Календарно-тематичне планування в 11 класі (Академічний рівень) за підручником Л. В. Калініної, І. В. Самойлюкевич


Скачати 139.85 Kb.
НазваКалендарно-тематичне планування в 11 класі (Академічний рівень) за підручником Л. В. Калініної, І. В. Самойлюкевич
Дата15.12.2013
Розмір139.85 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Календарно-тематичне планування в 11 класі (Академічний рівень) за підручником Л.В. Калініної, І.В. Самойлюкевич.

№ ур.

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Повторення

47




Навчання письма. Доповіді.




Content tips.

Language tips.

Survey reports p. 158.

Sample Survey Essay p. 160-161




Обговорення структури доповіді. Culture Comparison p. 161

Запис плану доповіді

Написати доповідь про навчання в Австралії.

Неозначений артикль

48




Нова Зеландія: географічне положення, історія, культура.




ЛО стор. 162

Ex. Go Ahead p 162-163

“Geographical position of New Zealand”

Rhyme and Reason p. 163

Запис географічної довідки про країну

Підготувати основні відомості про країну

Означений артикль

49




Граматика. Вживання артиклю.

Вживання означеного та неозначеного артиклю




Your Helping Hand p. 164-165




Pupils’ examples of the article’s using

Basic Level p. 165-166

Higher Level p. 167

Невживання артиклю

50




Нова Зеландія.

Word-building (Enrich Yourself) p. 168




Higher Level p. 168-170




Higher Level (task b) p. 170




Find interesting information about unusual places in New Zealand

Множина іменників, слово будування

51




Туристична Нова Зеландія.




American and English words

Reading p.170-174

Across Cultures p. 174-176

Презентація незвичайних місць країни

Task B p. 176

Task C, D p. 177

Присвійний відмінок іменників

52




Навчання письма. Опис туристичного досвіду.




Content tips.

Language tips. P.178

Reporting Travel Experience p. 177-179




Culture Comparison p. 179

Запис плану доповіді

Написати доповідь-звіт про подорож

Кількісні числівники

53




Навчання закордоном.




How to give reasons: Initiations and Responses p. 180

Task 1 p. 181

Rhyme and Reason p. 182




Giving reasons why it is worth visiting the universities p. 181

Work Your Wisdom p. 185

Express Yourself p. 182-184 (tasks A,B)

Порядкові числівники

54




Аудіювання тексту “Connecting people”.







Task C p. 185

“Connecting people” p. 331-332

Tasks A,B,C p. 186

Task D p. 186

Illustrate the saying you like most.

Дробові числівники

55




Проектна робота.







Reading the themes of the projects p. 187




Discussing the tasks of the project in groups

Doing the project

Culture Comparison p. 188

Десяткові числівники

56




Узагальнення знань з теми.

Article, prepositions,







“ Self Discovery and Stereotypes in New Zealand” p. 333




Test Yourself p. 189-190

At home p. 188

Ступені порівняння прикметників

57




Контрольна робота.
















Завдання вчителя с. 311-314

Повторити слова










ТЕМА5: СВІТ

МИСТЕЦТВА.






















58




Живопис.




ЛО теми с. 192

Rhyme and Reason p.193-194




Pre-test and Engage Yourself p. 192. Task 1 p. 193




Вивчити слова с. 192

Ступені порівняння прислівників

59




Граматика. Непряма мова.

Непряма мова.

Reporting words p. 196-197

Higher Lev-el A p.198




Grammar revision p. 195

Basic level p. 197-198

Higher Lev-el B – At home p. 199-200.

Минулий неозначений час

60




Знайомство з творчістю відомих живописців.




ЛО теми

From Old to New Art p. 201-203

Across Cultures p. 204

Discussing B,C p. 204-205




Tasks E,F p. 205-206

Майбутній неозначений час

61




Аудіювання тексту “Greater Reality” .










“Greater Reality” p.334-335

Tasks E,F p. 205-206

Task A,B p. 206

Task C p. 207

Теперішній неозначений час

62




Навчання письма. Огляд напрямків у живопису.




Content tips.

Language tips.p.27-208

How to write an art style review p. 207-208




Sample Art Style Review p. 208

Запис плану нарису.

Culture Comparison, At home p. 208

Загальне запитання

63




Живопис та живописці.




Words p. 209

Rhyme and Reason p.210-211




Task “Go Ahead” p. 209-210

Enrich Yourself p. 211

Basic Level p. 212-213

Теперішній тривалий час

64




Огляд творчості представників англійського живопису.







Higher Lev-el B p. 214-215




Higher Lev-el A p. 213

Higher Lev-el C p. 214

At home p. 215

Минулий тривалий час

65




Роботи імпресіоністів.







Reading: task A p. 215-216

Across Cul-tures p.216-217

Tasks B, C p. 218




Tasks D,E p. 218-219

Теперішній доконаний час

66




Навчання письма. Інтерв’ю.




Content tips.

Language tips.p.219-220

Sample Interview p.220




Culture Comparison p. 221

Складання інтерв’ю

At home p. 221

Минулий доконаний час

67




Похід до музею.




Words p. 221

Rhyme and Reason p.223




Task “Go Ahead” p. 222




Підготувати повідомлення про будь-який художній музей.

Модальні дієслова

68




Граматика. Непряма мова. Дієслова.

Непряма мова. Дієслова. Артикль.




Reporting verbs p. 224-225




Basic level B p. 225-226

Basic level A p. 225

Higher Level p.226-227

Загальне запитання

69




Візит до британської національної галереї







Enrich Yourself (task A) p. 227




Task B p. 228; Tasks C,D p. 228-230




At home p. 228

Умовні речення І та ІІ типу

70




Цінності британських музеїв.







Reading (task A) p. 231-233

Across Cul-tures p.233-234




The table p. 231

Tasks B-D p. 235-236

Ступені порівняння прикметників

71




Навчання письма. Запрошення.




Content tips.

Language tips.p.236

How to invite to the art exhibition p. 236




Sample Invitation p. 237

Culture Comparison p. 237

Writing of the invitation

At home p. 237

Умовні речення О та ІІІ типу

72




Узагальнення знань з теми.




Words p. 237

Rhyme and Reason p.238




Express Yourself p. 238-240

Work Your Wisdom p. 241

At home p. 241; Culture Comparison p.242


Злічу вальні та незлі чувані іменники

73




Проектна робота.







Reading the themes of the projects p. 242-243




Discussing the tasks of the project in groups

Doing the project

At home p. 243

Герундій

74




Контрольна робота.
















Teacher’s tasks













ТЕМА 6: НАУКА

ТА

ТЕХНОЛОГІЇ



















75




Наука та історія.




Words p. 247-248

Rhyme and Reason p.248-249




Task “Go Ahead” p. 248




Підготувати повідомлення про будь-який винахід.

теперішній доконаний час

76




Граматика. Пасивний стан. Gerund constructions.

Пасивний стан. Gerund constructions.




Your Helping Hand p. 249-250




Basic level A p.251-252

Basic level B p. 252

Higher Level p.253-254

Спеціальні запитання

77




Сучасні винаходи в щоденному житті.







Reading: task A,B p. 255-259




Task C p. 259




Task D,E p. 259-260

Альтернативне запитання

78




Аудіювання тексту “A New Solar Plane”.







Task D,E p. 259-260

“A New Solar Plane”p. 338-339

Tasks A,B p. 260

A speech

At home p. 263

розподільне запитання

79




Визначні науковці.




Words p. 263-264

Rhyme and Reason p.264-265




Enrich Yourself A,B p. 265-268




Tasks C,D p. 268-269

Узгодження часів

80




Хто сприяє науковому прогресу?







Reading: task A p. 270-273

Across Cul-tures p.274

Task B p.273




Tasks D,E p. 275

Узгодження часів

81




Альфред Нобель. Премія за досягнення в науці.







Tasks D p. 275

“Alfred Nobel”

Task C p. 274




Task E p. 275

Інфінітив

82




Навчання письма. Доповідь про винахідника або науковця.




Content tips.

Language tips.p.276

How to write a speech about great scientists p. 276




Sample Speech about a Scientist p. 276-277

Plan of a speech

Culture Comparison, At home p. 277-278

Питальна форма минулого часу

83




Граматика. Пасивний стан.

Пасивний стан.




Your Helping Hand p. 280-281




Basic level p. 281-282

Teacher’s tasks

Higher Level p.282-283

Пасивний стан

84




Техногенні катастрофи.




Words p. 278

Rhyme and Reason p.279




Task “Go Ahead” p. 279. Enrich Yourself A p. 284

Enrich Yourself B p. 284

Enrich Yourself C p. 284

At home p. 285

Вживання артиклю з власними назвами

85




Техногенні катастрофи.







Reading: task A p.285-289

Across Cul-tures p.289-290

Task C p. 291-292

Task B p. 290-291

Tasks D,E p. 292-293

теперішній доконаний час

86




Навчання письма. Нарис.




Content tips.

Language tips.p.293

How to write a speech on a technology-caused disaster p. 293




Sample Speech p. 293-294

Plan of a speech

Culture Comparison, At home p. 294

Слова й правило

87




Наука чи фантастика?




Words p. 294-295

Rhyme and Reason, Enrich Yourself A p.295-297




Enrich Yourself B,C p.297-298




Work Your Wisdom p. 299

Питальна форма теперішнього тривалого часу

88




Аудіювання тексту “Science Fiction or a Reality?” .










“Science Fiction or a Reality?” p. 339-340

Tasks A-C p. 299

Task D p. 300

Проілюструвати одне з прислів’їв с. 299

Питальна форма теперішнього доконаного часу

89




Проектна робота







Reading the themes of the projects p. 300-301




Discussing the tasks of the project in groups

Doing the project

Culture Comparison, At home p. 301

Слова за темою

90




Контроль навичок письма та аудіювання.










Завдання вчителя




Завдання вчителя







91




Контроль навичок говоріння та читання.







Завдання вчителя




Завдання вчителя










Схожі:

Календарно тематичне планування з математики у 6 класі за підручником...
Календарно – тематичне планування з математики у 6 класі за підручником «Математика» Г. П. Бевз, В. Г. Бевз
Геометрія, 11 клас рівень стандарту Тематичне планування (за підручником...
Тематичне планування (за підручником авторів: М.І. Бурда, Н. А. Тарасенкова та ін.)
Календарно-тематичне планування з геометрії для 7 класу за підручником...

1. Сім’я та друзі
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт (2 уроки на тиждень)
Тематичне планування з геометрії для 11 класу Академічний рівень

Уроку
Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇІІСЬКОЇ МОВИ В 10 КЛАСІ
Загальна характеристика звукового складу української мови. Стилістич­на роль звуковідтворення в художніх текстах
Календарно-тематичне планування

Підтема
Календарно-тематичне планування до підручника “Our English”(Liudmyla Byrkun), 6-й клас, 3 уроки на тиждень
Граматичний
Календарно-тематичне планування до підручника “Viel Spaß”(M. Sydorenko, O. Palij), 7-й клас, 2 уроки на тиждень
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка