№ ур.
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Повторення
|
47
|
|
Навчання письма. Доповіді.
|
|
Content tips.
Language tips.
|
Survey reports p. 158.
Sample Survey Essay p. 160-161
|
|
Обговорення структури доповіді. Culture Comparison p. 161
|
Запис плану доповіді
|
Написати доповідь про навчання в Австралії.
|
Неозначений артикль
|
48
|
|
Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура.
|
|
ЛО стор. 162
|
Ex. Go Ahead p 162-163
|
“Geographical position of New Zealand”
|
Rhyme and Reason p. 163
|
Запис географічної довідки про країну
|
Підготувати основні відомості про країну
|
Означений артикль
|
49
|
|
Граматика. Вживання артиклю.
|
Вживання означеного та неозначеного артиклю
|
|
Your Helping Hand p. 164-165
|
|
Pupils’ examples of the article’s using
|
Basic Level p. 165-166
|
Higher Level p. 167
|
Невживання артиклю
|
50
|
|
Нова Зеландія.
|
Word-building (Enrich Yourself) p. 168
|
|
Higher Level p. 168-170
|
|
Higher Level (task b) p. 170
|
|
Find interesting information about unusual places in New Zealand
|
Множина іменників, слово будування
|
51
|
|
Туристична Нова Зеландія.
|
|
American and English words
|
Reading p.170-174
|
Across Cultures p. 174-176
|
Презентація незвичайних місць країни
|
Task B p. 176
|
Task C, D p. 177
|
Присвійний відмінок іменників
|
52
|
|
Навчання письма. Опис туристичного досвіду.
|
|
Content tips.
Language tips. P.178
|
Reporting Travel Experience p. 177-179
|
|
Culture Comparison p. 179
|
Запис плану доповіді
|
Написати доповідь-звіт про подорож
|
Кількісні числівники
|
53
|
|
Навчання закордоном.
|
|
How to give reasons: Initiations and Responses p. 180
|
Task 1 p. 181
Rhyme and Reason p. 182
|
|
Giving reasons why it is worth visiting the universities p. 181
|
Work Your Wisdom p. 185
|
Express Yourself p. 182-184 (tasks A,B)
|
Порядкові числівники
|
54
|
|
Аудіювання тексту “Connecting people”.
|
|
|
Task C p. 185
|
“Connecting people” p. 331-332
|
Tasks A,B,C p. 186
|
Task D p. 186
|
Illustrate the saying you like most.
|
Дробові числівники
|
55
|
|
Проектна робота.
|
|
|
Reading the themes of the projects p. 187
|
|
Discussing the tasks of the project in groups
|
Doing the project
|
Culture Comparison p. 188
|
Десяткові числівники
|
56
|
|
Узагальнення знань з теми.
|
Article, prepositions,
|
|
|
“ Self Discovery and Stereotypes in New Zealand” p. 333
|
|
Test Yourself p. 189-190
|
At home p. 188
|
Ступені порівняння прикметників
|
57
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя с. 311-314
|
Повторити слова
|
|
|
|
ТЕМА5: СВІТ
|
МИСТЕЦТВА.
|
|
|
|
|
|
|
|
58
|
|
Живопис.
|
|
ЛО теми с. 192
|
Rhyme and Reason p.193-194
|
|
Pre-test and Engage Yourself p. 192. Task 1 p. 193
|
|
Вивчити слова с. 192
|
Ступені порівняння прислівників
|
59
|
|
Граматика. Непряма мова.
|
Непряма мова.
|
Reporting words p. 196-197
|
Higher Lev-el A p.198
|
|
Grammar revision p. 195
|
Basic level p. 197-198
|
Higher Lev-el B – At home p. 199-200.
|
Минулий неозначений час
|
60
|
|
Знайомство з творчістю відомих живописців.
|
|
ЛО теми
|
From Old to New Art p. 201-203
|
Across Cultures p. 204
|
Discussing B,C p. 204-205
|
|
Tasks E,F p. 205-206
|
Майбутній неозначений час
|
61
|
|
Аудіювання тексту “Greater Reality” .
|
|
|
|
“Greater Reality” p.334-335
|
Tasks E,F p. 205-206
|
Task A,B p. 206
|
Task C p. 207
|
Теперішній неозначений час
|
62
|
|
Навчання письма. Огляд напрямків у живопису.
|
|
Content tips.
