Урок читання в 1 класі. Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень


Скачати 35.32 Kb.
Назва Урок читання в 1 класі. Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень
Дата 20.11.2013
Розмір 35.32 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Література > Урок
Урок читання в 1 класі.

Тема. Закріплення літери б ( „бе” ). Робота над інтонацією питальних речень.

Мета: закріпити звукове значення букви б, вчити виразно читати зв’язні тексти; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять , збагачувати словниковий запас учнів; виховувати в дітей любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу, бажання більше знати.

Обладнання: журнали для дітей „Малятко”, „Пізнайко”, „Барвінок”, саморобний журнал „Барвінок” ,таблиця слів, складів, картки „Друкар”, магнітофон.

Тип уроку: комбінований .

Література: навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – Київ.: Освіта, 20011. – 392 с., Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Буквар: підручн.для 1 кл.загальноосвіт.навч.закл. — К.: Грамота, 2012. — 176 с.

І. Організаційний момент.

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

ІІ. Артикуляційно – дихальні вправи :

- понюхали квіточку –погасили свічечку ;

- читання складів із таблиці;

- робота над скоромовкою „ Бурі бобри брід перебрели, забули бобри забрати торби”;

- читання слів із таблиці лось, мило, коза, білка, вовк ( читати весело, сумно, запитуючи)

- Яке слово зайве? Чому?

- Чи всі згодні?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

—Яку букву ми вивчили на минулому уроці? (Б)

—Які звуки вона позначає? ([б], [б']).

Гра «Впіймай звук»

  • Діти, я буду називати слова із звуками [б], [б'] а ви плещете в долоні, коли почуєте їх у слові, якщо ні-сидите тихо.

Робота на картках „ Друкар” : білка ,зуб , бинт, для учнів з високим рівнем: друзі, близько, рослина, білка, бабуся; (Діти, торкаючись послідовно олівцем кожної букви на картках «друкують» слово.

ж

т

в

у

о

й

ґ

ц

л

е

ы

н

ъ

м

д

с

р

ю

а

п

ш

г

щ

и

к

ь

х

з




б

ф

ч

є

я




ІV. Оголошення теми і мети уроку.

V. Повторення вивченого матеріалу

  1. Читання тексту „ У білих кота й кішки»”.

  2. Відповіді на питання:

  • Скільки було кошенят?

  • На кого вони були схожі?

  • Що любили кошенята?

  • Яка бабуся була в кошенят?

  • Який колір зустрічається у тексті?



  1. Фізкультхвилинка під музику . Вправи для очей.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда. Метод „Прес”.

- Що таке „ періодична преса”?

Періодична преса – це газети й журнали, які випускаються, як для дорослих, так і для дітей.

  • Діти, які газети ви знаєте?

  • А які журнали ? Виставка журналів для дітей.

  • Хто отримує такі журнали?

Попросіть батьків хай вам випишуть такі журнали.

Сьогодні, коли я йшла до вас на урок зустріла листоношу і вона дала мені ось такий журнал.

  • Як він називається? ( Барвінок ).

  • Що ви знаєте про барвінок? ( Лікарська рослина символ України ).

Почитаємо журнал.

1 – ша сторінка – Складознайко: слово барвінок ділимо на склади і робимо звукову модель цього слова.

2 –га сторінка – Словознайка – знає всі букви і допоможе прочитати слова у букварі, словникова робота .

3 – тя сторінка – Запитайко. Виконання логічної вправи „ Склади слово.”

- робота в парах.

4 – та сторінка – Дореміфасолька. Фізкультхвилинка: виконання української народної пісні «Веселі гуси», імітація рухів.

Ми маленькі гусенята,

Доганяєм маму й тата,

Раз, два – всі пірнають,

Три, чотири – виринають,

П’ять, шість – на воді

Кріпнуть крильця молоді

Сім, вісім – що є сили

Всі до берега поплили,

Дев’ять, десять – обтрусились

І на місце всі усілись.

5 – та сторінка – Читайлик – читання тексту „ Снігова баба і зайчик”.

1. Розгляд ілюстрації – кого ви бачите?

2. Читання тексту вчителем – які слова незрозумілі?

3. Самостійне читання – Що порадив дідусь дітям?

4. Робота над інтонуванням речень.

5.Читання тексту «ланцюжком».

VII. Підсумок уроку. – Що робили на уроці?

  • Що сподобалось?

  • Чого навчились?

  • Який текст читали?

Схожі:

Урок закріплення і систематизації практичних умінь і навичок з української мови у 9 класі
Комунікативна лінія. Усні висловлювання учнів та виразні читання текстів про вишивку
Методичні рекомендації Тексти для перевірки техніки читання в 1 класі...
Учень читає текст відривними складами, пускаючись багатьох помилок у вимові інтонуванні речень. Швидкість читання 20 слів за хвилину...
Урок української літератури в 10 класі Тема. Робота над змістом твору...
«Дошкільний заклад компенсую чого типу – середня школа з класами охорони та корекції зору» №22
Кома між частинами складного речення. Синоніміка складних речень, складних і простих речень
Урок осмислення нових знань, формування практичних умінь і навичок на основі набутих знань з української мови у 5 класі на тему:...
Тема: Урок навчання грамоти. Леся Українка “Вишеньки” Мета
Мета : удосконалювати навички читання віршованих творів,ознайомити з життям і творчістю української поетеси Лесі Українки та її віршем...
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща)....
Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію
Урок читання в 4 класі Тема. Григір Тютюнник "Ласочка"
Г. Тютюнника, з оповіданням про життя тварин. Вчити виразному і свідомому читанню, вдосконалювати техніку читання, зорову пам'ять,...
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ «В’ЄТЬСЯ, НАЧЕ СТРІЧКА, НЕСПОКІЙНА РІЧКА»
Мета: на зразках художніх творів поглиблювати уявлення дітей про природу рідного краю. Розвивати мовлення учнів, працювати над збагаченням...
Урок-подорож у 5-му класі. Тема: «Країна Бухгалтерія»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа та дії над ними»
Урок світової літератури у 8 класі на тему: «Франческо Петрарка майстер сонета.»
Ф. Петрарки; розвивати навички виразного читання ліричних творів; самостійно готувати повідомлення;вчити учнів працювати в групах...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка