Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт (2 уроки на тиждень)
|
Дата
|
Сфери (тематика) спілкування. Тема. Підтема.
|
Мовний матеріал
|
Письмо
|
Аудіювання
|
Читання
|
Усне мовлення
|
|
Лексичний
|
Граматичний
|
Фонетичний
|
Домашнє завдання
|
I семестр Тема 1. Сім’я та друзі
|
|
1
|
|
Знову в школі
|
ЛО уроку, с.7-9
|
Часові форми дієслова
|
[ŋ]
|
Ex. 4, p. 8
|
Ex. 2, p. 7
|
Ex. 3, p. 8
|
Бесіда про літо, літні канікули
|
Розповідати про літні канікули
|
2
|
|
Базова середня освіта в Україні
|
A Vice Principal, study load, etc.
|
Часові форми дієслова
|
Вимова нових слів
|
Ex. 5, p. 11
|
|
Ex. 2, p. 6
|
Ex.4, p.11
|
Впр.8, с.12 (письмово)
|
3
|
|
Відкрий себе
|
To succeed in, to possess, a challenge, obstinate, a fault, to be enlarged with, etc.
|
Питальні речення
|
Інтонація питального речення
|
Ex. 1, p. 15; ex.6, p.17; ex.10, p.19
|
Dialogues
|
Text, ex. 4(B), p. 17
|
Обговорення прислів’їв про дружбу
|
Написати есе про себе, впр.11, с.19
|
4
|
|
Риси характеру мого друга
|
Adjectives, Reported questions
|
Reported questions
|
Вірш, с.19 (впр.1); TS, p.273
|
Ex. 2, p. 119
|
Інтерв’ю про друзів, їх риси характеру
|
Розповісти про свого друга
|
5
|
|
Наші уподобання
|
ЛО уроку, с.21
|
Reported questions
|
Інтонація питального речення
|
Ex.6, p. 21
|
|
Ex. 3, 4, p. 20
|
Обговорення пробл питань у групах, с.21
|
Впр.8, с.22 (письмово)
|
6
|
|
Зачіски наших друзів
|
ЛО уроку, с.23
|
Passive Voice
|
Інтонація складного речення
|
Ex. 1 (с), p. 23
|
Загадки до фотографій
|
Ex. 2, p.24
|
Опис зачіски друга (подруги)
|
Вправа. 3, с. 24 (письмово)
|
7
|
|
Чи важлива зовнішність?
|
Unique, involved, invention, safety, attractiveness, disappear, youth, machinery, pigtails
|
Узгодження часів
|
Інтонація розповідного речення
|
Ex. 5, p. 25
|
TS, p.273
tS
|
Ex. 4, p. 25
|
Group work (ex.6, p. 25); ex.7, p. 26
;
|
Вправа. 8, с. 26 (письмово)
|
8
|
|
Молодь сьогодні
|
Питальні речення
|
Вимова нових слів
|
Ex. 4, p. 28
|
|
Ex. 2, p. 27, 28
|
Ex. 1, p. 26 (matching ativity)
|
Обговорення проблемного питання
|
9
|
|
Розваги дітей та молоді
|
ЛО уроку, с.29
|
Узгодження часів
|
Інтонація розповідного речення
|
|
Синкан
|
Ex. 7, p. 29; синкани
|
Ex.8, 9, p.29
|
Написати акростих про друга
|
10
|
|
Спілкування з друзями. Обмін інформацією
|
To share, discussion
|
Would
|
Вимова нових слів
|
Ex. 2, p. 30
|
TS , p. 273
|
Ex. 1, p. 30
|
Навчальна розмова за мал..
|
Вправа. 3, с. 31 (усно); текст 1, с.186-188
|
11
|
|
Автобіографія
|
ЛО уроку.
|
[ŋ], [w]
|
Ex. 6, p. 32
|
|
Ex. 3, p. 31
|
Парна робота (впр.4, с.31)
|
Написати автобіографію
|
12
|
|
Молодіжні організації
|
ЛО уроку, с.34
|
Модальні дієслова must, can
|
Інтонація розповідного речення
|
Ex. 3 (B), p. 34
|
Dialogues
|
Ex. 1, p. 33
|
Бесіда про організації за їх емблемами
|
Ex. 1, p.35 (Test your skills)
|
13
|
|
Контрольна робота
|
14
|
|
Урок домашнього читання (Text 1. “An A for Mrs B”, pp. 185-191)
|
Тема 2. Магія природи
|
15
|
|
Це наша Земля
|
ЛО уроку, с. 41-42
|
Relative Clauses
|
[ŋ]
|
Mind Map, p. 42
|
Ex. 1, p. 41 (a poem “Web of Life”)
|
Ex.4, p. 42
|
Wisdom Quotes, p. 40
|
Впр. 11, с. 44 (письмово)
|
16
|
|
Довкілля
|
To refer, to comprise, to concern, wildlife, to endanger
|
Modal verbs: should, ought to, must, may, can
|
Вимова нових слів
|
Ex. 8, p. 43
|
Dialogues
|
Ex.6, 7, p.43
|
Опис фотографій, с.44, вправа 10
|
Вправа 11, с.44 (письмово)
|
17
|
|
Ласкаво просимо до Асканії-Нової!