Language tips.p.27-208
|
How to write an art style review p. 207-208
|
|
Sample Art Style Review p. 208
|
Запис плану нарису.
|
Culture Comparison, At home p. 208
|
Загальне запитання
|
63
|
|
Живопис та живописці.
|
|
Words p. 209
|
Rhyme and Reason p.210-211
|
|
Task “Go Ahead” p. 209-210
|
Enrich Yourself p. 211
|
Basic Level p. 212-213
|
Теперішній тривалий час
|
64
|
|
Огляд творчості представників англійського живопису.
|
|
|
Higher Lev-el B p. 214-215
|
|
Higher Lev-el A p. 213
|
Higher Lev-el C p. 214
|
At home p. 215
|
Минулий тривалий час
|
65
|
|
Роботи імпресіоністів.
|
|
|
Reading: task A p. 215-216
|
Across Cul-tures p.216-217
|
Tasks B, C p. 218
|
|
Tasks D,E p. 218-219
|
Теперішній доконаний час
|
66
|
|
Навчання письма. Інтерв’ю.
|
|
Content tips.
Language tips.p.219-220
|
Sample Interview p.220
|
|
Culture Comparison p. 221
|
Складання інтерв’ю
|
At home p. 221
|
Минулий доконаний час
|
67
|
|
Похід до музею.
|
|
Words p. 221
|
Rhyme and Reason p.223
|
|
Task “Go Ahead” p. 222
|
|
Підготувати повідомлення про будь-який художній музей.
|
Модальні дієслова
|
68
|
|
Граматика. Непряма мова. Дієслова.
|
Непряма мова. Дієслова. Артикль.
|
|
Reporting verbs p. 224-225
|
|
Basic level B p. 225-226
|
Basic level A p. 225
|
Higher Level p.226-227
|
Загальне запитання
|
69
|
|
Візит до британської національної галереї
|
|
|
Enrich Yourself (task A) p. 227
|
|
Task B p. 228; Tasks C,D p. 228-230
|
|
At home p. 228
|
Умовні речення І та ІІ типу
|
70
|
|
Цінності британських музеїв.
|
|
|
Reading (task A) p. 231-233
|
Across Cul-tures p.233-234
|
|
The table p. 231
|
Tasks B-D p. 235-236
|
Ступені порівняння прикметників
|
71
|
|
Навчання письма. Запрошення.
|
|
Content tips.
Language tips.p.236
|
How to invite to the art exhibition p. 236
|
|
Sample Invitation p. 237
Culture Comparison p. 237
|
Writing of the invitation
|
At home p. 237
|
Умовні речення О та ІІІ типу
|
72
|
|
Узагальнення знань з теми.
|
|
Words p. 237
|
Rhyme and Reason p.238
|
|
Express Yourself p. 238-240
|
Work Your Wisdom p. 241
|
At home p. 241; Culture Comparison p.242
|
Злічу вальні та незлі чувані іменники
|
73
|
|
Проектна робота.
|
|
|
Reading the themes of the projects p. 242-243
|
|
Discussing the tasks of the project in groups
|
Doing the project
|
At home p. 243
|
Герундій
|
74
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
|
|
|
Teacher’s tasks
|
|
|
|
|
ТЕМА 6: НАУКА
|
ТА
|
ТЕХНОЛОГІЇ
|
|
|
|
|
|
|
75
|
|
Наука та історія.
|
|
Words p. 247-248
|
Rhyme and Reason p.248-249
|
|
Task “Go Ahead” p. 248
|
|
Підготувати повідомлення про будь-який винахід.
|
теперішній доконаний час
|
76
|
|
Граматика. Пасивний стан. Gerund constructions.
|
Пасивний стан. Gerund constructions.
|
|
Your Helping Hand p. 249-250
|
|
Basic level A p.251-252
|
Basic level B p. 252
|
Higher Level p.253-254
|
Спеціальні запитання
|
77
|
|
Сучасні винаходи в щоденному житті.
|
|
|
Reading: task A,B p. 255-259
|
|
Task C p. 259
|
|
Task D,E p. 259-260
|
Альтернативне запитання
|
78
|
|
Аудіювання тексту “A New Solar Plane”.
|
|
|
Task D,E p. 259-260
|
“A New Solar Plane”p. 338-339
|
Tasks A,B p. 260
|
A speech
|
At home p. 263
|
розподільне запитання
|
79
|
|
Визначні науковці.
|
|
Words p. 263-264
|
Rhyme and Reason p.264-265
|
|
Enrich Yourself A,B p. 265-268
|
|
Tasks C,D p. 268-269
|
Узгодження часів
|
80
|
|
Хто сприяє науковому прогресу?
|
|
|
Reading: task A p. 270-273
|
Across Cul-tures p.274
|
Task B p.273
|
|
Tasks D,E p. 275
|
Узгодження часів
|
81
|
|
Альфред Нобель. Премія за досягнення в науці.
|
|
|
Tasks D p. 275
|
“Alfred Nobel”
|
Task C p. 274
|
|
Task E p. 275
|
Інфінітив
|
82
|
|
Навчання письма. Доповідь про винахідника або науковця.
|
|
Content tips.
Language tips.p.276
|
How to write a speech about great scientists p. 276
|
|
Sample Speech about a Scientist p. 276-277
|
Plan of a speech
|
Culture Comparison, At home p. 277-278
|
Питальна форма минулого часу
|
83
|
|
Граматика. Пасивний стан.
|
Пасивний стан.
|
|
Your Helping Hand p. 280-281
|
|
Basic level p. 281-282
|
Teacher’s tasks
|
Higher Level p.282-283
|
Пасивний стан
|
84
|
|
Техногенні катастрофи.
|
|
Words p. 278
|
Rhyme and Reason p.279
|
|
Task “Go Ahead” p. 279. Enrich Yourself A p. 284
|
Enrich Yourself B p. 284
|
Enrich Yourself C p. 284
At home p. 285
|
Вживання артиклю з власними назвами
|
85
|
|
Техногенні катастрофи.
|
|
|
Reading: task A p.285-289
|
Across Cul-tures p.289-290
|
Task C p. 291-292
|
Task B p. 290-291
|
Tasks D,E p. 292-293
|
теперішній доконаний час
|
86
|
|
Навчання письма. Нарис.
|
|
Content tips.
Language tips.p.293
|
How to write a speech on a technology-caused disaster p. 293
|
|
Sample Speech p. 293-294
|
Plan of a speech
|
Culture Comparison, At home p. 294
|
Слова й правило
|
87
|
|
Наука чи фантастика?
|
|
Words p. 294-295
|
Rhyme and Reason, Enrich Yourself A p.295-297
|
|
Enrich Yourself B,C p.297-298
|
|
Work Your Wisdom p. 299
|
Питальна форма теперішнього тривалого часу
|
88
|
|
Аудіювання тексту “Science Fiction or a Reality?” .
|
|
|
|
“Science Fiction or a Reality?” p. 339-340
|
Tasks A-C p. 299
|
Task D p. 300
|
Проілюструвати одне з прислів’їв с. 299
|
Питальна форма теперішнього доконаного часу
|
89
|
|
Проектна робота
|
|
|
Reading the themes of the projects p. 300-301
|
|
Discussing the tasks of the project in groups
|
Doing the project
|
Culture Comparison, At home p. 301
|
Слова за темою
|
90
|
|
Контроль навичок письма та аудіювання.
|
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
Завдання вчителя
|
|
|
91
|
|
Контроль навичок говоріння та читання.
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
Завдання вчителя
|
|
|
|