№ ур.
  | 
               
              Дата
  | 
               
              Підтема
  | 
               
              Граматичний матеріал
  | 
               
              Лексичний матеріал
  | 
               
              Читання
  | 
               
              Аудіювання
  | 
               
              Мовлення
  | 
               
              Письмо
  | 
               
              Домашнє завдання
  | 
               
              Повторення
  | 
            
            
               
              47
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Доповіді.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.
  | 
               
              Survey reports p. 158. 
               
              Sample Survey Essay p. 160-161
  | 
               
               
              
  | 
               
              Обговорення структури доповіді. Culture Comparison p. 161
  | 
               
              Запис плану доповіді
  | 
               
              Написати доповідь про навчання в Австралії.
  | 
               
              Неозначений артикль
  | 
            
            
               
              48
  | 
               
               
              
  | 
               
              Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура.
  | 
               
               
              
  | 
               
              ЛО стор. 162
  | 
               
              Ex. Go Ahead p 162-163
  | 
               
              “Geographical position of New Zealand”
  | 
               
              Rhyme and Reason p. 163
  | 
               
              Запис географічної довідки про країну
  | 
               
              Підготувати основні відомості про країну
  | 
               
              Означений артикль
  | 
            
            
               
              49
  | 
               
               
              
  | 
               
              Граматика. Вживання артиклю.
  | 
               
              Вживання означеного та неозначеного артиклю
  | 
               
               
              
  | 
               
              Your Helping Hand p. 164-165
  | 
               
               
              
  | 
               
              Pupils’ examples of the article’s using
  | 
               
              Basic Level p. 165-166
  | 
               
              Higher Level p. 167
  | 
               
              Невживання артиклю
  | 
            
            
               
              50
  | 
               
               
              
  | 
               
              Нова Зеландія.
  | 
               
              Word-building (Enrich Yourself) p. 168
  | 
               
               
              
  | 
               
              Higher Level p. 168-170
  | 
               
               
              
  | 
               
              Higher Level (task b) p. 170
  | 
               
               
              
  | 
               
              Find interesting information about unusual places in New Zealand
  | 
               
              Множина іменників, слово будування
  | 
            
            
               
              51
  | 
               
               
              
  | 
               
              Туристична Нова Зеландія.
  | 
               
               
              
  | 
               
              American and English words
  | 
               
              Reading p.170-174
  | 
               
              Across Cultures p. 174-176
  | 
               
              Презентація незвичайних місць країни
  | 
               
              Task B p. 176
  | 
               
              Task C, D p. 177
  | 
               
              Присвійний відмінок іменників
  | 
            
            
               
              52
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Опис туристичного досвіду.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips. P.178
  | 
               
              Reporting Travel Experience p. 177-179
  | 
               
               
              
  | 
               
              Culture Comparison p. 179
  | 
               
              Запис плану доповіді
  | 
               
              Написати доповідь-звіт про подорож
  | 
               
              Кількісні числівники
  | 
            
            
               
              53
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання закордоном.
  | 
               
               
              
  | 
               
              How to give reasons: Initiations and Responses p. 180
  | 
               
              Task 1 p. 181 
               
              Rhyme and Reason p. 182
  | 
               
               
              
  | 
               
              Giving reasons why it is worth visiting the universities p. 181
  | 
               
              Work Your Wisdom p. 185
  | 
               
              Express Yourself p. 182-184 (tasks A,B)
  | 
               
              Порядкові числівники
  | 
            
            
               
              54
  | 
               
               
              
  | 
               
              Аудіювання тексту “Connecting people”.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task C p. 185
  | 
               
              “Connecting people” p. 331-332
  | 
               
              Tasks A,B,C p. 186
  | 
               
              Task D p. 186
  | 
               
              Illustrate the saying you like most.
  | 
               
              Дробові числівники
  | 
            
            
               
              55
  | 
               
               
              
  | 
               
              Проектна робота.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading the themes of the projects p. 187
  | 
               
               
              
  | 
               
              Discussing the tasks of the project in groups
  | 
               
              Doing the project
  | 
               
              Culture Comparison p. 188
  | 
               
              Десяткові числівники
  | 
            
            
               
              56
  | 
               
               
              
  | 
               
              Узагальнення знань з теми.
  | 
               
              Article, prepositions,
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              “ Self Discovery and Stereotypes in New Zealand” p. 333
  | 
               
               
              
  | 
               
              Test Yourself p. 189-190
  | 
               
              At home p. 188
  | 
               
              Ступені порівняння прикметників
  | 
            
            
               
              57
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контрольна робота.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Завдання вчителя с. 311-314
  | 
               
              Повторити слова
  | 
               
               
              
  | 
            
            
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              ТЕМА5: СВІТ
  | 
               
              МИСТЕЦТВА.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
            
            
               
              58
  | 
               
               
              
  | 
               
              Живопис.
  | 
               
               
              
  | 
               
              ЛО теми с. 192
  | 
               
              Rhyme and Reason p.193-194
  | 
               
               
              
  | 
               
              Pre-test and Engage Yourself p. 192. Task 1 p. 193
  | 
               
               
              
  | 
               
              Вивчити слова с. 192
  | 
               
              Ступені порівняння прислівників
  | 
            
            
               
              59
  | 
               
               
              
  | 
               
              Граматика. Непряма мова.
  | 
               
              Непряма мова.
  | 
               
              Reporting words p. 196-197
  | 
               
              Higher Lev-el A p.198
  | 
               
               
              
  | 
               
              Grammar revision p. 195
  | 
               
              Basic level p. 197-198
  | 
               
              Higher Lev-el B – At home p. 199-200.
  | 
               
              Минулий неозначений час
  | 
            
            
               
              60
  | 
               
               
              
  | 
               
              Знайомство з творчістю відомих живописців.
  | 
               
               
              
  | 
               
              ЛО теми
  | 
               
              From Old to New Art p. 201-203
  | 
               
              Across Cultures p. 204
  | 
               
              Discussing B,C p. 204-205
  | 
               
               
              
  | 
               
              Tasks E,F p. 205-206
  | 
               
              Майбутній неозначений час
  | 
            
            
               
              61
  | 
               
               
              
  | 
               
              Аудіювання тексту “Greater Reality” .
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              “Greater Reality” p.334-335
  | 
               
              Tasks E,F p. 205-206
  | 
               
              Task A,B p. 206
  | 
               
              Task C p. 207
  | 
               
              Теперішній неозначений час
  | 
            
            
               
              62
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Огляд напрямків у живопису.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.p.27-208
  | 
               
              How to write an art style review p. 207-208
  | 
               
               
              
  | 
               
              Sample Art Style Review p. 208
  | 
               
              Запис плану нарису.
  | 
               
              Culture Comparison, At home p. 208
  | 
               
              Загальне запитання
  | 
            
            
               
              63
  | 
               
               
              
  | 
               
              Живопис та живописці.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 209
  | 
               
              Rhyme and Reason p.210-211
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task “Go Ahead” p. 209-210
  | 
               
              Enrich Yourself p. 211
  | 
               
              Basic Level p. 212-213
  | 
               
              Теперішній тривалий час
  | 
            
            
               
              64
  | 
               
               
              
  | 
               
              Огляд творчості представників англійського живопису.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Higher Lev-el B p. 214-215
  | 
               
               
              
  | 
               
              Higher Lev-el A p. 213
  | 
               
              Higher Lev-el C p. 214
  | 
               
              At home p. 215
  | 
               
              Минулий тривалий час
  | 
            
            
               
              65
  | 
               
               
              
  | 
               
              Роботи імпресіоністів.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading: task A p. 215-216
  | 
               
              Across Cul-tures p.216-217
  | 
               
              Tasks B, C p. 218
  | 
               
               
              
  | 
               
              Tasks D,E p. 218-219
  | 
               
              Теперішній доконаний час
  | 
            
            
               
              66
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Інтерв’ю.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.p.219-220
  | 
               
              Sample Interview p.220
  | 
               
               
              
  | 
               
              Culture Comparison p. 221
  | 
               
              Складання інтерв’ю
  | 
               
              At home p. 221
  | 
               
              Минулий доконаний час
  | 
            
            
               
              67
  | 
               
               
              
  | 
               
              Похід до музею.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 221
  | 
               
              Rhyme and Reason p.223
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task “Go Ahead” p. 222
  | 
               
               
              
  | 
               
              Підготувати повідомлення про будь-який художній музей.
  | 
               
              Модальні дієслова
  | 
            
            
               
              68
  | 
               
               
              
  | 
               
              Граматика. Непряма мова. Дієслова.
  | 
               
              Непряма мова. Дієслова. Артикль.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reporting verbs p. 224-225
  | 
               
               
              
  | 
               
              Basic level B p. 225-226
  | 
               
              Basic level A p. 225
  | 
               
              Higher Level p.226-227
  | 
               
              Загальне запитання
  | 
            
            
               
              69
  | 
               
               
              
  | 
               
              Візит до британської національної галереї
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Enrich Yourself (task A) p. 227
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task B p. 228; Tasks C,D p. 228-230
  | 
               
               
              
  | 
               
              At home p. 228
  | 
               
              Умовні речення І та ІІ типу
  | 
            
            
               
              70
  | 
               
               
              
  | 
               
              Цінності британських музеїв.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading (task A) p. 231-233
  | 
               
              Across Cul-tures p.233-234
  | 
               
               
              
  | 
               
              The table p. 231
  | 
               
              Tasks B-D p. 235-236
  | 
               
              Ступені порівняння прикметників
  | 
            
            
               
              71
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Запрошення.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.p.236
  | 
               
              How to invite to the art exhibition p. 236
  | 
               
               
              
  | 
               
              Sample Invitation p. 237 
               
              Culture Comparison p. 237
  | 
               
              Writing of the invitation
  | 
               
              At home p. 237
  | 
               
              Умовні речення О та ІІІ типу
  | 
            
            
               
              72
  | 
               
               
              
  | 
               
              Узагальнення знань з теми.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 237
  | 
               
              Rhyme and Reason p.238
  | 
               
               
              
  | 
               
              Express Yourself p. 238-240
  | 
               
              Work Your Wisdom p. 241
  | 
               
              At home p. 241; Culture Comparison p.242 
              
  | 
               
              Злічу вальні та незлі чувані іменники
  | 
            
            
               
              73
  | 
               
               
              
  | 
               
              Проектна робота.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading the themes of the projects p. 242-243
  | 
               
               
              
  | 
               
              Discussing the tasks of the project in groups
  | 
               
              Doing the project
  | 
               
              At home p. 243
  | 
               
              Герундій
  | 
            
            
               
              74
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контрольна робота.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Teacher’s tasks
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
            
            
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              ТЕМА 6: НАУКА
  | 
               
              ТА
  | 
               
              ТЕХНОЛОГІЇ
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
            
            
               
              75
  | 
               
               
              
  | 
               
              Наука та історія.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 247-248
  | 
               
              Rhyme and Reason p.248-249
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task “Go Ahead” p. 248
  | 
               
               
              
  | 
               
              Підготувати повідомлення про будь-який винахід.
  | 
               
              теперішній доконаний час
  | 
            
            
               
              76
  | 
               
               
              
  | 
               
              Граматика. Пасивний стан. Gerund constructions.
  | 
               
              Пасивний стан. Gerund constructions.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Your Helping Hand p. 249-250
  | 
               
               
              
  | 
               
              Basic level A p.251-252
  | 
               
              Basic level B p. 252
  | 
               
              Higher Level p.253-254
  | 
               
              Спеціальні запитання
  | 
            
            
               
              77
  | 
               
               
              
  | 
               
              Сучасні винаходи в щоденному житті.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading: task A,B p. 255-259
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task C p. 259
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task D,E p. 259-260
  | 
               
              Альтернативне запитання
  | 
            
            
               
              78
  | 
               
               
              
  | 
               
              Аудіювання тексту “A New Solar Plane”.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task D,E p. 259-260
  | 
               
              “A New Solar Plane”p. 338-339
  | 
               
              Tasks A,B p. 260
  | 
               
              A speech
  | 
               
              At home p. 263
  | 
               
              розподільне запитання
  | 
            
            
               
              79
  | 
               
               
              
  | 
               
              Визначні науковці.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 263-264
  | 
               
              Rhyme and Reason p.264-265
  | 
               
               
              
  | 
               
              Enrich Yourself A,B p. 265-268
  | 
               
               
              
  | 
               
              Tasks C,D p. 268-269
  | 
               
              Узгодження часів
  | 
            
            
               
              80
  | 
               
               
              
  | 
               
              Хто сприяє науковому прогресу?
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading: task A p. 270-273
  | 
               
              Across Cul-tures p.274
  | 
               
              Task B p.273
  | 
               
               
              
  | 
               
              Tasks D,E p. 275
  | 
               
              Узгодження часів
  | 
            
            
               
              81
  | 
               
               
              
  | 
               
              Альфред Нобель. Премія за досягнення в науці.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Tasks D p. 275
  | 
               
              “Alfred Nobel”
  | 
               
              Task C p. 274
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task E p. 275
  | 
               
              Інфінітив
  | 
            
            
               
              82
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Доповідь про винахідника або науковця.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.p.276
  | 
               
              How to write a speech about great scientists p. 276
  | 
               
               
              
  | 
               
              Sample Speech about a Scientist p. 276-277
  | 
               
              Plan of a speech
  | 
               
              Culture Comparison, At home p. 277-278
  | 
               
              Питальна форма минулого часу
  | 
            
            
               
              83
  | 
               
               
              
  | 
               
              Граматика. Пасивний стан.
  | 
               
              Пасивний стан.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Your Helping Hand p. 280-281
  | 
               
               
              
  | 
               
              Basic level p. 281-282
  | 
               
              Teacher’s tasks
  | 
               
              Higher Level p.282-283
  | 
               
              Пасивний стан
  | 
            
            
               
              84
  | 
               
               
              
  | 
               
              Техногенні катастрофи.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 278
  | 
               
              Rhyme and Reason p.279
  | 
               
               
              
  | 
               
              Task “Go Ahead” p. 279. Enrich Yourself A p. 284
  | 
               
              Enrich Yourself B p. 284
  | 
               
              Enrich Yourself C p. 284 
               
              At home p. 285
  | 
               
              Вживання артиклю з власними назвами
  | 
            
            
               
              85
  | 
               
               
              
  | 
               
              Техногенні катастрофи.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading: task A p.285-289
  | 
               
              Across Cul-tures p.289-290
  | 
               
              Task C p. 291-292
  | 
               
              Task B p. 290-291
  | 
               
              Tasks D,E p. 292-293
  | 
               
              теперішній доконаний час
  | 
            
            
               
              86
  | 
               
               
              
  | 
               
              Навчання письма. Нарис.
  | 
               
               
              
  | 
               
              Content tips. 
               
              Language tips.p.293
  | 
               
              How to write a speech on a technology-caused disaster p. 293
  | 
               
               
              
  | 
               
              Sample Speech p. 293-294
  | 
               
              Plan of a speech
  | 
               
              Culture Comparison, At home p. 294
  | 
               
              Слова й правило
  | 
            
            
               
              87
  | 
               
               
              
  | 
               
              Наука чи фантастика?
  | 
               
               
              
  | 
               
              Words p. 294-295
  | 
               
              Rhyme and Reason, Enrich Yourself A p.295-297
  | 
               
               
              
  | 
               
              Enrich Yourself B,C p.297-298
  | 
               
               
              
  | 
               
              Work Your Wisdom p. 299
  | 
               
              Питальна форма теперішнього тривалого часу
  | 
            
            
               
              88
  | 
               
               
              
  | 
               
              Аудіювання тексту “Science Fiction or a Reality?” .
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              “Science Fiction or a Reality?” p. 339-340
  | 
               
              Tasks A-C p. 299
  | 
               
              Task D p. 300
  | 
               
              Проілюструвати одне з прислів’їв с. 299
  | 
               
              Питальна форма теперішнього доконаного часу
  | 
            
            
               
              89
  | 
               
               
              
  | 
               
              Проектна робота
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Reading the themes of the projects p. 300-301
  | 
               
               
              
  | 
               
              Discussing the tasks of the project in groups
  | 
               
              Doing the project
  | 
               
              Culture Comparison, At home p. 301
  | 
               
              Слова за темою
  | 
            
            
               
              90
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль навичок письма та аудіювання.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Завдання вчителя
  | 
               
               
              
  | 
               
              Завдання вчителя
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
            
            
               
              91
  | 
               
               
              
  | 
               
              Контроль навичок говоріння та читання.
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
              Завдання вчителя
  | 
               
               
              
  | 
               
              Завдання вчителя
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  | 
               
               
              
  |