|
Ex. 1, p. 44
|
Passive Voice
|
[ŋ]
|
|
|
Ex.3, p. 44, 45
|
Діалоги за прочитаним текстом
|
Повідомлення за текстом, впр.6, с.46
|
18
|
|
З історії
заповідника
Асканія-Нова
|
ЛО уроку, с. 47-49
|
Types of relative clauses
|
Intonation of relative clauses
|
Ex. 7, p. 47, ex. 10, p. 48
|
Опис картинок,
с. 49
|
Ex. 8, p. 48
|
Ex. 12, p. 49
|
Впр. 13, с. 49 (розп. за текстом)
|
19
|
|
Національні парки
Великобританії
|
ЛО уроку, с. 50
|
Вживання артикля the з геогр. назвами
|
[ð]
|
Ex. 1, p. 50 (special questions)
|
Ex. 2, p. 50
|
Ex. 3, 4, p. 52, 53
|
Imaginary trip across great Britain
|
Вправа 4, с. 53, вправа. 5, с. 54
|
20
|
|
Вихідні на природі
|
ЛО уроку, с. 54-56
|
Relative Clauses
|
[w], [v], [f]
|
Заповнення табл., с.55
|
Ex. 7, p. 55 (TS, p. 275)
|
Ex. 8, p. 55, 56
|
Ex. 6, p. 54
|
Вправа 9 (письмово); text. p.198 с.56
|
21
|
|
Національні парки світу
|
Accumulation, allocate, cay, creature, remnant, turquoise
|
Passive Voice
|
Вимова нових слів
|
Group project, p.57
|
Опис картинок, с.199
|
Текст, с.198-199
|
Ex.6, p. 201
|
Впр.14, 15, с.203
|
22
|
|
Test Your Skills, pp.58-60
|
Тема 3. Охорона довкілля
|
23
|
|
Охорона довкілля
|
ЛО уроку, с. 63-65
|
Pr. Cont. Passive Voice
|
Вимова нових слів
|
Ex. 5, p. 65
|
Ex. 6, p. 65 (TS, p. 276)
|
Ex. 7, p. 65
|
Wisdom Quotes, p. 62;
ex.1,2, p. 63
|
Ex. 79, p. 656
(драматизація діалогів)
|
24
|
|
Що таке
‘fly-tipping’?
|
ЛО уроку, с. 66-68
|
Модальне дієслово should
|
Вимова багатоскладових слів
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66 (TS, p. 276)
|
Ex. 4, p. 67
|
Ex. 6, p. 68
|
Впр. 3, с. 88 (п-во)
|
25
|
|
Вплив людини на
її довкілля
|
ЛО уроку, с. 69-71
|
Контрастування часових форм
|
Вимова нових слів
|
Ex. 4, p. 71
|
Ex. 1, p. 69
|
Ex. 2, p. 69, 70
|
Опис малюнків
|
Впр. 5, 6, с. 71 (п-во)
|
26
|
|
Використання
земельних угідь в Україні сьогодні
|
Вправа. 7, с. 71, 72
|
Pr. Cont. Passive Voice
|
[ŋ]
|
Ex. 9, p. 72
|
Dialogue (TS), p.276, 277
Контроль навичок
|
Ex. 7(b), p. 71, 72
|
Ex. 10, p. 73
|
Стаття за планом, впр.11, с.71
|
27
|
|
SOS: Тварини під загрозою знищення
|
Endangered, species, etc.
|
Контрастування часових форм
|
Sentence stress
|
A letter to the editor
|
Ex. 1 (b), p. 74 (TS, p. 277)
|
Ex. 3, p. 75
Контроль навичок
|
Обговорення листів, с. 75
|
Написати лист (с. 77)
|
28
|
|
Контрольна робота (писемне мовлення, граматика)
|
29
|
|
Довкілля і ми
|
ЛО уроку, с. 78-81
|
Узгодження часів; you’d better + Infinitive
|
Інтонація
розповідного
речення
|
Аналіз контрольної роботи
|
Dialogues
|
Ex. 4, p. 80
|
Контроль навичок
|
Вправа. 7, с. 81 (письмово)
|
30
|
|
Життєздатний
розвиток.
|
Ex. 3, p. 82
|
Фразеологічні вирази
|
Інтонація речень-прохань
|
Quiz, p. 82
|
Ex. 1 (a), p. 87 (Lecture “Focus on Ecotourism), TS, p. 277
|
Ex.6, p. 85
|
Pair (group) work, ex.2, p. 82; ex. 5, p.81
|
Текст, с.191
|
31
|
|
Урок домашнього читання. Текст «
Є»
|
32
|
|
Узагальнююче повторення за I семестр
i
У
|
|