|
Скачати 0.8 Mb.
|
З М І С Т 1.Анотація………………………………………………………………...4 2.Тема «Відомості про учня»……………………………………………5 3.Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі ……………………………………9 4.Тема «Трудова діяльність людини»…………………………………11 5.Тема «Професія – соціальний статус людини»…………………….12 6.Тема «Типи професій»……………………………………………….15 7.Тема «Формула вибору професії»…………………………………...16 8.Тема «Мотиви вибору професії»…………………………………….18 9.Тема «Професійна придатність особистості»………………………20 10.Тема «Професіографія»……………………………………………..22 11.Тема «Образ «Я» та особливості особистості»……………………23 12.Тема «Мислення та емоції»…………………………………………24 13.Тема «Увага та пам'ять»…………………………………………….26 14.Тема «Характер та темперамент»…………………………………..28 15.Тема «Напрями профільного навчання»…………………………...30 16.Тема «Алгоритм вибору профілю навчання»……………………...32 17.Тема «Профільні проби»……………………………………………34 18.Тема «Захист обраного профілю»…………………………………..38 19. Професійний гороскоп ……………………………………………..41 20. Словник нових професій …………………………………………..53 21. Використана література…………………………………………….56 АНОТАЦІЯ «Щоденник вибору профілю навчання» розроблено згідно програми курсу «Людина і світ професій» для учнів 9 класу. Головною метою «Щоденника…» є активізація процесу самопізнання, самооцінки кожного учня та самовдосконалення особистості. «Щоденник …» містить анкети для учнів, батьків, матеріали практичних та самостійних робіт для проведення занять курсу «Людина і світ професій». «Щоденник вибору профілю навчання» розроблено на допомогу класному керівнику 9 класу та викладачам курсу «Людина і світ професій» для проведення профорієнтаційної роботи та підготовки учнів 9 класу до вибору профілю навчання. Щоденник вибору профілю навчання ____________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) ____________________________________________________________________ (домашня адреса, телефон) ____________________________________________________________________ (дата народження) (клас, навчальний заклад) Батько_____________________________________________________________ ___________________________________________________________________ (освіта, професія, де працює) Мати______________________________________________________________ ___________________________________________________________________ (освіта, професія, де працює) Брати, сестри ______________________________________________________ __________________________________________________________________ (освіта, професія, де працює) Вкажіть, який напрямок профільного навчання (технологічний, суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний, природничо-математичний, спортивний) Вам рекомендують обрати: Батько _____________________________мати ____________________________ Брат __________________________сестра _______________________________ Дідусь _______________________бабуся_________________________________ Друзі _________________________ вчителі______________________________ Класний керівник ____________________________________________________ Який профіль бажаєте обрати Ви_______________________________________ Яка впевненість Вашого рішення _______________________________________ Чи знаєте Ви, що з Вашим профілем є споріднені (назвіть їх) ________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Якщо корабель не знає, до якого берега він тримає курс, то ніякий вітер не буде йому супутнім. Сенека Чи знаєте Ви вимоги до навчальних та особистісних досягнень учня для кожного з профілів? (назвіть їх)_______________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Як Ви сьогодні готуєтесь до вибору профілю навчання в старшій школі? Поглиблено вивчаю окремі шкільні предмети (які?)______________________ ____________________________________________________________________ Вивчаю курси за вибором (назвати) _____________________________________ ____________________________________________________________________ Відвідую факультативи ________________________________________________ ____________________________________________________________________ Відвідую предметні гуртки ____________________________________________ ____________________________________________________________________ Беру участь у роботі наукового товариства учнів __________________________ ____________________________________________________________________ Пишу наукову роботу_________________________________________________ ____________________________________________________________________ Беру участь у предметних олімпіадах____________________________________ ____________________________________________________________________ Відвідую підготовчі курси_____________________________________________ ____________________________________________________________________ Займаюся самоосвітою_________________________________________________ ____________________________________________________________________ Вивчаю літературу (яку?)