. Мета: поглибити знання учнів про жанр драми, ознайомити з історією сценічного життя драми; розкрити соціально-психологічний конфлікт між героями та композиційні елементи п’єси ; формувати навички самостійно висловлювати власні думки, обирати аргументи на їх захист, вести дискусію; виховувати відповідальність за власні вчинки; розвивати логічне мислення. Тип уроку: урок-дослідження. Обладнання: мультимедійна дошка, таблиця результатів, тестові завдання , фільм «Украдене щастя». Хід уроку. Епіграф «Мої п’єси – то мій смуток» Іван Франко І. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація діяльності. Свій урок я б хотіла розпочати словами Максима Рильського: «В історії світової культури мало людей з такою різносторонністю інтересів, з таким багатством виявів свого духовного «я», як Франко. Ми говоримо про поета і бачимо в його книжках і гостро суб’єктивну лірику , і зовні спокійні, хоча внутрішньо напружені епічні картини… Ми згадуємо прозаїка, і перед нами грає барвами ціле море епох, подій, суспільних явищ, пейзажів, характерів у їх суперечностях і колізіях, типів, індивідуальностей. Ми думаємо про драматурга - і перед очима встають постаті сучасного поетові забитого, затурканого села, отруєного владою землі і повного жадоби щастя – «Украденого щастя»» І сьогодні ми познайомимося з Франком-драматургом Епіграфом до нашого уроку до нашого уроку я обрала слова самого Івана Франка: «Мої п’єси – то мій смуток». Чому саме так висловився Франко про свої драми – ми зробимо висновки, проаналізувавши весь твір. А перед тим , як приступити до аналізу п’єси, перевіримо, як ви знаєте зміст твору, адже це найважливіша складова для аналізу дій персонажів. ІІ. Перевірка домашнього завдання. Виконання тестових завдань на комп’ютерах . А результати внесіть в таблицю оцінювання. ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.
Поштовхом до створення драми стала «Пісня про шандаря», записана сестрою Ольги Рошкевич у Лолині. Показ відео фрагменту «Пісня». Захист презентації групою учнів. Чи можемо ми вже зараз дати відповідь на це запитання? Ні. Для цього слід проаналізувати конфлікт твору.
Зараз я пропоную вашій увазі відео фрагмент, що найповніше відтворює конфлікт твору. Перегляд епізоду 6. 2.
Композиційні елементи драми. Робота з мультимедійною дошкою. 7. Характеристика образів героїв твору. Презентація образу Анни. Характеристика образу Михайла. Робота з мультимедійною дошкою. 8. Психологічне дослідження образу Миколи. ІV. Закріплення матеріалу. Складання структурно-логічної схеми – моделі , яка б показала руйнівну дію зла на людські душі. V. Підсумок уроку. Хто ж украв щастя у героїв твору? VІ. Самооцінювання . Внесення результатів до таблиці. VІІ. Домашнє завдання.
|
Урок української літератури. 10 клас Тема уроку. Драматургічна творчість... Тема уроку. Драматургічна творчість І. Я. Франка. Соціально-психологічна драма „Украдене щастя” |
Тема. Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. «Украдене щастя»–... Алізу твору підвести учнів до розуміння авторської думки про моральну відповідальність людини за право на щастя; допомогти осмислити... |
Маршрут вивчення теми «Світ української поезії. Творчість Івана Франка, Лесі Українки» |
Львівський національний університет імені Івана Франка Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького та юридичному факультеті Львівського національного університету... |
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЗВАННЯ “ПОЧЕСНИЙ ДОКТОР ДРОГОБИЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО... Ний доктор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка” (HONORIS CAUSA) присвоюється відповідно до закону... |
29 серпня 1 вересня 2013 р на базі спортивно-оздоровчого табору «Карпати»... «Карпати» Львівського національного університету імені Івана Франка (смт. Чинадієво Закарпатської обл.) буде проведено V науково-практичну... |
КА ЛЮДИНОЗНАВЧI СТУДII ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |