|
Скачати 12.83 Kb.
|
Анкета учениці (учня) №1 1. Прізвище, ім'я, по батькові:__________________________________ Група _ ПТНЗ __________________________________________ 3. Склад родини:_________________________________________ 4. До яких шкільних предметів відчуваєте заохочення?_________ 5. Які предмети Вам не подобаються?_____________________ 6. Які предмети Вам даються важко?____________________ 7. За який термін Ви готуєте домашнє завдання?_________ 8. Яку роботу в класі Ви виконуєте?______________ 9. Яку роботу Ви виконуєте в родині?___________________ 10. Ваше хобі.________ 11. Яку літературу Ви любите читати?___________ 12. Чи любите Ви відвідувати театри, виставки?_________ 13. Який фільм Ви проглядали в останнє?__________ 34. Які риск характеру Ви цінуєте у людях?_________ 15. Чого Ви б ніколи не пробачили?___________ 16. Які риси характеру притаманні Вам?_________________ 17. Чи є у Вас друзі серед дорослих?_____________ 18. Скільки друзів у Вас ПТНЗ ?__________________ 19. Чи збираєтесь Ви продовжити навчання в ПТНЗ_ 20. У якому навчальному закладі Ви будете здобувати професію? 21. Яка професія Вам найбільше подобається?_____________ 22. Чи давно Ви вирішили обрати дану професію?__________ 23. Чому Ви бажаєте отримати саме цю професію?__________ 24. Що сприяло Вашому вибору професії?_____________ 25. Що Ви робите для підготовки до оволодіння обраною професією? 26. Які пропозиції висловлюють батьки, щодо обрання Вами майбутньої професії?______________________________________________ 27. Які ще професії Вам подобаються?___________________ Дата Підпис |
«Лексикологія. Фразеологія» учня/учениці 5 класу Вчитель: Соловій Ярослава Іванівна КЗ «Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр» ЗОР |
УЧНЯ / УЧЕНИЦІ 5 – КЛАСУ Космос \всесвіт\ сукупність усіх форм матерії як єдине ціле; уся система світобудови Земна куля з усім, що на ній є |
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани» ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети... |
Тема «Відомості про учня» Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі |
Тема «Відомості про учня» Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі |
Особиста картка учня девіантної поведінки Картка особистого обліку учня з девіантною поведінкою, який перебуває на внутрішньому обліку |
Надії Петрівни "Семантико-стилістична характеристика вигуків в українській мові" Тема роботи учениці 11 класу Барнасевич Надії актуальна, вибрана правильно, так як вивчення стилістичних функцій одиниць мови у школі... |
Соціальні вимоги до якості підготовки фахівця й реальний стан загальнокультурного... ПТНЗ мають впливати на вже сформовану особистість учня. Визнання кожної особистості, її прав на власний вибір, думки, вчинки передбачає... |
На уроках історії як метод формування творчого учня України процесу виховання патріотів з активною громадянською позицією, я обрала проблему, над якою працюю в ході своєї роботи. Це... |
Звіт про проведену роботу В 2013 році розпочато роботу постійно діючої виставки творчих робіт учнів школи. З 21. 01. 2013 року відбулася персональна виставка... |