В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б


Скачати 0.78 Mb.
Назва В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б
Сторінка 1/6
Дата 09.11.2013
Розмір 0.78 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3   4   5   6
ВАРІАНТ № 17

В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б.

1. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви:

Ро(з,с)трусити, (з,с)плутатися, (з,с)датися, бе(з,с)турботний.

2. Перепишіть, вставляючи, де треба, апостроф:

Цв…ях, тьм…яний, без…язикий, дит…ясла.

3. Перепишіть, вставляючи, де треба, м’який знак:

Нян…ці, пишеш…, Хар…ків, зненац…ка.

4. Перепишіть, вставляючи пропущені букви е або и:

Пр…крашений, вм…рати, пр…поганий, б…резовий.
5. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні буквосполучення:

Прові(сн, стн)ик, шеле(сн,стн)ути, кі(сл, стл)явий, прої(здн, зн)ий.
6. Перепишіть, розкриваючи дужки; букви, де треба, замініть великими:

(Г,г)ори (к,К)арпати, (В,в)ерховна (Р,р)ада, (С,с)пілка (П,п)письменників, (С,с)обака (В,в)вівчарка.

7. Перепишіть, розкриваючи дужки і, де треба, подвоюючи букви:

Інтерме(ц)о, ко(л)ектив, комі(с)ія, ша(с)і.

8. Перепишіть прислівники, прибираючи риску:

по/братерськи, по/двоє, так/таки, день/у/день.

В.ІІ. Завдання 1-8 мають кілька варіантів відповіді, з яких достовірною є лише одна. Кожне правильно виконане завдання оцінюється 0,5б.

1. Продовжте подане судження: Синтаксис-це розділ науки про мову, який вивчає…

А. Словниковий запас мови.

Б. Будову слова.

В. Словосполучення та речення.

Г. Знаки письма.

2. Вкажіть, у якому рядку через дефіс треба писати всі займенники в рядку:

А. Будь/який, бозна/що, де/чого.

Б. Що/небудь, чим/небудь, аби/чим.

В. Хтозна/що, хтозна/з/якої, хтозна/чому.

Г. Кому/небудь, будь/хто, чого/небудь.

3. Вкажіть, у якому рядку слова є синонімами до слова метелиця:

А. Віяти, сипати, мести, закидати, жбурляти.

Б. Сніг, вітер, мороз, зима, холод.

В. Січнева, остання, вечірня, зимова, люта.

Г. Заметіль, сніговиця, хуртовина, завірюха, віхола.

Д. Сніговий, снігопад, снігурка, снігур, снігозбирач.

4. Визначте, у якому рядку в усіх словах НЕ відбувається подвоєння або подовження:

А. Закон…ий, годин…ик, від…іл.

Б. Гуман…ий, вин…ий, стін…ий.

В. Возніс…я, письмен…ий, священ…ий.

Г. Кількіст…ю, священ…ик, смерт…ю.
5. Вкажіть, у якому рядку в усіх словах іншомовного походження відбувається подвоєння приголосних:

А. Інтермецо, колектив, комісія.

Б. Мас…а, лібрето, піанісимо.

В. Мото, шасі, хобі.

Г. Бона, бруто, Яфа.

6. Визначте, у якому рядку в усіх словах літери я, ю, є позначають два звуки?

А. Ярмо, об'єкт, спересердя, оформлення.

Б. Юрист, яблуко, єдиний, лілея.

В. Набиватися, малюнок, об'єктив, царювати.

Г. Щастя, забуття, каяття, родючий.

7. Вкажіть, у якому рядку всі слова з часткою не треба писати окремо в рядку.

А. Не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу.

Б. Не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав зробити.

В. Будинок не/збудований, трохи не/дочуваючи, не/перевірений текст.

Г. Не/захищений від вітру сад, не/просячи допомоги, не/потрібно поспішати.

8. Вкажіть, у котрому рядку числівники пишуться разом?

А. (Дев'ятсот) двадцятий.

Б. (П'ятдесяти) мільярдний.

В. (Чотириста) сороковий.

Г. (Сімсот) дев'яносто другий.
В.ІІІ. Завдання оцінюється 2 б.

1.Перепишіть речення, поставте розділові знаки, намалюйте схему.

Не віриться що покидає назавжди рідні місця що йде звідси і ніколи не повернеться.
В.ІV. До кожного рядка, позначеною великою літерою українського алфавіту, доберіть відповідник(навпроти літери поставте відповідну цифру). Завдання оцінюється 1б.

1. Установіть відповідність між реченням та типом односкладного речення.

А. За один раз не зітнеш дерева враз. 1. Неозначено-особове.

Б. По роботі пізнають майстра. 2. Узагальнено-особове.

В. Нічого про цей випадок не чути. 3. Означено-особове.

Г .Не лінися рано вставати та змолоду більше знати! 4. Безособове.

В.V. Виконане завдання оцінюється 1б.

Утворіть прикметник за допомогою суфікса –СЬК:

Запоріжжя - , Кривий Ріг - .

ВАРІАНТ № 18

В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б.

1. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви:

ро(з,с)гадати, (з,с)казати, (з,с)хопити, боро(т,д)ьба.

2. Перепишіть, вставляючи, де треба, апостроф:

мавп…ячий, трьох...ярусний, пів…Європи, любов…ю.

3. Перепишіть, вставляючи, де треба, м’який знак:

Колис…ці, сяд…те, кров…, ніч… .

4. Перепишіть, вставляючи пропущені букви е або и:

пр…крашений, вм…рати, пр…поганий, б…резовий.

5. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні буквосполучення:

хворо(стн,сн)як, ші(сн,стн)адцять, раді(стн, сн)ий, аванпо(сн,стн)ий.

6. Перепишіть, розкриваючи дужки; букви, де треба, замініть великими:

(С,с)узір’я (В,в)еликий (В,в)із, (К,к)абінет (М,м)іністрів (У,у)країни, (Г,г)олосіївський (П,п)арк, (Ч,ч)умацький (Ш,ш)лях.

7. Перепишіть, розкриваючи дужки і, де треба, подвоюючи букви:

мадо(н)а, мі(р)а, а(л)егорія, А(п)олон.

8. Перепишіть прислівники, прибираючи риску:

по/моєму, час/від/часу, коли/небудь, десь/таки.

В.ІІ. Завдання 1-8 мають кілька варіантів відповіді, з яких достовірною є лише одна. Кожне правильно виконане завдання оцінюється 0,5б.

1. Вкажіть речення, в якому допущено помилку у вживанні не:

А. Мені не хочеться вас турбувати.

Б. Здригається серце від невимовного жалю.

В. Лежать на полиці поки ще непрочитані книжки.

Г. Немає на землі дорожче місця, ніж те, де народився ти.

2. Вкажіть, у якому рядку спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка:

А. Жаліс…ний, безхитріс…ний, совіс…ний.

Б. Віс…ник, інтеліген…ський, облес…ливо.

В. Чес…ний, шіс…надцять, блис…нути.

Г. Захис…ний, перехрес…ний, аванпос…ний.

3. Знайти рядок, у якому в усіх словах іншомовного походження відбувається подвоєння приголосних:

А. Конгрес…, міс…ія, Шіл…ер.

Б. Ап…етит, Ліс…абон, кол…ектив.

В. Філіп…іни, нет…о, Андор…а.

Г. Ал…ея, груп…а, шос…е.

4. Вкажіть, у якому рядку всі пасивні дієприкметники:

А. Працюючий, влаштований, зіставлений.

Б. Розкритий, керований, втомлений.

В. Впорядкований, невгасаючий, танцюючий.

Г. Мислячий, лущений, виметений.

5. Вкажіть, у якому рядку разом треба писати всі займенники в рядку:

А. Аби/ким, де/чийого, котрий/сь.

Б. Аби/якими, аби/чиїх, аби/з/ким.

В. Де/що, аби/кому, аби/в/чому.

Г. Аби/якому, де/кому, де/на/кому.

6. Знайдіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подовження:

А. Облич..я, суд..я, осерд…я.

Б. Залізяч…я, сумлін…я, піддаш…я.

В. Зізнан…я, обговорен…я, ненаст…я.

Г. Сміт..я, усамітнен…я, Придунав…я.

7. Знайдіть речення, до складу якого входять антоніми.

А. Розгинаю спину, а сонце б'є мені у вічі.

Б. Взимку виє хуртовина, влітку прийде тепла днина.

В. Хліб і рушник — одвічні людські символи

Г. Всяке діло починай з голови.

Д. А поле хитається, гойдається.

8. Вкажіть рядок, в якому всі дієслова одного виду:

А. Падати, зомліти, дякувати;

Б. Вбігати, вдавити, перебивати;

В. Забити, вбрати, дмухнути;

Г Злітати, казати, перевірити.
В.ІІІ. Завдання оцінюється 2 б.

1.Перепишіть речення, поставте розділові знаки, намалюйте схему.

У природі ніч існує для того щоб у тиші росло усіляке зілля і відпочивала людина.
В.ІV. До кожного рядка, позначеною великою літерою українського алфавіту, доберіть відповідник(навпроти літери поставте відповідну цифру). Завдання оцінюється 1б.

1. Установіть відповідність між реченням та видом ускладнення речення.

А. Старий ніякої роботи зараз не визнає, окрім пасіки. 1. Відокремлена обставина.

Б. Усяка пташечка, радіючи, співати. 2. Відокремлене означення.

В. Невідомий нікому, сідаю на лавку, слухаю й дивлюся. 3. Відокремлений додаток.
В.V. Виконане завдання оцінюється 1б.

Запишіть числівники у давальному відмінку:
сто двадцять вісім, чотири тисячі триста шістдесят сім.

ВАРІАНТ № 19

В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б.

1. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви:

ро(з,с)бити, (з,с)цідити, (з,с)хитрити, моло(т,д)ьба.

2. Перепишіть, вставляючи, де треба, апостроф:

верф…ю, моркв…яний, пів…ящика, ніжніст…ю.

3. Перепишіть, вставляючи, де треба, м’який знак:

Колис…ці, сяд…те, кров…, ніч… .

4. Перепишіть, вставляючи пропущені букви е або и:

зг…нати, р…монт, ч…кати, п…ріг.

5. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні буквосполучення:

безшеле(стн,сн)о, бли(скн,сн)ути, кі(сл,стл)явий, че(стн,сн)ий.

6. Перепишіть, розкриваючи дужки; букви, де треба, замініть великими:

(П,п)аризька (К,к)омуна, (М,м)істо (Б,б)іла (Ц,ц)церква, (Д,д)демократична (П,п)артія (У,у)країни, (К,к)інь (О,о)рлик.

7. Перепишіть, де треба, подвоюючи букви:

Туреч…ина, бов…аніють, від…зеркалилась, лист…я.

8. Перепишіть прислівники, прибираючи риску:

до/пізна, по/новому, на/весні, по/десятеро.

В.ІІ. Завдання 1-8 мають кілька варіантів відповіді, з яких достовірною є лише одна. Кожне правильно виконане завдання оцінюється 0,5б.

1. Вкажіть, у якому рядку виділене слово треба писати окремо в реченні.

А. Скажи, будь/ласка, кілька добрих слів мені.

Б. Я виходжу у світ — з синім небом до/вкола.

В. На/дворі осінь на дахи лягає, пада на дерева, пада на кущі.

Г. Тікає в/бік сонечко, міряє землю дрібними кроками.

2. Вкажіть, у якому рядку спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка:

А. Безкорис…ливо, піз…ній, кіс…лявий.

Б. Біз…ній, ціліс…ний, балас…ний.

В. Зліс…ний, доблес…ний, кіс…лявий.

Г. Шелес…нути, полезахис…ний, особистіс…ний.

3. Знайти рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння або подовження:

А. Гіл…я, тел…я, буквен…ий.

Б. Страшен…ий, блажен…ий, качин…ий.

В. Істин…ий, безімен…ий, священ…ий.

