№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
1
|
|
Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого. Пунктуація
|
2
|
|
Словосполучення і речення. Члени речення. Звертання. Вставні слова.
|
3
|
|
Просте і складне речення. Пряма мова і діалог.
|
4
|
|
Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.
|
5
|
|
Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація
|
6
|
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова.
|
7
|
|
Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Розділові знаки в кінці речення.
|
8
|
|
Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
9
|
|
Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
10
|
|
Речення двоскладні й односкладні, прості і складні.
|
11
|
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
|
12
|
|
Тематична контрольна робота №1 (диктант). Контрольне аудіювання художнього тексту.
|
|
|
Просте двоскладне речення. Головні члени речення
|
13
|
|
Підмет, способи його вираження.
|
14
|
|
Простий присудок.
|
15
|
|
Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в науковому стилі.
|
16
|
|
Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в художньому стилі.
|
17
|
|
Складений дієслівний присудок.
|
18
|
|
Складений іменний присудок.
|
19
|
|
Тире між підметом і присудком.
|
20
|
|
Тематична контрольна робота №2 (тестові завдання). Навчальне читання мовчки.
|
|
|
Просте двоскладне речення. Другорядні члени речення
|
21
|
|
Означення узгоджене й неузгоджене.
|
22
|
|
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки.
|
23
|
|
Додаток як другорядний член речення.
|
24
|
|
Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі.
|
25
|
|
Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
26
|
|
Види обставин. Порівняльний зворот.
|
27
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Другорядні члени речення».
|
28
|
|
Тематична контрольна робота №3 (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю
|
|
|
Односкладні й неповні речення
|
29
|
|
Означено-особові речення.
|
30
|
|
Неозначено-особові речення.
|
31
|
|
Узагальнено-особові речення.
|
32
|
|
Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (на основі прослуханих радіо- і телепередач).
|
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
|
|
Односкладні й неповні речення
|
29
|
|
Безособові речення.
|
30
|
|
Називні речення.
|
31
|
|
Односкладні речення як частини складного речення. Синтаксичний розбір односкладних речень.
|
32
|
|
Усне повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу, в науковому стилі.
|
33
|
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.
|
34
|
|
Тематична контрольна робота №4 (тестові завдання).
|
|
|
Речення з однорідними членами
|
35
|
|
Однорідні члени речення із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком.
|
36
|
|
Речення з кількома рядами однорідних членів.
|
37
|
|
Однорідні й неоднорідні означення.
|
38
|
|
Кома між однорідними членами речення.
|
39
|
|
Письмовий твір-роздум на морально-етичну (чи суспільну) тему в публіцистичному стилі.
|
40
|
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах.
|
41
|
|
Тематична контрольна робота №5 (диктант). Контрольне аудіювання тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
Речення із звертаннями, вставними словами
|
42
|
|
Звертання непоширені й поширені.
|
43
|
|
Розділові знаки в реченнях зі звертаннями.
|
44
|
|
Вставні слова і словосполучення, їх види за значенням.
|
45
|
|
Розділові знаки в реченнях зі вставними словами.
|
46
|
|
Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням.
|
47
|
|
Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням.
|
48
|
|
Вставні речення, розділові знаки при них.
|
49
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Речення зі звертаннями і вставними словами».
|
50
|
|
Тематична контрольна робота №6 (тестові завдання). Навчальне критичне аудіювання.
|
|
|
Речення з відокремленими членами
|
51
|
|
Поняття про відокремлення.
|
52
|
|
Конспектування як різновид стислого переказу прочитаного науково-навчального тексту.
|
53
|
|
Відокремлені й невідокремлені означення, способи їх вираження.
|
54
|
|
Розділові знаки в реченнях з відокремленими означеннями.
|
55
|
|
Відокремлені прикладки.
|
56
|
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками.
|
57
|
|
Відокремлені обставини, способи їх вираження.
|
58
|
|
Розділові знаки в реченнях з відокремленими обставинами.
|
59
|
|
Письмовий твір-оповідання з обрамленням на основі почутого.
|
60
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки в реченнях з уточнювальними членами.
|
61
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Відокремлені члени речення».
|
62
|
|
Тематична контрольна робота №7 (диктант). Контрольне читання мовчки тексту наукового стилю.
|
|
|
Повторення в кінці року
|
63
|
|
Просте неускладнене речення. Розділові знаки в ньому.
|
64
|
|
Ділові папери. Протокол.
|
65
|
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні.
|
66
|
|
Підбиття підсумків за рік.
|