ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ» Мета


Скачати 28.07 Kb.
Назва ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ» Мета
Дата 17.12.2013
Розмір 28.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
ТЕСТ «ВИЯВЛЕННЯ ДОМІНУЮЧОГО МОТИВУ НАВЧАННЯ»

Мета: визначити, що спонукає учня до навчання.

Вік учнів: від 12 років.

Обладнання: роздруковані бланки тесту, олівці чи ручки.

Інструкція: на уроці учням пропонується самостійно виконати завдання за вибором, які різняться за:

- складністю та характером діяльності (творче або репродуктивне);

- практичною або теоретичною спрямованістю пізнавальної діяльності;

- характером виконання завдання (індивідуальне або групове).

Одночасно кожний учень отримує аркуш, в якому позначає позицію щодо причини вибору того або іншого завдання.

1. Бажання себе випробувати.

  1. Краще дізнатись про свої можливості з даного предмета.

  2. Інтерес до предмета.

  3. Бажання якомога більше дізнатись з даної галузі науки.

  4. Корисно, знадобиться в, майбутній роботі.

  5. Цей предмет і знання з нього необхідні для подальшої освіти.

  6. Упевненість в успіху з даного предмету.

  7. Легко навчатись.

  8. Бажання подолати труднощі.

  9. Цікаво спілкуватися з товаришами на уроках з даного предмета.

  10. Бажання мати авторитет серед товаришів, оскільки цей предмет престижний у даному колективі.

  11. Подобається вчитель.

  12. Бажання бути знавцем та освіченою людиною, цікавою для друзів.

  13. Бажання бути готовим до самостійного життя.

  14. Бажання бути духовно багатим, культурним і корисним для суспільства.

  15. Щоб не лаяли батьки, вчителі. Це неприємно.


Обробка отриманих результатів.

Всі названі мотиви навчання (показники) класний керівник роз­поділяє за вісьмома основними напрямами, що дозволяє йому судити про значимість для учня завдань, які він обирає.

Аналіз вибраних мотивів дозволить учителю розподілити учнів на три групи.

Показники

Інтерпретація

Група за мотивацією

5, 14, 15

Самовизначення

І

3,4

Пізнавальні

II

5,6

Вузькопрактичні

II

1,2,9

Саморозвиток

І

12

Спілкування з учителем

III

10

Спілкування з однолітками

III

13

Самоствердження

І

8, 16

Запобігання неприємностей

ІІІ

I група — включає учнів, які сприймають навчання з позиції справжньої необхідності.

II група — включає учнів, для яких спонукальна сила сьогодення і майбутнього однакова.

III група — включає учнів, які сприймають навчання в школі як «тимчасове» життя, що має для них обмежену та вимушену цінність.

Схожі:

Тест Задание №1 На які два види поділяється бухгалтерський облік 1 Управлінський і податковий
Процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім...
ТЕСТ “Здоров’я” М ета
Мета: визначити, наскілки усвідомлено і відповідально ми ставимося до свого здоров’я. Цей тест не претендує на універсальність, не...
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
Мета фестивалю: навчання підростаючого покоління правилам безпечної поведінки, навичкам діяти індивідуально та колективно в різних...
Тема. Вогонь навчання вогонь просвіти буде в житті нам завжди світити. Мета
Мета. Розкрити значення навчання та просвіти в житті людини, донести важливість навчання протягом усього життя; розвивати пізнавальні...
Тест №9 кл. Тема №2. Хімічний зв’язок. Окисно-відновні реакції. Варіант...
Тест містить: закриті завдання з однією правильною відповіддю 1-6; 8-12; 14-16; 18; 20; у18, 20
Вікторина-тест «Весела хімія»
Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу...
Під час профілактичного огляду у пацієнта 18 років після видалення...
Тест емалевої резистентності (ТЕР-тест) становить 7 балів. Які морфологічні зміни характерні для даного захворювання
Тест Кеттелла (16 RF- опитувальник)
Даний тест універсальний, практичний, дає багатогранну інформацію про індивідуальність. Він містить 105 запитань. Час дослідження...
Виявлення і відбір літератури з теми, її вивчення
Курсова робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентами за час навчання, та їх застосування...
ВИЯВЛЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОГО РИЗИКУ В УЧНІВ
Профілактика самогубств ціла наука: витиснення болю, зняття стресів, зміни орієнтирів, зміни цінностей, відродження духовності й...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка