|
Скачати 35.32 Kb.
|
Урок читання в 1 класі. Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень. Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити виразно читати зв’язні тексти; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять , збагачувати словниковий запас учнів; виховувати в дітей любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, бажання більше знати. Обладнання: журнали для дітей „Малятко”, „Пізнайко”, „Барвінок”, саморобний журнал „Барвінок” ,таблиця слів, складів, картки „Друкар”, магнітофон. Тип уроку: комбінований . Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Буквар: підручн.для 1 кл.загальноосвіт.навч.закл. — К.: Грамота, 2012. — 176 с. І. Організаційний момент. Вже дзвінок нам дав сигнал, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. ІІ. Артикуляційно – дихальні вправи : - понюхали квіточку –погасили свічечку ; - читання складів із таблиці; - робота над скоромовкою „ Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби”; - читання слів із таблиці лось, мило, коза, білка, вовк ( читати весело, сумно, запитуючи) - Яке слово зайве? Чому? - Чи всі згодні? ІІІ. Актуалізація опорних знань. —Яку букву ми вивчили на минулому уроці? (Б) —Які звуки вона позначає? ([б], [б']). Гра «Впіймай звук»
Робота на картках „ Друкар” : білка ,зуб , бинт, для учнів з високим рівнем: друзі, близько, рослина, білка, бабуся; (Діти, торкаючись послідовно олівцем кожної букви на картках «друкують» слово.
ІV. Оголошення теми і мети уроку. V. Повторення вивченого матеріалу
VІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда. Метод „Прес”. - Що таке „ періодична преса”? Періодична преса – це газети й журнали, які випускаються, як для дорослих, так і для дітей.
Попросіть батьків хай вам випишуть такі журнали. Сьогодні, коли я йшла до вас на урок зустріла листоношу і вона дала мені ось такий журнал.
Почитаємо журнал. 1 – ша сторінка – Складознайко: слово барвінок ділимо на склади і робимо звукову модель цього слова. 2 –га сторінка – Словознайка – знає всі букви і допоможе прочитати слова у букварі, словникова робота . 3 – тя сторінка – Запитайко. Виконання логічної вправи „ Склади слово.” - робота в парах. 4 – та сторінка – Дореміфасолька. Фізкультхвилинка: виконання української народної пісні «Веселі гуси», імітація рухів. Ми маленькі гусенята, Доганяєм маму й тата, Раз, два – всі пірнають, Три, чотири – виринають, П’ять, шість – на воді Кріпнуть крильця молоді Сім, вісім – що є сили Всі до берега поплили, Дев’ять, десять – обтрусились І на місце всі усілись. 5 – та сторінка – Читайлик – читання тексту „ Снігова баба і зайчик”. 1. Розгляд ілюстрації – кого ви бачите? 2. Читання тексту вчителем – які слова незрозумілі? 3. Самостійне читання – Що порадив дідусь дітям? 4. Робота над інтонуванням речень. 5.Читання тексту «ланцюжком». VII. Підсумок уроку. – Що робили на уроці?
|
Урок закріплення і систематизації практичних умінь і навичок з української мови у 9 класі Комунікативна лінія. Усні висловлювання учнів та виразні читання текстів про вишивку |
Методичні рекомендації Тексти для перевірки техніки читання в 1 класі... Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину... |
Урок української літератури в 10 класі Тема. Робота над змістом твору... «Дошкільний заклад компенсую чого типу – середня школа з класами охорони та корекції зору» №22 |
Кома між частинами складного речення. Синоніміка складних речень, складних і простих речень Урок осмислення нових знань, формування практичних умінь і навичок на основі набутих знань з української мови у 5 класі на тему:... |
Тема: Урок навчання грамоти. Леся Українка “Вишеньки” Мета Мета : удосконалювати навички читання віршованих творів,ознайомити з життям і творчістю української поетеси Лесі Українки та її віршем... |
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща).... Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію |
Урок читання в 4 класі Тема. Григір Тютюнник "Ласочка" Г. Тютюнника, з оповіданням про життя тварин. Вчити виразному і свідомому читанню, вдосконалювати техніку читання, зорову пам'ять,... |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ «В’ЄТЬСЯ, НАЧЕ СТРІЧКА, НЕСПОКІЙНА РІЧКА» Мета: на зразках художніх творів поглиблювати уявлення дітей про природу рідного краю. Розвивати мовлення учнів, працювати над збагаченням... |
Урок-подорож у 5-му класі. Тема: «Країна Бухгалтерія» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа та дії над ними» |
Урок світової літератури у 8 класі на тему: «Франческо Петрарка майстер сонета.» Ф. Петрарки; розвивати навички виразного читання ліричних творів; самостійно готувати повідомлення;вчити учнів працювати в групах... |