______________________________________________ ____________________________________________________________________ Намагаюся виховувати в собі якості _____________________________________ ____________________________________________________________________ Спілкуюся зі старшокласниками, які навчаються за різними профілями ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Не готуюся взагалі ____________________________________________________ АНКЕТА для УЧНІВ (відповідаючи на тести, підкресліть те, що, на Вашу думку, є правильним стосовно Вас, допишіть те, чого не вистачає.) 1. З галузей знань мене цікавить найбільше: а) природничо-наукова; в) суспільно-наукова; г) технічна; д) мистецтво; є) немає визначених (певних) зацікавлень. 2. У вільний час люблю займатися: а) читанням; б) малюванням; в) в'язанням; г) спортом; д) шиттям; є) моделюванням; є) музикою; ж) математикою. 3. Після уроків у школі відвідую: а) спецкурси; б) факультативи; в) спортивні секції; г) малу академію наук; д) музей образотворчого мистецтва; е) гурток крою і шиття; є) підготовчі курси при інституті. 4. Після закінчення школи хотів (ла) би (б) обрати професію ____________________________________________________________________ 5. Вона мені дуже подобається, тому що__________________________________ ____________________________________________________________________ 6.Після закінчення дев’яти класів збираюся навчатися у: а) 10 класі; б) ПТУ; в) технікумі; г) ліцеї, коледжі; д) ще не думав (ла). АНКЕТА для БАТЬКІВ ( ознайомитися з поглядами батьків випускників щодо подальшого навчання та обраної професії) 1. Ким хоче стати ваша дитина?_________________________________________ ____________________________________________________________________ 2. Куди ви радите вашій дитині поступати після 9 класу: · 10 клас; · 10 клас з поглибленим вивчення певних предметів; · ліцей,гімназія, коледж; · середні спеціальні начальні заклади ( за якою спеціальністю?); · технікум (за якою спеціальністю?); . інший варіант ______________________________________________________ 3. Чи погоджується дитина з вами? ______________________________________ ____________________________________________________________________ 4. Якщо не погоджується, то чому? ______________________________________ ____________________________________________________________________ 5. Які труднощі має дитина у навчанні? __________________________________ ____________________________________________________________________ 6. Які інтереси і нахили ви відзначаєте у своєї дитини? _____________________ ____________________________________________________________________ 7. Що ви робите для розвитку інтересів вашої дитини? _____________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Які риси характеру ви можете відмітити у вашої дитини?_________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самостійна робота «Мої особисті досягнення» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі
ТЕМА «Трудова діяльність людини» |
Тема «Відомості про учня» Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі |
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА про включення відомостей про юридичну особу Відомості про юридичну особу (заповнюється юридичними особами, які вносять відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб... |
УРОКУ Тема: Загальні відомості про електронні таблиці Мета: познайомити учнів з поняттям електронних таблиць та функціями програми Excel |
1. Загальні відомості про районні організації політичних партій Загальні відомості про районні організації політичних партій (останні дані про кількість зареєстрованих районних організацій, порівняльний... |
Особиста картка учня девіантної поведінки Картка особистого обліку учня з девіантною поведінкою, який перебуває на внутрішньому обліку |
Урок 10 Тема уроку. Загальні відомості про дизайн Розвивати логічне мислення, творчу уяву. Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера |
Історичні відомості про виникнення та розвиток хлібопекарського та... Тема 1: Історичні відомості про виникнення та розвиток хлібопекарського та кондитерського виробництва, їх місце та роль у сучасному... |
Ч: Діккенс. Короткі відомості про письменника. «Різдвяна пісня у... Тема: Ч: Діккенс. Короткі відомості про письменника. «Різдвяна пісня у прозі». Мандри Скруджа у часі та просторі |
Конспектах подається тема, дидактична та виховна мета, типи уроків.... В конспекті вміщено 11 уроків по темі «відношення. Пропорції» відповідно до підручника «Математика», 6 клас, автор Г. Бевз. В наведених... |
Урок з природознавства Тема. Рідний край на території України Мета уроку: дати відомості про розташування харківської області на території України, особливості її рел’єфу |