Г. Рослин…ий, суверен…ий, олов’ян…ий.

4. Знайти рядок, у якому в усіх словах іншомовного походження відбувається подвоєння приголосних:

А. Тор…ічеллі, тон…а, Дік…енс.

Б. Ім…іграція, хоб…і, барок…о.

В. Мадон…а, кас…а, шос…е.

Г. Груп…а, віл…а, Ген…адій.

5. У якому рядку в усіх словах літери я, ю, є позначають два звуки?

А. Заєць, в'юн, віяло, кар'єра.

Б. Рілля, яр, століття, яхта.

В. Єдність, забавляти, ювелір, яскравий.

Г. Нянька, обвітрювати, пообіцяти, м'ясо.

6. До слів якого рядка не можна підібрати синонімів?

А. Коза, клен, підмет, метр, Вінниця.

Б. Милий, іти, достиглий, гора, багатий.

В. Дотепний, поле, крик, їжа, думати.

Г. Горіти, гострий, короткий, сум, волосся.

Д. Клопотання, їхати, дорога, дорогий, дім.

7. Вкажіть, у якому рядку через дефіс треба писати всі слова в рядку:

А. Щось/таки, подайте/но, таки/я.

Б. Тільки/не, все/бо, які/ж/бо.

В. Чим/бо, таки/народ, тому/то.

Г. Немає/таки, якось/то, давай/но.

8. Вкажіть, у якому рядку всі слова з часткою не треба писати окремо в рядку:

А. Не/сподобатись, не/відчуваю, не/прочитана вчасно повість, не/дуже.

Б. Не/добиватися, не/сказанний, не/підтверджені дані; не/друг, а ворог.

В. Не/завтра, не/друг, не/славити (ганьбити), не/щасний.

Г. Не/подолати, не/зламавши, не/навидіти, не/розв'язані проблеми.
В.ІІІ. Завдання оцінюється 2 б.

1.Перепишіть речення, поставте розділові знаки, підкресліть члени речення, визначте їх види.

Рости міцній моя Вітчизно во ім’я щастя на землі
В.ІV. До кожного рядка, позначеною великою літерою українського алфавіту, доберіть відповідник(навпроти літери поставте відповідну цифру). Завдання оцінюється 1б.

1. Установіть відповідність між реченням та їх видами.

А. Степи стояли в сонячних шапках, чекали жнив пшеничні й житні ниви.

Б. Реве Дніпро, й лани широкополі медами пахнуть, колосом шумлять.

В. Обліплені роями бджіл у квітні, гудуть сади.
1. Просте речення.

2. Безсполусникове складне речення.

3. Складносурядне складне речення

В.V. Виконане завдання оцінюється 1б.

Утворіть прикметник за допомогою суфікса –СЬК:

Сиваш -, казах -.

ВАРІАНТ № 20

В.І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні уміння студента. Кожне завдання оцінюється 0,5б.

1. Перепишіть, добираючи з дужок потрібні букви:

ро(з,с)кусити, (з,с)простувати, (з,с)дружитися, про(з,с)ьба.
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

В. І. Завдання 1-8 передбачають виконання вправ, що засвідчать практичні...

Критерії оцінювання завдань І та ІІ турів ІІІ етапу всеукраїнської олімпіади з німецької мови
Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали. За кожне виправлення знімається 50% балів, у які оцінюється це завдання
КИЇВСЬКИЙ РАДІОМЕХАНІЧНИЙ КОЛЕДЖ НАУ КОМПЛЕКТ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ №1
Завдання (з 1-го по 12 тест) – це завдання з вибором однієї або кількох відповідей. Кожне правильно виконане завдання оцінюється...
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати...
Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкид­ній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють пра­вильність...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 10 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх) ( кожне завдання...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 13 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх), позначивши...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 15 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх), позначивши...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 13 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх), позначивши...
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 10 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх), позначивши...
Домашнє завдання з дисципліни ”Основи електротехніки і електроніки”...
Домашнє завдання потрібно виконувати на стандартних аркушах формату На титульному аркуші повинні бути вказані назва роботи, прізвище,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка